https://fanofa-world.blogsky.com/
http://fanofa.blogfa.com/
#fanofa
# آگهی
# تبلیغات
# فارسی زبانان
هونچ گرافیک
خدمات طراحی ساخت کاتالوگ ،لوگو،بیلبورد تبلیغاتی، ست اداری، بروشور،کارت ویزیت،تراکت
امارات متحده عربی، دُبی
شماره تماس: 9710552459122+
رایان فلاح
https://www.fanofa.com/honch-graphic-fanofa0001542.htm
تراکت های تبلیغاتی تک برگهای چاپ شده اند؛ که به منظور تمرکز توجه مخاطبان به اتفاقی تازه ، خدماتی خاص و یا معرفی ی محصول به کار می روند. تراکت ها تبلیغاتی پیام صریح و سادهای را به مخاطب منتقل می کنند. تراکت معمولا بر روی کاغذی به اندازهی بیست ویک سانت دربیست وهفت سانت چاپ میشود. البته، نمی توان برای انتشار تراکت های تبلیغاتی ابعاد ثابتی در نظر گرفت. تراکت ها ی تبلیغاتی بسته به محتوا و حجم پیام می توانند ابعاد متغیری داشته باشند. به طور معمول محتوای تراکت های تبلیغاتی در یک طرف برگه چاپ می شود. هرچند برخی بنابر معذوراتی از قبیل مدیریت مصرف کاغذ از هر دو روی تراکت برای چاپ استفاده می کنند.
تراکتها اغلب در مکانهای پر رفتوآمد و شلوغ به دست مردم رسانده می شود. و یا در اجتماعاتی به مانند نمایشگاه ها، راه پیمایی ها ، سمینار ها و...که شماری از مردم گرد هم گرد تجمع کرده اند. تراکت تبلیغاتی میتواند با رنگ هی گوناگون چاپ شود، با این حال، تجربه نشان داده رنگی بودن تمام صفحه ی تراکت اثرگذارتر است زیرا صفحات تمام رنگی جذابیت بیشتری دارند.
عمر تراکت های تبلیغاتی کوتاه است. تراکت ها به منظور اطلاع رسانی یک رویداد یا اتفاق مانند افتتاح یک مکان تجاری، افتتاح یک تعمیرگاه یا یک رستوران یا فروش ویژه استفاده میشود. به همین علت نیازی نیست کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی استفاده میشود چندان مرغوب و گرانقیمت باشد، البته چنانچه کاغذ تراکت از نوع ضخیم آن انتخاب گردد؛ عمر تراکت را افزایش خواهد داد. مثلا ممکن است شما هر روز به تراکتی که منوی غذای یک رستوران در آن ثبت شده مراجعه کنید و چنانچه کاغذ منو از جنس نازک و نامرغوب باشد، تراکت مورد نیاز شما به مرور مراجعه از بین خواهد رفت.
تراکتهای تبلیغاتی معمولا به وسیله ی توسط افراد، شرکتها یا سازمانهای غیرانتفاعی و دولتی و اشخاص حقیقی مورد استفاده قرارمی گیرند. اهداف استفاده از تراکت تبلیغاتی بدین ترتیب است:
تبلیغ رویدادی موقت به برگزاری همایش یا جشنواره،.تبلیغ فروش کالا.انتقال پیامی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که میتواند منجر به برپاییِ کمپین یا تشکلی صنفی گردد..استخدام های موقت برای شرکتها ی خصوصی و مراکز خدماتی کوچک از قبیل؛ فروشگاه، رستوران و...
همانگونه که گفته شد؛ تراکتهای تبلیغاتی معمولا به چندین روش توزیع و پخش میشوند از آن جمله میتوان به توزیع تراکت بین مردم در خیابانها،ارسال تراکت به آدرس گیرنده از طریق پُست، به داخل حیاط خانه یا لای در آپارتمان انداختن، گذاشتن در زیر برفپاککن ماشینها، و یا چسباندن بر روی دیوارها اشاره کرد. گاه گاهی تراکتها بر روی بولتنهایی که در کافیشاپها، دانشگاهها یا مکانهایی از این دست نیز گذاشته میشوند، گذاشته می شود.
این روزها برخی از افراد یا سازمانها، تراکتهای تبلیغاتی را با ایمیل ارسال میکنند. که بدین ترتیب هزینههای چاپ و پُست یا استخدام توزیع کننده تراکت در بین مردم از میان برداشته می شود. تراکت الکترونیکی میتواند در متن ایمیل گنجانده شود و یا به آن الحاق گردد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
http://fanofa.blogfa.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#دبی#امارات#گرافیک#کارت_ویزیت#fanofa