https://fanofa-world.blogsky.com/
فضای مجازی به تمامی کانال هایی گفته می شود که می توان با استفاده از اینترنت به آن ها دسترسی داشت. فضای مجازی امروزه در دسترس همگان قرار داشته و کاربران زیادی از آن به صورت گسترده استفاده می کنند؛ از همین رو تبلیغات در این فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تبلیغات به روش ها و تکنیک هایی گفته می شود که باعث معرفی یک برند به مخاطبین هدف شده و در نهایت افزایش مشتری و درآمد برند را به دنبال خواهد داشت.
اهمیت تبلیغات در فضای مجازی می تواند تعریف متفاوتی داشته باشد؛ با این حال به طور کلی به هر گونه محتوا و فعالیتی که در راستای معرفی و ارائه خدمات و محصولات و با هدف فروش این محصولات یا خدمات در فضای آنلاین منتشر شود، تبلیغات در فضای مجازی محسوب می شود. تمامی آگهی های اینترنتی و تبلیغات در شبکه های مجازی همگی نوعی از تبلیغات در فضای مجازی هستند.
انواع تبلیغات در فضای مجازی
تمامی تبلیغاتی که به صورت اینترنتی انجام می شوند، همگی از انواع تبلیغات در فضای مجازی هستند. با این حال اگر بخواهیم این تبلیغات را واضح تر دسته بندی کنیم، انواع تبلیغات در فضای مجازی شامل موارد زیر می شوند:
تبلیغات در موتور های جستجو مانند گوگل
تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام
تبلیغات در بلاگ ها
بازاریابی ایمیلی
تبلیغات ویدیویی که در پلتفرم های آپلود ویدیو مانند یوتوب انجام می شود.
نحوه تبلیغات در فضای مجازی
تبلیغات اینترنتی به روش های مختلفی در فضای مجازی انجام می شود. نحوه انجام این تبلیغات در فضای مجازی بستگی به روش تبلیغاتی انتخابی دارد. به عنوان مثال در صورتی که مایل به انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستید؛ ابتدا باید پلتفرم مورد نظر را در شبکه های اجتماعی تعیین کرده و سپس با تعیین هدف به طراحی استراتژی تبلیغاتی بپردازید. با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی به شما کمک می کند، تبلیغات خود را به بهترین شکل پیش ببرید. به طور کلی در تبلیغات در فضای مجازی تعیین اهداف، برنامه ریزی استراتژی و اجرای مناسب از مهم ترین مراحل هستند؛ با این حال نحوه اجرای هر یک از روش های تبلیغاتی در فضای مجازی م یتواند متغیر باشد.
طبق آخرین آمار هر فرد به صورت میانگین بین ۲ تا ۴ ساعت از وقت خود را در طول روز در فضای مجازی شامل وبسایت های مختلف، شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می گذراند؛ از همین رو می توان گفت فضای مجازی از مهم ترین کانال ها برای تبلیغات است. با تبلیغات در فضای مجازی می توان نرخ دیده شدن برند را تا حد زیادی بالا برد. علاوه بر آن با تبلیغات در فضای مجازی می توان مستقیما مخاطبانی که مورد نظر برند است را هدف قرار داد و از تبلیغ به صورت کور و بی هدف پرداخت. طبق تحقیقات اغلب کسانی که در اینترنت تبلیغی را می بینند، راحت تر تحت تاثیرآن قرار گرفته و تقریبا نیمی از کاربران فعال در فضای مجازی پس از دیدن یک تبلیغ موثر، از برند مورد نظر خرید می کنند. بنابراین اطلاعات می توان گفت تبلیغات در فضای مجازی می تواند تاثیر زیادی روی مخاطبان هدف داشته باشد و این مخاطبان را به مشتری تبدیل کنند.
همانطور که گفته شد فضای مجازی کاربران فعال زیادی دارد و همین موضوع سبب شده است که فضای مجازی تاثیر زیادی بر زندگی مخاطبان و تصمیم آن ها در استفاده از خدمات و محصولات خواهد داشت. برخی از مهم ترین مزایای تبلیغات در فضای مجازی شامل موارد زیر می باشد:
پیدا کردن یک جایگاه در بازار به عنوان یک کسب و کار شناخته شده
برقراری ارتباط موثر
توسعه کسب و کار
کاهش هزینه های تبلیغات
افزایش سرعت تبلیغات
بررسی و مدیریت از راه دور
تبلیغات در فضای مجازی در کنار مزایایی که دارد می تواند معایبی نیز داشته باشد. برخی از معایبی که تبلیغات می تواند داشته باشد عبارتند از:
عدم دسترسی همه افراد به اینترنت و فضای مجازی
عدم دسترسی به ماهیت اجناس و کالا های ارائه شده
امکان سواستفاده و کلاهبرداری برخی افراد با نام برند
عدم بازدهی کافی در برخی شرایط
با این حال می توان با برنامه ریزی مناسب و مدیریت درست پروژه تبلیغاتی می توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد.
اغلب افراد تصور می کنند برای استفاده از تبلیغات در فضای مجازی خود می توانند از پلتفرم های مجازی استفاده کنند و تبلیغات موفقی داشته باشد؛ اما لازم به ذکر است که برای تبلیغات در فضای مجازی شما نیاز به مشورت و همکاری افراد متخصص دارد. افراد متخصص در زمینه تبلیغات، کارشناسان تبلیغاتی و مشاورین تبلیغاتی هستند که می توانند طراحی، برنامه ریزی، ساخت و اجرای تبلیغات را به بهترین شکل و کاملا اصولی انجام داده و آن را تا نتیجه دادن مدیریت کنند. برای استفاده از خدمات تبلیغاتی افراد متخصص، می توانید با مراکز تبلیغاتی مختلف مانند شرکت های تبلیغاتی یا آژانس های تبلیغاتی در تماس باشید.
تبلیغات مجازی انواع متفاوتی دارد که با توجه به حوزه فعالیت برند و کسب و کار، تعیین می شود که کدام نوع بهترین بازدهی را خواهد داشت.
با توجه به تاثیرات فراوانی که فضای مجازی روی مخاطبان و کاربران دارد، می تواند تاثیر زیادی روی پیشرفت برند و گسترش آن داشته باشد.
ابتدایی ترین قدم برای جذب اسپانسر، جذب مخاطب و افزایش ارزش برند است. با افزایش ارزش و اعتبار برند، اعتماد مخاطبان و افزایش مشتری اتفاق خواهد افتاد و همین امر باعث اعتماد سرمایه داران و افزایش تمایل آن ها به حمایت از برند شما می شود.
گروه تبلیغاتی فانوفا بهترین و اثرگذارترین شیوه ی تبلیغ در فضای مجازی را به رایگان در اختیار شما قرار داد هاست . شما می توانید هرگونه فعالیت تجاری و اقتصادی خود را د وبسایت گروه تبلیغاتی فانوفا www.fanofa.com به رایگان ثبت و در معرض تماشای تمامی فراسی زبانات قرار دهید. هر وقت به تبلیغات فکر می کنید؛ فانوفا را فراموش نکنید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان##fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
✨Giordani Gold Essenza Parfume✨
کرمانشاه - ایران
شماره تماس: 989357860437
https://www.fanofa.com/-fanofa0003752.htm
شما هم بارها نام پرفیوم را شنیده اید و یا در جایی خوانده اید. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که این پرفیوم چیست ؟ یا پرفیوم چه چیزی هست و به چه ماده ای پرفیوم می گویند. این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش آمده است که پرفویم چیست و به چه چیزهایی می گویند.
پرفیوم چیست
واژه پرفیوم (perfume) که هم اکنون بسیار متداول است، از کلمه یونانی پرفیومر(perfumare) گرفته شده است که این کلمه یونانی به معنای ” از میان دود ” است. چرا که یونانیان باستان در آن زمان اعتقاد داشتند که رایحه ها نوعی دود غیر قابل دیدن و همین دود منشاء بوی عطرها هستند. در حالی که فرانسوی ها به بوی خوشی که در هوا پخش می شد عطر می گفتند.
اولین نوع عطر
اولین نوع عطر در چهار هزار سال پیش تولید شد که آن را بخور می نامیدند. به اینصورت که در مناسبت های مذهبی صمغ ها و چوب های مختلفی سوزانده می شدند ( به همین دلیل آن زمان اسم پرفیوم را از میان دود گذاشته بودند ) و آنها را در آب و روغن مخلوط می کردنند و بدن خود را با آن ماساژ می دادند و یا در زمان مومیایی مردگان خود از آن استفاده می کردنند. البته بعد از گذشت زمان و در عصر طلایی یونانیان عطر های زیادی بوجود آمد که بزرگان و ثروتمندان یونان هر روز از آن استفاده می کردند و مردم عادی هم موظف شدند حداقل هفته ای یکبار از آن عطرها استفاده کنند.
سابقه پرفیوم
قبل از ایجاد رایحه های مصنوعی و تجاری که بسیار پر مصرف و کاربردی شده اند ، عطر فقط با روغنهای ضروری و سایر مواد معطر موجود در طبیعت ساخته می شد. در قدیم برخی از عطرها تولید می شدند اما همه آن ها منشأ گیاهی و یا حیوانی داشتند و از مواد طبیعی در آن ها استفاده می شده است.
عطرهای مدرن که می خواهید در فروشگاه عطر فروشگاه بخرید با ترکیبی پیچیده از هیدروکربن های آروماتیک مشتق از نفت و برخی از اسانسها و ترکیبات جدا شده از مواد طبیعی و روغن ها ایجاد می شوند. این مخلوط ها در یک پایه از الکل تصفیه شده که فرار است و به پاشش و پخش بوی عطر کم بسزایی می کند، رقیق می شوند تا عصاره عطر ، عطر یا ادکلن ایجاد شود. قدیمی ترین عطرها از طرف دیگر فقط از رزین ها ، روغن ها و گیاهان طبیعی ساخته می شده اند. به جای به کار بردن از الکل ، معمولا از حامل رایحه اغلب روغن ، چربی یا موم استفده میشده است.
عطرهای باستانی
عطرهای باستانی با ترد شدن گلها ، برگها و ادویه های معطر موجود در روغن مانند روغن زیتون تهیه می شوند. از طریق سفت شدن روغن و شارژ مجدد آن با گیاهان تازه ، با افزایش مقاومت و ماندگاری و تقویت بوی عطر به محصول نهایی می رسید.
سرانجام ، یک ترکیب عطر متعادل با انتخاب روغن های مورد کاربرد پرفیوم به وجود می آمد تا اتصالات معطر در و بین نت های بالا ، میانی و پایه حاصل شود.
عصاره پرفیوم چیست ؟
غلیظ ترین عصاره عطری، عطر یا perfume نام دارد که معمولا با غلظتی بین ۴۰-۱۵% از بهترین و خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین حال گرانترین نوع عطر هم است. معمولا برای ارزان تر شدن آن غلظت را کمتر کرده و به آن الکل و مشتقات دیگری را اضافه می کنند که علاوه بر کاهش غلظت و چربی آن ، قیمت آن نیز کاهش پیدا می کند.
عطرها در بازار بر حسب مقدار غلظت به دسته های زیر تقسیم می شوند:
پرفیوم
ادوپرفیوم
ادوتویلت
ادکلن
ادوفرش
پرفیوم ها بیشترین و ادوفرش ها کمترین غلظت را دارند.
ادوفرش ها نیز خود به دسته های زیر تقسیم میشوند:
ادوفرش
افتر شیو
دئودورانت
بادی اسپلش
امیدواریم از مطلب پرفیوم چیست ؟ کمال استفاده را برده باشید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#کرمانشاه#پرفیوم#اوریفلیم#جوردانی#اسننزا#ایران#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
ست جوانسازی نویج
NovAge Skinergise SET (42723) • انرژی بخش، مناسب پوست های جوان برای سنین بالای 25 سال ، شفاف کننده، دارای اثر محافظتی در برابر آسیب های محیطی، جلوگیری از پیری زودرس. • تائورین یک انرزی بخش طبیعی برگرفته شده از جلبکهای اسکاندیناوی است. تایورین به مهنای واقعی سلول های جدید را جایگزین سلول های قبلی کرده پوست را به شدت تغذیه و ابرسانی میکند همچنین شادابی و نشاط پوست را حفط میکند. • عصاره سلول های بنیادی بکار رفته در اینمحصول از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت میکند، همچنین به بافت های عمیق پوست ابرسانی میکند و مکمل های نائورین اثرات ترمیم کنندگی دارند. • تکنولوژی محافطت کننده بکار رفته در این محصول از پوست در برابر آلودگی های محیطی و نیز رادیکال های uv محافظت میکند. و از پیری زودرس جلوگیری می نماید. ✅ نحوه عملکرد استرس روزانه، آلودگی محیط زیست و روش های زندگی ناسالم منجر به ایجاد چین و چروک، بزرگ شدن منافذ پوست، پریدگی رنگ چهره و کمبود اب بدن میشود. ست نوویج با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا از ایجاد این نشانه های سالخوردگی در پوست جلوگیری مینماید. • اثبات شده بصورت بالینی تقویت کننده و انرژی بخش به پوست شما. افزایش 25 برابری شفافیت پوست. آبرسانی به پوست تا 89%. • فرمول فعالاین محصول پوست را تغذیه و مملو از ویتامین E میکند. در نتیجه پوست فورا شروع به درخشش کرده و اولین نشانه های پیری و چین و چروک به سرعت از بین رفته و در صورت استفااده مداوم تا مدتها پدیدار نمیشوند. • این محصول از نظر درمانی کاملا ثابت شده است و کمپلگس ان در 7 مرحله اثر گذار خواهد بود. این کمپلکس بوسیله ذرات فعال موجود در ان و از طریق تائورین که یک انرژی بخش طبیعی است و با استفاده از سلول های بنیادی و تکنولوژی محافظت کننده در برابر آلودگی تاثیرات خود را بر روی پوست اعمالمیکند. این محصول با مراقبت های اولیه. پاکسازی پوست. مراقبت از پوست اطراف چشم و تحریک پوست برای کلاژن سازی سلامت پوست شما را تضمین میکند. ——————- محصولات NovAge Skinergise مناسب پوست های جوان و سنین بالای 25 سال
ایران کرمانشاه
شماره تماس: 989357860437
سمانه
https://www.fanofa.com/-fanofa0003756.htm
این روزها یکی از موضوعات موردتوجه کارشناسان و متخصصان زیبایی، یافتن فرمولی برای بهتعویقانداختن روند پیری پوست و جوانسازی دوبارهی آن است. پوست صورت بعد از ۳۰ تا ۳۵ سالگی دچار تغییراتی میشود که هرچند بهخودیخود زیبا هستند، اما اکثر افراد بهخصوص خانمها را نگران میکند. چروک شدن پوست ما را وادار میکند تا به فکر پیشگیری از بروز چین و چروک ها باشیم. هرچند همیشه متخصصان پوست راهکارهایی برای جوان سازی پوست یا جلوگیری از پیری پوست ارائه میدهند اما حداقل برای ما ایرانیها که خودمان صاحب طب سنتی هستیم و روشهای درمانی وابستهبه مواد طبیعی و گیاهان سنتی را به استفاده از مواد شیمیایی ترجیح میدهیم، هیچ درمانکنندهای قابلاعتمادتر از محصولات ارگانیک نیست.
خواص گوجه فرنگی برای پوست زبانزد است. ماسک تهیهشده از برشهای گوجهفرنگی میتواند پوست خسته و کدر شما را بعد از تحمل استرس از اینرو به آنرو کند.
برای بازیابی طراوت و جوانی پوستتان و داشتن پوستی ملایم و مرطوب هفتهای یکبار برای ۲۰ دقیقه برشهای گوجهفرنگی را روی پوستتان بمالید.
اگر پوستتان کمی ملتهب است یا احتمال میدهید ممکن است پوستتان دچار سوزش شود، از آب گوجهفرنگی بهجای خود آن استفاده کنید.
برای آنکه رنگ پوست صورتتان کمی بازتر شود، میتوانید پورهی گوجهفرنگی و روغن زیتون را باهم مخلوط کنید و از این ماسک روی پوست صورتتان بگذارید.
سیبزمینی یکی از درمانهای عالی برای جوانسازی پوست است. این خوراکی پرمصرف که در تمام خانهها همیشه دردسترس قرار دارد، برای پاکسازی پوست و روشن شدن پوست بسیار مفید است و خواص ضدچروک انکارناپذیری دارد.
میتوانید سیبزمینی خام رندهشده یا آب آن را هر روز بهمدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان بگذارید؛
برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست یا پاکسازی آن و روشنترشدن رنگ پوستتان میتوانید به ماسکتان کمی آبلیمو هم اضافه کنید.
این مادهی ترشمزه یکی از بهترین مواد برای سفید کردن پوست، از بین بردن لکه های پوستی بهدلیل افزایش سن است و در از بین بردن جای جوش و آکنه نیز مؤثر است. لیمو ترش پوست را شفافتر میکند تا جاییکه بعد از استفاده از آن کاملا متوجه بازتر و روشنترشدن پوست صورتتان خواهید شد.
آب لیموترش را مانند لوسیونهای تونر (تونرها اثرات باقیماندهی مواد آرایشی روی پوست را پاک میکنند) با کمی آب مخلوط کنید و روزانه روی صورتتان بمالید.
اگر آب آلوئهورا یا تکههای خرد یا لهشدهی ژلهای داخل برگهای آن را هر روز به صورتتان بمالید، تأثیرات شگفتانگیز آن را روی پوستتان خواهید دید.
انواع ماسک های آلوئهورا پوست را روشن و درخشان میکند، در درمان آکنه مؤثر است و از بین برنده اثر جوش و تیرگی لکههای صورت است و جای سوختگیهای جزئی را هم برطرف میکند.
آب آلوئهورا را بهعنوان لوسیون روی صورتتان بمالید و تکههای ژلهای آن را بهصورت پوره دربیاورید و هفتهای یکبار بهمدت ۱۰ دقیقه بهعنوان ماسک روی صورتتان بگذارید.
خیار مادهای است که از جوانی و سلامت پوست حمایت میکند و ماسک خیار بهعنوان یکی از مؤثرترین روشها و مواد درمانکننده جوش صورت شناخته میشود.
برشهای گرد خیار را برای حداقل ۱۵ دقیقه روی صورتتان بگذارید. از این ماسک را میتوانید چندینبار در هفته روی پوست صورتتان بگذارید.
جوش شیرین باعث تحریک و احیای سلولهای تازهی پوست هم میشود.
بهتر است بهجای استفاده از جوش شیرین خالص از ماسک یا اسکراب لایهبردار آن استفاده کنید؛
برای درستکردن اسکراب جوش شیرین میتوانید مقدار مساوی جوش شیرین و روغن زیتون را باهم مخلوط کنید و یکبار در هفته بهعنوان اسکراب تمیزکننده از آن استفاده کنید؛
برای درستکردن ماسک جوش شیرین یک قاشق چایخوری جوش شیرین و همان مقدار ماست را باهم مخلوط کنید و برای ۱۰ دقیقه روی پوستتان بگذارید و ببینید چگونه پوست شل و افتاده، سفت و محکم و شفاف میشود.
برای همه عسل مادهای سرشار از مواد معدنی و سایر میکروارگانیکهای آلی است که بهعنوان یکی از مرطوبکنندههای پوست شناخته میشود. این مادهی جادویی که همگی بهخوبی آن را میشناسیم، میتواند روند بازسازی و جوانسازی دوباره سلولهای پوست را سرعت ببخشد. اگر به استفاده از این مادهی پرفایده عادت کنید متوجه خواهید شد که حتی روی چروکهای عمیق هم تأثیر فوقالعادهای دارد. اما یادتان باشد اگر پوست حساسی دارید، عسل گزینهی چندان مناسبی برای پوست شما نیست. برای بهرهبردن از فواید عسل برای پوست مراحل زیر را دنبال کنید:
عسل را روی پوست صورت و گردنتان بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید؛
برای تهیهی یک ماسک ضدپیری کافی است عسل و دارچین را بهمقدار مساوی مخلوط کنید و بهعنوان ماسک روی صورتتان بگذارید.
روغن نارگیل خالص برای پوست خاصیت مرطوبکنندگی دارد و موجب سفت شدن پوست صورت میشود. روغن نارگیل پوستهپوستههای روی صورت را پاکسازی میکند و پوستی ابریشمی و شفاف به شما هدیه خواهد داد.
روغن نارگیل بهعنوان درمان ارگانیک، خیلی سریع اثرگذار است و بعد از استفاده از این ماده تازگی و جوانی پوستتان بهوضوح به چشم میآید.
لایهای نازک از روغن نارگیل را بهآرامی روی پوستتان ماساژ بدهید و بعد از ۵ دقیقه آن را با یک دستمال یا پد نرم از روی پوستتان پاک کنید.
استفاده از روغن زیتون یکی از روشهای مؤثر حفظ سلامتی پوست و جوانسازی است و اضافهکردن یک قطره روغن زیتون به محصولات آرایشی خانگی میتواند خواص مرطوبکنندگی و ضدچروک پوست را به محصول موردنظر اضافه کند. خوبی روغن زیتون این است که هرگز حساسیت ایجاد نمیکند و آلرژیزا نیست.
میتوانید چند قطره روغن زیتون را با کمی آب ولرم مخلوط کنید و مانند لوسیون به پوست صورتتان بمالید.
میتوانید بهجای کرم دور چشم از یک لایهی نازک روغن زیتون زیر چشمها استفاده کنید و از خواص ضدچروک آن بهره ببرید.
سعی کنید همیشه چند قطره روغن زیتون به هر نوع ماسک صورت که میخواهید استفاده کنید یا به کرم معمولی روزانهی خود اضافه کنید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#ست#جوانسازی#نویچ#کرمانشاه#ایران#ست_جوانسازی#جوان#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
ماندانا فشن
Mandana Fashion با درود ،کلیه خدمات مربوط به طراحی و دوخت انواع لباس زنانه شامل لباس عروس،مجلسی،کودک و ...وتعمیرات انواع لباس مردانه و زنانه و همچنین کلیه خدمات دیگر دوخت از قبیل پرده،کوسن،کاور و ...با قیمت مناسب پذیرفته میشود. ضمناً اموزش خیاطی حرفه ای و التریشن انجام می شود۱۵۲۵-۴۴۲-۶۰۴ کوکیتلام
کانادا – ونکوور
شماره تماس: 16044421525 ماندانا
https://www.fanofa.com/mandana-fashion-fanofa0003764.htm
با گذشت زمان، مفهوم طراحی مد به موارد دیگری مانند لوازم جانبی مد مانند جواهرات، کیف، کفش و غیره گسترش یافته است. آموزش طراحی لباس در آموزشگاه طراحی لباس یکی از این موارد است. طراحی لباس را می توان هنر ایجاد پوشاک تعریف کرد. در واقع طراحی مد با طراحی لباس فاصله زیادی دارد. امروزه طراحی مد به یک صنعت تمام عیار تبدیل شده است و به خوبی به عنوان یک گزینه شغلی در سراسر جهان پذیرفته شده است. جدا از طراحی، تعدادی دیگر از گزینه های شغلی نیز وجود دارند که با گذشت زمان در این صنعت پدید آمده اند.
لباس یکی از مواردی است که از گذشته تاکنون همیشه مورد نیاز بشر بوده و با گذشت زمان در حال گسترش می باشد. به صورتی که امروزه برا هر گروه سنی و هر موقعیتی یک لباس مخصوص وجود دارد. طراحی لباس کودک، طراحی لباس عروس، طراحی لباس شنا، طراحی لباس مشاغل، طراحی مانتو، طراحی لباس ورزشی، طراحی لباس فیلم و طراحی لباس تاتر و غیره تاییدی بر این مطلب میباشد. بنابراین تحصیل در یک رشته مرتبط با لباس و طراحی لباس بیشتر از گذشته مطرح خواهد بود و وضعیت مدو فشن در جهان پیوسته رو به بهبود است.
بنابراین نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان، پیوسته افرادی مشتاق به سمت این رشته جذب میشوند. و البته برای آن هایی که علاقه و توانایی در این حوزه را یک جا داشته باشند، همیشه بازار کار موجود خواهد بود و یک آموزشگاه طراحی لباس معتبر و واقعا خوب میتواند معمار آینده یک فرد علاقمند به طراحی مد، طراحی لباس و طراحی پوشش باشد.
منشأ طراحی مد به سال 1826 باز می گردد. اعتقاد بر این است که چارلز فردریک اولین طراح مد جهان، از سال 1826 تا 1895 است. او بود که سنت خانه های مد را آغاز کرد و به مشتریان خود گفت که چه نوع لباس هایی برای آنها مناسب است.
سپس بعد از این دوره، تعدادی از خانه های طراحی شروع به استخدام هنرمندان طراحی لباس برای تهیه الگوی پوشاک کردند. الگوها به مشتری ارائه میشود، که در صورت تمایل آنها را سفارش میدهند. در این بازه زمانی بود که به جای سیستم قبلی که لباس های کامل دوخته شده به آنها ارائه می شد، سنت ارائه الگو به مشتریان و سپس دوخت آنها آغاز شد.
در آغاز قرن بیستم، ابتدا تحولات جدید در مد در پاریس اتفاق می افتد و از آنجا به سایر نقاط گسترش مییابد. طرح های جدید لباس قبل از پیدا کردن راه خود به سایر نقاط جهان در پاریس متولد میشوند. به عبارت دیگر، پاریس به عنوان پایتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بیستم، لباس های به روز شروع به تولید انبوه کردند. بخش عمده تولید افزایش یافت و مردم شروع به انتخاب بیشتر پوشاک کردند. در اواخر قرن بیستم، آگاهی از مد در بین مردم افزایش یافت و آنها به جای اتکا به روندهای حاکم بر بازار، شروع به انتخاب لباس برای خودشان بر اساس راحتی و سبک خاص خود کردند.
امروزه همانطور که گفته شد، طراحی لباس به عنوان یک گزینه شغلی به خوبی پذیرفته شده است و همینطور یک شغل شاد و پردرآمد محسوب میشود. طراحی لباس هم اکنون یک صنعت سه هزار میلیارد دلاری در دنیاست و روز به روز به رونق آن افزوده میشود. آموزش طراحی لباس و طراحی مد به سراسر دنیا راه یافته و هر آموزشگاه طراحی لباس دوره های مختلفی را در عرصه های مختلف مد ارائه می دهد و کارآموزان را برای ورود به بازار کار جذاب و پردرآمد مدو لباس آماده میکند. تعداد دانش آموزانی که طراحی لباس را یک حرفه جدی میدانند و برای دوره های مشابه در آموزشگاه طراحی لباس شرکت کردهاند، طی سال ها رو به افزایش است.
امروزه تخصص در طراحی مد به وجود آمده است و هر آموزشگاه طراحی لباس مختلف، خدمات گوناگونی برای ارائه دارد. طیف گستردهای از گزینه ها در انتخاب برای یک طراح لباس وجود دارد، از جمله لباس زیر، لباس شنا، لباس زنانه، لباس عروس، لباس کودکان، پوشاک مردانه، کفش، کیف دستی و… طراحان لباس که قبلاً خود اشتغالی داشتند، در حال حاضر تعداد فرصت های شغلی زیاد برای آنها از جمله کار در آموزشگاه طراحی لباس وجود دارد. آنها هم چنین میتوانند با شرکت های پوشاک و خانه های مد علاوه بر آموزشگاه طراحی لباس کار کنند. آنها همچنین ممکن است مشغول کار در زمینه پارچه و تطبیق آن با سلیقه بازار انبوه باشند. از گزینه های دیگر کاری برای یک طراح لباس ممکن است کار در فروشگاه های تخصصی را نام برد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تهران#ایران#طب#سوزن#طب_سوزنی#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
طب سنتی
اگر قبلا برای کاهش وزن اقدامی داشتید و بی نتیجه بود یا میخواید الان اقدام کنید برای کاهش وزن و اگر مشکلات گوارشی دارید یا اینکه کبدچرب دارید و بخواید مزاج شناسی بشید به ایدی زیر مراجعه کنید و یا به شماره تلفن تلگرام پیام بدهید @energigolden 09915810384
ایران – تهران
شماره تماس: 989915810384
حدیث بخشایش پور
https://www.fanofa.com/-fanofa0003721.htm
قدمت و پیشینه طب سنتی را در هیچ کشوری به درستی نمیتوان تخمین زد اما میتوان این احتمال را داد که با خلقت بشر علم پزشکی نیز به وجود آمده است و در مجموع از زمانی که انسان در بدن خود درد و ناخوشی را حس کرد برای کاهش درد به روش یا روشهایی متوسل شد و از همان زمان طبابت آغازشد.
از دیرباز در ایران سابقه درخشان پزشکی و درمان وجود داشته است و دانشمندان سرشناس بسیاری مانند ابن سینا، رازی و جرجانی در این علم ظهور کردند که آثار آنها مورد تدریس و تحقیق بزرگترین مراکز علمی جهان بوده است.
ریشه طب سنتی در ایران بر مبنای تعالیم اوستا و زرتشت بود که نمونههایی از آن را در اشعار فردوسی میبینیم. طب سنتی ایران تشکیل شده است از طب قدیم فلات ایران، طب شرقی، طب یونانی، طب شفاهی و طب اسلامی که روایات بزرگان دینی بر آن اشاره دارد.
اساس تشخیص بیماری توسط این پزشکان در طب سنتی بر مبنای این بود که آنها برای انسان چهار طبع یا صفت را در نظر میگرفتند که عبارت بودند از گرمی، برودت، رطوبت و یبوست که گرمی از حرارت، برودت از سردی، رطوبت از تری و یبوست از خشکی پدیدار میشد و از ترکیب کردن این طبعها بود که خصوصیات دیگری چون گرمی و خشکی، گرمی و تری، سردی و تری و سردی و خشکی حاصل میشد و از آنجا که 4 عنصر تشکیلدهنده جهان را آتش، هوا، آب و خاک میدانستند هر کدام از خواص اشیاء و عناصر را در خاصیت طبع ها میآوردند بهطوری که آتش و نور (گرمی و خشکی)، هوا (گرمی و تری)، آب (سردی و تری) و خاک (سردی و خشکی) را شامل میشد.
بعد از تقسیمبندی طبعها و توزیع هر کدام در عناصر چهارگانه در انسان مزاجها پدید میآید. مثلاً اگر گرمی و سردی با هم در یک فرد باشند و خشکی بر رطوبت یا تری غالب باشد آن فرد را خشکمزاج گویند.
از سوی دیگر با خوردن خوراکها فعل و انفعالاتی بر روی غذا در بدن پدید میآید که آنها را صفرا (زردآب)، دم (خون)، بلغم (خون سفید) و سودا (زردآب سوخته) مینامیدند. بعضی از این اخلاط برای بدن خوب و برخی مضرند. اخلاط خوب آنهایی هستند که به بدن خوراک و نیرو میرسانند و جایگزین مایعات یا رطوبت از دست رفته شوند و خلط های (اخلاط) بد آنهایی هستند که چنین عملی را در انسان انجام نمیدهند و عمل تغذیه بدن باید با دارو مداوا شود.
از نظر پزشکان طب سنتی در صورت رعایت نشدن تعادل در اموری چون خوردن و آشامیدن، هوا، خواب، بیداری، حرکت و سکون، احتباس و استفراغ، بدن از سیر طبیعی و مزاج اصلی خود منحرف میشود و سلامت ذاتی او به خطر میافتد و شخص دچار مرض (بیماری) میشود. از اینرو نیاز به دارو پیدا میکند تا به حالت اصلی خود برگردد. این دارو است که میتواند با کمک طبیعت و با دقت نظر، مزاج را به حالت طبیعی بازگرداند. بنابراین یک اصول پزشکی خاصی وجود داشت که پزشکان آن زمان میبایستی به آن آشنایی داشته باشند تا در درمانها از آن استفاده کنند.
ر
بسیاری از روش های طب مکمل از جمله طب سنتی نگاهی همه جانبه به مسأله بیماری انسان دارند. از نظر آنها بیماری، حاصل تغییر درترکیب مجموعه عوامل فیزیکی، روانی، روحی، اجتماعی، قدرت بدن در حفظ سلامتی خود و شرایط محیطی است.
بیشتر این طبیبان در روش های درمانی خود معتقد به برقراری توازن و تناسب در قدرت خود درمانی بدن انسان هستند به جای آنکه مستقیماً نشانههای بیماری یا روند خاص آن را هدف بگیرند.
در مباحث پزشکی این فلسفه عبارت است از کلنگری نسبت به بیمار و برای بیماران این کلنگری به معنای توجه بیشتر به جنبههای روانی و اجتماعی بیماری است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تهران#ایران#طب#سوزن#طب_سوزنی#fanofa