Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

طب سنتی در تهران

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

طب سنتی

اگر قبلا برای کاهش وزن اقدامی داشتید و بی نتیجه بود یا میخواید الان اقدام کنید برای کاهش وزن و اگر مشکلات گوارشی دارید یا اینکه کبدچرب دارید و بخواید مزاج شناسی بشید به ایدی زیر مراجعه کنید و یا به شماره تلفن تلگرام پیام بدهید @energigolden 09915810384

ایران تهران

شماره تماس: 989915810384

حدیث بخشایش پور

https://www.fanofa.com/-fanofa0003721.htm

 

قدمت و پیشینه طب سنتی را در هیچ کشوری به درستی نمی‌توان تخمین زد اما می‌توان این احتمال را داد که با خلقت بشر علم پزشکی نیز به وجود آمده است و در مجموع از زمانی که انسان در بدن خود درد و ناخوشی را حس کرد برای کاهش درد به روش یا روش‌هایی متوسل شد و از همان زمان طبابت آغازشد.

از دیرباز در ایران سابقه درخشان پزشکی و درمان وجود داشته است و دانشمندان سرشناس بسیاری مانند ابن سینا، رازی و جرجانی در این علم ظهور کردند که آثار آنها مورد تدریس و تحقیق بزرگ‌ترین مراکز علمی جهان بوده است.

ریشه طب سنتی در ایران بر مبنای تعالیم اوستا و زرتشت بود که نمونه‌هایی از آن را در اشعار فردوسی می‌بینیم. طب سنتی ایران تشکیل شده است از طب قدیم فلات ایران، طب شرقی، طب یونانی، طب شفاهی و طب اسلامی که روایات بزرگان دینی بر آن اشاره دارد.

اساس تشخیص بیماری توسط این پزشکان در طب سنتی بر مبنای این بود که آن‌ها برای انسان چهار طبع یا صفت را در نظر می‌گرفتند که عبارت بودند از گرمی، برودت، رطوبت و یبوست که گرمی از حرارت، برودت از سردی، رطوبت از تری و یبوست از خشکی پدیدار می‌شد و از ترکیب کردن این طبع‌ها بود که خصوصیات دیگری چون گرمی و خشکی، گرمی و تری، سردی و تری و سردی و خشکی حاصل می‌شد و از آنجا که 4 عنصر تشکیل‌دهنده جهان را آتش، هوا، آب و خاک می‌دانستند هر کدام از خواص اشیاء و عناصر را در خاصیت طبع ها می‌آوردند به‌طوری که آتش و نور (گرمی و خشکی)، هوا (گرمی و تری)، آب (سردی و تری) و خاک (سردی و خشکی) را شامل می‌شد.

بعد از تقسیم‌بندی طبع‌ها و توزیع هر کدام در عناصر چهارگانه در انسان مزاج‌ها پدید می‌آید. مثلاً اگر گرمی و سردی با هم در یک فرد باشند و خشکی بر رطوبت یا تری غالب باشد آن فرد را خشک‌مزاج گویند.

از سوی دیگر با خوردن خوراک‌ها فعل و انفعالاتی بر روی غذا در بدن پدید می‌آید که آنها را صفرا (زردآب)، دم (خون)، بلغم (خون سفید) و سودا (زردآب سوخته) می‌نامیدند. بعضی از این اخلاط برای بدن خوب و برخی مضرند. اخلاط خوب آنهایی هستند که به بدن خوراک و نیرو می‌رسانند و جایگزین مایعات یا رطوبت از دست رفته شوند و خلط‌ های (اخلاط) بد آنهایی هستند که چنین عملی را در انسان انجام نمی‌دهند و عمل تغذیه بدن باید با دارو مداوا شود.

 از نظر پزشکان طب سنتی در صورت رعایت نشدن تعادل در اموری چون خوردن و آشامیدن، هوا، خواب، بیداری، حرکت و سکون، احتباس و استفراغ، بدن از سیر طبیعی و مزاج اصلی خود منحرف می‌شود و سلامت ذاتی او به خطر می‌افتد و شخص دچار مرض (بیماری) می‌شود. از این‌رو نیاز به دارو پیدا می‌کند تا به حالت اصلی خود برگردد. این دارو است که می‌تواند با کمک طبیعت و با دقت نظر، مزاج را به حالت طبیعی بازگرداند. بنابراین یک اصول پزشکی خاصی وجود داشت که پزشکان آن زمان می‌بایستی به آن آشنایی داشته باشند تا در درمان‌ها از آن استفاده کنند.


بسیاری از روش های طب مکمل  از جمله طب سنتی نگاهی همه جانبه به مسأله بیماری انسان دارند. از نظر آنها بیماری، حاصل تغییر درترکیب مجموعه عوامل فیزیکی، روانی، روحی، اجتماعی، قدرت بدن در حفظ سلامتی خود و شرایط محیطی است.

 

بیشتر این طبیبان در روش های درمانی خود معتقد به برقراری توازن و تناسب در قدرت خود درمانی بدن انسان هستند به جای آنکه مستقیماً نشانه‌های بیماری یا روند خاص آن را هدف بگیرند.

 

در مباحث پزشکی این فلسفه عبارت است از کل‌نگری نسبت به بیمار و برای بیماران این کل‌نگری به معنای توجه بیشتر به جنبه‌های روانی و اجتماعی بیماری است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#طب_سنتی#تهران#ایران#طب#آگهی_رایگان#fanofa 

کیترینگ ماریا در ونکوور

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کیترینگ ماریا

با سلام خدمت دوستان عزیز ماریا کیترینک براى روز شنبه پذیراى سفارش رشته خوشکار ( دسر خوشمزه گیلان ) مى باشد . در ضمن سفارش هر نو غذا هم پذیرفته مى شود بخصوص غذاهاى شمالى .

کانادا ونکوور

شماره تماس: 17786684750

https://www.fanofa.com/maria_catering-fanofa0003724.htm

 

رشته خوشکار ، نوعی دسر و شیرینی سنتی گیلانیان

رشته‌خشکار ( به زبان گیلکی Rashtè Khoushkaar تلفظ می شود ) نوعی  دسر و شیرینی سنتی گیلانیان می باشد. بیشترین زمان استفاده از این شیرینی در ماه رمضان و به نوعی شیرینی ویژهٔ ماه رمضان نیز شناخته می شود. در استان زیبای گیلان و بویژه شهرستان رشت این شیرینی را برای افطار تهیه و آماده می‌ کنند. به عبارتی تمام طرفداران این شیرینی آن را با نام رشته خوشکار رشت می شناسند. در تهران و برخی استان های دیگر در مراکزی خاص به ویژه در ماه رمضان این شیرینی تهیه می‌شود.

 

محتویات اصلی رشته خوشکار: آرد برنج ، مغز گردو،  شکر و هل و دارچین است. رشته ‌خشکار را بر سینی که از جنس مس با خلوص بالاست آماده می کنند. البته این سینی باید داغ باشد. پس از خرید یا پخت اولیه، مشتری باید آن را در خانه با کمی کره یا روغن تفت بدهد و بعد از آن رشته خوشکار های سرخ شده را در شربتی درست شده از آب، شکر، دارچین و هل ( که شربتی شبیه به شربت زولبیا و بامیه است ) قرار داده و پس از جذب شیرینی و شیرین شدن، به طبع مزاج شما، این شیرینی سنتی و جذاب برای مصرف آماده می باشد.

 

رشته شامل آرد برنج است که با وسایلی خاص و به وسیله سینی مسی گرم و شانه مخصوص این کار، که از برنج ساخته میشود و به قیف یا شانه مخصوص رشته ریزی معروف است، تهیه می‌شود. خشکار علاوه بر این دارای محتویاتی داخلی است که در داخل شکم آن در هنگام تهیه قرار داده می‌شود.

 

در ادامه این متن قصد بیان روش تهیه رشته خشکار به صورت مختصرا را داریم تا این شیرینی سنتی استان گیلان را بتوانید خودتان به راحتی آماده کنید.

 

 مواد اولیه:

 

آرد برنج : ۲ پیمانه

آب : ۴ پیمانه

شانه رشته ( شانه فلزی یا پلاستیکی ) : ۱ عدد

روغن مایع

دارچین : ۱ قاشق مرباخوری

شکر : ۱ و نیم پیمانه

مغز گردوی خرد شده : ۱۰۰ گرم

مغز هل ساییده شده : به مقدار لازم

شربت: ترکیبی از آب، شکر و دارچین و زعفران

ابتدا آرد برنج را با آب به خوبی مخلوط می کنیم تا مایعی با غلظت مناسب برای رشته خشکار به دست بیاورید.

 

حال مقداری از مایع رشته را در شانه مخصوص تهیه خشکار ریخته و در این مرحله تابه یا سینی مسی بزرگمان را روی شعله اجاق گاز قرار می دهیم. کمی زمان داده و اجازه می دهیم تا توسط حرارت به طور متوسط گرم شود. قبل از ریختن مواد روی سینی توسط وسیله ای بُرس مانند و یا پارچه ی تمیزی، کف سینی را خیلی کم روغن مالی میکنیم.

 

شانه مخصوص خشکار را روی سینی آورده و به یک باره و به سرعت آن را اول در سمت بالا و پایین و پس از پوشش سینی، آن را به سمت طرفین حرکت می دهیم تا خطوط تبدیل به پارچه ای توری مانند شوند.

 

حال صبر می کنیم و پس از گذشت حدودا ۱۰ ثانیه آن را بر می داریم و به سرعت گوشه های رشته خوشکار را تا می کنیم. یک طرف رشته خوشکار را به صورت مستطیل تا زده و در این مرحله مواد خشکار( که ترکیبی از مواد شکر، دارچین و مغز گردو و می باشد ) را رویش ریخته و طرف دیگر آن را روی مواد اورده تا به شکل یک مستطیل شکم پر درآید.

 

 رشته خشکارهای آماده شده از مرحله اول را در تابه ای با روغن مایع سرخ و بنا به مزاج برشته می کنیم. سپس، در مایع شربت از قبل آماده شده، می خوابانیم. حالا می توانید آن را به طور دلخواه در ظرفی بچینید، تزیین کنید و بر سر سفره قرار دهید.

 

این دسر خوشمزه و جذاب طرفداران بسیاری دارد . اما فراموش نکنید که دسری شیرین و به علت دارا بودن گردو پرکالری است. رشته‌خشکار به دلیل برخورداری از گلوکز و پروتئین گیاهی موجود در مغز گردو بسیار نیرو بخش است. پس در مصرف آن افراط نکنید. این شیرینی خوشمزه را تهیه کنید و همراه با چای تازه دم نوش جان کرده و لذت ببرید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#کیترینگ#ماریا#ونکور#کانادا#آشپزی#آگهی_رایگان#fanofa 

ما کمک میکنیم بیزینس شما بهتر دیده شود!

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ما کمک میکنیم بیزینس شما بهتر دیده شود!

چاپ و دوخت لوگوی بیزینس شما روی تیشرت،ماسک کلاه ماگ چاپ پوستر بنر بیزینس کارت بروشور

ونکوور کانادا

شماره تماس: 16046288784                  مسعود زیرک

https://www.fanofa.com/instant-imprint-fanofa0003736.htm



امروزه محال است بتوانید کسب‌وکاری را پیدا کنید که برای افزایش درآمد و سودآوری خود به سراغ تبلیغات نرفته باشد. درواقع تبلیغات روشی‌ست که به کارفرمایان این امکان را می‌دهد در کمترین زمان ممکن و با کاربردی‌ترین روش موجود محصولات و یا خدمات خود را به عموم مردم نشان داده و در ذهنشان باقی بماند. هر چند امروزه در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم و راهکارهای مختلفی در این راستا پیش روی کسب‌وکارها قرار دارد. اما تاکنون در رابطه با تاثیر تیشرت در بازاریابی یک برند چیزی شنیده‌اید؟ باید بگوییم اگر تاکنون از این روش برای تبلیغات استفاده نکرده‌اید یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های معرفی خود به عموم مردم را از دست داده‌اید. شاید با خود فکر کنید که تنها هزینه‌های گران و گزاف میتواند شما را در ذهن مخاطبان نگه دارد. اما در دنیای واقعی حضور در محیط و تبلیغات هوشمندانه‌است و همواره بازدهی بالایی داشته است.

 

طی تحقیقاتی که در این راستا صورت گرفته، شاید تقاضا برای خرید و استفاده از محصولاتی که طی تبلیغات گران قیمت به مردم معرفی شده، زیاد باشد. اما این بزرگترین و تنهاترین چاره نیست. زیرا تمامی کسب‌وکارها توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارند. از همین‌رو به سراغ سادهترین و مستقیم‌ترین شکل تبلیغ می‌روند. اما یک تیشرت چگونه می‌تواند موثر واقع شود؟ در ادامه توضیحاتی در این راستا خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چگونگی تاثیر تیشرت در بازاریابی برند شما

این مسئله اغلب برای کسب‌وکارها و کارآفرینان عجیب به نظر می‌آید که یک تیم با تیشرت‌هایی وارد شرکت شوند که لوگو و یا شعار تبلیغاتی شرکت بر روی آن به چاپ رسیده باشد. اما همین موضوع خیلی کوچک باعث می‌شود تا یک ارتش بزرگ از لوگوی شرکت شما تشکیل شود که نظر همگان را به خود جلب می‌کند. مطمئنا وقتی تعداد زیادی از افراد، تیشرتی به یک شکل و با یک طرح را به تن داشته باشند؛ کنجکاوی اطرافیان را قلقلکت می‌دهند تا ببینند آن طرح چیست و یا چرا افراد چنین تیشرتی را به تن کرده‌اند. اینجاست که میتوان تاثیر تیشرت در بازاریابی را به خوبی مشاهده نمود. شاید این روش هزینه زیادی را با خود به همراه نداشته باشد اما تاثیرگذاری زیادی دارد.

 

با شرح مثالی به اهمیت و تاثیر تیشرت در بازاریابی یک برند و کسب‌وکار می‌پردازیم؛ فرض کنید که در یک مرکز خرید حضور دارید و با دقت به اطراف می‌نگرید، لباس‌هایی که مردم به تن دارند را نگاه می‌کنید تا ببنید از چه برندی استفاده کرده‌اند، مطمئنا لباس‌هایی از برند آدیداس، نایک، گپ و که در فیلم‌ها و تلویزیون به وفور دیده‌ایم را مشاهده می‌کنید. اما به ناگهان با یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تیشرت مواجه می‌شوید، نظرتان به آن جلب نمی‌شود؟ نمی‌خواهید بدانید که آن شعار مربوط به کدام برند است؟ حتی این امکان وجود دارد که به جستجو در اینترنت پرداخته تا برند مربوطه را پیدا کنید. اینجاست که نشان می‌دهد؛ استفاده از روش‌های ساده تبلیغات می‌تواند برای کسب‌وکارها سودآوری زیادی داشته باشد.

فکر کنید که در یک کنفرانس حضور دارید که حدود سیصدنفر شرکت‌کننده دارد. چهار نفر از آن‌ها تیشرت‌هایی را به تن کرده‌اند که لوگوی بزرگی از نایک بر پشت آن‌ها هک شده است. این مسئله واقعا به چشم شما زیبا آمده و البته نظر دیگران را نیز به خود جلب کرده است. حتی باعث شده تا افراد دیگر به این فکر کنند که بیست نفر چنین تیشرت تبلیغاتی را به تن کرده‌اند چون لوگوی پشت لباس بسیار چشمگیر است. این مسئله در مسابقات و مراسمات مختلف اجتماعی نیز به چشم می‌خورد که تیشرت‌هایی با هدف حمایت از اسپانسرهای مسابقات بر تن افراد دیده می‌شود و حتی دوندگان و مسابقه‌دهندگان نیز همچون یک تابلوی تبلیغاتی متحرک چنین تیشرت‌هایی را استفاده کرده‌اند.

 

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا شرکت‌ها باید دست به چنین کاری بزنند؟ ساده‌ترین پاسخی که می‌توان برای این پرسش داد این است؛ استفاده از تیشرت در بازاریابی راهی موثر و روشی ارزان در تبلیغات به حساب می‌آید و گروهی مبلغ این تبلیغات هستند. در حقیقت کسانی که به سراغ این روش تبلیغاتی می‌روند به راحتی قدرت بازاریابی و مارکتینگ از یک تیشرت تبلیغاتی را دریافته‌اند. و این یک سرمایه گذاری کوچک برای اکثر تجارت‌هاست.

زمانی که از وجود مارک بر روی لباس صحبت می‌کنیم، اکثر مردم ذهنشان به سراغ برند تکراری پولو می‌رود. اما تاثیر تیشرت در بازاریابی هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. در واقع برای بهره‌گیری از این روش صاحبان کسب‌وکار باید خلاقیت را سرلوحه خود قرار دهند و از همه مهمتر اینکه یک محاوره به وجود آورند.

 

هرچند که بسیاری از برندها از این خصوصیت محاوره‌ای بهره‌ می‌گیرند. به عنوان مثال؛ اگر شما کلاهی از باشگاه پرسپولیس را به سر کنید بسیاری از مردم آن کلاه را میبینند و حتی دوست دارند در رابطه با باشگاه سوالاتی را مطرح کرده و به‌طور کلی در رابطه با آن با شما صحبت کنند. این کاری‌ست که کلاه با لوگوی باشگاه پرسپولیس انجام داده است. این است قدرت و تاثیر پوشاک در بازاریابی.

 

اما نکته اینجاست که برای بهره‌گیری از این روش بازاریابی نیازی نیست که حتما برندی بزرگ در اختیار داشته باشید تنها کافیست که تیشرت شما لوگوی برندتان را شامل شود. همین اقدام کوچک میتواند شروع یک گفتگوی جذاب میان شما و طرف مقابل باشد.

مزایای استفاده از تیشرت در تبلیغات

قابلیت دیده شدن بسیار زیادی دارد

به دلیل عدم در اختیار داشتن یقه و جیب، فرصت و فضای تبلیغات بیشتری را در اختیار برندها میگذارد.

هزینه بسیار کمتری را با خود به همراه دارد.

در بالا بردن و جلب توجه اطرافیان به خوبی عمل می کند

تمامی افراد در تمامی سنین و جنسیت‌ها میتوانند از آن استفاده نماید.

به عنوان شخصی که همواره در حوزه تبلیغات یک برند مشغول به فعالیت می‌باشد، باید بدانید که تاثیر تیشرت در بازاریابی زمانی می‌تواند افزایش می‌یابد که از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. یکی از این راهکارها چاپ محصولات برای معرفی کمپین‌ به دیگران است. دقت داشته باشید که برای این کار باید از شعار کمپین خود بر روی تیشرت استفاده کنید تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود. از دیگر کاربردهای تیشرت تبلیغاتی این است که می‌توانید روی آن لوگو و نام تجاری خود یا شعار تبلیغاتی خود را چاپ کنید و از کارکنان و کارمندان خود بخواهید که همگی به صورت یکدست آن را در همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و یا جلسات مهم به تن کنند و از این طریق اتحاد و همبستگی کارکنان شرکت خود را نشان دهید.

 

زمانی که شما اقدام به انجام این کار می‌کنید؛ به نوعی ذهن مخاطبان را با پوشیدن این قبیل از لباس‌ها و راه رفتن میان آن‌ها به برند خود جذب می‌کنید و باعث رونق در کسب‌وکار خود خواهید شد. نکته اینجاست که تاثیر تیشرت در بازاریابی به قدری زیاد است که اگر تنها از کارمندان خود بخواهید آن را به تن کنند و دیگر هزینه‌ای بایت هدایای تبلیغاتی پرداخت نکنید، باز هم در این راستا به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#آگهی_رایگان#تبلیغات#بیزینس#کسب_درآمد#تبلیغات_موثر

#fanofa 

تدریس ریاضی در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تدریس ریاضی

کلاس آنلاین ریاضی آنلاین یا ب صورت خصوصی متد جدید آموزش ریاضی بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس معلم تاپ ریاضی

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16473006174                   مسعود دومیرانی

https://www.fanofa.com/online-class-math-fanofa0003705.htm

 

هدف نهایی آموزش ریاضی به دانش آموزان کمک به درک مطلب، کاربرد مهارتها در عمل و یادآوری مفاهیم در آینده است. مطمئنا فایده ای ندارد اگر یک دانش آموز یک فرمول یا یک مفهوم ریاضی را تنها برای امتحان از بر کند بی آنکه مفهوم اصلی آن را درک کرده باشد. هر معلمی دوست دارد مطمئن باشد که دانش آموزان مفهوم اصلی درس ریاضی را درک کرده اند بدون اینکه تنها و تنها درگیر حفظ کردن فرمول ها و راه حل ها شده باشند.

در این بخش، 6 راهی را که معلمان برای کمک به درک ریاضی می توانند استفاده نمایند، توضیح داده می شود:

 

1. یک آغاز اثرگذار

5 دقیقه آغازی درس، می تواند شروع موثری برای کل طول کلاس باشد. یکی از بهترین روش های این است که معلم شروع به فهرست کردن آنچه در آن روز در کلاس مطرح خواهد شد، نماید به این ترتیب دانش آموزان می توانند خود را برای آنچه در پیش رو خواهند داشت آماده نمایند. قدم دوم آن است که معلم اهداف آموزشی یا سوالات مهم را در مورد مبحث درس طرح کند یا روی تخته بنویسد به این ترتیب دانش آموزان می توانند اهداف درسی را متوجه شوند و پس از اتمام کلاس، میزان رسیدن به اهداف را بسنجند. در آخرین مرحله، معلم می تواند یک یا چند مسئله را برای دستگرمی یا ورود به مبحث درس مطرح نماید و با بحث و بررسی سوال و پاسخ های احتمالی، ذهن دانش آموزان را درگیر مبحث درسی نماید.

 

2. معرفی سرفصل ها از راه های مختلف

درس را به روش های مختلف معرفی کنید. استفاده از روش های تدریس مختلف و با ابزارهای ارائه متفاوت می تواند موضوع درسی را برای اکثر دانش آموزان قابل فهم نماید. برای مثال تنها کافی نیست که در مورد درس به صورت کلامی صحبت کنید، نشان دادن یک فیلم کوتاه، کشیدن یک تصویر روی تخته، استفاده از رنگ ها و اندازهای مختلف روی تخته، یا حتی طرح یک مثال نمادین می تواند، توجه دانش آموزانی با سبک های یادگیری متفاوت را نسبت به موضع درس جلب نماید.

 

3. حل مسئله از راه های مختلف

در یک کلاس درس ایده آل، معلم قادر است یک مسئلۀ واحد را به شیوه های مختلف حل کند و دانش آموزان را تشویق می کند که هر یک راه حل های خلاقانه خود را برای حل مسئله امتحان کنند. هر چه راهبردهای مختلف و بیشتری برای نگاه کردن به یک مسئله و حل آن به ذهن دانش آموزان برسد، به همان میزان قابلیت آنها برای درک جوانب مختلف مسئله نیز افزایش می یابد به این ترتیب آنها درگیر حفظ کردن یک فرمول یا یک راه حل نمی شوند بلکه بالعکس سعی می کنند، برای هر مسئله راه حل های مختلفی را بیازمایند.

 

البته باید بپذیریم که تشویق دانش آموزان به ساختن راه حل های مخصوص خودشان برای حل مسئله تا حدی نیز می تواند باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در معلم ها باشد. ممکن است معلمان شرکت کنند که شاید دانش آموزان اشتباه کنند یا راه حل های نامناسبی را امتحان کنند یا از منطق نادرستی استفاده کنند. اما منافع توانمند کردن دانش آمزوان برای تجربه ساختن راه حل های فردی برای حل مسائل بسیار بیش از مضرات آن است. بنابراین اگر به عنوان یک معلم نمی توانید یا نمی خواهید همیشه از این روش استفاده کنید اما هر از گاهی استفاده از این روش، می تواند به احساس اعتماد به نفس و تسلط بر موضوع در دانش آموزان کمک کند.

 

4. نشان دادن کاربرد

هر معلمی به خوبی می داند یکی از موثرترین روش های برای یاد دادن یک مبحث درسی، نشان دادن کاربرد آن در عرصه عمل و در دنیای واقعی است. زمانی که دانش آموزان نحوه کاربرد یک مسئله را در جهان واقعی و در دنیای اطراف خود می بینند، با آن ارتباط برقرار کرده و کمتر دچار فراموشی می شوند. اما در یک کلاس ریاضی، پیدا کردن کاربرد مباحث درسی در دنیای واقعی و زندگی روزمره همیشه ساده نیست. بنابراین اگر نتوانستید مصادیقی را در دنیای واقعی بیابید دست کم می توانید کاربرد آن مفهوم ریاضی را در سایر مباحث ریاضی یا علمی نشان دهید. برای مثال اگر پیدا کردن مصداق عملی برای درس مشتق دشوار است، می توانید کاربرد آن را در درس انتگرال نشان دهید. به این ترتیب به دانش آموزان کمک می کنید ارتباطات بین مباحث درسی را در ذهن خود زنده و فعال نگه دارند.

 

5. به اشتراک گذاشتن استدلال ها

در صورتی که یک معلم بخواهد از میزان یادگیری و درک مطلب دانش آموزان اطمینان حاصل کنید، یکی از بهترین روشها، گوش دادن به نحوه استدلال آنها است. تنها کافی نیست که روش حل مسئله را به صورت نوشتاری و روی کاغذ ببینید اگر واقعا بخواهید که نحوه تفکر و مراحل رسیدن به پاسخ نهایی را آنچنان که دانش آموز تصور کرده و پیموده درک کنید، لازم است که دست کم دقایقی از وقت کلاس را به بحث و بررسی شفاهی در مورد نحوه حل مسائل اختصاص دهید. از دانش آموزان بخواهید روش حل مسئله را با صدای بلند برای همکلاسان خود توضیح دهند به این ترتیب نه تنها روش و طرز فکر آنها برای شما مشخص می شود بلکه دیگر دانش آموزان نیز می توانند با افکار و استدلال ها و راه حل های مختلف برای مسائل ریاضی رو به رو شوند و به یک یادگیری جمعی دست یابند.

 

6. به پایان بردن کلاس با یک جمع بندی کوتاه

هر کسی ممکن است در طول کلاس، ناگهان رشته کلام را از دست بدهد یا دچار حواسپرتی شود و بخشی از درس را متوجه نشود. بنابراین بهترین راه برای به پایان بردن 7 دقیقه آخر کلاس، یک جمع بندی نهایی کوتاه از مطالب ارائه شده قبل از به صدا درآمدن زنگ تفریح است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#تورنتو#ریاضی#تدریس#تدریس_ریاضی#آگهی_رایگان#fanofa

 

مرسدس بنز در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مرسدس بنز

مرسدس بنز c350 فول مدل 2103 کارکرد 127000 کیلومتر 16500$

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16477018770                                حمید

https://www.fanofa.com/mercedes-benz-fanofa0003698.htm

 

 

کارخانه مرسدس بنز در نوامبر سال 1883 در مانهایم آلمان و با همکاری گاتلیب دایملر و کارل بنز راه اندازی و در سال 1890 به رسمیت شناخته شد. در حال حاضر کارخانه مرسدس بنز در منطقه زیندل فینگن واقع در شهر اشتوتگارت قرار دارد که فعالیتهای آن در ادامه سیاستهای قدیمی‌ترین سازنده خودروهای بنزینی در جهان، یعنی دایملر، موتورن، گیزلشافت است.

نام این شرکت برگرفته از اسم دختر امیل جلینک، تاجر بزرگ اتریشی و نماینده فروش محصولات بنز است وبه معنایی زیبایی و وقار میباشد، که کارل بنز نام او را رویمحصول خود گذاشت.

 

درسال ۱۹۹۸ پس از ادغام دایملر ـ بنز با شرکت خودروسازی آمریکایی کرایسلر و تشکیل دایملرکرایسلر آگ، این شرکت مدیریت مرسدس بنز را در اختیار گرفت.

 امروزه مرسدس بنزیکی از زیر شاخه های شرکت دایملر آگ محسوب میشود که همراه با آئودی و BMW به عنوان سه خودروساز مشهور آلمانی به ‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان به شمار میروند.

 


لوگو مرسدس بنز

لوگوی مرسدس بنز که یک ستاره سه پر است، نشان تسلط این خودرو بر زمین، دریا و آسمان می باشد که در سال ۱۹۰۳ طراحی در سال 1923 به عنوان یک نشان تجاری ثبت شد و تا سال ۱۹۲۶ چندین بار تغییر کرد تا به شکل امروزی خود رسید.

 

بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۲۶ که صنعت آلمان رو به زوال بود شرکت دایملر بنز تأسیس شد که محصولات خود را با نام مرسدس وارد بازار کرد.

 

لوگو خود را به صورت یک دایره که در وسط آن یک ستاره قرار گرفته است، طراحی کرد و برای استفاده در پنجره رادیاتور گنجانده شد.

 البته نشان فعلی که در آن حلقه ای ستاره سه پر را دربرگرفته در سال 1937 طراحی شده است. ابتدا لوگو مرسدس شامل سه شاخه یا همان ستاره و فاقد حلقه دور آن بود. اما پس از ادغام مرسدس و بنز در دهه 20 میلادی یک حلقه به دور ستاره نیز اضافه شد.

 

  آرم کمپانی بنز تاکنون مراحل مختلفی را طی کرده است که به طور کلی می توان تاریخچه طراحی لوگو مرسدس بنز را  به دو دوره تقسیم کرد:

 

1-  مرحله اول: این لوگو در سال 1903 طراحی گردید اما در سالهای1909 ، ‌1916 و 1921 تکامل یافتهتر شد تا اینکه در سال 1926 به یک ستاره طلایی با دایرهای که دورآن را محصور کرده بود، تبدیل گردید.

 

2-  مرحله دوم: در سال 2014 شرکت خودروسازی مرسدس بنز به خاطر قهرمانی در مسابقات فرمول یک، لوگوی ویژه‌ خود را طراحی نموده است. نام مرسدس بنز به «مرسدس AMG پتروناس» تغییر یافت و لوگو نیز همزمان با آن طرح جدیدی به خود گرفت. این مسابقه که با پیروزی لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید.

 تیم مرسدس در بخش خودروسازان را بر آن داشت تا به خاطر قدردانی از راننده انگلیسی‌، لوگوی خود را تغییر دهد که پس از آن توسط «دیتر سچه»، رئیس شرکت‌های دایملر و مرسدس و«توتو وولف»، مدیر اجرایی بخش F١شرکت، تغییرات لوگوی مرسدس بنز امضا شد.

 

در حال حاضر در ساخت شکل ظاهری خودروهای مرسدس بنز  تغییرات محسوسی ایجاد شده که محصولات این کمپانی قیافه وحشیتری به خود گرفتهاند، اما در شکل ظاهری لوگوی این شرکت تغییرات زیادی به وجود نیامده و ستاره لوگو از سال 1903 تاکنون پا برجا بوده است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#آگهی_رایگان#مرسدس_بنز#تورنتو#فروش_مرسدس#fanofa