Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

مشاور املاک در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

 

 

مشاور املاک

 مسعود هاشمی؛ مشاور املاک درمونترآل بزرگ.مهندس راه و ساختمان از پلی تکنیک تهران با بیش ازسی و پنج سال سابقه در خرید، فروش و ساخت مسکن. مشاوره تلفنی و حضوری. متخصص در امر سرمایه گذاری در املاک. خدمات ۱۰۰٪ رایگان برای خریداران. بهترین شرایط تهیه وام برای خرید ملک

کانادا، کبک ، شماره تماس: 15142984567      مسعود هاشمی

https://www.fanofa.com/real-estate-broker-fanofa0002766.htm


متداول ترین نوع خانه های مردم کانادا، خانه های مستقل یا خانه های دوپلکس  است. شما همچنین می توانید نسبت به خرید آپارتمان  یا خانه های به هم چسبیده که در کانادا به آن  تاون هاوس هم گفته می شود، مبادرت  نمایید. در کانادا خریداری  خانه مزایایی متعددی  دارد، خرید خانه نه تنها یک  سرمایه گذاری که به مثابه ی  امکان پس انداز برای خریدار نیز به شمار می رود. 
مواردی وجود دارد که در هنگام ارائه پیشنهاد برای خرید خانه باید مد نظر قرار گیرد، برخی از این موارد عبارتند از ؛ به هنگام خرید ، شما باید ابتدا حداقل 5 ٪ قیمت خانه را پرداخت نمایید. عنوان  این پرداخت، پیش پرداخت (Down payment) است.مالیات انتقال به میزان 1 ٪ ارزش ملک به قیمت فروش اضافه خواهد کرد، این مالیات در هنگام خرید اولین خانه در کانادا به  خریدار تعلق نخواهد نمی گیرد.
احتمال اضافه شدن هزینه هایی از قبیل  ارزیابی و هزینه بیمه وام مسکن نیر  به خرید وجود دارد.
یکی از موارد مهم ، قرار دادن شرط بازرسی خانه به عنوان یکی از شروط پیشنهاد خرید می باشد. عناوین بازرسان خانه در کتاب زرد ، تحت عنوان "Home Inspection Service" قابل دسترسی است. بازرس، خانه را از نظر  ترک فونداسیون، نشتی ، عیوب لوله کشی، سیم کشی و غیره بررسی می کند تا از نبود این گونه مشکلات اطمینان حاصل شود. شما بعنوان خریدار خانه، طرف قرارداد بازرس خواهید بود.

در صورت تامین آب  مصرفی خانه از منبع اختصاصی، شما احتیاج خواهید داشت که آزمایش تست آب را با هزینه خودتان انجام دهید. در صورت اتصال لوله کشی خانه به سیستم آب شهری  نیازی به این آزمایش نیست.
چنانچه خانه ی مورد نظر شما  دارای مخزن سوخت باشد، فروشنده موظف به پر کردن مخزن قبل از تغییر مالکیت خواهد بود، مگر اینکه پر نشدن آن مورد توافق فروشنده و خریدار قرارا گرفته باشد.
گرفتن یک وکیل واجد شرایط برای اطمینان از صحت و کامل بودن مدارک قانونی الزامی است. شما میتوانید قبل از انتخاب وکیل ، قیمتها و خدمات متفاوت شرکتهای حقوقی مختلف را مقایسه نمایید.در هر سال شما ملزم به پرداخت مالیات بر املاک خواهید بود. مقدار مالیات بستگی به ارزش و موقعیت مکانی خانه دارد.

 
شما باید ضمن تماس با موسسه مالی خود، اطمینان پیدا کنید که پول و درآمد کافی برای تامین پیش پرداخت و اقساط ماهیانه وام مسکن منتخب خود را دارید. به این عمل گرفتن "پیش تاییدیه وام مسکن" می گویند. بسیاری از فروشندگان مایلند قبل از فرآیند فروش ، از گرفتن پیش تاییدیه وام توسط شما اطمینان حاصل کنند.
توصیه می شود قبل از ارائه پیشنهاد برای خرید خانه ، یک آژانس املاک مورد اعتماد را انتخاب نمایید. آنها می توانند به شما در پیدا کردن خانه مورد نظرتان، انجام مذاکره بر روی پیشنهاد، درک شرایط و ضوابط و موارد دیگر کمک رسانند. هنگام خرید خانه به برق خانه بسیار توجه داشته باشید سیستم سیم کشی برق خانه به هنگام خرید الزاما توسط یک برقکار کنترل و تایید می گردد.  اگر خانه برای گرم کردن از گرم کن های برقی استفاده می کند ،هزینه ی  برق شما گرانتر خواهد شد. 
راههای متعدد و متفاوتی جهت جستجو برای خرید خانه در کانادا وجود دارد، در اینجا بعضی از این راه ها عنوان می گردد:
بنگاههای املاک ، راهنمای فروش املاک که غالبا به صورت هفتگی منتشر می شود. خانه هایی که با تابلو  "For Sale" به فروش گذاشته شده،و ... از این جمله اند.

مشاور املاک مسعود هاشمی با 35 سال تجربه در خدمت شماست.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#مشاور#مشاور_املاک#املاک#رهن#خرید#فروش#اجاره#fanofa


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد