https://fanofa-world.blogsky.com/
اولین قدم در موفقیت یک تبلیغ، افزایش احتمال دیده شدن آن از طرف گروه هدف است. استفاده از تبلیغی که برای یک رادیوی بین المللی تهیه شده در یک رادیوی محلی موسیقی، نمیتواند ایده خوبی باشد. در مورد علایق بازار هدف خود (مانند ورزش، موسیقی، آشپزی و …)، جایی که به این علایق میپردازند (فرودگاه، باشگاه، خانه، ماشین و …) و نیز اینکه چطور آن را دوست دارند (روزنامه، رادیو و …) اطلاعات کسب نمایید. تا زمانی که در مورد این مسائل اطلاعاتی نداشته باشید نمیتوانید تبلیغی هوشمندانه بسازید.
اگر میخواهید مردم نسبت به تبلیغ شما عکسالعمل نشان دهند، حتما باید هدف مشخصی داشته باشید. آیا هدفتان این است که به شما زنگ بزنند، به فروشگاهتان بیایند یا به وب سایتتان مراجعه نمایند؟ هدفتان هر چه که باشد، باید تمام عناصر تبلیغ را طوری درگیر آن هدف کنید که مشتریان متقاعد شوند آن هدف برآورده میشود. فرض کنید هدفتان این است که مشتریان را جهت برقراری تماس رایگان ترغیب نمایید. در اینصورت مثلا باید بگویید: «همین حالا با شماره تلفن تماس رایگان ما تماس بگیرید.»
اگر تبلیغ شما شامل یک گواه و شاهد است، از او بخواهید تا سخن خود را با چنین جملهای شروع کند: «زمانی که من با شماره تلفن تماس رایگان این شرکت تماس گرفتم، …» یا میتوانید از چنین جملهای استفاده نمایید: «یک تماس رایگان با شماره تلفن ما، میتواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد».اهداف چندگانه میتوانند باعث خدشه در ارائه تصویر شفاف از شرکت و سردرگمی مشتریان گردند و زمانیکه مردم سردرگم شوند معمولا عملی انجام نمیدهند.
مطالعات نشان داده که مصرفکنندگان 7 برابر بیشتر از خواندن تبلیغات، اخبار روزنامهها را دنبال میکنند. مصرفکنندگان به طور میانگین روزانه در معرض 3500 تبلیغ قرار دارند.
طراحی یک تبلیغ به فرمت خبر، نه تنها باعث جلب توجه بیشتر میشود، بلکه باعث افزایش باورپذیری نیز میگردد. باورپذیر بودن تبلیغ یکی از مهمترین فاکتورها در عکسالعمل مصرفکنندگان است. تبلیغات آگهی-خبر شامل عنوان مجاب کننده، مقدار زیادی اطلاعات آگاهی بخش، متون جالب، نقل قولها و استفاده از گرافیک و نمودارها است.دلیل اینکه تبلیغ آگهی- خبر خیلی مجاب کننده است این است که مردم دیگر از تبلیغات فروش مستقیم خسته شدهاند و یک فروش نرم، آرام و معتبر در قالب خبر را ترجیح میدهند.
مشتریان شما، نگهبان و مراقب شما نیستند. آنها مسوول فروش، درآمد، نام تجاری و حسن شهرت شما هم نیستند. برای آنها فقط این مهم است که شما چگونه و با چه پیشنهادی به آنها فایده میرسانید. بنابراین جملات «ما …» را کنار بگذارید و به دنبال فروش فایده باشید. مردم در نهایت به دنبال دو چیز هستند: کسب لذت و دوری از درد.
به مردم بگویید که محصول شما چه فایدههایی دارد که میتواند درد را از آنها بگیرد یا لذتی را به آنها هدیه کند. این مساله را با لیست کردن خصوصیات و ویژگیهای محصول اشتباه نگیرید. برای مردم اینکه این خصوصیات محصول شما چه فایدهای را به طور خاص برای شخص آنها دارد خیلی مهمتر است از اینکه لیست ویژگیهای محصول شما را بدانند.
برای این کار ابتدا خصوصیات محصول را لیست کنید و سپس فایده هر یک را از دید مصرفکننده بنویسید (دفع درد یا کسب لذت). در ضمن مطالعات نشان دادهاند که مردم به ترس از دست دادن چیزی (درد) بیشتر و بهتر پاسخ میدهند.
بستری مناسب، فراگیر، پویا و قابل اعتماد جهت درج آگهی های تبلیغاتی خود بیابید. وب سایت یا شبکهای اجتماعی در اینترنت که آگهی شما را در معرض تماشای مخاطبان فراوانی قرار دهد. منبعی که آگهی مختصر شما را در وبلاگ های خود به طور مفصل و موسع تشریح کند و باعث بشود آگهی شما در صدر آگهی های پر مخاطب و پر بینندهی جستجوگرها قرار بگیرد.
بله درست حدس زدید وبسایت تبلیغاتی فانوفاwww.fanofa.com بستری مناسب برای شما، آگهی های شما و اهداف تجاری و کسب و کار شماست. همین حالا آگهی خود را به رایگان در فانوفا به اشتراک بگذارید و اعجاز تبلیغ دراین وبسایت را مشاهده کنید. فانوفا، همینجا، همین حالا، همه جا.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #سنجش #آزمون#fanofa