Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

تعمیر چمن زن در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

تعمیر چمن زن

تعمیر و سرویس ماشین چمن زنی . کاربراتور. شمع. روغن . تیغه . تلفن : 5080 299 647

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16472995080                     کوروش

https://www.fanofa.com/lawn-mower-repair-fanofa0003731.htm

 


چمن زن : اگر دنبال کوتاه و مرتب کردن چمن های باغچه خود هستید چمن زن ابزار بسیار مناسبی است.با تنظیم کردن درجه کوتاهی تیغه دستگاه بالا و پایین آمده و همه چمن هارا به اندازه ای که دوست دارید کوتاه میکند.چمن زن در زمین های صاف کاربرد دارد.برای کوتاه کردن چمن در زمین های ناهموار ابزار دیگری به اسم علف زن یا حاشیه زن استفاده میشود. در زمین های ناهموار ممکن است تیغه های چمن زن آسیب دیده و چمن ها یکنواخت کوتاه نشوند.البته قبل از کاشت چمن بهتر است زمین را صاف کرده و ناهمواری هارا از بین ببرید به هر حال اگر اینکار را انجام نداده اید یا زمین مد نظرتان باید این ویژگی را داشته باشد بهتر است از علف زن استفاده کنید.

چمن زن های که دارای مخزن هستند چمن اضافی را داخل مخزن جمع میکنند و قسمت کوتاه شده چمن روی زمین باقی نمی ماند.برای استفاده از مدل هایی که مخزن ندارند بهتر از است بااستفاده از ابزار هایی مانند شن کش یا هر ابزار دیگری باقی مانده چمن را جمع کنید.

انواع دستگاه چمن زن و کاربرد آنها

در بین هر نوع دستگاه چمن زن مدل بنزینی پر طرفدار تر است.

برای انتخاب از بین مدل های زیر باید به میزان کار خود یعنی بزرگی زمین و شرایط دسترسی به برق بنزین و موضوعات دیگر داشته باشید.

چمن زن تراکتوری

چمن زن تراکتوری، بهترین نوع چمن زن بوده که دارای قابلیت و امکانات زیادی می باشد و این نوع چمن زن دارای یک موتور محرک بسیار قوی بنزینی به همراه چهار چرخ متحرک و تیغه های قوی می باشد.

 

چمن زن موتوری یا چمن زن گیربکسی

چمن زن موتوری در محیطها و فضای سبز گسترده که عملیات چمن زنی نیاز به میزان جابجایی و قدرت موتور بالایی دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

چمن زن بنزینی

این مدل چمن زن از بنزین استفاده کرده و دارای قدرت بیشتری است.با پر کردن باک زمان بیشتری نسبت به مدل های شارژی میتوانید از دستگاه استفاده کنید.باید بنزین به همراه داشته باشید و با بوی بنزین نیز کنار بیایید.مدل معروف و کاربردی که در ایران موجود است مدل بنزینی این چمن زن ها است.

چمن زن دستی

این نوع چمن زن ها با راه رفتن شما تیغه پایینی را میچرخاند و علف هارا کوتاه میکند.

چمن زن شارژی

چمن زن های شارژی از باتری های لیتیوم یون استفاده کرده و رمان کارکرد . قدرت کمتری نسبت به مدل بنزینی دارند.

چمن زن برقی یا چمن زن الکتریکی

این چمن زن با نیروی برق کار می کند. برای کار با این چمن زن باید به برق دسترسی داشته باشید و با سیم برقی که به دستگاه وصل است کنار بیایید. به طور کلی در بازار ایران این چمن زنها موجود نمی باشد و طرفداران زیادی هم ندارند.

چمن زن سیلندری

در چمن زن های سیلندری که دستی هستند، تیغه بر روی یک محور افقی برش می زند. چمن زن سیلندری، ماشین ساده ایی است که پروسه برش را مانند یک قیچی به انجام می رساند و نیازمند نیروی فیزیکی می باشد.این چمن زن ها به نسبت نوع بنزینی، ارزان قیمت هستند و به دلیل عدم وجود موتور در آن ها، کم صدا می باشند.

 

تیغه های چمن زن

تیغه های چمن زن ها معمولا فلزی هستند و میزان دندانه های آن ها رابطه مستقیمی با یکدست کوتاه کردن چمن دارد.اما علف زن علاوه بر تیغه های فلزی مدلی پلاستیکی دارد که با برخورد به زمین مشکلی برای تیغه به وجود نمی آید و به همین دلیل برای حاشیه زدن مناسب تر است.از طرف دیگر مدل های فلزی گیاه های ضخیم تری را میتوانند کوتاه کنند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#چمن_زن#تورنتو#تعمیر_چمن_زن#fanofa 

استخدام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

رسپشن کلینک کار تمام وقت 6473480666

کانادا انتاریو نورث یورک         

شماره تماس: 16473480666

https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003730.htm

 

 

دوستان و عزیزان در این مقال تلاش می کنیم تا ضمن معرفی شغل رسپشن شما را با وظایف متصدی و یا مسئول این کار بیشتر آشنا کنیم.

 

رسپشن چه وظایفی بر عهده دارد؟

پاسخ به سوالات و کسب اطلاعات برای عموم، مشتریان، گردشگران، و سایر افراد علاقه مند. ارایه اطلاعات در مورد فعالیت ها و خدمات نهادها، آدرس وزارتخانه ها، ادارات، و کارکنان یک سازمان.

 

 

 

دانش ها :

 

خدمات مشتریان و پرسنل : دانش اصول و فرایندهای خدمت رسانی به مشتریان و پرسنل؛ شامل ارزیابی و سنجش نیاز مشتری، شناخت و بکارگیری استانداردهای کیفیت - در خدمات و ارزیابی رضایت مشتری.

 

امور دفتری : شامل دانش رویه ها و سیستم های اداری و مدیریتی مانند کار با نرم افزارهای واژه پردازی ، کار با پرونده ها و سوابق، تندنویسی و نسخه برداری، طراحی فرمها و آشنایی با ادبیات اداری.

کامپیوتر و الکترونیک : شامل دانش تخته مدارها، پردازشگرها، تراشه ها، وسایل الکترونیکی، سخت افزار و نرم افزار، مشتمل بر برنامه های کاربردی و برنامه نویسی.

 

 

 

 

مهارت ها :

 

سخن ورزی : سخن گفتن با دیگران برای انتقال کارآمد اطلاعات.

 

گوش دادن فعالانه : توجه کامل به آنچه که مردم می گویند، وقت گذاشتن برای درک نکات مطرح شده، پرسیدن سوالات مناسب، قطع نکردن سخن دیگران در زمان نامناسب.

جهت دهی به خدمات : جستجوی فعال روشهای کمک به مردم.

فهم مکتوبات : درک جملات و پاراگراف های نوشته شده در گزارش های مرتبط با کار.

هماهنگی : تنظیم اقدامات خود به فراخور فعالیت های دیگران.

درک اجتماعی : آگاه بودن از واکنش های دیگران و فهمیدن اینکه چرا چنین عکس العمل هایی را نشان می دهند.

 

 توانمندی ها :

بیان شفاهی : توانایی انتقال اطلاعات و نظرات در گفتگوها به گونه ای که دیگران بتوانند آنها را درک کنند.

درک شفاهی : توانایی شنیدن و فهم اطلاعات و نظرات گوینده از خلال واژه ها و جملات.

تشخیص گفتار : توانایی تشخیص و درک گفتار دیگران.

بیان واضح : توانایی واضح صحبت کردن به گونه ای که دیگران بتوانند آن را بفهمند.

درک نوشتاری : توانایی خواندن و درک اطلاعات و نظرات مکتوب.

 

دید نزدیک : توانایی دیدن جزئیات از نزدیک (در چند قدمی)

 

 

 

فعالیتهای حرفه :

 

ایجاد ارتباط با سرپرست، همقطاران یا زیردستان : تأمین اطلاعات برای زیردستان، همکاران و سرپرستان از طریق تلفن، گزارش ها و فرم های نوشتاری، پست الکترونیکی یا ارتباط فردی

ایجاد و حفظ ارتباطات بین پرسنلی : توسعه و گسترش ارتباطات کاری سازنده و همکوشانه با دیگران و حفظ این ارتباطات در طی زمان

کسب اطلاعات : مشاهده، دریافت یا هر روش دیگر کسب اطلاعات از تمام منابع اطلاعاتی مناسب

تعامل با کامپیوترها : استفاده از کامپیوترها و سیستمهای کامپیوتری (شامل سخت افزارها و نرم افزارها) برای اجرای برنامه ها، نوشتن نرم افزارها، ورود داده ها، نصب کاربری ها یا فراوری اطلاعات

انجام فعالیت های اداری : انجام وظایف اداری روزانه مانند حفظ فایل های اطلاعاتی و پردازش مدارک کاری.

کارکردن در ارتباط مستقیم با عموم مردم : انجام امور برای مردم یا ارتباط و تماس مستقیم با عموم. این موضوع شامل خدمت به مشتریان در رستوران ها و فروشگاهها و یا دریافت سفارش یا مهمان نیز می شود.

 

 

 

شرح کار :

 

تلفن : در شغل تا چه حد باید مکالمات تلفنی صورت بگیرد؟

تماس با دیگران : این شغل تا چه اندازه نیازمند تماس داشتن (تماس رودررو، تلفنی یا روشهای دیگر) با دیگران است؟

مذاکرات رودررو : این شغل تا چه حد نیازمند مذاکره رودررو یا گروهی با مردم است؟

صرف زمان برای نشستن : شغل تا چه اندازه نیازمند نشستن است؟

ارتباط با مشتریان بیرونی : میزان اهمیت رابطه ی خوب با مشتریان یا عموم مردم در این شغل چقدر است؟

اهمیت صحیح و دقیق بودن : دقت بالا و صحت زیاد در انجام شغل تا چه اندازه مهم است؟

 

 

 

دیگر ضروریات:

 

متعارف : شغل هایی که قاعده مند شده و مستلزم پیروی از روش های جا افتاده و فعالیت های عادی شده هستند؛ سر و کار فرد بیشتر با اطلاعات مفصل و داده های دقیق است تا نظرات شخصی.

 

تجاری : شغل های تجاری دربردارنده راه اندازی و اجرای پروژه ها است. و می تواند رهبری و هدایت افراد و تصمیم سازی های متعدد را در بر بگیرد. گاهی اوقات این شغل ها نیازمند مواجهه با ریسک بوده و اغلب با کسب و کار در ارتباط هستند.

 

اجتماعی : شغل های اجتماعی اغلب شامل کار با مردم، تعامل با آنها و آموزش آنها است. این شغل ها اغلب متضمن کمک و یا خدمات رسانی به دیگران است.

 

واقع گرایی : واقعگرایی شغلی در اغلب مواقع شامل فعالیت هایی است که مسائل و راه حل های عملی را دربر می گیرد. این امور غالباً با گیاهان، حیوانات و مواد موجود در جهان واقعی (همچون چوب، ابزارها و ماشین آلات) مرتبط است. اغلب شغل ها مستلزم کار در خارج بوده و کمتر با کارهای کاغذی یا کار در مجاورت دیگران مرتبط هستند.

 

پژوهشگرانه : شغل های پژوهشگرانه غالباً شامل کار با ایده ها است و نیازمند تفکر بسیار زیادی است. این شغل ها می تواند شامل جستجوی حقایق و کشف راه حل مسائل به صورت ذهنی باشد

 

هنری : شغل های هنری به کرّات مستلزم کار با شکل ها، طرح ها و الگو ها است. این شغل ها اغلب نیازمند خودابرازی بوده و کار در آنها مقیّد به قواعد سفت و سخت نیست.

 

 

 

سبک کار :

 

قابل اعتماد بودن : شغل نیازمند اعتماد، مسئولیت پذیری و عمل به تعهدات است.

 

صداقت و درستکاری : شغل نیازمند درستکاری و توجه به مسائل اخلاقی است.

 

توجه به جزئیات : شغل نیازمند داشتن دقت درباره جزئیات و انجام وظایف کاری است.

 

کنترل شخصی : شغل نیازمند حفظ آرامش و خویشتن داری، کنترل خشم و جلوگیری از رفتارهای پرخاشگرانه حتی در شرایط بسیار مشکل است.

 

همکاری : شغل نیازمند داشتن روحیه خوش با دیگران و به تصویر کشیدن نگرش همکاری و پاک طینتی است.

 

جهت گیری اجتماعی : شغل نیازمند ترجیح دادن کار با دیگران به جای کار کردن به تنهایی است و ارتباط فردی دیگران در محیط کار.

 

 

 

ارزشهای شغل :

 

ارتباطات : مشاغلی که این ارزش شغلی را برآورده می سازند، برای کارکنان امکان خدمت رسانی به دیگران و کار با همکاران در یک محیط دوستانه و غیررقابتی را به وجود می آورند. نیازهای متناسب با این ارزش عبارتند از: همکاری، ارزشهای اخلاقی و خدمات اجتماعی.

 

پشتیبانی : مشاغلی که این ارزش شغلی را برآورده می سازند، مدیریت پشتیبانی که بتواند پشت کارکنان بایستد را ارائه می دهند. نیازهای متناسب با این ارزش شغلی عبارتند از: سیاستهای سازمانی، نظارت بر ارتباطات انسانی و نظارت فنی.

 

استقلال (به عنوان ارزش) : مشاغلی که این ارزش شغلی را برآورده می سازند، برای کارکنان امکان تصمیم گیری شخصی و کار براساس تمایلاتشان را فراهم می کنند. نیازهای متناسب با این ارزش شامل خلاقیت، پاسخگویی و خودکار بودن است.

 

موفقیت : مشاغلی که این ارزش شغلی را برآورده می سازند، مشاغلی نتیجه گرا هستند که به کارکنان اجازه می دهند از قوی ترین توانمندی هایشان استفاده کرده و از شغل شان احساس رضایت کنند. نیازهای متناسب با این ارزش عبارتند از نیاز به استفاده از توانمندی ها و دستیابی به موفقیت است.

 

شرایط کاری : مشاغلی که این ارزش شغلی را برآورده می سازند، قادرند برای کارکنان امنیت شغلی و شرایط کاری مناسب را به وجود بیاورند. نیازهای متناسب با این ارزش شغلی عبارتند از: فعالیت، حقوق و مزایا، استقلال، امنیت و شرایط کاری

 

شناخت : مشاغلی که این ارزش شغلی را بر برآورده می سازند، امکان پیشرفت، پتانسیل لازم برای رهبری و اعتبار مناسب را به وجود می آورند. نیازهای متناسب با این ارزش عبارتند از: نیاز به پیشرفت، برخورداری از اختیار، شناخت و موقعیت اجتماعی مناسب.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#استخدام#انتاریو#استخدام_کار#کار#شغل#fanofa 

خدمات طراحی و تبلیغات در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خدمات طراحی و تبلیغات

طراحی لوگو بیزینس کارت ست اداری فلایر پوستر بیلبورد پست و استوری در اینستاگرام

کانادا انتاریو تورنتو

شماره تماس: 12269781208

https://www.fanofa.com/design-and-advertising-services-fanofa0003750.htm

 

 

“نشان‌واره” یا “لوگو” یا “آرم” عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

 

نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز بازمی‌نمایاند. ویکی پدیا نشان واره

 

به زبان ساده، لوگو یک نماد مختصر از نام به همراه اشاره به حوزه کسب و کار، برای حک شدن در ذهن مخاطبان است. دقت کنید در ایجاد لوگو حداقل ها مهم هستند زیرا قرار است در زمان کوتاه در ذهن مخاطب (بیننده) جذابیت، زیبایی و مفهومی را انتقال دهد.

در یک جمله کوتاه می توان گفت هدف از طراحی لوگو، سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری لوگو در ذهن ها و دیده شدن برند در مسیر دلخواه صاحبان و مدیران تجارت ها می باشد.

 

زمانی که مخاطبین با طراحی لوگویی جذاب رو به رو می شوند در زمان کوتاهی متوجه مفهوم کلی در طراحی آن می شوند که طرح و پیام لوگو را به خاطر میسپارند.

به تجربه و البته نتایج آماری ثابت شده است که افراد (مخاطبین) به شرکتی که لوگوی خوب و استانداردی داشته باشد، بیشتر اعتماد می کنند. همچنین روابط تجاری بهتر در میان رقبا یا شرکای همسوی بازار از مزایای داشتن یک لوگوی مناسب است. به هر حال نام نیک و ظاهری فاخر، همیشه در یاد می ماند.

خیلی از افراد فکر می کنند که چون لوگو یک عنصر بصری است پس طراحی آن یک کار هنری است. طراحی لوگو باید یک ابزار استراتژیک باشد که به شرکت ها اجازه دهد در بازار قابل شناسایی باشند.

بسیاری از افراد وقتی میخواهند لوگو داشته باشند؛ تمایلی عجیب دارند تمام اسرار جهان را در آن پنهان سازند!

 

در بسیاری از لوگوهای موجود در بازار میتوانید مصداق این جمله را مشاهده کنید. چند پیامی یا چند مفهومی آفت اولیه لوگوهای مبتدی است و بیشتر باعث اشتباه در مخاطب می شود.

 

عجله نکنید؛ با گذشت زمان و از طریق تعاملات مشتری با برند شرکت ، معنا و مفهوم به لوگو اضافه خواهد شد.

همانطور که در بالا گفته شد؛ لوگو نماد یک کسب و کار است و به نوعی چهره کسب و کار در بازار

 

وقتی که شما یک لوگو را مشاهده می کنید بلافاصله آن را به خاطرات، تجربیات و نام برند ربط می دهید. لوگو باعث می شود که برند فورا قابل تشخیص باشد. لوگویی که به خوبی طراحی شده است همیشه به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا نام برند را به یاد داشته باشند.

 

شکل ها و رنگ ها همیشه روی مغز انسان تاثیر می گذارد و باعث می شود راحت تر فرآیندها را به یاد بسپارد. این بدان معناست که اگر لوگوی شما منحصر به فرد باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد فرد می تواند به راحتی شرکت شما را به یاد بیاورد و بار دیگر هم از محصولات شما استفاده کند و شما را به دوستان معرفی کند.لوگو انتظارات شرکت را نشان می دهد و اگر نتواند مردم را جذب کند زمان و پول هدر می رود و مخاطب به مشتری تبدیل نمی شود.

بسیاری از شرکت ها در جهان، فرصتی کوتاهی برای جذب مخاطبان دارند. اگر یک لوگو نتواند در دنیای دیجیتال امروز مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد؛ مخاطبان سریع به جای دیگری می روند. برخی از صاحبان کسب و کار که در ابتدای شروع کار خود اگر یک لوگوی ارزان و مبتدی استفاده می کنند از میزان تاثیر اولین ارتباط، که در ذهن مخاطب ایجاد می شود بی خبر هستند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تبلیغات_رایگات#طراحی#تبلیغات#خدمات_طراحی#انتاریو#تبلیغات_خارج_کشور#آگهی_رایگان#fanofa 

آموزش خصوصی شنا در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش خصوصی شنا

آموزش شنا مبتذی و حرفه ایی کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی در منزل هر دوره 10 جلسه تایم 30 الی 45 دقیقه تمام سنین ۲سال به بالا ارائه ی مدرک نجات غریق

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16479134806

نینا سلسالی

https://www.fanofa.com/private-swim-lesson-fanofa0003733.htm

 

نجات‌غریق یا غریق‌نجات به‌معنی «نجات‌دهندهٔ غریق» است و نجات در این ترکیب صفت‌گونه است و نه اسم‌مصدر. در برخی واژه‌های مرکب فارسی، اسم تغییر مقوله می‌دهد و به‌صورت صفت‌گونه به ‌کار می‌رود؛ مانند ایران‌دوست (= دوست‌دارندهٔ ایران)، بلندپرواز (= بلندپروازکننده)، جان‌نثار (= نثارکنندهٔ جان)، زودباور (= زودباورکننده)، کم‌کار (= کم‌کارکننده) و گفتاردرمان (= درمان‌کنندهٔ گفتار).نجات‌غریق به فردی اطلاق می‌شود که چیره به فن شناست و برای حفظ و نگهبانی از جان شناگران آموزش‌های تخصصی را دیده‌است.

انواع نجات غریق:

نجات غریق دریا

نجات غریق استخر

وظایف کلیدی یک غریق‌نجات روی کناره دریا به شرح زیر است (معمولاً مثل بخشی از یک تیم اما درجاهایی، ممکن است غریق نجات‌ها خودشان به تنهایی لازم باشد کار کنند):

تداوم درمشاهده پیوسته و متمرکز برای برآورد خطرات احتمالی و تشخیص دادن سریع واقدام کردن درست در حوادث اضطراری.

استفاده از تجهیزات دیگر را رسیدگی کند که چه وقت وظیفه استفاده آن را دارد (از قبیل وسایل کمکی سبک).غریق را به بیرون حمل کرده و دیگر اقدامات اولیه ضروری که لازم است را انجام دهد.در صورت وقوع صدمه کمک اولیه فوری را انجام دهد و در مورد جراحت از ضدعفونی کننده‌ها استفاده کند.از دیگران در انجام وظایف بالا کمک بطلبد.غریق‌نجات‌ها باید به احیای قلبی ریوی در حد کمک‌های اولیه مسلط باشند.

 

غریق‌نجات‌ها ممکن است وظایف دیگری هم داشته باشند ازقبیل: اجرای قوانین یا تمیز کردن (در صورت خوب ندیدن منطقه مربوطه) و تذکر دادن نکات مطلع‌کننده اساسی.

وسایل نجات در دریا در مواقعی که شناور درخطر غرق شدن قرار دارد،مورد استفاده قرار میگیرند. این وسایل باید درمدت ( زمان کم (تا سی دقیقه) با رعایت نکات ایمنی (حتی در شرایط نا مطلوب تا پانزده درجه کجی کشتی به آب داده شوند.

 

ابتدا نفرات در بهترین وضع ممکن در قایق ها و لایف رافت ها سوار شده پایین داده میشوند. این وسایل را با توجه به اهمیت ویژه ای که دارند باید قبل از ترک بندر چک کرده و در طول مسیر دریانوردی نیز همواره،با تمرین عملیات یا ماده به کار نگه داشت.

 

انواع وسایل نجات در دریا عبارت اند از : بویه نجات،وسایل نجات شناوری،جلیقه نجات،قایق نجات،لایف رافت و غیره .

بویه نجات متشکل از یک حلقه نجات معمولی که با یک چراغ علامت گذار( مارکر ) به آن متصل میباشد.حلقه نجات به شکل حلقه از جنس چوب پنبه فشرده یک دست بدون پرز, پوشیده از برزنت رنگ شده،با وزن کمتر از هفت و نیم کیلو ساخته شده است. این حلقه طوری طراحی شده که بتواند در مدت بیست و چهار ساعت شانزده کیلو وزن را تحمل کند. برای مشخص شدن از راه دور دارای رنگ نارنجی است. این حلقه های نجات،در نقاط مشخصی بر روی کشتی نصب میگردد. و تعداد آنها بستگی به سازمان شناورها و به نوع کشتیها دارد. یک کشتی تجاری با طول بیش از صد متر،هشت بویه نجات حمل میکند. در صورتی که یک کشتی مسافربری با توجه به جدول تعداد بویه های نجات مندرج در جدول زیر را باید داشته باشد:

طول کشتی مسافربری…………………………. تعداد بویه نجات

با طول کمتر از٢٠٠ پا ………………………….. ۸

با طول بین ٢٠٠ الی ۴٠٠ پا ………………………۱۲

با طول بین ۴٠٠ الی ۶٠٠ پا ………………………۱۸

با طول ۶٠٠ الی ٨٠٠ پا …………………………….۲۴

با طول بیشتر از ٨٠٠ پا ………………………….۳۰

با آزاد شدن بویه نجات،طناب آزاد شده و مارکر نیز آزاد میگردد .کشتیهای نفتکش به جای چراغ کلسیم دار باید از باطری الکتریکی استفاده نمایند. هر حلقه نجات بر اساس قوانین SOLAS باید واجد شرایط زیر باشد :

بتواند در آب شیرین در ظرف ۲۴ ساعت وزنی لااقل معادل ۱۴/۵۰ کیلوگرم را تحمل کند.

با حروف درشت نام کشتی و بندر ثبت روی آن نوشته شده باشد.

مجهز به نوار منعکس کننده نور باشد.

قطر خارجی بیش از ۸۰۰ و قطر داخلی کمتر از ۴۰۰ میلی متر باشد.

وزن آن حداقل ۲/۵ کیلوگرم باشد ( در مورد حلقه های نجات مجهز به چراغ و علامت دهنده دودزا وزن معمولا بیشتر از ۴.۵ کیلوگرم است )

حداقل نیمی از حلقه های نجات بایستی مجهز به چراغ خود روشن شونده ( Self igniting) باشند. این چراغ ها بایستی بلافاصله پس از برخورد با آب روشن شوند و حداقل دو ساعت روشن بمانند.

در هر طرف کشتی حداقل یک حلقه نجات بایستی مجهز به چراغ و علامت دهنده دودزا ( معروف به Man Over Board ) باشند. علامت دهنده دودزا بایستی حداقل ۱۵ دقیقه پس از تماس با آب کار کند این تجهیزات معمولا در دو طرف پل فرماندهی نصب می شوند.

وسایل نجات شناور (Buoyand Apparatus)

شناور که در اشکال مختلف از چوب یا فلز ساخته میشوند و در روی کشتیها و قایقهای تفریحی مورد استفاده قرار میگیرند. این وسایل برای شناور ماندن و حفظ تعادل در دریا باید وزنی کمتر از ۲۰۰ کیلو داشته باشند تا در مواقع اضطراری جهت نجات نفرات به آب انداخته شوند. کشتیها گاهی این وسایل را برای بیست و پنج درصد کل پرسنل خود به همراه دارند.

جلیقه نجات

از تحقیقاتی که با توجه به صحنه های نجات یافتگان در دریا به عمل آمده به این نتیجه رسیده اند که جلیقه های نجات مهم ترین جزء وسایل نجات بوده و بعد از قایق نجات مطمئن ترین وسیله حفاظت در آب می باشد.جلیقه های نجات طوری ساخته شده اند که اگر بطور صحیح مورد استفاده قرار گیرند می تواند یک نفر را حتی اگر بیهوش باشد طوری شناور نگه دارند که سرش از آب بیرون بماند. جلیقه نجات علاوه بر خاصیت شناور نگه داشتن انسان از کاهش حرارت بدن در آب نیز جلوگیری مینماید.هر یک از پرسنل کشتی باید محل جلیقه نجات خود را دانسته و کار با آن را نیز بیاموزند. پوشیدن جلیقه نجات به تنهایی نمی تواند متضمن نجات جان شخص گردد.زیرا فاکتورهای دیگری نیز دارند که سبب مرگ شخص می شوند. به همین دلیل این وسیله تنها قسمتی از وسایل مورد نیاز در زمینه نجات بروی کشتی ها و شناورهای دریایی می باشد.

برابر مقررات جلیقه نجات مجهز به چراغ ( که معمولا با باطری آب شور کار می کنند ) باشد این باطری باید حداقل ۸ ساعت کار کند.

دارای سوت و نوارهای منعکس کننده نور باشد.

طوری ساخته شده باشد که میزان شناوری آن بعد از ۲۴ ساعت در آب شیرین بیش از ۵% کاهش نیابد.

به نحوی باشد که توسط یک نفر بدون کمک دیگران در مدت یک دقیقه پوشیده شود.

به نحوی باشد که یک نفر بتواند با استفاده از آن ارتفاع حداقل ۴/۵ متری به داخل آب بپرد بدون صدمه ای به وی بزند و یا اینکه جلیقه نجات صدمه ببیند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#آگهی_رایگان#آموزش_شنا#شنا#آموزش_خصوصی#شنا#fanofa 

مربی فیتنس و تناسب اندام

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مربی فیتنس و تناسب اندام

با سلام خدمت دوستان عزیزم 

حرفه ایی تصمیم بگیرید
حرفه ایی آموزش ببینید
و حرفه ایی به هدفتون برسید

برگزاری کلاسهای خصوصی فیتنس برای بانوان ( آنلاین و حضوری
جهت چربی سوزی -
فرم دهی عضلات -
سفت کردن عضلات -
کاهش وزن -
ا فزایش وزن و عضله سازی
FITM Malaysia   
زیر نظر مربی مجرب دارای مدرک از فدراسیون ایران و

مناسب برای بانوان شاغل و خانه دار  
هزینه عمومی پرداخت کنید با مربی خصوصی تمرین کنید
علمی ورزش کنید تا دچار آسیب دیدگی نشوید*

0182919477جهت اطلاعات بیشتر لطفا تماس یا به واتساپ پیام دهید.

مالزی کوآلالامپور

شماره تماس: 600182919477                میترا وفایی نژاد

https://www.fanofa.com/-fanofa0003596.htm

 


فیتنس یا همان زیبایی اندام، این روزها به ورزشی محبوب تبدیل شده و افراد زیادی هستند که می خواهند نه فقط وزن خود را کم کنند یا سلامت بدنی خود را بهبود بخشند، بلکه از اندامی زیبا و تراش خورده هم برخوردار شوند. مزایای فراوان ورزش برای روح و جسم، بر کسی پوشیده نیست اما هر گونه فعالیت بدنی ای باید به شکل معقول و صحیح انجام شود. در ادامه به نکات و حقایقی درباره ی ورزش فیتنس می پردازیم که به شما کمک می کنند جلسات ورزشی تأثیر گذارتری و لذت بخش تری داشته باشید.

وقتی فیتنس را شروع کردید، نباید انتظار نتیجه گیری سریع داشته باشید. کسانی که می خواهند در عرض چند ماه خوش اندام شوند، احتمالاً به نتیجه ای نمی رسند. البته همه چیز در وهله ی اول به وزن فعلی بدن، وضعیت بدنی و سن شما بستگی دارد. اما در هر صورت، اولین نتایج ورزش کردن تان را تقریباً بعد از ۲ یا ۳ ماه خواهید دید. بعضی ها هم ۶ ماه طول می کشد تا تغییرات مثبتی در بدن شان ببینند. همچنین، در نظر داشته باشید که انجام تمرینات به صورت منظم، تعداد تکرار تمرینات و داشتن یک رژیم غذایی مناسب، پایه های موفقیت شما هستند. اگر فقط ۲ بار در هفته ورزش های سنگین انجام دهید، تغییر چندانی در بدن تان رخ نخواهد داد. تنها در صورتی می توانید نتیجه ی خوبی بگیرد که هر هفته حداقل ۳ بار ورزش قدرتی و ۲ بار ورزش هوازی انجام دهید. این بدان معنی نیست که باید ۵ روز در هفته به باشگاه بروید. یک پیاده روی معمولی در هوای آزاد هم می تواند تمرین هوازی خوبی برای بدن شما باشد.

اگر در ذهن تان تصور خاصی از یک بدن ایده آل دارید و می خواهید که با فیتنس به آن دست پیدا کنید، خودتان را آماده کنید که ممکن است به نتیجه ی دلخواه تان نرسید. اول از همه آنکه، باید ژنتیک و ساختار بدنی خود را در نظر بگیرید. سرعت رشد عضلات در بعضی افراد بیشتر است، در حالی که بعضی ها سوخت و ساز بهتری دارند. علاوه بر این، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و مربیان فیتنس برای رسیدن به فرم دلخواه شان، تغذیه ی خاصی را در پیش می گیرند. بنابراین، اگر چیز غیر ممکنی را برای خودتان هدف گذاری کنید که خارج از توانایی بدن تان باشد، ممکن است نه تنها انگیزه ی خود از دست بدهید، بلکه بدن تان هم فرم نامتعادلی پیدا کند. برای اینکه بتوانید به درستی هدف گذاری کنید، باید خودتان را منطقی و واقع بینانه ارزیابی کنید، فرصت ها و محدودیت هایتان را در نظر بگیرید و سعی کنید به بهترین فرم بدن تان دست پیدا کنید.

مربی های خصوصی می گویند که همه ی افراد به یک برنامه ی ورزشی اختصاصی نیاز دارند و شما نمی توانید خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید. اما این ادعا درست نیست. شما به مربی نیاز دارید تا تکنیک های درست را به شما یاد دهد و معمولا ۵ تا ۷ جلسه برای این کار کفایت می کند. بعد از آن، شما می توانید خودتان به تنهایی ورزش کنید. بعد از یک ماه و نیم، می توانید تمرین با مربی دیگری را امتحان کنید که بتواند درستی برنامه ی ورزشی تان را بررسی کند و به سؤالات شما پاسخ دهد. بعد از آن، دیگر به کمک احتیاج ندارید، مگر آنکه از آن دست افرادی باشید که نمی توانند منضبط باشند و بدون کمک کس دیگری به خودشان انگیزه دهند.

مربی ها برای منفعت مالی معمولاً سعی می کنند تا جایی که ممکن است دوره ی تمرینات را بیشتر کنند و شاگرد را پیش خود نگه دارند، به همین خاطر است که اغلب تمرینات پایه را حذف می کنند و تمرینات ایزوله را پیشنهاد می دهند که فقط یک عضله را درگیر می کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که برای اینکه بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید باید روی تمرینات پایه تمرکز کنید. حرکات پایه ای بدنسازی عبارتند از لانگز، پلانک، ددلیفت، اسکوات و شنا. این تمرینات هستند که به شما در ساخت عضله کمک می کنند. در عین حال، همه ی تمرینات پایه ای تأثیرگذاری یکسانی ندارند. شما باید دقت کنید که ماهیچه های شما به کدام یک از این حرکات بهترین واکنش را می دهند. برای مثال، در بعضی افراد، اسکوات بهترین ورزش برای ساختن عضلات کفل است، در حالی که در بعضی دیگر، حرکات لانگز چنین تأثیری دارد. البته تمرینات ایزوله هم مهم هستند و انجام آن ها می تواند جالب تر باشد، اما نباید خودتان را صرفاً به آن ها محدود کنید.

تازه کارها تصور می کنند در تغذیه های ورزشی یک نیروی جادویی وجود دارد. اما حقیقت آن است که تا زمانی که رژیم غذایی مناسب و متوعی داشته باشید و البته هدف تان چیزی شبیه به شرکت در مسابقات زیبایی اندام نباشد، نباید سراغ چنین تغذیه هایی بروید. ورزش را با این تغذیه ها شروع نکنید، حتی اگر مربی باشگاه تأکید کند که باید پروتئین یا چربی سوز را به رژیم غذایی تان اضافه کنید. ممکن است تنها نیتش این باشد که محصول جادویی یک فروشگاه خاص را به شما پیشنهاد دهد و با سوء استفاده از شما، از سود این کار پولی به جیب بزند. شما نیازی به چربی سوز ندارید چون با ورزش کردن چربی هایتان را خواهید سوزاند. رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم، بدون هیچ تغدیه ی ورزشی خاصی، در آینده شما را روی فرم خواهند آورند.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/