Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش فرش های دستبافت عشایری

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#فرش#فروش#دستباف#عشایر#خرید#fanofa


فروش فرش های دستبافت عشایری

Black Friday Sale Up to 40% OFF فروش فرش های دستبافت عشایری این فرش ها داری الیاف طبیعی‌ هستند و بعضی از الیاف حتی توسط خود بافنده ریسیده و با مواد کاملا طبیعی رنگ رزی شده. طرح ها بصورت ذهنی و بدون استفاده از نقشه ترسیم شده که بصورت خلاقانه توسط بانوان عشایر بافته شده. از هر فرش فقط یک نمونه وجود دارد و طرح و بافت منحصر بفرد و تکرار نشدنی میباشد. برای دیدن نمونه ها به ادرس اینستاگرام ما مراجعه کنید https://www.instagram.com/p/CH8o6r8hAML/?igshid=11dp1zcxi32h1 Non-policy to return 10 days Exchange 30 days free deliveri امکان ارسال ۳ نمونه از فرش های مورد پسند شما جهت انتخاب بهترین گذینه مطابق سلیقه و دیزاین منزل شما Call : (647)640-030 (Arina)

کانادا، تورنتو

هدیه عرفانیان، شماره تماس: 16476400360

https://www.fanofa.com/sale-of-nomadic-hand-woven-carpets-fanofa0002650.htm



با مشاهده ی  فرش، گلیم و گبه حس خوبی  به همه ی ما منتقل می شود. چه آنهایی که با فرش و فرش بافی و تار و پود و رنگ بیگانه اند و چه کارشناسان و کارآزمودگان صنعت فرش.  فرش های عشایری سنت و  اصالت  ایران و اقوام ایرانی رو به ما انتقال می دهند.

امروزه دامداری، به ویژه پرورش گوسفند ممر اصلی درآمد میلیون‌ها تن از عشایر ایرانی است.

 با این حال بخش بزرگی از فرهنگ عشایر به دلیل تمایل قبیله‌ها به یکجانشینی رفته ر فته به دست فراموشی سپرده شده است. ایل‌های عشایر  ناحیه‌هایی را می یابند  که شرایط مساعد  آن ایشان را به اقامت طولانی‌تر و پرهیز از کوچ‌های پرزحمت ترغیب می‌کند. بااین توصیف به تدریج پدیده‌ای به نام عشایر یکجانشین ظهور خواهد یافت. امروزه اکثر ایلیاتی‌ها با خودروهای شخصی  و جابجا می‌شوند و به این ترتیب امروزه شاهد منظره‌هایی هستیم که کاملاً با تصورات ما از عشایر شترسوار تفاوت دارد. در گذشته رقابت‌های سرسختانه ای  بین چادرهای مختلف یک ایل برقرار بود. زنان فرشباف طرح‌های فرش را با الهام از محیط اطراف خود می‌بافتند و سعی می‌کردند که فرشی زیباتر خلق کنند. اما از آنجایی که صحنه‌های بکر گذشته امروزه دیگر به ندرت دیده می‌شود، طرح‌های امروزی از ذوق هنری طبیعی پیشین بی‌بهره‌اند. بااین توصیف فرش قدیمی عشایر سرمایه‌گذاری ارزشمندی است که اسباب و اثاثیه ای  گرانبها  برای آیندگان به شمار می رود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد