Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

درآمد دلاری در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

PERSIAN FOREX TRADER

درآمد دلاری در بازارهای مالی فارکس 

سرمایه گذاری در حساب های مشارکت بدون نیاز به دانش تحلیل تکنیکال 

.تحلیلگر بازارهای مالی 

.مشاوره در سرمایه گذاری 

.مدیریت حساب 

.دوره فشرده آموزشی 

Telegram 

https://t.me/PersianFXTeam

Instagram 

https://instagram.com/Persianfxteam

YouTube 

https://www.youtube.com/channel/UCmqXenT3kguEOuZdhoAZo7A

 ترکیه – استانبول

 

شماره تماس: 905372811678

https://www.fanofa.com/-fanofa0003562.htm

 

بازار فارکس چیست؟ بزرگترین بازار مالی دنیا بازار فارکس هست که روزانه تیلیاردها دلار پول در آن بازار جابه جا میشود و افراد زیادی به موفقیت میرسند. شما میدانید این بازار چیست؟

 

امروزه در سراسر دنیا بازارهای مالی فوق العاده و مدرنی ایجاده شده است که پتانسیل درآمدزایی خارق العاده ای دارند. به عنوان مثال روزانه حجم مالی بازار بورس آمریکا تقریبا صدمیلیون دلار است که عدد سرسام آوری هست و به راحتی میتواند اقتصاد چند کشور را زیر و رو کند. اما بازارهای مالی انواع مختلفی دارند که همه آن ها فوق العاده هستند و زندگی میلیون ها انسان را در طول تاریخ زیر و رو کردند. به طور کلی امروز دو نوع بازار مالی وجود دارد:

بازارهای سنتی

بازارهای جدید و مشتقه

بازار های سنتی کاملا مشخص هستند و در آمریکا بازار بورس و اوراق قرضه به عنوان بازار سنتی شناخته میشود و حجم بسیار زیادی دارد. در حدی که تقریبا تمامی مردم آمریکا در این بازارها سرمایه گذاری میکنند و پول زیادی رو جا به جا میکنند. اگر دوست دارید راجع به اینکه این بازار سنتی بورس چگونه به وجود آمده حتما به لینک زیر سری بزنید تا اطلاعات جذاب و کاملی راجع به اینکه چی شد که بازار سهام به وجود آمد را ربه دست آورید. اما بازارهای نوظهور که بازار مشتقه نوعی از این بازارها هستند چیستند و چگونه به وجود آمدند؟

بازار فارکس چیست؟

اگه براتون سواله که بازار فارکس چیست و در بازار فارکس چه چیزهایی معامله میشوند، حتما این قسمت خیلی به درد شما میخورد. سالیان دور و دراز که بازارهای بورس ایجاد شدند، سپس بعد از آن ها بازارهای آتی،  CFD و فارکس از بازارهای سنتی الگو گرفتند و بازارهای جدیدی در دنیا به وجود آمد که امروزه همه اونا رو به عنوان بازار فارکس میشناسند.

اما همه این ها فارکس نیستند؟ یعنی چه؟

کارگزاری های فارکس هنگامی که میخواهند شرکت خود را معرفی کنند میگویند که ما کارگزاری فارکس هستیم و تمامی جفت ارزها، سهام های آمریکا، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت ، شاخص های بورس و هزاران دارایی دیگر را داریم  و شما میتوانید آن ها را معامله کنید.

 

بله این ها تمام چیزی هست که شما میتوانید در یک کارگزاری فارکس معامله کنید، اما الزاما همه این ها بازار فارکس نیستند. چرا؟ بازار فارکس مخفف کلمه Foreign exchange  یا تبادل ارز خارجی هست که به صورت Forex  نوشته میشود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را میتوانیم در برابر هم معامله کنیم.

 

چگونه؟

 

برای مثال فرض کنید که شما 100000 یورو دارید و میخواهید آن را به دلار تبدیل کنید. در ازای هر یک یورو شما چه قدر بهتان دلار میدهند؟ بله ما نیاز به یک نرخ تبدیل و یا Exchange rate  داریم.

 

نرخ تبدیل یا Exchange rate چیست؟

نرخ تبدیل یورو به دلار به شما میگوید که در ازای هر یک یورویی که شما دارید، 1.13 دلار به شما تعلق میگیرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

 

نرخ تبدیل یورو به دلار به شما میگوید که در ازای هر یک یورویی که شما دارید، 1.13 دلار به شما تعلق میگیرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

این بدان معناست که شما 100،000 یوروتان را می‌توانید با 113،000 دلار تعویض کنید. و این است بازار فارکس. بازاری است که شما می‌توانید در آن تمامی برابری ارزهای مختلف را دربرابر هم معامله کنید. در ادامه بیشتر راجع به اینکه فارکس چیست و چگونه میتوانیم در آن معامله کنیم و سود کنیم و ثروتمند شویم توضیح میدهیم؟

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #آموزش#فارکس#ترکیه#بازار_دیجیتال#ارز_دیجیتال#بورس

آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

تابلو اعلانات در سوئد

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تابلو اعلانات

فروش تابلو اعلانات که به دلیل بزرگ بودن نتوانستیم از ان استفاده کنیم و کاملا بلااستفاده است به دلیل بزرگ بودن تابلو مجوز استفاده در گوتنبرگ را به ما ندادند این تابلو دارای رسید خرید است و اگر واستون جالبه با من تماس بگیرین به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود.

سوئد

شماره تماس: 46708691877

زهره راغبی

https://www.fanofa.com/billboard-fanofa0001473.htm

 


تابلوهای اعلانات یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و بولتن‌های مهم را برای همکاران، دانشجویان یا اعضای عمومی نشان می‌دهند. آن‌ها برای برقراری ارتباط با افراد به وجود آمده‌اند و البته با پیامهایی که دائماً در حال تغییر هستند. تابلوهای اعلانات که در انواع مختلفی از مواد، اندازه‌ها و سبک‌ها موجود است، هنگام اشتراک اطلاعات در داخل یک دفتر، اتاق جلسات، مدرسه یا فضای عمومی و به صورت کلی در طراحی داخلی سازمانی یک جز بسیار حیاتی هستند. استفاده از تابلو اعلانات در طراحی فضای اداری در کنار مبلمان اداری می تواند با توجه به رنگ و طرح آن، جلوه ی بسیار زیباتری به محل کار شما بدهد.

 

چه اسنادی باید در تابلو اعلانات قرار گیرد؟

تابلوهای اعلانات می‌توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند. دلیل استفاده از انواع مختلف تابلو اعلانات در انتخاب تابلوی اعلانات تأثیرگذار خواهد بود. آن‌ها می‌توانند توسط مشاغل و جوامع یا گروه‌ها برای نمایش بولتن‌ها، یادداشت‌ها و یادآوری‌ها و همچنین در مکان‌های عمومی برای برقراری ارتباط و یا منتشر نمودن رویدادهای آینده و مورد استفاده قرار گیرند. مدارس از تابلوهای اعلانات برای موضوعات خاص و ویژه‌ای استفاده می‌کنند مثل مشخص نمودن نمره و یا اطلاعیه‌های گروهی در دفاتر. تابلوهای اعلانات ممکن است بروزرسانی‌های مربوط در سیستم یا اطلاعات بهداشتی و ایمنی را نشان دهند که با توجه به شرایط فعلی می تواند نکته‌ی بسیار قابل قبول و پراهمیتی باشد.

 

 

چرا تابلوهای اعلانات مهم است؟

تابلوهای اعلانات از این جهت مهم هستند که روشی سریع و واضح برای برقراری ارتباط و به جریان گذاشتن اطلاعات هستند. این امر می‌تواند به موضوعی حیاتی مربوط به نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی مربوط باشد یا می‌تواند کارکنان، دانشجویان را از اخبار، دوره های جدید آموزشی، حضور و یا عدم حضور، مناسبت ها و جشن ها و آگاه سازد. تابلو اعلانات همچنین یک انتخاب قدیمی و همیشگی برای افرادی است که به فناوری‌های نوین دسترسی ندارند. در مجموع می‌توان گفت تابلوهای اعلانات نمایش داده شده در سراسر یک اداره یا مدرسه، چه به صورت دیواری و چه به صورت مستقل، یک روش موقت یا دائمی برای انتقال اطلاعات یا دستورالعمل‌ها به هر کسی است که به این فضاها رفت و آمد می‌کند.

 

شیوه‌ی نصب

 

نصب تابلو اعلانات تقریبا راحت و سریع است. تمامی آن‌ها از یک یا چند گیره در کنارها و یا پشت برخوردار هستند که به دیوار و سایر سطوح متصل می‌گردند. افقی و یا عمودی نصب نمودن تابلوی اعلانات بستگی به سلیقه و هم چنین شیوه‌ی نمایش اطلاعات دارد.

 

چگونه می‌توان تابلوی اعلانات را ایمن کرد؟

 

اگر امنیت آنچه منتشر می شود عامل مهمی برای سازمان شماست، باید یک تابلوی اعلانات با قابلیت قفل شدن انتخاب نمایید. برای محافظت از صفحات در برابر حوادث بیرونی مانند گرد و غبار، آب و می‌توانید از تابلوهایی استفاده کنید که شیشه‌ای هستند و به صورت جعبه‌ای ساخته شده‌اند.

 

تنوع تابلو اعلانات چگونه است؟

 

تابلوهای اعلانات از نظر هدف، مواد، شکل ظاهری و سبک بسیار متفاوت هستند. برخی از محبوب‌ترین فرم‌های تابلو اعلانات در زیر ذکر شده است:

 

تابلوهای اعلانات آلومینیومی

 

مقرون به صرفه‌ترین نوع تابلو اعلانات، تابلو اعلانات استاندارد آلومینیوم است. این گزینه برای استفاده در محیط داخلی ایده آل است و دارای یک قاب فلزی محکم است که اطراف آن یک پوشش نمدی یا تخته‌ی چوب پنبه است. تابلو اعلانات آلویمنیمی در طیف رنگی متفاوت وجود است که می‌تواند با توجه به رنگ سازمانی و یا رنگ مورد علاقه‌ی شما انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.

 

تابلو اعلانات ترکیبی

 

تابلو اعلانات ترکیبی با قاب جلویی آلومینیومی یا چوبی موجود است و محصولی شخصی‌تر و متناسب با نیاز شما را ارائه می‌دهد. رایج‌ترین انواع آن‌ها تابلوهایی است که به دو قسمت جدا شده‌اند و نیمی از آن‌ها از نمد ساخته می‌شوند و دیگری مغناطیسی هستند.

 

تابلوهای اعلانات بیرونی

 

تابلوهای اعلانات بیرونی برای مصارف خارجی در مواردی طراحی شده‌اند که تابلوی اعلانات به محافظت نیاز دارد. تابلوهای اعلانات بیرونی محافظ ضد آب، قفل‌های مقاوم و را دارند تا آنچه در آن‌ها منتشر می‌شود از هرگونه آسیبی برای مدت مشخص مورد نظر در امان بماند.

 

تابلوهای اعلانات بدون قاب

 

در میان انواع مقرون به صرفه تابلو اعلانات، تابلوهای بدون قاب زیبایی زیبا و چشمگیری را ارائه می‌دهند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن و جذاب موجود هستند، که آن‌ها را برای محیط‌های کلاس ایده آل می‌کند.

 

تابلوهای اعلانات مستقل

 

درصورت نیاز به جابجایی تابلوی اعلانات بین اتاق‌ها، یا اگر طراحی دیوار سازمان شما به گونه ایست که نمی‌توانید بر روی

آن‌ها وسیله‌ای نصب کنید تابلوهای اعلانات مستقل چرخدار گزینه مناسبی است. همچنین در صورت نیاز به تغییر مداوم تنظیمات اتاق، آن‌ها برای کنفرانس‌ها یا فضاهای نمایشگاهی ایده آل هستند.

 

تابلوهای اعلانات قفل شونده

 

اگر می‌خواهید دسترسی به تابلو را محدود کنید، تابلوهای اعلانات قابل قفل کردن یک راه حل ایده آل است. این موارد بخصوص در مدارس و مکانهایی که در دسترس عموم است، جایی که فقط به یک گروه منتخب مجاز است اعلانات را تغییر دهند بسیار مفید هستند.

 

تابلوهای اعلانات بازدارنده آتش

 

ایمنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به ویژه در فضاهای ساختمان اداری و مدرسه‌ای، و تابلوهای اعلان ضد حریق آرامش خاطر را فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

تابلو اعلانات در طراحی داخلی شاید آن چنان مهم به نظر نرسد و با وجود سیستم‌های کامپیوتری شاید اصلاً گزینه‌ی مناسبی برای یک سازمان نباشد اما وجود آن و کاربری آن به گونه ایست که تنها بعد از افزودن آن به دکوراسیون خود می‌توانید از مزایای آن آگاه شوید. قطعاً مبلمان اداری و صندلی اداری و میز اداری شما و طراحی داخلی شما با رنگ‌ها و جزییاتی که تابلو اعلانات دارد می‌تواند جلوهی بهتری به فضای کاری شما بدهد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آگهی#تابلو#اعلانات#تابلو_اعلانات#فروش_تابلو#سوئد

تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

خدمات کامپیوتری در سوئد

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خدمات کامپیوتری

طراحی و پشتیبانی وبسایت تعمیرات سخت افزاری و نرم افرازی

سوئد استکهلم

شماره تماس: 460767562470                   مجتبی فیروزی

https://www.fanofa.com/computer-services-fanofa0002051.htm

 

 

پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین به خدمات پشتیبانی ایی گفته می شود که در بطور آنلاین از طریق اینترنت ارائه می گردد. اما پشتیبانی سایت منظور نگهداری و تضمین عملکرد صحیح یک وب سایت است.

 

روز به روز کسب و کارها شکل آنلاین و اینترنتی به خود می گیرند. یک وب سایت حکم محل یک شرکت را پیدا کرده که مشتریان و کاربران انتظار دارند که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های استاتیک که دارای صفحات ثابتی هستند نسبت به وب سایت های داینامیک مانند فروشگاه های آنلاین نیاز کمتری به پشتیبانی و نگهداری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری همانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد یک سایت ممکن است امکانات محدودی داشته باشد، در طول زمان توسعه بیشتر بر روی آن انجام بگیرید، ترافیک و تعداد کاربران آن افزایش می یابد. در همین امتداد بر روی سایت به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی صورت می گیرد، مشتریان دائمی به وجود می آیند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد از سوی صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و عملکرد صحیح وب سایت شرط اول آن است.

 

متاسفانه صاحبان کسب و کار در زمینه های فنی و تکنولوژی وب دانش کمی دارند. در زمان سفارش وب سایت به علت تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ المانی برای سفارش و سنجش محصول نهایی که یک سایت باشد ندارند. از این رو عده ی زیادی به دنبال محصول ارزان می گردند. محصولی که اغلب توسط افراد غیر حرفه ایی و بدون پشتیبانی مناسب و دراز مدت ارائه می شود. یک محصول ارزان  و بدون پشتیبانی حتی می تواند سدی در راه توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده با استفاده از تکنیک هایی یک محصول ضعیف و حداقلی را به کارفرما ارائه می دهد که برای توسعه و بهبود آن در آینده مشکلات فراوانی وجود خواهد داشت.

 

تصور کنید توسعه دهنده وب از یک قالب آماده که رمزگذاری شده است استفاده نماید. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم به تحول طراحی آن سایت داشته باشد بدون آنکه لینک و محتوا هایی سایت فعلی و کارهایی که برای سئوی آن انجام شده آسیب ببیند. اما این قفل یا رمز گذاری می تواند برای صاحب وب سایت یک محدودیت جدی برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این حالت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و اگر طراح به رمزنگاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. باید طراحی بر روی یک قالب جدید که از نو و از پایه توسعه داده شده است انجام گیرد.

 

یا متاسفانه زیاد پیش می آید که مشتری ها با ما تماس می گیرند که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند. اما توسعه دهنده وب سایت مقاومتی غیر اخلاقی کرده و رمزهای مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و یا در این انتقال مشکلاتی را بوجود می آورد.

 

همه این ها برای این است که ما می بایست قدم اول توسعه وب سایت را درست بر داریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که ضمن داشتن سابقه روشن در این حوزه در صورت وجود مشکل به قانون پاسخگو باشد و حضور مداوم شرکت توسعه دهنده وب سایت پشتیبانی دراز مدت آینده وب سایت را تضمین کند.

در حوزه نرم افزار و وب سایت، یک وب سایت از هزاران و یا حتی میلیون ها خط و ساعت های آنالیز دقیق تشکیل شده است، هر کارشناس نرم افزار حرفه ایی برای حل مشکل یک سایت نیاز دارد که کدها و ساختار آن را درک کند تا بتواند مشکل سایت را حل کند. بنابراین برای فهم کدهای یک وب سایت به جهت پشتیبانی نیاز به زمان است و گرنه سرعت عمل پایین و زمان پاسخ دهی و حل مشکل سایت بالا می رود.

 

نگهداری از وب سایت نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ایی انجام شود. از طرفی نیاز به واکنش سریع دارد. افرادی که وظیفه نگهداری وب سایت را دارند می توانند با کمک ابزارهایی بروز مشکل را سریعا دریافته و حتی پیش از بروز از آن پیشگیری کنند تا زمان کمتری سایت نا فعال و برای رفع مشکلات آن زمان کمتری صرف شود.

 

امروز عملکرد صحیح و سریع یک وب سایت عامل بسیار مهمی برای سئو (رتبه سایت در موتورهای جستجو) و تجربه کاربر و محبوبیت یک سایت است. بنابراین عملکرد نامناسب وب سایت شما نزد کاربران تصویر منفی ایی را از یک کسب و کار ایجاد می کند. بنابراین وب سایت شما می بایست همیشه سالم و در صورت بروز مشکل سریعا رفع عیب گردد و گرنه هزینه هایی برای کسب و کار و سئوی سایت بوجود خواهد آورد.

پس از توسعه یک وب سایت توسط طراحان و تحویل آن به مشتری مرحله پشتیبانی یک سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی یک سایت شامل طراحی و تغییرات در سایت نمی شود. بلکه پشتیبانی به معنای تضمین عملکرد صحیح وب سایت است. البته می توان پشتیبانی از سایت را به گونه ایی دیگر نیز تعریف نمود یعنی وظایف دیگری را به وظایف شرکت پشتیبان سایت اضافه کرد مثلا درج و ویرایش محتوا، نگهداری از سئو و حتی تغییر در طراحی و غیره. که در این صورت معنای پشتیبانی از سایت تغییر می کند. اما آن چیز که به طور مرسوم به عنوان پشتیبانی یک سایت در نظر گرفته می شود عملکرد سایت است.

 

پشتیبان سایت موظف است که عملکرد سایت را تضمین نماید و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان مشکل را بررسی و رفع نماید. وظایفی که یک پشتیبان بر عهده دارد، انجام آپدیت های ضروری (آپدیت سیستم مدیریت محتوا و پلاگین ها)، انجام ایمن سازی های در موارد خاص، نگهداری از هاست، تشخیص و مقابله در برابر حملات هکر ها می باشد.

 

اغلب دیده می شود که صاحبان وب طراحی سایت و یا نگهداری سئو را بخشی از پشتیبانی سایت می دانند. در صورتی که هر یک از این بخش های سایت نیاز به توجه و قراردادی متفاوت دارد و در تعریف پشتیبانی سایت نمی گنجد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#آگهی#تبلیغات#کامپیوتر#خدمات_کامپیوتر#سوئد#تعمیر_کامپیوتر#ویندوز#سخت_افزار

#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

ساخت انیمیشن سه بعدی در سوئد

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ساخت انیمیشن سه بعدی

ساخت انیمیشن سه بعدی و موشنگرافیک. تولید انیمیشن،فیلم و مستند صنعتی.

سوئد

شماره تماس : 460046769040095

 

shahin gaitor

https://www.fanofa.com/animation-3d-fanofa0001355.htm

 


تماشای فیلم ها و سریال های انیمیشنی برای بسیاری از ما لذت بخش و جالب است، اما تا چه حد با انواع انیمیشن آشنایی دارید؟ اگر شما هم در مورد انواع تکنیک ها و سبک های مختلف ساخت انیمیشن کنجکاو هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

انواع انیمیشن شامل 5 دسته است

ممکن است اولین چیزی که با شنیدن نام انیمیشن به ذهنتان خطور می کند، انیمیشن های سه بعدی پرزرق و برق دیزنی و پیکسار باشد. ولی جالب است بدانید که انواع انیمیشن 5 دسته را در برمی گیرد. برای هر یک از این دسته ها تکنیک ها و ابزار مختلف به کار گرفته می شود. این 5 دسته عبارتند از:

 

انیمیشن سنتی

انیمیشن دو بعدی

انیمیشن سه بعدی

موشن گرافیک

استاپ

مراحل ساخت انیمیشن سه بعدی - انیمیشن سه بعدی چگونه ساخته می شود؟

با آن که چند دهه است انیمیشن تبدیل به یک رسانه محبوب میان مردم شده، ساخت انیمیشن سه بعدی همچنان شبیه به جادوگری به نظر می رسد. افراد اغلب می پرسند "چگونه شخصیت های طراحی شده را به حرکت وادار می کنند؟". در این مقاله مراحل ساخت انیمیشن سه بعدی را شرح می دهیم تا نشان دهیم پشت درهای استودیوهای انیمیشن سازی بزرگ چه می گذرد.

فرایند ساخت انیمیشن سه بعدی در 20 مرحله

مرحله پیش تولید

1- داستان

داستان جوهره اصلی آن چه که خلق می کنید است. فیلم های انیمیشنی بزرگ به خاطر داستان فوق العاده خود به موفقیت رسیده اند. در این مرحله نویسندگان باید متن فیلم نامه را بنویسند. سایر مراحل تولید بر اساس داستان پیش برده می شوند.

2- کشیدن استوری بورد

در این مرحله فیلمنامه به صحنه های کوتاه شکسته شده و مثل رمان های گرافیکی به شکل چند پنل ترسیم می شود. استوری بورد به کارگردان کمک می کند تا دید کلی نسبت به فیلم داشته باشد. سپس بر اساس این بینش کلی می تواند درباره عناصر فیلم بهتر تصمیم گیری کند.

3- ویرایش- فاز اول

پس از آن که استوری بوردها نهایی شدند، برای تیم ویراستاران فرستاده می شوند. تیم ویرایش با همکاری کارگردان اجزای مختلف فیلم را با زمانبندی و دیالوگ ها به صورت یک انیمیشن خام می سازند. نتیجه کار آن ها مجموعه ای از تصاویر استوری بورد، صدای گویندگان، موسیقی و صداهای موقت است که بنیاد انیمیشن اصلی را تشکیل می دهد.

4- توسعه بصری

طراحان مفهومی و توسعه دهندگان بصری ظاهری که فیلم در نهایت خواهد داشت را خلق می کنند. آن ها تک تک اجزای انیمیشن از قبیل شخصیت ها، محیط و تصاویر پس زمینه، اسباب و وسایل و ترکیب رنگ هر صحنه را طراحی می کنند.

5- پیش از به تصویر کشیدن

در این مرحله هنرمندان با استفاده از کامپیوتر و با در نظر گرفتن فیلمنامه و استوری بوردها، محیط فیلم را به صورت سه بعدی می سازند. این مرحله دروازه ورود به مرحله تولید انیمیشن است. اگر شخصیت ها و محیط به خوبی مدلسازی شوند، می توان خروجی این مرحله را مستقیماً انیمیت کرد.

 

مرحله تولید

6- مدلسازی

مدل سازان طراحی مفهومی دو بعدی را به مدل های سه بعدی تبدیل می کنند. آن ها شخصیت ها و اشیا را در محیط نرم افزارهای مدلسازی می تراشند و روی آن ها تا جایی کار می کنند که رضایت کارگردان جلب شود.

 

7- کار کردن روی سطوح

هنرمندان در این مرحله برای شخصیت ها، اشیا و صحنه ها رنگ، بافت و سایه خلق می کنند. آن ها همچنین اطمینان حاصل می کنند که سطوح ایجاد شده برای مدل های سه بعدی با طراحی های مفهومی خلق شده توسط واحد توسعه بصری هماهنگ باشد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#انیمیشن#سه_بعدی#انیمیشن#کارتون#سوئد

آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

اجاره منزل در سوئد

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اجاره منزل

اجاره ی منزل در استکهلم مبلغ اجاره 7900 ودیعه یک ماه اجاره

سوئد استکهلم

شماره تماس: 460760696996                 مارک دولت آبادی

 

https://www.fanofa.com/rent-home-fanofa0001466.htm

 

استکهلم که اغلب آن را «ونیز شمال» هم می‌نامند مجموعه‌ای از جزایر و تعدادی شبه جزیره، در قسمت برون ریز دریاچه «مالار» (Mälar) به دریای بالتیک است. افسون مناظر آن آمیزه‌ای از آب و خاک در کنار هم را به نمایش می‌گذارد. پایتخت سوئد، سه منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده است: «بیرکا» (Birka)، «دروتْنینگهلم» (Drottningholm) و گورستان جنگلی. به علاوه این سه مورد، موزه‌هایی با سطح بین‌المللی، تئاترها، گالری‌ها و انستیتو نوبل هم موارد دیگری هستند که انتظار شما را می‌کشند.

سیستم حمل و نقل عمومی در استکهلم بسیار روان و دقیق بوده و شما با استفاده از خطوط مترو که به آن «T-bana» می‌گویند، می‌توانید به همه قسمت‌های شهر سفر کنید. یک شبکه اتوبوسرانی بسیار دقیق هم به طور منظم فاصله بین مقصدها را پوشش می‌دهد. اگر امکانش را داشتید سعی کنید پیاده‌روی کنید؛ زیرا شهر استکهلم زیبایی خاصی دارد که باید آن را با پای پیاده تجربه کرد. یکی دیگر از امکانات شهر هم استفاده از دوچرخه برای رفت و آمد است. اهالی شهر با افتخار آن را شهر سرزنده می‌نامند. در ادامه چند مورد از جاذبه‌های برتر گردشگری شهر استکهلم را به شما معرفی می‌کنیم.

1. محله قدیمی

قدمت این محله به دهه ۱۲۰۰ میلادی بازگشته و پر از مناظر دیدنی، جاذبه‌، کافه و رستوران‌های با کیفیت و همچنین بوتیک و مغازه است. محله قدیمی یا «گامْلا اِستان» (Gamla Stan) یک موزه زنده است که در قلب شهر نفس می‌کشد. برای خیلی‌ها اینجا اولین توقف سفر ماجراجویانه در شهر خواهد بود. قطعاً هیچ راهی سریع‌تر و بهتر از بازدید اینجا برای رویارویی با روح استکهلم و آشنایی با فرهنگ غالب شهر نیست. می‌توانید از مغازه‌های متعدد این قسمت شهر، سوغاتی‌ و هدیه‌های جالبی تهیه کنید.

 

با پرسه زدن در هزارتوی کوچه‌های باریک و پیچ در پیچ محله قدیمی به دوران قرون وسطی سفر خواهید کرد. طاق‌ها و نقاشی‌های قدیمی در پشت ورودی‌های زیبا پنهان‌ شده‌اند. اگر در زمستان به این شهر سفر می‌کنید، حتماً به بازار کریسمس هم سر بزنید. این بازار مانند تجربه یک داستان رویایی است. کلیسای جامع استکهلم، موزه نوبل و کاخ سلطنتی همگی در اینجا قرار دارند و بازدید از آن‌ها بسیار واجب است. اگر به کاخ سلطنتی رفتید حتماً سعی کنید تعویض گاردها را تماشا کنید.

2. کاخ سلطنتی

بازدید از کاخ سلطنتی (Sverige's Kungahus) به تنهایی می‌تواند یک روز شما را پر کند. این کاخ که در لب آب، در کمربندی محله قدیمی قرار دارد، محل رسمی اقامت شاه سوئد است. جالب است بدانید اقامتگاه ملکه در جایی دیگر، در جزیره‌ای زیبا به نام «دروتنینگهلم» به معنی جزیره ملکه قرار دارد. در این بنا می‌توانید غنا و شکوه امپراتوری سوئد را ببینید. کاخ سلطنتی یکی از بزرگ‌ترین کاخ‌های اروپا بوده و بیش از ۶۰۰ اتاق و ۵ موزه را در خود جای داده است. تاریخ ساخت این بنای بزرگ به قرن هجدهم و سبک باروک بازگشته و یک گوهر گران‌قدر محسوب می‌شود. تاج نقره‌ای ملکه کریستینا، موزه عتیقه‌جات، اسلحه‌ خانه، خزانه و موزه سه تاج (Tre Kronor) در این مجموعه نگهداری می‌شوند. همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، بازدیدکنندگان می‌توانند تعویض گاردهای سلطنتی را تماشا کنند.

3. موزه واسا

کشتی جنگی باورنکردنی «واسا» (Vasa) به جای آنکه افتخار ناوگان امپراتوری سوئد باشد، نسخه اولیه فاجعه کشتی تایتانیک در قرن‌ها بعد است. این کشتی در سال ۱۶۲۸ در میانه راه غرق شد. طی عملیاتی که در سال ۱۹۶۱ صورت گرفت، لاشه کشتی بیرون آورده شد و امروزه بازدیدکنندگان می‌توانند این شکوه نجات یافته قدیمی را تماشا کنند. سه تیرکی که روی سقف موزه قرار دارند تنها جاذب گردشگران نیستند؛ آن‌ها دقیقاً به همان ارتفاع و شکل تیرک‌های اصلی کشتی ساخته شده‌اند. موزه واسا پربازدیدترین موزه سوئد به شمار می‌رود. سالانه بیش از یک میلیون نفر برای تماشای ده نمایشگاه متفاوت این موزه به آن سر می‌زنند.

4. یورگوردِن

«یورگوردن» (Djurgården) یک اقیانوس آرامش در قلب شهر استکهلم است که گردشگران و اهالی شهر را به یک اندازه به خود جذب می‌کند. این جمعیت به ویژه در روزهای بلند ماه‌های تابستان و شب‌های کوتاهش بیشتر می‌شود. اینجا مکانی عالی برای گردش و پیک‌نیک بوده و همچنین برخی از موزه‌ها و جاذبه‌های برتر شهر نیز در آن قرار دارند. تعدادی کافه، رستوران، اسنک فروشی، بار و هتل هم در محوطه پراکنده شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند برای طی مسیرهای داخل جنگل دوچرخه کرایه کنند و یا اگر به دنبال ماجراجویی بیشتر هستند سوار قایق‌ شوند.

 

موزه تازه تأسیس «آبا» (Abba)، موزه رو باز «اِسکانسِن» (Skansen) و شهر بازی «گرونا لونْد» (Gröna Lund) هم در اینجا واقع شده‌اند. می‌توانید با استفاده از مترو و پیاده شدن در ایستگاه «اسلوسِن» (Slussen) و همچنین با استفاده از تراموا و اتوبوس یا پیاده‌روی پانزده دقیقه‌ای از مرکز شهر هم به یورگوردن برسید.

5. موزه اِسکانسِن

قدیمی‌ترین موزه رو باز جهان، موزه «اسکانسن» (Skansen) واقع در جزیره یورگوردن است که یکی از هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های خانوادگی به ویژه برای خانواده‌هایی با فرزندان کوچک محسوب می‌شود. در اینجا به جز موزه می‌توانید از باغ وحش استکهلم هم دیدن کنید. با وجود بیش از ۱۵۰ ساختمان متفاوت که از کل کشور گردآوری شده و به این ناحیه منتقل گردیدند، می‌توانید نمایی از کل سوئد را یکجا ببینید. خانه‌‌های اربابی، نانوایی، کلیسای چوبی و زیبای «سِگلورا» (Seglora) و یک سفالگری بخشی از این ساختمان‌ها هستند. در باغ وحش نیز می‌توانید گوزن شمالی، خرس، گرگ، شیر دریایی و سیاه‌گوش‌ها را تماشا کنید. یک قسمت سرگرم کننده برای کودکان هم در نظر گرفته شده است.

6. موزه عکاسی

«فوتوگرافیسکا» (Fotografiska) موزه عکاسی معاصر استکهلم بوده و گلچینی از نمایشگاه‌های مختلف را طی سال به نمایش می‌گذارد. یک رستوران، کتاب فروشی و سوغاتی فروشی هم در اینجا وجود دارند و از طبقه بالا می‌توانید یکی از زیباترین نماهای موجود از شهر را تماشا کنید. در سال‌های اخیر تعداد بازدیدکنندگان موزه به طور قابل توجهی افزایش داشته و امروزه یکی از ارزشمندترین مجموعه‌های عکس دنیا به حساب می‌آید.

 

 

7. شهرداری (تالار شهر)

ساختمان شهرداری (Stadshuset) که در کنار آب قرار گرفته و سه تاج طلایی در نوکش دارد، یکی از ساختمان‌های نمادین استکهلم بوده و در بسیاری از عکس‌ها و کارت پستال‌های شهر به چشم می‌خورد. این بنا در سال ۱۹۲۳ همزمان با عید نیمه تابستان سوئد بازگشایی شد. مراسم معتبر نوبل هر سال در این تالار برگزار می‌شود. با بازدید از ساختمان شهرداری استکهلم این شانس را خواهید داشت تا از بالای برج معروفش شهر را تماشا کنید.

8. گردش‌ با قایق

دریا در شریان‌های استکهلم جریان دارد و در ماه‌های تابستان شهر پر از قایق‌هایی با اندازه و شکل‌های گوناگون می‌شود. بسیاری از شهرنشینان در مجمع‌‌الجزایر اطراف شهر، خانه تابستانی دارند و اگر نگوییم کل تابستان، حداقل اکثر آخر هفته‌ها را در آنجا سپری می‌کنند. تجربه کردن استکهلم از طریق آب، قطعاً یکی از بایدهای سفر به این شهر محسوب می‌شود. طی توری با قایق می‌توانید از زیر پل‌های استکهلم عبور کرده و از مناظر زیبا لذت ببرید.

9. موزه مدرن

با بازدید از موزه مدرن (Moderna Museet)، با یکی از بهترین مجموعه‌های هنر قرن بیستم تا به امروز اروپا روبرو خواهید شد. نقاط برجسته این موزه آثاری از «پیکاسو»، «سالوادور دالی»، «ماتیس» و «دِرکِرت» هستند. در این موزه هر چیزی از هنر مدرن اولیه تا هنر معاصر را می‌توانید ببینید. موزه مدرن در جزیره زیبای «کِپسهلمِن» (Skeppsholmen) توسط «رافائل مونِئو» معمار اسپانیایی طراحی شده است. علاوه بر مجموعه دائمی، نمایشگاه‌های موقتی، ورکشاپ کودکان، یک مغازه، کتابخانه و یک رستوران عالی با نمای یورگوردن هم در این موزه وجود دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق از ساعات کاری موزه و هزینه ورودی به وب‌سایت رسمی موزه مدرن سر بزنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#اجاره_منزل#اجاره#فروش_منزل#خانه#سوئد

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa