https://fanofa-world.blogsky.com/
انواع خدمات نرم افزاری بصورت دورکاری
قم – ایران
شماره تماس: 9809120715725
فاطی احمدی
https://www.fanofa.com/-fanofa0003555.htm
در سال های اخیر، شاهد رشد فزاینده پدیده دورکاری بودهایم. امروزه، بسیاری از اشخاص بدون حضور در محل کار (اعم از اداره، شرکت، کارخانه، و…) در منازل خود فعالیت های حرفهای مختلفی انجام میدهند و از این راه کسب درآمد میکنند. در رابطه با مفهوم دورکاری باورهای غلط بسیاری وجود دارد که شاید به گوش بسیاری از شما خورده باشد. اگر مایلید با درکی درست از مفهوم دورکاری وارد این عرصه شوید، در این گفتار با ما همراه باشید.
به پشتی تختم تکیه دادهام و در لباس خانه، کار میکنم. تمام ابزار کار من یک لپ تاپ و دسترسی به اینترنت پر سرعت است تا به محض اتمام پروژه آن را تحویل کارفرمایم که تا به حال ملاقات نکردهام بدهم. اجازه بدهید قبل از اینکه باقی ماجرا را بنویسم، یک قلپ از نسکافهام را بنوشم. معرفی میکنم، من یک نویسنده دورکار هستم و از اینکه مقاله من را برای مطالعه انتخاب کردید سپاسگزارم.
قرار است در این مقاله عین واقعیت را برایتان بنویسم. بگذارید تجربه شخصی خودم را به عنوان یک فرد شاغل دورکار که رضایت قابل توجهی از این سبک زندگی دارد با شما در میان بگذارم.
ببینم، شما چند دفعه این جمله را از دیگران شنیده اید؟: “باقی کارم را در سفر انجام میدهم.”، یا “کارم همیشه همراهم است.” پس معلوم است که در اطرافیان خود، دورکار زیاد دارید. مطمئنا این سخنان را از یک پرستار یا کارمند بانک نمیشنوید. چون این مشاغل دارای مینیمم انطعاف پذیری، یعنی مشخصه بارز دورکاری هستند. به نظر میرسد وسوسه شدید که بیشتر در مورد دورکاری بدانید، نه؟
اگر میخواهید بیشتر با مفهوم دورکاری و مزایای آن آشنا شوید، نوشتههای یک دورکار میتواند موثقترین منبع باشد. پس شما هم یک لیوان نسکافه درست کنید و این مطلب را بخوانید. از کجا معلوم؟شاید نسکافه بعدی را حین انجام اولین پروژه دورکاری خود میل کنید.
پیش از هر چیزی باید تأکید کرد که از شروع پدیده دورکاری چندین دهه میگذرد. با این حال، در سال های اخیر و به خصوص، در اثر گسترش زندگی آنلاین افراد، دورکاری به یک پدیده شغلی رایج تبدیل شده است.
شاید بتوان دورکاری را یک سبک کاری دانست؛ چرا که تقریبا اکثر مشاغل را میتوان از راه دور انجام داد. البته طبیعی است که مشاغل تولیدی مثلا کار در کارخانجات و کارگاه ها نیازمند ابزار و تأسیساتی است که در منزل قابل تهیه نیستند. پس دور چنین مشاغلی را خط بکشید که هیچ جوره در دایره دورکاری قرار نمیگیرند.
یکی ازجنبههای اصلی دورکاری، ماهیت مدرن آن است که توجه بسیاری از افراد، به ویژه جوانان جویای کار را به خود جلب کردهاست. امروزه که به واسطه کانال های ارتباطی آنلاین، همگی در یک دهکده جهانی قرار داریم، دیگر لزومی ندارد حتی برای کارهای بسیار مهم و حیاتی، به صورت حضوری در محل کار حاضر شویم. تنها با یک کلیک، یا یک تماس تصویری میتوانید یک پروژه کاری مهم را از ایران به ینگه دنیا ارسال کنید و دستمزدتان را دریافت کنید.
روشهای مختلفی برای دورکاری وجود دارد. وقتی دورکاری را انتخاب میکنید، در واقع این قدرت انتخاب را دارید که به شیوههای مختلف کارتان را انجام دهید. یکی از مزایای دورکاری در ادغام ابعاد شخصی و حرفهای زندگی فرد است. شما میتوانید تمام یا بخش اعظمی از کار خود را در منزل و به صورت دورکار انجام دهید. زیبا نیست؟
البته این موضوع بستگی به کارفرمای شما دارد که از شما بخواهد در موعدهای خاصی، برای تحویل پروژههای کاری و یا تشکیل جلسات، در محل کار حضور یابید. در روزهای دیگر، میتوانید در هر مکانی که مایل هستید، اعم از منزل شخصی، کافی شاپ، کتابخانه یا حتی پشت بام منزلتان کسب درآمد کنید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کامپیوتر#خدمات_کامپیوتری#ایران#ویندوز#سخت_افزار
#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
پرشیانا وب Persiana Web ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت موبایل فرندلی شخصی ، شرکتی و فروشگاه آنلاین سئو و بهینه سازی برندینگ در گوگل طراحی لوگو و بنر تبلیغاتی برنامه نویسی نرم افزار تحت وب آموزش خصوصی طراحی وب و برنامه نویسی دیجیتال و سوشال مدیا مارکتینگ https://persianaweb.com/ Sales@persianaweb.com 001 437 221 59 89 Eglinton st , Toronto https://www.instagram.com/persiana_web/
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 14372215989 پرشیانا وب
https://www.fanofa.com/persiana-web-fanofa0003547.htm
به زبان خیلی ساده، برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آنها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار میدهد که از آن طریق میتوانیم با کامپیوترها و سیستمهای کامپیوتری صحبت کنیم.
به خاطر داشته باشید به مجموعه دستوراتی که در قالب یک پکیج قرار میگیرند و در اختیار سیستم گذاشته شده و سیستم هم آن را متوجه می شود، نرمافزار یا اپلیکیشن گفته می شود.
توجه داشته باشیم که یک برنامه ی کامپیوتری چیزی بیش از حل یک مسأله نیست. به عبارت دیگر، نرمافزارها یا اپلیکیشن ها به منظور حل یک مشکل خاص طراحی شده و به بازار عرضه می شوند. حال هرچه این مشکل بزرگتر و جهانی تر باشد، آن نرمافزار هم کاربردیتر و معروف تر خواهد شد.در حقیقت، کسانی که علاقمند به برنامه نویسی هستند می بایست سعی کنند یکی از دغدغه ها یا مشکلات جامعه ی خود را برطرف سازند تا نرمافزار ایشان با اقبال عمومی رو به رو شود. یک برنامه نویس پیش از شروع به کدنویسی و انجام پروژه، دقیقاً می بایست بداند که قرار است چه مشکلی را حل نماید و مهم تر از یافتن مشکل، این مسئله که آیا مشکلی که وی در صدد حل آن است آیا واقعا دغدغه درصد قابل توجهی از جامعه است یا گروهی کوچکی از کاربران را پوشش می دهد.هر برنامه کامپیوتری یا به عبارتی هر نرم افزار مجموعه ای از دستوراتی است که به ترتیب خاصی به کامپیوتر داده می شوند و یکی پس از دیگری اجرا می شوند. به طور مثال یک ویروس -که یک برنامه ی مخرب کامپیوتری است- دستوراتی بر مبنای تخریب و یا از بین بردن بخشی از اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوتر را دارا است. برای روشن تر شدن مطلب، نرم افزار را به یک مثال از زندگی روزمره مان تشبیه می کنیم. فرض را بر این بگذاریم که خودروی شخصی شما خراب می شود و شما مجبور می شوید که آن را نزد مکانیکی ببرید. مکانیک پس از عیب یابی خودروی شما از شاگرد خود می خواهد که موارد ذیل را به ترتیب اجرا کند:
اول ماشین را خاموش کند. دوم کاپوت ماشین را بالا بزند. سوم روکش انژکتور را بردارد. چهارم پس از باز کردن انژکتور سوزن سوم آن را تعویض کند. پنجم انژکتور را مجدداً سوار کند. ششم روکش آن را نصب کند. و در نهایت کاپوت ماشین را بسته و استارت بزند.
در مثال فوق مکانیک به منزله برنامه نویس است و شاگرد هم به منزله اجرا کننده و یا همان کامپیوتر. مفهوم تعمیر شدن ماشین را نیز می توان به عملیاتی تشبیه کرد که یک نرم افزار انجام می دهد. هر یک از دستوراتی را که مکانیک به شاگردش می دهد همانند همان دستوراتی است که ما به عنوان برنامه نویس به کامپیوتر می دهیم تا کاری را انجام دهد. حال اگر این دستورات به نحوی باشند که کار مثبتی صورت گیرد ما یک نرم افزار تولید کرده ایم و چنانچه این دستورات موجب ایجاد خللی در سیستم شوند و به جایی صدمه بزنند ما یک بدافزار یا ویروس طراحی کرده ایم (در مثال تعمیر خودرو، شاگرد مکانیک می توانست به جای تعوض سوزن انژکتور، نه تنها سوزن را تعویض نکند بلکه از عمد به مابقی سوزن ها هم صدمه بزند!)
در برنامه نویسی اصطلاحاً به هر دستوری که می خواهیم اجرا شود یک Statement گفته می شود. حال برای نوشتن تعدادی Statement ما نیاز به یک ویرایشگر متن داریم تا بتوانیم دستورات مد نظر را در آن وارد سازیم.
نکته توجه داشته باشیم که هدف از یادگیری برنامه نویسی، این نیست که ما برنامه نویس زبان پایتون یا برنامه نویس زبان سی شویم بلکه هدف این است که ما یک برنامه نویس خوب شویم و زبانهای برنامه نویسی مختلف صرفاً به مثابه ی ابزاری برای انجام کارهای ما هستند.
یک برنامه نویس خوب با هر زبانی میتواند یک محصول منحصر به فرد تولید کند اما یک برنامه نویس بد، حتی اگر بهترین و سریعترین زبان برنامه نویسی دنیا را در اختیار وی قرار دهیم، باز هم تضمینی ایجاد نمیکند که برنامه اش اثربخش باشد.خوشبختانه برنامه نویسی مهارتی است که الزاماً نیاز به دانشگاه رفتن ندارد و هر کسی که صرفاً علاقمند به یادگیری آن باشد میتواند ظرف مدت چند ماه -و نهایتاً یک سال- به یک برنامه نویس در حوزه ای که به آن علاقمند است مبدل شود.برخی از افراد بر این باورند که برای برنامه نویس شدن نیاز است تا تحصیلات دانشگاهی داشت یا یک متخصص علم ریاضیات بود. درست است که داشتن ذهن ریاضیاتی و تحلیلی به هرچه بهتر شدن شما به عنوان یک برنامه نویس کمک می کند، اما این اصلاً بدان معنا نیست که اگر شما متخصص ریاضیات نباشید نمیتوانید به یک برنامه نویس موفق تبدیل شوید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی # فارسی زبانان
https://fanofa-world.blogsky.com/
دوستان و همراهان عزیز!
گروه تبلیغاتی فانوفا در راستای موفقیت روز افزون شما در تجارت و فعالیت فضای مجازی هرازچندگاهی نکاتی کلیدی و کاربردی را در خصوص موادر و موضوعاتی که لازم است در نحوهی تبلیغات رعایت گردد به شما عزیزان عرضه خواهد نمود. کلیدواژه ها، رفتار تبلیغاتی، به کار گیری واژگان کارآمد از جمله نکات مهم و اثر گذار در فرآیند تبلیغات است.
بله درست است. این شما هستید. فروشنده ای پشت یک صفحه کلید، شغل من، به عنوان یک محتوانویس، این است که بازاریابی و فروش را به کمک متن هایی برای راهنمایی مشتری با یکدیگر همسو کنم. متن هایی با عنوان هایی نظیر «ویژگی های محصول من چه مزیتی برای مشتریان دارد؟» و «و این مزایا چگونه می تواند زندگی مشتریان را بهبود ببخشد؟»
اگر بتوانم به خوبی متنی بنویسم و به سوالات مشتری، حتی قبل از تماس او با واحد فروش، پاسخ بدهم، می توانم بین خود و او ارتباطی برقرار کنم. زیرا بسیاری از مشتریانی که با واحد فروش تماس می گیرند، قبلا به اندازه کافی در مورد محصول یا خدمات، اطلاعات کسب کرده و نسبتا تحت تاثیر ویژگی های محصولات شما قرار گرفته اند.
حالا وقت آن فرا می رسد که شما، در قالب یک فروشنده، شخصا با مشتری ارتباط برقرار کنید و فرآیند فروش را به پایان برسانید. برای این که مشتری را تحت تاثیر قرار داده و حس و حال مثبت او را نسبت به محصولات تان حفظ کنید، رویکردهای رفتاری و بیانی مشخصی وجود دارند که می توانید برای بستن قراردادهای فروش بیشتر استفاده شان کنید. سعی کنید استراتژی های زیر را در هنگام صحبت کردن با مشتری ایجاد کنید.
کلمات چه بیان شود و چه روی کاغذ آورده شوند، قدرت دارند. کلمات ابزار قانع کردن دیگران هستند و فروش معمولا به توانایی شما در متقاعد کردن مشتریان بستگی دارد. انتخاب هوشمندانه لغات می تواند تاثیر بسزایی بر نتایج مکالمات شما با مشتری بگذارد.
یا می تواند اعتماد مشتری را بر انگیزد یا شک و تردیدش را، یا هیجان زده اش می کند یا ناامید، یا باعث مشارکت بیشتر او می شود یا انگیزه خرید را در او از بین می برد و در نهایت باعث بسته شدن قرارداد می شود، یا مشتری را می پراند.
فروشندگانی که از مبحث روانشناسی ارتباطات استفاده می کنند، می توانند تنها با انتخاب درست لغات و جملات، میزان فروش خود را چند برابر کنند. دفعه بعدی که متوجه شدید دارید از کلماتی منفی استفاده می کنید، جایگزینی برای آن کلمات پیدا کنید تا بدین ترتیب کمی تلطیف شان کرده باشید. این نمونه ها به خوبی نشان می دهند که چگونه می توانید کلمات بهتری را انتخاب کنید:
نگویید ارزان، بلکه بگویید خوش قیمت، قیمت مناسب، قابل پرداخت، رقابتی، اقتصادی یا تقریبا رایگان!
نگویید قیمت، بلکه بگویید هزینه کلی، به ارزش...
نگویید بی عیب و ایراد، بلکه بگویید کامل، عالی، پسند مشتری
نگویید نیازی به تشکر نیست، بگویید خواهش می کنم، باعث افتخارم است، شرمنده نفرمایید.
به عنوان مثال «نصب کردن این نرم افزار اصلا کار سختی نیست.» دو ایراد دارد: کلمه «سخت» و فعل منفیِ «نیست». این کلمات منفی ذهن متشری را نیز منفی می کنند. در عوض مثبت صحبت کنید و بگویید «نصب کردن این نرم افزار کاملا آسان است!»
نکته اصلی این است که کلمات نقش قدرتمندی در شکل دادن به مکالمات ما دارند. لحن مثبت می تواند رابطه ای قدرتمند و صمیمانه با مشتری ایجاد کند و باعث بسته شدن قراردادهای فروش بیشتری شود.
رویکردی مشتری محور داشته باشید
باید رک و راست صحبت کنیم. توضیحات فروش تان اصلا در مورد شما نیستند. در مورد محصول یا خدماتی که می فروشید نیز نیستند. بلکه در مورد مزیت یا مزایایی هستند که می توانید به کمک محصولات تان به مشتری ارائه کنید.
اگر این را در ذهن داشته باشید، دیگر هیچ گاه این توقع را نخواهید داشت که مشتری کاری برای تان بکند، بلکه تمام هم و غم تان این خواهد بود که در طول فرآیند فروش، چه کاری می توانید برای رضایت مشتری انجام دهید.
هدف شما این است که از همان اولین ارتباطی که با مشتری برقرار می کنید. تجربه ای مثبت و لذت بخش برایش فراهم کنید. اگر ایده ای ندارید که چطور می توانید چنین تجربه ای برای مشتری بسازید، به این سه نکته توجه کنید.
الف) راهنمایی کنید، نه کنترل
به جای این که مکالمه را به سمت و سوی خاصی بکشانید، سعی کنید با دادن اطلاعات مشتری را راهنمایی کنید تا خودش مسیر فرآیند فروش را تعیین کند.
ب) سوال بپرسید و گوش دهید
هفتاد درصد از مردم چیزی می خرند تا مشکلات شان حل شود. باید به خوبی بدانید که مشتری چه مشکلی دارد و سپس بر اساس آن محصولی مناسب به او ارائه کنید.
ج) لحن فروش را از صحبت های تان حذف کنید
مشتریان امروزی بسیار باهوش هستند و هرگونه تبلیغات بی مورد را به خوبی تشخیص می دهند. لحن فروش را از گفتارتان حذف کنید و سعی کنید رابطه صمیمانه تری با مشتری ایجاد کنید، نه رابطه ای که صرفا حول محور فروش شکل گرفته است.
نکته کلیدی این است که «روی اهداف، نیازها و نقاط ضعف مشتری مانور دهید و سعی در رفع و رجوع آنها داشته باشید.»
روی مزایا و راه حل ها متمرکز شوید
رابرت بلی در کتاب خود نوشته است که اولین قدم برای نوشتن محتوایی حرفه ای این است که روی مزایا تاکید کنید، نه ویژگی های محصول یا خدمات، این قانون را در توضیحات فروش تان نیز به کار بگیرید.
در ابتدا فهرستی از ویژگی های محصول تان بنویسید و سپس زاویه دیدتان را تغییر دهید و این بار مزایای مربوط به هر کدام از ویژگی ها را بنویسید.
به عنوان مثال اگر می خواهید گیره کاغذ بفروشید، می توانید فهرستی از ویژگی ها و مزایا به شکل زیر بنویسید:
ویژگی:
جنس این گیره ها از استیل است.
مزیت مربوطه:
گیره ها استقامت بیشتری دارند و کاغذها را محکم نگه می دارند.
ویژگی:
لبه گیره های کاغذ تیز نیست.
مزیت:
کاغذها پاره نمی شوند.
ویژگی:
گیره ها انعطاف پذیرند.
مزیت:
گیره های مختلف هم عمر طولانی تری دارند و هم چند کاره به حساب می آیند.
ویژگی:
هر بسته شامل هزار گیره کاغذ است.
مزیت:
با خرید هر بسته می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
نکته کلیدی این است که با ارائه جملاتی تاثیرگذار در مورد مزیتی که محصولات تان به مشتری ارائه می دهد، می توانید مشتری را تحت تاثیر قرار دهید و او را مجاب به خرید کنید.
توجه داشته باشید که هیچ دو معامله ای به یکدیگر شباهت ندارند. اگر این استراتژی های نگرشی را در فرآیند فروش خود اعمال کنید، می توانید روابط مستحکم تر و پایدارتری با مشتریان خود بسازید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی # فارسی زبانان
https://fanofa-world.blogsky.com/
استخدام
سلام شرکت تولیدی Lindahl Aluminum Railing در لنگلی استخدام می کند. نقشه کش، Shop drawings جوشکار آلومینیم، برشکار آلومینیوم، نقاش powder coating، و نصاب guardrails & handrails Wage: $20 to $30 لطفا در صورت تمایل رزومه خود را به ایمیل ذیل بفرستید. و لطفا در تایتل ذکر شود "CV for Lindahl" H.karimipa@gmail.com
کانادا – ونکور شماره تماس: 17789531885 رایان کریمی
https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003553.htm
جوشکاری آلومینیوم
مهمترین پارامتر در جوشکاری آلومینیوم انتخاب آلیاژ است و به علت فراوانی آلیاژهای آلومینیوم، دانستن اطلاعاتی درباره خواص جوش پذیری این آلیاژها بسیار حائز اهمیت میباشد.
معمولا جوشکارها در حین جوشکاری آلومینیوم کمی سردرگم میشوند؛ چرا که استحکام جوش فولاد با فلز پایه یکسان است اما در مورد آلومینیوم این مساله متفاوت است و استحکام منطقه جوش آلومینوم کمتر از ماده پایه است.
اصول مقدماتی
اولین نکته ای که جوشکاران باید در نظر داشته باشند این است که همهی آلیاژهای آلومینیوم قابلیت جوشکاری به روشهای قوس الکتریکی تحت گاز تنگستن (GTAW) و قوس الکتریکی (GMAW) را ندارند.
بررسی راهکار در جوشکاری آلیاژهای سری ۲۰۰۰ و ۷۰۰۰ آلومینیوم
تقریبا تمام آلیاژهای سریهای ۱۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ را میتوان با جوشکاری قوسی، جوشکاری کرد ولی آلیاژهای سری ۲۰۰۰ و ۷۰۰۰ را (به استثنای آلیاژهای ۲۲۱۹ و ۷۰۲۰ ) نمیتوان با جوشکاری قوسی جوشکاری کرد. (۲۲۱۹ و ۷۰۲۰ استثنا هستند.)
روشهای جوشکاری آلومینیوم:
آلیاژهای آلومینیوم به دلیل اکسیداسیون سریع (سوختن) تحت یک اتمسفر گاز محافظ (آرگون، هلیم و یا مخلوطی از این دو گاز) به روشهای زیر جوشکاری میشوند.
جوشکاری قوس الکتریکی در یک اتمسفر گاز محافظ با الکترودهای ثابت یا جوشکاری TIG (تنگستن به عنوان گاز محافظ)
جوشکاری قوس الکتریکی تحت گاز محافظ با الکترود مصرفی یا جوشکاری MIG.
جوشکاری قوس الکتریکی با الکترود ثابت (جوشکاری TIG)
در این فرآیند، یک قوس الکتریکی بین الکترود ثابت (از جنس تنگستن) و قطعه برقرار میشود و همزمان یک گاز خنثی مثل آرگون این قوس را احاطه کرده است که مذاب و الکترود را از اکسیداسیون محافظت میکند. یک مفتول آلومینیومی (فلز پر کننده) که توسط اپراتور و با دست هدایت میشود به مذاب تغذیه میشود.
در حالی که جریان مورد استفاده برای ورقههای فولادی، جریان مستقیم میباشد، جریان مورد استفاده برای جوشکاری آلومینیوم جریان متناوب AC میباشد.
جوشکاری TIG برای ضخامتهای ۱ تا ۶ میلیمتر مناسب است. این فرآیند را میتوان اتومات کرد اما نمیشود به طور کامل توسط رباتها انجام شود. تجهیزات DC برای جوشکاری ورقههای ضخیم نیز وجود دارد اما فقط با جوشکاری اتوماتیک میتوان آن را انجام داد.
منابع برق DC میتوانند پالسی باشند. ماشینهایی وجود دارند که میتوانند قطبیت متغیر ایجاد کنند. با تغییر نسبت دورههای جریان، فاز جوشکاری نیز تغییر میکند.
اکثر آلیاژهای سری ۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ (۱۰۵۰ و ۵۷۵۴ و ۵۳۵۶ و …) را میتوان با جوشکاری TIG و بدون استفاده از پرکننده، جوشکاری کرد. هیچ کدام از آلیاژهای سری ۶۰۰۰ قابلیت جوشکاری به روش TIG را ندارند.
جوشکاری قوسی با الکترودهای مصرفی (جوشکاری MIG)
حالت دستی جوشکاری MIG به عنوان جوشکاری نیمه اتوماتیک شناخته میشود.
در این فرآیند یک سیم به عنوان الکترود و فلز پرکننده مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش سیم جوش دور یک حلقه پیچیده شده است و یک سر آن به تفنگ جوشکاری وارد شده است. اتصال قوس با قطبیت معکوس ایجاد میشود.
جوشکاری MIG برای ضخامتهای بیش تر از ۴ میلیمتر مناسب است. با جریان مستقیم، میتوان تا ضخامتهای ۱ میلیمتر را نیز جوشکاری کرد اما در این حالت باید از جریان پالسی استفاده کرد.
جوش کاری MIG سریعتر از جوشکاری TIG است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات #ونکور#کانادا#جوشکاری#استخدام#کار#شغل# آگهی # فارسی زبانان
https://fanofa-world.blogsky.com/
Association
سلام اگر علاقمندید درمانگر شوید: . طب چینی و اکوپرشر .رفلکسولوژی .ریکی .درمان های طبیعی و بدون عوارض جانبی، انواع دردها، مشکلات گوارشی و... .دوره ها به صورت آنلاین برگزار می شود. .با مدرک رسمی برای عضویت در Association .برای اطلاعات بیشتر لطفاً از طریق زیر تماس بگیرید. (514)621-3930 amirjavad@gmail.com Holistic Health Center Canadian Wellness Academy
کانادا – کبک شماره تماس: 15146213930 امیرجواد دره شیری
https://www.fanofa.com/association-fanofa0003561.htm
پزشکی سنتی چینی مجموعهای از روشهای درمانی است که در طول هزاران سال در چین به وجود آمده است. پزشکی سنتی چینی، روشهای پزشکی سنتی ژاپن و کره را نیز در بر دارد.
دیدگاه این روش مبتنی بر این مسئله است که فرایندهای بدن انسان به هم وابسته هستند و دائماً با محیط اطراف تعامل دارند. بنابراین این روش درمانی، برای پیشگیری، مبارزه و درمان بیماریها به دنبال ناهماهنگی در بدن و محیط اطراف آن میگردد.
همچنین این روش بر چند چارچوب فلسفی چون نظریه ژنگفو و نظریهٔ یینینگ (پنج عنصر بنیادی) بناشدهاست. این روش همیشه در یک ساختار علمی فعالیت نمیکند ولی بعضی از فعالان این روشها تلاشهایی نمودهاند که آنها را در ساختاری از دانش پزشکی شهودی جای دهند.
طب گیاهی چین یکی از جنبههای مهم طب سنتی چین است، که تمرکز آن در بازگرداندن توازن انرژی بدن و روح و روان برای حفظ سلامت به جای درمان یک بیماری خاص یا شرایط طبی است
از آنجا که داروهای گیاهی چینی مورد استفادههای زیادی قرار میگیرند و توسط پزشکان برای استفادههای مختلف توصیه میشوند، با این تفاسیر، اظهار نظر کلی در طب چینی کار مشکلی ست. برخی از گیاهان یا عصارهها هنگامی که با علاجهای اصلی ترکیب میشوند، نقش مهمی در پیشگیری از سرطان و درمان آن و همچین درمان سایر بیماریها دارند. با این حال، تحقیق بیشتری لازم است تا روی اثر بخشی این مواد منحصربهفرد انجام داد.
طب گیاهی چینی بر اساس تفکر برخیها ریشه در مفاهیم غربی ندارد. بیماریهای انسان همگی ناشی از پیشگیریهای پایهای میباشد؛ پزشکان در حال تلاش برای درمان و جلوگیری از عدم تعادل، از جمله بیماریهای سرطان و دیگر بیماریها، با ترکیب پیچیدهای از گیاهان داروئی، مواد معدنی و عصارهٔ گیاهان هستند. طب گیاهی چینی با استفاده از گیاهانی نظیر قارچ گانودرما (به انگلیسی: ganoderma)،آسترانگالوس (به انگلیسی: astragalus)، جینکو (به انگلیسی: ginkgo)، جِنسِنگ (به انگلیسی: ginseng)، چای سبز و الِئوتِرو (به انگلیسی: eleuthero) (که همچنین به عنوان سیبریان (به انگلیسی: siberian) نیز شناخته میشود) در ترکیبهای مختلف، در صدد بازگرداندن تعادل و توازن به بدن میباشد. این ترکیبات گیاهی برای پیشگیری و درمان اختلالات هورمونی، عفونتها، اختلالات تنفسی و تعداد زیادی از بیماری مؤثر هستند. برخی از پزشکان ادعا میکنند گیاهان قدرت پیشگیری و درمان بسیاری از انواع سرطان را دارند.
بسیاری از داروهای چینی ادعای درمان سرطان را نمیکنند. آنها با استفاده از گیاهان دارویی و درمان ریشههای اصلی مانند اشعه درمانی و شیمی درمانی توسط آنکولوژیست (به انگلیسی: oncologists)، تجویز میشوند. آنها ادعا میکنند که درمانهای گیاهی، به کاهش عوارض جانبی معالجه استاندارد سرطان، کنترل درد، بهبود کیفیت زندگی و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکند و در برخی موارد باعث توقف رشد و گسترش تومور میشود.
یکی از اهداف و جنبههای طب گیاهی چینی برای بازگرداندن یا تقویت ایمنی و مقاومت به بیماری میباشد. درمانهای انجام شده با این اسم نامیده میشوند: فو ژنگ (به انگلیسی: Fu Zheng) یا فو ژن (به انگلیسی: Fu Zhen) و به عنوان مکمل درمانی در نظر گرفته شده که برای کاهش عوارض جانبی ریشههای اصلی معالجه سرطان مورد استفاده قرار میگیرد.
در چین، بیش از ۳،۲۰۰ گیاه و ۳۰۰ عصاره مواد معدنی و حیوانی در بیش از ۴۰۰ فرمول مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. فرمولهای گیاهی ممکن است برای ۴ تا ۱۲ مواد مختلف باشد، این مواد میتواند در شکل چای، پودر، قرص، تِنتور (عصارههای الکلی از گیاهان)، یا شربت تهیه شوند.
طب گیاهی چینی معمولاً از تعدادی گیاه داروئی و عصاره مواد معدنی و حیوانی ساخته شدهاست. بهطور معمول ۱ یا ۲ گیاه را شامل میشوند که گفته میشود بیشترین تأثیر را بر روی مشکلات حین معالجه دارد. سایر ترکیبات در فرمول برای درمان جنبههای جزئی مشکل و هدایت فرمول به بخشهای خاصی از بدن ساخته شدهاند.
با افزایش محبوبیت طب گیاهی، بسیاری از گیاهان چینی در حال حاضر به صورت جداگانه و در فرمولها فروخته میشوند. در ایالات متحده، گیاهان و فرمولهای گیاهی چینی اغلب در فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی، داروخانهها، و از پزشکان طب گیاهی خریداری میشوند.
طبیب سنتی چینی قبل از انتخاب مخلوطی از گیاهان برای یک بیمار مبتلا، بهطور معمول در مورد علائم پرس و جو میکند و به بررسی بیماری میپردازد؛ که این کار را اغلب با تمرکز بر پوست، مو، زبان، چشم، نبض و صدا به منظور تشخیص عدم تعادل در بدن انجام میدهد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی # طب#طب_چینی#درمان#سنتی#طب_سنتی#