Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروشگاه اینترنتی در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

فروشگاه اینترنتی ((Niksell))

دوستان ساکن اروپا

.فروشگاه اینترنتی ((Niksell)) مفتخر است تا طعم ایرانی رابه خانه های گرمتان هدیه کند.

.برای سفارش کالاهای مورد نظرتان فقط کافی است تا در تلگرام این فروشگاه عضو شوید و از محصولات دیدن بفرمایید و سفارشتان را برای ما ارسال کنید.

.نسخه ی اندروید اپلیکیشن نیکسل هم اکنون در پلی استور به زبان فارسیموجود میباشد.

.مدت زمانی که بسته های پستی به دستتان میرسد درالمان معمولا دو تا سه روز کاری و در اروپا پنج روز کاری است.

.با ارسال این لینک برای عزیزانتان ما را در جهت خدمات بیشتر به شما خوبان یاری کنید.

.هزینه ارسال برای ساکنین اروپااز ۱۵۰به بالا تا ۳۰ کیلوگرم بار فقط ۹٫۹۰ میباشد.

Application Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appsaz.niksell Application IOS: https://apps.apple.com/de/app/niksell/id1540565644 Telegram: @Nikselleuropa Instagram: https://instagram.com/nikselleuropa?igshid=x2uqt8ynq4jp Telefon: +49 159 011 77513

 

آلمان برلین

شماره تماس: 495901177513

حسین حیدری

https://www.fanofa.com/-fanofa0003141.htm

 


امروزه فروشگاه‌های اینترنتی به اولین گزینه‌ی بسیاری از مشتریان جهت خرید کالاها یا خدمات مورد نیازشان تبدیل شده است. سهولت دسترسی، صرفه جویی در وقت و هزینه، گستره‌ی وسیع انتخاب و عواملی هستند که محبوبیت خرید اینترنتی را در سال‌های اخیر بسیار افزایش داده‌اند. اما یک فروشگاه اینترنتی به خودی خود و بدون رعایت برخی از اصول و عوامل نمی‌تواند آن‌چنان که باید در جذب مشتری و افزایش بهره‌وری موفق باشد.نکاتی که بصورت تجربی از فعالیت در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی توسط ما کسب شده است در ادامه خدمتتان اعلام خواهد شد.

اولین گزینه برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی انتخاب نام فروشگاه و ثبت دامنه است. نام شما، برند شما را در ذهن مشتریان ثبت خواهد کرد. یک نام مناسب تا حد امکان کوتاه، مرتبط با کسب و کار و خاص است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند اگر نام سایتشان را بر اساس ساختار یک وب‌سایت مشابه و موفق انتخاب کنند موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد. از همین رو در بازار امروز فروشگاه‌های اینترنتی سایت‌های زیادی با پیشوند دیجی یا پسوند کالا می‌بینیم.

 

در نظر داشته باشید یک اسم شما را خاص نمی‌کند، این شما هستید که با تلاش می‌توانید اسمی را خاص کنید. پس نام سایتتان را بدون در نظر گرفتن اینکه سایت‌هایی که پیش از شما آغاز به کار کرده‌اند انتخاب کنید.

سیستم مدیریت محتوا، اطلاعات فروشگاه شما اعم از لیست کالاها یا خدمات، توضیحات آن‌ها، تصاویر، قیمت‌ها و و اطلاعاتی شامل مشتریان، فرآیند خرید و ثبت سفارش و را شامل می‌شود.

 

اینکه چه سیستم مدیریت محتوایی انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. فرص را بر این می‌گیریم که قصد برنامه‌نویسی اختصاصی برای فروشگاهتان ندارید و قصد دارید از سیستم‌های عمومی و متداول مثل ووکامرس، پرستاشاپ، اپن‌کارت یا انتخاب کنید.

 

اینکه چه سیستمی مناسب کار شماست تا حدی سلیقه‌ای است. البته باید امکانات هر سیستم را سنجید و مشخص کرد که کدام سیستم مدیریت محتوا می‌تواند آنطور که شایسته است پاسخگوی نیاز شما باشد. دقت داشته باشید در میانه راه تغییر یک سیستم مدیریت محتوا کار چندان آسانی نیست. پس بهتر است سیستمی انتخاب کنید که نیاز به تغییر آن نباشد. در لینک زیر برخی از معروفترین و متداول‌ترین فروشگاه‌سازهای اینترنتی با یکدیکر مقایسه شده‌اند.

 

مقایسه برترین سیستم‌های فروشگاه‌ساز اینترنتی

 

پس از انتخاب سیستم مدیریت محتوای وب‌سایت، نیاز است که ظاهری مناسب برای وب‌سایتتان در نظر بگیرید. یکی از ویژگی‌های ظاهر مناسب برای وب‌سایت علاوه بر زیبا بودن قالب، خاص بودن آن است. یعنی قالبی که توسط دیگران استفاده نشده باشد. تیم توسعه و طراحی سایت وب رمز با طراحی قالب اختصاصی برای فروشگاه شما بر اساس بروزترین متدهای روز طراحی سایت حرفه ای ، ظاهری مناسب و کاربرپسند را با استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو  به وب‌سایت شما خواهد بخشید.

 

۳. هاست مناسب تهیه کنید

فروشگاه اینترنتی - هاست مناسب

 

همانطور که مستحضر هستید، هاست یا میزبانی فضایی است که اطلاعات سایت شما شامل کدهای برنامه‌نویسی سیستم مدیریت محتوا، تصاویر، بانک‌های اطلاعاتی و بر روی آن قرار می‌گیرند. علاوه بر اینکه سرور میزبانی شما باید پایداری بالایی داشته باشد و سایت شما را در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس مشتریان قرار دهد، عموما فروشگاه‌های اینترنتی مصرف زیادی از منابع سرور دارند و می‌بایست سرویسی برای آن‌ها تهیه شود که پاسخگوی این نیاز باشد. یک هاست کم منبع جز کلافگی برای شما حاصلی نخواهد داشت و باعث می‌شوند نتوانید بر روی هدف فروشگاه خود تمرکز کنید.

 

هاست لینوکس حرفه‌ای وب رمز با آپتایم بالای 99.9 درصد و بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های روز میزبانی وب مناسب‌ترین سرویس برای سایت فروشگاهی شما می‌باشد. دیسک SSD، شتاب‌دهنده‌های xCache وmemcached، قابلیت انتخاب نسخه 4 تا 7 php و از جمله امکانات این سرویس می‌باشند. همچنین منابع قابل توجهی از RAM و CPU در این نوع میزبانی در اختیار شما قرار داده شده است.

 

۴. تخصصی کار کنید

پس از آماده سازی ملزومات یک فروشگاه اینترنتی و راه‌اندازی وب‌سایت می‌بایست بر روی کسب و کار خود متمرکز شوید. بسیار دیده شده است که فروشگاه‌های اینترنتی تصمیم به فروش گستره‌ی وسیعی از انواع کالاها بدون تخصص کافی در خصوص بسیاری از محصولاتشان می‌کنند. مشتری زمانی به شما اعتماد می‌کند که بداند در خصوص یک کالا اطلاعات کافی را دارید. اگر سؤالی در خصوص کالایی از شما بپرسد و نتوانید پاسخ مناسبی داشته باشید، به احتمال زیاد مشتری را از دست خواهید داد.

 

سعی کنید حتی‌المقدور برای شروع کار، نسبت به فروش کالاها یا خدمات حرفه‌ی تخصصی خودتان اقدام کنید و زیاد از این شاخه به آن شاخه نپرید. حتی فروشگاه‌های بزرگی که امروزه می‌بینید تنوع بسیاری زیادی در دسته‌بندی محصولاتشان دارند شروع کارشان با تخصص بر یک گروه از محصولات بوده است.

 

۵. در دسترس مشتریان باشید

فروشگاه اینترنتی - در دسترس باشید

 

هرچند فرهنگ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به میزان قابل قبولی در کشورمان جا افتاده است، اما مشتریان به هر فروشگاهی اعتماد نمی‌کنند. سعی کنید چندین راه ارتباطی با مشتریان از جمله تلفن، ایمیل و گفتگوی آنلاین داشته باشید. در مورد فروشگاه‌های اینترنتی گفتگوی آنلاین بسیار می‌تواند در رشد فروشگاه شما مؤثر باشد. اگر بتوانید اطلاعات مورد نیاز مشتری را از طریق چت در اختیارش قرار بدهید، به احتمال خیلی زیاد به یکی از مشتریان شما تبدیل خواهد شد و از شما خرید کالا یا خدمات خواهد داشت.

 

بسیار مهم است که پاسخگویی به مشتریان سریع انجام شود. در خصوص گفتگوی آنلاین و تماس تلفنی که پاسخگویی طبیعتاً سرعت بالاتری دارد اما در بحث ایمیل نیز لازم است دائم ایمیل‌های دریافتی را بررسی نموده و در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی آن‌ها اقدام نمایید.

 

جهت جلب توجه و تشویق مشتریان به ارسال ایمیل علاوه بر درج آدرس ایمیل در وب‌سایت خود، می‌توانید از فرم‌های تماس با ما استفاده کنید تا مشتریان با سهولت بیشتری اقدام به ارسال ایمیل کنند.

 

۶. شفاف باشید

همواره این نگرانی برای مشتریان وجود دارد که محصولاتی که بصورت اینترنتی خریداری می‌کنند ویژگی‌های ذکر شده در سایت فروشنده را نداشته باشد و یا به آن شکلی که توضیح داده شده است نباشد. توضیحاتی که در خصوص کالاها در وب‌سایتتان درج می‌کنید، دقیقاً و مو به مو باید مطابق کالایی باشد که قصد فروش آن را دارید. صداقت یکی از مهمترین اصول برای رسیدن به موفقیت در فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. اگر می‌خواهید جلب اعتماد کنید شفاف باشید، این امر باعث می‌شود تصور خوبی از برند شما در ذهن مردم نقش ببندد و این موضوغ احتمال توصیه مشتریان فعلی به خرید از فروشگاه شما را به مشتریان بالقوه دیگر افزایش خواهد داد.

 

مشتری را در جریان مراحل پس از ثبت سفارش قرار دهید

یکی از مواردی که توجه و اعتماد مشتری را به شما جلب می‌کند این است که پس از ثبت سفارش و خرید کالا توسط مشتری، تمامی مراحل را از طریق ایمیل و یا ترجیحاً پیامک اطاع‌رسانی نمایید.

 

اینکه مشتری بداند کالای خریداری شده دقیقاً چه زمانی ارسال شده است باعث آسودگی خاطر بیشتر او و مشخص شدن زمان تقریبی دریافت کالا خواهد شد.

 

همچنین در صورت ارسال محصولات توسط پست کد پیگیری پستی به همراه لینک رهگیری مرسوله در سایت پست را در اختیار مشتری قرار دهید تا امکان رهگیری مرسوله را بصورت آنلاین داشته باشد.

 

۷. بازه زمانی ارسال مشخص و سریع باشد

بهتر است مشتری بداند در چه بازه زمانی سفارش خود را دریافت خواهد کرد تا بر اساس آن برای وقت خود برنامه‌ریزی داشته باشد. از زمان‌بندی سیستم‌های ارسال محصول مثل پست و تیپاکس اطلاع حاصل کنید و بر اساس آن به مشتری زمان حدودی ترجیحاً با مشخص کردن روز و برای مشتریانی که در شهر خودتان هستند با مشخص کردن بازه زمانی بین ساعاتی خاص و امکان انتخاب بین بازه‌های مختلف فراهم کنید.

 

دقت داشته باشید که در صورت مشخص کردن بازه زمانی بسیار مهم است که محصول دقیقاً در همان زمان به دست مشتری برسد. اینکه بازه زمانی مشخص‌ نباشد قابل قبول تر از مشخص کردن یک بازه زمانی اما تحویل در بازه زمانی دیگری است. این کار مشتری را بسیار دلسرد خواهد کرد و در صورتی که مشتری شما برنامه‌ی ریزی مشخصی برای زمانش داشته باشد می‌تواند برای همیشه او را از فروشگاه شما روی گردان کند.

 

۸. خدمات پس از فروش داشته باشید

صرف فروش محصولات یا خدمات به یک مشتری نمی‌تواند تضمین کننده‌ی موفقیت یک فروشگاه اینترنتی باشد. شما به مشتریانی نیاز دارید که بیش از یکبار از شما خرید داشته باشند. یک مشتری زمانی به فروشگاه شما بازخواهد گشت که از سفارش قبلی تجربه‌ی خوشایندی در ذهن داشته باشد. یکی از راهکارهای جلب رضایت مشتری و افزایش احتمال بازگشت او، ارائه خدمات پس از فروش محصول یا خدمات می‌باشد. سعی کنید پس از هربار خرید با مشتری ارتباط برقرار کنید و نظرش را در خصوص کالا یا محصول خریداری شده جویا شوید. به انتقادات احتمالی مشتری گوش کنید و در صدد رفع آن برآیید. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از کالاهایی که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند از طریق پست، تیپاکس یا سرویس‌های دیگر ارسال می‌شوند، با این کار اطمینان خواهید یافت که کالای فروخته شده به دست مشتری رسیده است.

 

تجربه نشان داده است که مشتری از تماس فروشنده پس از تحویل کالا خرسند خواهد شد و اعتماد بیشتری به فروشگاه خواهد داشت و این موضوع احتمال خرید مجدد مشتری را افزایش می‌دهد.

 

۹. کاربری سایت آسان باشد

فروشگاه اینترنتی - رابط کاربری آسان

 

فروشگاه‌های اینترنتی از هر قشری با هر سطح اطلاعاتی مشتری دارند. هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد مشتری بالقوه شماست. دسترسی به بخش‌های مختلف سایت و ثبت سفارش باید به ساده‌ترین شکل ممکن باشد تا همه مشتریان بتوانند به راحتی اقدام به ثبت سفارش خودشان بکنند. حتماً یک راهنمای تصویری از چگونگی انجام مراحل ثبت سفارش تهیه کنید و لینک آن را به گونه‌ای در سایت قرار دهید تا برای مشتریان جلب توجه کند.

 

۱۰. تولید محتوا کنید

حتماً سعی بر این داشته باشید که در هنگام تولید محتوا، اطلاعاتی که در خصوص یک محصول درج می‌کنید توسط خودتان تولید شده باشد. کپی اطلاعات از سایر سایت‌ها باعث کاهش رتبه سایتتان در موتورهای جستجو یا اصطلاحاً افت سئو خواهد داشت. محتوا علاوه بر متن می‌تواند شامل عکس‌های محصولات شما نیز باشد. سعی کنید از محصولاتتان از زاویه‌های مشخص تصاویر با کیفیت تهیه کنید. ترجیحاً از یک پس زمینه مشخص برای تمامی محصولات استفاده کنید. عکس دقیقاً از همان محصولی باشد که قصد فروش آن را دارید. طبیعتاً اینکه مشتری تصویر یک محصول را ببیند و محصولی با ظاهر دیگری دریافت کند چندان خوشایند نخواهد بود.

 

۱۱. به طور مداوم برای محصولات تخفیف در نظر بگیرید

یکی از راه‌های جلب توجه مشتریان به محصولات خاص، در نظر گرفتن تخفیف برای محصول مورد نظر است. سعی کنید در بازه‌های زمانی مختلف سود حاصل از برخی محصولات را کاهش داده و با تعیین قسمتی به عنوان محصولات تخفیف‌دار در صفحه اصلی، این محصولات را به مشتریان عرضه کنید. همچنین با ارسال خبرنامه نیز می‌توانید مشتریان قدیمی را از تخفیفات در نظر گرفته شده با خبر سازید.

 

۱۲. هزینه‌های پرداختی مشتری را کاملاً مشخص کنید

فروشگاه اینترنتی - هزینه‌های پرداختی

عموما فروشگاه‌های اینترنتی دو هزینه از مشتری دریافت می‌کنند. یکی برای محصول فروخته شده و دیگری هزینه ارسال. توجه داشته باشید که طی انجام مراحل ثبت سفارش ریز هزینه‌ها را دقیقاً برای مشتری مشخص نمایید تا مشتری بداند وجهی که می‌بایست پرداخت کند چقدر و بابت چه چیزی بود است. به‌خصوص اگر در فروشگاه خود روش پرداخت در محل را دارید حتماً باید در هزینه‌ی نهایی که به مشتری نمایش داده می‌شود هزینه‌ی ارسال نیز ذکر شود تا در هنگام پرداخت مشکلی ایجاد نشود. بروز مشکلات اینچنینی، اعتماد مشتریان از را از فروشگاه شما سلب خواهد کرد.

 

۱۳. تبلیغات کنید

نه تنها برای فروشگاه‌های اینترنتی که یکی از پایه‌های موفقیت هر کسب و کاری تبلیغات هدفمند می‌باشد. همواره بخشی از درآمد خود را برای تبلیغات سرمایه‌گذاری کنید. یکی از روش‌های تبلیغاتی که بازخورد بالا و نتیجه رضایت‌کننده‌ای می‌تواند داشته باشد تبلیغات ادوردز گوگل است. در صورت انتخاب کلمه کلیدی مناسب می‌توانید درآمد بالایی از ورودی گوگل ادوردز کسب نمایید.

 

همچنین قرار دادن بنر فروشگاهتان در وب‌سایت‌های مشابه با تخصص شما می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد.

 

مسلماً موارد عنوان شده در فوق تنها برخی از کارهایی است که بهتر است در ایجاد و مدیریت فروشگاه‌های اینترنتی مورد استفاده قرار گیرند. برای رسیدن به موفقیت راه‌های فراوانی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها طی سال‌ها تجربه به دست می‌آیند.

 

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#اروپا#فروشگاه#اینترنتی#آنلاین#خرید

#شغل#پول#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa 

استخدام در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

یک شرکت بازرگانی در هامبورگ به یک خانم / آقا مسلط به تکنیک‌های فروش و فن بیان بالا در بخش بازاریابی و فروش نیازمند است. لطفا از ساعت ۹ الی ۱۸ در روزهای دوشنبه تا جمعه فقط با شماره زیر تماس بگیرید

040-21008783 با تشکر ( خواهشمندم از ارسال پیام خودداری فرمایید )

آلمان هامبورگ         

شماره تماس: 494021008783              

https://www.fanofa.com/trading-company-in-fanofa0003377.htm

 


روش های فروش

شما با استفاده از روش های فروش می‌توانید به روش‌های مختلفی کالاها و یا خدمات خود را بفروشید. در فروش و بازاریابی هر چه گزینه ها و راه چاره های بیشتری داشته باشید، هر چه به احتمالات بیشتری بتوانید توجه کنید، با احتمال بیشتری می‌توانید قدم اول را بردارید و به ثروت برسید. هر چه تکنیک های فروش ، راهکارهای فروش و استراتژی فروش بیشتری داشته باشید، با احتمال بیشتری می‌توانید به هدف‌های مالی خود نزدیک شوید.

 

فروش یکی از حوزه های مورد علاقه در تقریباً تمام سازمان‌هاست. اما هر سازمان، محصولات یا خدماتش را به نوعی می‌فروشد، به عبارت دیگر برای هر سازمانی نوعی از فروش مناسب است.

 

این نکته ساده‌ای است که ضمن آگاهی همه از آن، بسیاری اوقات در عمل از آن غفلت می‌شود.

 

یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که ما می‌خواهیم چطور بفروشیم؟ با بمباران تبلیغاتی؟ با ارائه خدمات خوب؟، با ارائه اطلاعات؟ یا با زنده کردن یک نیاز پنهان در مشتری؟ یا روش‌های دیگر؟

 

برای هر نوع فروش، کارهایی لازم است که تمام آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی است، و مهم‌ترین بعد آن برنامه‌ریزی، تشخیص فرد مناسب، یا شخصه‌های مناسب برای فردی است که بتواند آن فروش را انجام دهد.در ادامه در مورد بیشتر نکاتی که توضیح داده می‌شود یکسری کتاب به عنوان منبع برای آن معرفی می‌شود.

 

 

فروش مستقیم

در روش های فروش شما می‌توانید محصولات خود را از طریق فروش مستقیم به فروش برسانید. می‌توانید مستقیماً به ادارات، دفاتر و خانه های مردم مراجعه کنید و کالای خود را به فروش برسانید.

 

فروش مستقیم عبارت است از اقدام به بازاریابی و فروش مستقیم محصول به مشتری در منزل، محل کار یا سایر مکان‌های غیر فروشگاهی. در این سیستم، برای توزیع محصول نیازی به حضور واسطه‌های متعددی مثل مرکز توزیع‌ منطقه‌ای یا عمده فروشی نیست. در عوض، محصول یک‌راست از محل تولید برای شرکت‌های فروش مستقیم، توزیع‌کنندگان، نمایندگان فروش یا مشتریان فرستاده می‌شود. محصولاتی که با این شیوه به فروش می‌رسند، اغلب اوقات در خرده فروشی ها یافت نمی‌شوند. به‌ عبارت دیگر، خرید این قبیل محصولات فقط از طریق جست‌وجوی توزیع‌کنندگان یا نمایندگان فروش ممکن است.

 

اما توجه داشته باشید که فروش مستقیم را با بازاریابی مستقیم اشتباه نگیرید. فروش مستقیم روشی است که در آن خود فروشنده به‌طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. این فروشنده مکان ثابتی برای فروش محصولات خود در نظر نگرفته است. بازاریابی مستقیم برای مشتریان بالقوه و بدون دخالت توزیع‌کنندگان یا سایر واسطه‌ها انجام می‌شود.

انواع فروش مستقیم

صاحبان کسب‌وکارها به روش‌های مختلفی می‌توانند محصول یا خدمات‌شان را از طریق فروش مستقیم به مشتریان عرضه کنند.

 

۱. فروش مستقیم تک سطحی

 

فروش مستقیم تک سطحی به شکل فردبه‌فرد، مثلاً خانه به خانه یا معرفی حضوری محصول، صورت می‌گیرد. این نوع فروش به‌وسیله‌ی اینترنت و کاتالوگ نیز امکان‌پذیر است. به‌طورکلی، درآمد فروشندگان مستقیم تک سطحی فقط از طریق کمیسیون فروش حاصل می‌شود.

 

چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟

 

برای فروش محصول در اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد. که دو مورد اصلی را در اینجا می‌گوییم:

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

همکاری با فروشگاه های اینترنتی

استفاده از سیستم همکاری در فروش

استفاده از رسانه های اجتماعی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

بهترین راه برای فروش آنلاین محصول، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. با راه‌اندازی یک فروشگاه در اینترنت می‌توانید برای محصولات خود یک کانال فروش ثابت داشته باشید. هر محصولی که می‌خواهید، با هر قیمتی را وارد کنید و همچنین با استفاده از تکنیک‌ های دیجیتال مارکتینگ فروش محصولات خود را افزایش دهید.

 

همکاری با فروشگاه های اینترنتی

 

اگر قصد راه‌اندازی کردن فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را ندارید باز هم می‌توانید از طریق اینترنت محصولات خود را به فروش برسانید. همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ که امروزه در ایران فعالیت می‌کنند، روش مناسبی برای وارد شدن به حوضه فروش آنلاین است. شما با ثبت درخواست در فروشگاهی چون دیجی‌کالا و بامیلو می‌توانید، یک حساب فروشنده دریافت کنید و سپس محصولات خود را به آن اضافه کرده تا توسط فروشگاه مورد بررسی قرار گیرند. در صورتی که خدمات شما مورد تایید قرار گرفت، می‌توانید همکاری‌‌ای را با این فروشگاه‌ها داشته باشید.

 

استفاده از سیستم همکاری در فروش

 

شاید شما هم اصطلاح آفیلیت مارکتینگ (Marketing Affiliate) یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش به گوشتان آشنا باشد.

 

مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود. این کار اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند. وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگی‌ها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند.

 

همکاری در فروش روش‌های گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازده‌ترین آن استفاده از اینترنت است. اینکه شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوه‌های درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست مراجعه فرمایید.

 

استفاده از رسانه های اجتماعی

 

امروزه با افزایش تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام در ایران، بسیاری از افراد سعی می‌کنند از این طریق محصولات خود را به فروش برسانند. پیش‌ از فیلتر شدن تلگرام، این پیام‌رسان اجتماعی نیز همانند اینستاگرام کاربران فعال بسیاری داشت و فروشگاه‌ها و یا افراد عادی محصولات خود در قالب کانال‌های فروشگاهی به مردم عرضه می‌کردند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست مراجعه فرمایید.

 

۲. میزبانی (طرح گردهمایی)

 

این نوع فروش در یک محیط جمعی صورت می‌گیرد. معمولاً توزیع‌کننده یا نماینده‌ی فروش در منزل خودش یا محل دیگری محصول یا خدمات موردنظر را به مهمانان معرفی می‌کند. گاهی اوقات، شرکت‌ها محصول یا خدمات‌شان را به افرادی از یک کسب‌وکار خاص می‌فروشند. برای مثال، نماینده‌ی فروش نرم‌افزار املاک و مستغلات می‌تواند نرم‌افزار خاصی را در میان جمعی از دلالان معاملات ملکی به فروش برساند. در این روش، درآمد از طریق کمیسیون فروش یا گاهی از طریق کمیسیون معرفی نمایندگان جدید به شرکت حاصل می‌شود.

 

3. بازاریابی چند سطحی

 

فروش در بازاریابی چند سطحی به روش‌های مختلفی، ازجمله معرفی یک محصول به شکل فردبه‌فرد یا جمعی، صورت می‌گیرد. این نوع فروش از طریق فروشگاه‌های آنلاین و کاتالوگ نیز انجام‌پذیر است. درآمد بازاریابی چند سطحی از کمیسیون فروش و نیز کمیسیون فروش‌های دیگری که توسط سایر شرکای کاریِ معرفی‌شده از سوی توزیع‌کننده انجام گرفته‌اند، به‌دست می‌آید. یعنی توزیع‌کننده نماینده‌ی جدیدی را جهت فروشندگی مستقیم به شرکت معرفی می‌کند و به ازای هر فروشی که این نماینده‌ی جدید داشته باشد، شخص معرف کمیسیون دریافت خواهد کرد.

 

گاهی فروش مستقیم را بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه‌ای نیز می‌نامند. بازاریابی چند سطحی و بازاریابی شبکه‌ای از انواع فروش مستقیم به شمار می‌روند، اما توجه داشته باشید که تمامی سیستم‌های فروش مستقیم شامل بازاریابی چند سطحی نمی‌شوند. برای مثال، درآمد نماینده‌ی فروش در روش بازاریابی تک سطحی فقط از طریق کمیسیون فروش محصولاتی است که خودش به‌شخصه فروخته باشد.

فروش شخصی یا Personal Selling

فروش شخصی یکی از قدیمی‌ترین روش ‌های فروش است که اتفاقاً در دنیای مدرن و با حضور ابزارهای متنوع ارتباطی و سیستم‌های فرایند محور، همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است.

 

فروش شخصی بهترین نوع فروش است. در واقع از روزی که کارتان را شروع می‌کنید، این کار را انجام می‌دهید، شما کالا یا محصول خود را می‌فروشید. ایده های خود را می‌فروشید. هنر مدیریت و رهبری خود را می‌فروشید. توانمندی های خود را می‌فروشید. شما پیوسته در حال فروش هستید.

 

استفاده از فروش شخصی به معنای حذف سایر شیوه‌های بازاریابی یا شیوه‌های تبلیغات نیست. بلکه فروش شخصی هم یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در کنار سایر ابزارها مورد استفاده و بهره‌برداری قرار بگیرد.

 

توزیع کنندگان

می‌توانید در بازارهایی که خودتان فعال نیستید، از توزیع کنندگان استفاده نمایید. می‌توانید به این توزیع کنندگان انحصار کامل فروش در منطقه شان را بدهید یا ندهید. توزیع کنندگان بدون استثنا تجار مستقلی هستند که برای خود اسم و رسمی دارند. اغلب آن‌ها برای خود نظراتی چگونه توزیع کردن کالاها دارند. استفاده از توزیع‌کننده ها به شما امکان می‌دهد که در سطح ملی و بین‌المللی اقدام به فروش کنید.

 

چگونه یک توزیع‌کننده برای محصولمان بیابیم؟

یک توزیع‌کننده خوب می‌تواند باعث افزایش چشمگیر حجم فروش شود به شرط آنکه شما نحوه انتخاب یک توزیع‌کننده مناسب را بدانید.

 

شما برای فروش مستقیم به فروشگاه ها مشکلاتی را در پی خواهید داشت. اول اینکه این کار به شدت زمان‌بر است. دوم اینکه یک فروشگاه در سطح متوسط (به خصوص فروشگاه‌هایی که توسط صاحبان آن اداره می‌شوند و بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیستند) چندان علاقه‌ای به این امر ندارند که با شمار زیادی از تولیدکنندگان تجارت داشته باشند. آن‌ها ترجیح می‌دهند با توزیع‌کنندگان در ارتباط باشند؛ چرا که در این گونه تجارت همه کار‌ها یک بار انجام می‌شود: یک کاتالوگ، یک فاکتور فروش، و یک چک پرداخت. آن‌ها مایل نیستند با افراد زیادی در تماس باشند و با تعداد زیادی از فروشندگان تجارت کنند.

 

بنابراین، انتخاب یک توزیع‌کننده احتمالاً امری اجتناب‌ناپذیر است.

 

شما برای یافتن بهترین توزیع‌کننده برای محصولات خود باید خودتان را به جای او بگذارید و به این سؤالات پاسخ دهید:

 

از این محصول چقدر سود عاید خواهد شد- هم در واحد و هم در مجموع؟

 

آیا ما از این محصول در مقایسه با محصول مشابه سود بیشتری بدست خواهیم آورد؟

 

آیا فعالیت بازاریابی تولیدکننده به فروش محصول کمک خواهد کرد؟

 

سطح انبارش محصول تا چه میزان باید باشد؟

 

انبارش و نگهداری این محصول تا چه میزان بر هزینه توزیع اثر خواهد گذاشت؟

 

آیا مشتریان خواستار چنین محصولی هستند؟ آیا این محصول نیاز فروشندگان خرد را برآورده می‌کند؟

 

آیا این تولیدکننده محصولات دیگری برای فروش نیز دارد؟ یا احتمالاً محصولات دیگری که ما توان فروش آن را داشته باشیم؟

 

مهم این است که به این موضوع توجه کنید که توزیع‌کننده‌ها محصول شما را با معیارهایی کاملاً متفاوت از مشتری نهایی ارزیابی می‌کنند. هیچ تفاوتی ندارد که محصول شما تا چه حد جذاب یا نوآورانه باشد، در هر صورت اگر کار کردن با شرکت شما سخت باشد و از آن مهم‌تر توزیع‌کننده نتواند سود ببرد، از شما خرید نخواهد کرد. آخرین نکته اینکه در این باره خوب فکر کنید که چرا تمام سعی خود را می‌کنید که محصول خود را به فروشندگان خرد بفروشید. بیشتر محصولاتی که برای توزیع‌کننده‌ها جذاب هستند، فروششان به فروشندگان خرد بسیار آسان است؛ دلیل اینکه شما به سراغ توزیع‌کننده‌ها می‌روید این است که حجم فروش خود را گسترش دهید.

 

بنابراین اگر نمی‌توانید تعداد زیادی از فروشندگان خرد را به خرید محصول خود ترغیب نمایید، در اینصورت احتمال دارد که هنوز آماده عرضه محصول خود از طریق توزیع‌کننده نباشید. قبل از هر کار، این موضوع را مورد بررسی قرار دهید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آلمان#کار#کسب_کار#درآمد#شغل#پول#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/



تبلیغات گوگل و کسب و کار

گوگل هر روز در حال پیشرفت و توسعه است و اضافه کردن امکانات و قابلیت های جدید موجب شده تا این موتور جستجو بتواند براحتی برای وب سایت ها تبلیغات گسترده ای انجام دهد. برای مثال می توان به نمایش آدرس و نقشه بسیاری از مکان های مورد نیاز کاربران اشاره کرد. امکان درج نقشه مکان های تجاری بر روی گوگل، به کاربران کمک می کند تا براحتی شرکت ها، رستوران ها، هتل، فروشگاه ها و .... را پیدا کنند.

 

همچنین امکان نمایش اطلاعات فیلم هنگام جستجو در گوگل نیز باعث شده تا لینک های تبلیغاتی در بالا و پایین صفحات منتشر شود. در گذشته گوگل برای انتشار لینک های تبلیغاتی از ساید بار نتایج جستجو استفاده می کرد. اما محدودیت باکس های تبلیغاتی موجب تغییر روش گوگل شد. در حال حاضر گوگل می تواند چندین ردیف لینک تبلیغاتی را در صفحه نتایج قرار دهد. در این صورت بازدیدکنندگان با مشاهده این لینک ها وارد سایت می شوند و می توانند تبلیغات کسب و کارها را مشاهده کنند.

 

تاثیر تبلیغات گوگل بر کسب و کار

با توجه به تلاش روزافزون گوگل برای تبلیغات، کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت دارند، می توانند برای دیده شدن و افزایش حجم بازدیدکننده، بخشی از تبلیغات خود را به گوگل بسپارند. کاربران اینترنتی به خدمات گوگل اعتماد زیادی دارند. زمانی که گوگل لینک یک وب سایت را در اختیار آنها قرار می دهد، اطمینان دارند که محتوای وب سایت از سوی گوگل تضمین شده است، بنابراین وارد سایت می شوند.

 

از سوی دیگر زمانی که کاربران اینترنتی به سوی سایت روانه می شوند، محتواهای سایت را مشاهده می کنند. در صورتی که محتواها جذاب، با کیفیت، به دور از تبلیغات صرف و در برگیرنده اطلاعات مفید باشد، کاربران ناخودآگاه جذب آنها می شوند. اگر مدیران سایت بتوانند محتوای سایت را کاربر پسند تولید کنند، همزمان با تبلیغات گوگل، تاثیر مطلوبی بر روی کاربران بر جای می گذارند.

 

همچنین گوگل می تواند با تحلیل رفتار کاربران هنگام مشاهده تبلیغات سایت، نیاز و خواست واقعی آنها را شناسایی کند. بنابراین اگر تبلیغات در اختیار گوگل قرار بگیرد، پس از مدتی می توان به آنچه که کاربران نیاز دارند، پی برد و محتواهایی مطابق با میل آنها تولید کرد.

همانند هر شرکت دیگری، گوگل هم متوجه رشد سریع تلفن های همراه و استفاده کاربران از آنها شده است. تا جاییکه نحوه نمایش نتایج جستجوی خود را در تلفن همراه، متفاوت با آنچه در از طریق کامپیوتر شخصی مشاهده میکنید، طراحی کرده است. این ظاهر جدید در دسکتاپ (تغییر جایگاه نمایش تبلیغات) موجب شده که صفحه نتایج جستجو در موبایل و دسکتاپ بیش از پیش به یکدیگر شبیه شود که دو نتیجه اساسی به همراه خواهد داشت:

 

گوگل قادر خواهد بود تحلیل بهتری از رفتار کاربران هنگام مشاهده یک تبلیغ یا یک نتیجه جستجوی واقعی داشته باشد زیرا جایگاه نمایش و ترتیب در موبایل و دسکتاپ یکسان است.

کاربران در دستگاه های متفاوت فضای مشابهی را پیش روی خود خواهند داشت که موجب افزایش کارایی سیستم جستجو برای آنها خواهد شد.

نکته مهم آن است که گوگل توانایی بالایی در درک کلمات، مفاهیم و نیازهای کاربران خود دارد. اگر کاربر در حال جستجو برای خرید لپ تاپ است لزومی ندارد که به صفحات معرفی یا بررسی مدل های مختلف راهنمایی شود. بهترین مکانی که یک کاربر بعد از جستجوی خرید لپ تاپ میتواند به آن راهنمایی شود سایتی است که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت میکند. حال آنکه به خوبی میدانیم صفحات معرفی و بررسی محصولات الکترونیکی محتوای غنی تری در مقایسه با صفحات فروشگاهی دارند و در نتیجه شانس آنها برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بسیار بالاست.

 وبسایت تبلیغاتی گروه تبلیغاتی فانوفا خوشبختانه توانسته به رتبه‌ قابل قبولی در جستجوگر گوگل دست یابد. شما نیز به منظور پیشبرد اهداف اقتصادی و پیشرفت در کسب و کارتان به گروه تبلیغاتی فانوفا بپیوندید.

 


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa 

نیازمند مشاغل در ترکیه

www.fanofa.com

لیست مشاغل مورد نیاز در ترکیه کارگاه سماور سازی ماهیانه ۲۰۰۰ لیر سرویس رفت و برگشت منطقه اسنیورت

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

نیازمند مشاغل

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کارگاه دفتر سازی روزی ۸۰ لیر شنبه و یکشنبه تعطیل منطقه حرامی دره ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کارگاه پوشاک روزی ۸۵ تا ۹۰ لیر منطقه گونشلی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کارگاه مونتاژ اسباب بازی کار به صورت نشسته ماهیانه ۱۷۰۰ لیر سرویس رفت و برگشت ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تمامی کارها کمیسیون دارد

\0544 321 17 10

ترکیه – استانبول

شماره تماس: 905543211710

حامد خیری

 

https://www.fanofa.com/job-offer-fanofa0001843.htm

 


سَماوَر (به روسی: Самовар) وسیله‌ای معمولاً فلزی است که برای آماده کردن چای به منظور نوشیدن بکار می‌رود. این ظرف دارای یک مخزن آب است که برای آماده کردن چای و موارد دیگر همواره در حال جوشیدن نگهد اشته می‌شود. واژه سماور از زبان روسی آمده و در آن زبان معنی آن «خودجوش» است.

 

 

در دوره صفویه ابتدا قهوه به عنوان یک نوشیدنی وارد ایران شد و در زمان شاه عباس اول، مصرف آن در دربار و برای پذیرایی از مهمانان معمول شد و آبدارخانه‌هایی به همین منظور دائر گردید. در همین زمان در بیشتر شهرهای بزرگ ایران قهوه‌خانه‌های متعددی دائر گردید که محل سرگرمی و میعادگاه شاعران، هنرمندان و اهل دل بود. به مرور زمان قهوه‌خانه در شمار یکی از واحدهای معتبر صنفی درآمد و قهوه چی‌گری یکی از شغلهای رسمی و شناخته شده در جامعه گردید. اغلب این مراکز را قهوه چیانی می‌گرداندند که از پهلوانان و لوطیان و جوانمردان یا معتمدان یا ریش سفیدان محله به‌شمار می‌رفتند.

 

مؤلف تذکره الملوک در بیان مشاغل دوره صفویه از صاحب جمع قهوه‌خانه نام برده و نوشته‌است که قهوه دانهای طلا، نقره، مس، قرا آفتابه، قهوه بریان، پیاله و سینی تحویل مشارٌ‌الیه می‌شده همچنین برای وی مواجبی نیز تعیین می‌نمودند.

قهوه چی باشی به کسی گفته می‌شود که قهوه‌خانه یا آبدارخانه دربار را می‌گرداند و در دوره قاجار منصب قهوه‌چی باشی‌گری را فقط به خدمتگزاران صدیق و وفادار و معتمد خود اعطا می‌کردند.در آغاز احتمالاً از سماور برای تهیه قهوه استفاده می‌شده‌است، اما بعدها که چای وارد ایران شد از آن برای آماده کردن چای نیز استفاده گردید.

اولین سماور ساخت روسیه در شهر تولا (Tula) در تاریخ ۱۸۲۰ میلادی ساخته شد، بعدها این شهر به عنوان مرکز تولید سماور روسیه مشهور گردید و تا تاریخ ۱۹۰۰ میلادی چهل کارخانه سماورسازی در آن فعالیت داشت. برخی از سماورهای روسی دارای مهرهایی به صورت منفرد یا مزدوج می‌باشند. این مهرها که اغلب دارای دارای تاریخ هستند نشان دهنده این است که کارخانه سازنده در نمایشگاه‌های برگزار شده در سال‌های مختلف امتیازهایی از طرف حکومت وقف کسب نموده و مهر مورد نظر به نوعی مشخص‌کننده کیفیت و اهمیت کالا بوده‌است.برای اولین بار سماور در دوره سلطنت شاهرخ نوه نادر شاه افشار وارد ایران شد و تا پایان دوران صدارت امیر کبیر که وی صنعتگران ایرانی را به ساخت سماور تشویق کرد این وسیله از کالاهای وارداتی بود.

در اواخر دوره ناصرالدین شاه قاجار که نوشیدن چای عمومیت یافته بود، صنعت سماورسازی در شهرها و روستاها و در میان عشایر رونق گرفت و دواتگران در ابتدا ابزار کتابت را می‌ساختند، از آن پس انواع سماور و وسائل مربوط به آن مانند جام یا لگنچه و پارچ می‌ساختند.

گاهی سماور توسط ورشو سازان ماهر با آلیاژ نیکل و نقره ساخته می‌شد که همزمان با آن اسباب و وسائل تفننی برای نوشیدن چای نیر ابداع شد.

اولین سماورهای ساخته شده بسیار ساده بودند اما بعدها در شکل‌ها و اندازه‌های متنوع، بسته به نحوه استفاده مردم تولید گردیدند. بیشتر سماورهای کوچک در خانه‌ها و دفاتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و برخی از آن‌ها در اندازه‌های بزرگتر برای استفاده در مکان‌های عمومی مانند قهوه‌خانه‌ها، رستوران‌ها و قطارهای مسافر بری و چهارراه‌ها ساخته می‌شدند.

 

سماورهایی که بیشتر در حمل ونقل از آن‌ها استفاده می‌شد دسته و پایه‌هایشان تاشو بودند و برخی نیز محل خاصی برای پخت غذا داشتند.

 

انواع

اینک انواع مختلف سماور از جنس برنج، نیکل، نقره، استیل و ساخته می‌شود که در دوره‌های مختلف تغییراتی در این وسیله به وجود آمده‌است.

 

در ابتدا سماورها دارای ساختمانی بودند که عبارت از مخزنی برای جوش آوردن آب بود، اما میان مخزن سماورهای زغالی تنوره یا لوله‌های عمودی برای روشن کردن زغال در آن تعبیه شده بود، پس از آن همزمان با پیشرفت‌های تکنولوژی و استفاده از سوخت‌های نفت، گاز و انرژی الکتریکی، سماورهای نفتی، سماور گازی و سماور برقی تولید شد.

 

البته بعضی از سماورهای زغالی را نیز با اندکی تغییر و تعبیه یک مخزن نفت فیتیله دار در قسمت پایه تبدیل به نفتی می‌نمودند. اما امروزه در شهرهای بزرگ با جایگزین شدن انرژی گاز و برق به ندرت از سماورهای نفتی استفاده می‌شود.

 

نگاهی به تاریخچه کشت چای نشان می‌دهد که اولین بار در سال ۱۳۰۲ قمری، محمد حسین اصفهانی اقدام‌هایی برای وارد کردن تخم و بوته چای به عمل آورد که به نتیجه نرسید و پس از وی کاشف السلطنه برای وارد کردن بذر و نهال آن از هند اقدام کرد که در سال ۱۳۱۹ موفق شد اولین باغ چای را در لاهیجان با همکاری دولت احداث کند. از آن پس صرف چای که قبلاً تشریفاتی و به صورت تفننی به شکل یک رسم روزمره در هنگام صبحانه، نهار، شام و گاهی اوقات بین روز معمول گشت.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#استانبول#ترکیه#کسب_کار#درآمد#شغل#پول#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa 

سفارش غذای خونگی/تورنتو، آنتاریو

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

سفارش غذای خونگی/تورنتو، آنتاریو

سفارش غذای خونگی/تورنتو، آنتاریو

لذت واقعی چشیدن طعم های غذاهای خونگی رو با ما تجربه کنید.

برای ارتباط و سفارش و یا رزرو= دایرکت اینستاگرام

ID:@Persianfood2021 > Insatagram

Tell: 6478991079

بهار کاشفی

https://www.fanofa.com/home-made-food-ordering-toronto-ontario-fanofa0003504.htm

 

 

مواد لازم برای تهیه دلمه کلم پیچ:

کلم برگ :یک عدد

گوشت چرخ کرده :  511 گرم

پیاز:  4 عدد

شکر :1/2 پیمانه(معادل 75 گرم)

روغن مایع :191 میلی لیتر

رب گوجه فرنگی :4 قاشق سوپخوری (معادل 61 گرم)

زعفران دم کرده :  2 قاشق سوپخوری (معادل 28 میلی لیتر)

برنج شسته شده:2 پیمانه

آبلیمو:3 قاشق سوپخوری (معادل 42 میلی لیتر)

دارچین :  1/2 قاشق چایخوری (معادل 1/5 گرم)

آلو:15 عدد (معادل 151 گرم)

تره، جعفری، شبت، گشنیز، ترخان

 طرز تهیه دلمه کلم پیچ :

آلو ها را بشویید و 2 ساعت قبل از پختن دلمه ها در آب خیس دهید. تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن داخلش بریزید تا داغ شود.

 

بعد پیاز خرد شده را داخلش تفت دهید تا طلایی شود. بعد از سرخ کردن پیاز نیمی از آن را جدا کنید و به نیم دیگر آن گوشت چرخ کرده اضافه کنید و هم بزنید تا آب گوشت کشیده شود.

 

بعد مقداری از زعفران و نیمی از رب گوجه فرنگی را به همراه دارچین ، آبلیمو ، نمک و فلفل به گوشت در حال تفت اضافه کنید و کمی تفت دهید.

 

سپس دو پیمانه آب روی آن بریزید و حرارت را کم کنید تا گوشت بپزد و آب آن تبخیر شود. سبزی دلمه را هم تمیز کنید و پس از شستن خرد کنید.و در کمی روغن تفت دهید.

 

در قابمه ای مقداری آب و نمک بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آب آن بجوشد. بعدبرنج را به آن اضافه کنید تا بجوشد و مغزآن نیم پز شود. سپس آن را آبکش کنید.

 

برنج را با سبزی تفت داده شده به مایه گوشت اضافه کنید. کلم برگ را هم به صورت درسته به مدت 10 تا 12 دقیقه در آب جوش بجوشانید تا نرم شود.

 

بعد آن را از آب جوش بیرون بیاورید و برگ برگ کنید. بعد از اینکه کلم برگ ها را برگ برگ کردید آن را مجددا در آب جوش قرار دهید تا یکی دو جوش بخورد.

 

 

بعد آنها را آبکش کنید و وقتی سرد شدند. مقداری از مایه دلمه را در گوشه ای از برگ کلم قرار دهید و آن را بپیچانید.

 

1/4 پیمانه روغن را ته ظرف مورد نظرتان بریزید و برگ کلم را ته آن بپیچید و روی آن دلمه ها را قرار دهید و بین آنها آلو بریزید.

 

بقیه رب گوجه فرنگی را با کمی روغن تفت دهید و به همراه 2 پیمانه آب و روغن باقی مانده روی دلمه ها بریزید .

 

آب دلمه ها باید کم باشد و در آخر آبلیمو ، شکر ، زعفران و دارچین را به آن اضافه کنید. حتما آبلیمو یا هر چاشنی دیگر را که برای دلمه استفاده میکنید در آخر اضافه کنید.

 

همچنین میتوانید طبق ذائقه تان شکر را حذف و یا اضافه کنید.

 

نکاتی مهم در خوشمزه ترشدن دلمه کلم پیچ

میزان شیرینی یا ترشی دلمه بستگی به ذائقه خودتان دارد.

هنگام آماده کردن دلمه ها مقداری نمک هم روی دلمه های پیچیده شده بریزید تا خوشمزه تر شوند.

کلم را به صورت درسته هم میتوانید در اب جوش بیندازید و برای اینکار ته کلم را ببرید و بعد از نرم شدن کلم ها آن را با انبر به صورت تک تک بیرون بیاورید . سپس با یک چاقوی تیز برگ ها را به صورت مربعی ببرید و مواد کلم را در آن بریزید.

دارچین و زعفران  هم طعم دلچسب تری به دلمه شما میدهد.

برای لذیذ تر شدن و ملس تر شدن دلمه ها میتوانید در کنار دلمه ها چند عدد آلو بزغانی و یا چند عدد آلو خورشتی روی آن بگذارید.

اگر در سس دلمه از شکر استفاده کردید میتوانید سس دلمه را در چند دقیقه آخر پخت روی دلمه ها بریزید تا شیره شکر نسوزد.

شما میتوانید سویا و مرغ پخته ریش ریش شده را هم جایگزین گوشت چرخکرده کنید.

بهتر است برای دم کردن کلم چند عدد کلم را در کف قابلمه بچینید.

برای خوشمزه شدن دلمه ها باید سسی را که آماده کردیدبه خورد دلمه ها برود.

نکات تکمیلی در مورد دلمه کلم پیچ

دلمه کلم پیچ جزو دلمه و کوفته میباشد

زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 1 ساعت و

و زمان پخت و انتظار آن در حدود 1 ساعت میباشد .

دلمه کلم پیچ را می توانید در وعده نهار - شام - پیش غذا - سرو کنید .

همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان سحری - افطار - میل کرد .

توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 12 نفر مناسب میباشد .

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#غذا#غذا_خانگی#تورنتو#انتاریو#فود

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa