Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دوستان و همراهان گرامی، بار دیگر و به منظور یادآوری و معرفی گروه تبلیغاتی فانوفا ، مختصری در خصوص تبلیغات، شیوه های آن و اهمیت و تاثیر تبلیغات بر کسب و کار مطالبی را خدمتتان خواهیم گفت. همچنین به آگاهی شما می‌رسانیم؛ می توانید به رایگان تمامی آگهی تبلیغاتی خود را در وبسایت فانوفا www.fanofa.com به اشتراک بگذارید.

 

این قاعده کلی را همیشه مدنظر داشته باشید که برای به دست آوردن هر چیزی باید بهای آن را پرداخت.با این حال، مساله بر سر این است که چگونه می‌توان تبلیغات ارزان و موثر داشت؟برای این کار بهتر است که تمام گزینه‌های مدنظر خود را بر روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید. سپس میزان بودجه هر کدام را در نظر گرفته و با میزان اثرگذاری آن تطبیق دهید.

بسیاری از روش‌های خلاقانه برای تبلیغات از جمله استفاده از فضای مجازی، بسیار به صرفه‌تر از روش‌هایی همچون نصب بنر در حاشیه اتوبان‌ها و جاده‌ها است.یکی دیگر  از روش‌ها برای تبلیغات ارزان و موثر استفاده از تخفیف‌ها و فرصت‌های تبلیغاتی است. به عنوان مثال در بسیاری از مواقع درج آگهی در برخی روزنامه‌ها یا رسانه‌ها بنا به دلایل مختلف مشمول تخفیف‌های ویژه خواهد بود.

همچنین همکاری مستمر و همیشگی با آژانس‌های تبلیغاتی باعث می‌شود تا به شما تخفیف‌های بهتری اعطا کنند.

 

 

 از فضای مجازی غافل نشوید .

 امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. حتی کسب‌وکارهای قدیمی و سنتی نیز امروزه در این حوزه دستی بر آتش دارند.پس تفاوتی ندارد که کسب‌وکار شما به صورت اینترنتی بوده یا در فضای واقعی فعالیت دارد، باز هم شبکه‌های اجتماعی

تلگرام، اینستاگرام و لینکدین سه شبکه اجتماعی پرطرفدار محسوب می‌شوند که فعالیت در یک یا دو مورد از آنها برای هر کسب‌وکار تقریبا واجب است. یکی از بهترین مزایای شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات موثر و ارزان، رایگان بودن آنها است.

هر چند که کم‌هزینه بودن استفاده از رسانه‌‌های اجتماعی فرصت بی‌نظیری را برای معرفی کسب‌وکار فراهم کرده، اما همین ویژگی باعث شده تا تمام رقبا و کسب‌وکارهای مختلف در آن حضور داشته باشند. بنابراین برای بهتر دیده شدن، باید به صورت حرفه‌ای عمل کرد.

بهتر است در این خصوص ابتدا در زمینه اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به خوبی تحقیق و جستجو کرد. فعالیت در فضای مجازی نیازمند تولید محتوای مفید و موثر است. این محتوا می‌تواند به صورت متن، ویدئو یا ترکیبی از روش‌های مختلف باشد.  احتمالا تبلیغات مواد غذایی و مصرفی در تلویزیون را مشاهده کرده‌اید که بر روی یک مزیت رقابتی خاص تمرکز می‌کنند. برخی از آنها بر روی قیمت ارزان محصول مانور می‌دهند.برخی دیگر به دنبال آن هستند تا با استفاده از نکات مربوط به سلامت و بهداشت، نظر مصرف‌کنندگان را جلب کنند. پاره‌ای دیگر نیز بیشتر به کیفیت محصول اشاره می‌کنند.

 

برای آنکه مزیت رقابتی باید ابتدا مشتریان خود را بشناسیم و متناسب با ذائقه آنها محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم. ممکن است برای گروهی از آنها بحث قیمت اهمیت بیشتری داشته باشد. برای گروهی دیگر بیشتر بحث کیفیت یا نکات دیگر حائز اهمیت باشد. اما آن چیزی که بیشتر از همه مهم بوده، درک این نکته است که مخاطب در نهایت باید متوجه شود که شما بر روی کدام مزیت رقابتی دست گذاشته‌اید. در بسیاری از مواقع آنها دچار سردرگمی می‌شوند که شما چه پیشنهادی را ارائه کرده‌اید. همیشه قبل از آنکه تبلیغات را رسانه‌ای کنید، اجازه دهید که گروه‌های مختلف نظرات خود را در خصوص آن بیان کنند. گروه‌هایی که هر کدام از آنها از حوزه‌های فکری، اجتماعی و اقتصادی مختلف باشند تا از زوایای گوناگون به آن نگاه کنند.

بهتر است در ساخت تبلیغات ابتدا گروهی از متخصصان را از حوزه‌های مختلف گرد هم آورید و از آنها نظرخواهی کنید. سپس بعد از آماده شدن، آن را به گروه‌های مختلف عرضه کنید تا بازخورد بگیرید و در نهایت می‌توانید آن را منتشر کنید. بعد از انتشار و رسانه‌ای کردن هر تبلیغ، بهتر است به بازخوردهای مربوط به آن کاملا دقت کنید. یکی از بهترین راه‌ها این است که از مشتریان خود نظرخواهی کنید. خصوصا مشتریانی که با آنها ارتباط صمیمی‌تر و بهتری دارید. این کار باعث می‌شود که هر بار تبلیغات شما به صورت هدفمندتر و موثرتر ظاهر شود.



www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

سلمانی در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

سلمانی

سلمانی مردانه

ارمنستان ایروان

شماره تماس: 37495102708

امیرسام پارسافر

https://www.fanofa.com/barber-fanofa0003388.htm

 

پاکسازی پوست صورت در کنار استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب تا حد زیادی به سلامت و زیبایی پوست تان کمک می کند. به این منظور می توانید از بخور استفاده کنید که راهی ارزان و ساده است. این درمان خانگی پوستتان را تغذیه می کند و به آن لطافت می دهد. در ادامه با دیگر فواید بخور صورت آشنا می‌شوید. 

 

روش درست بخور دادن و فواید بخور صورت چیست؟

 

فواید بخور صورت

۱٫ پاک کنندگی

بخور، منافذ پوست را باز می کند و با پاکسازی عمیق تر آن، به از بین بردن هر نوع آلودگی از سطح پوست کمک می کند. افزون بر این، جوش های سرسیاه را نرم می کند. در نتیجه، راحت تر می توانید آنها را تخلیه کنید.

 

۲٫ افزایش گردش خون

بر اثر بخور گرم و افزایش تعریق، رگ های شما گشاد می شود. به دنبال آن گردش خونتان افزایش می یابد. این افزایش جریان خون، پوست را تغذیه می کند و به آن اکسیژن می رساند. در نتیجه، پوستتان درخشان و سالم می شود.

 

۳٫ از بین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه

بخور، منافذ پوست را باز می کند. به همین دلیل، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن خارج می شوند. در نتیجه، کمتر ممکن است جوش بزنید. زیرا این آلودگی ها روزنه های پوست را مسدود می کنند و سبب ایجاد آکنه می شوند.

 

۴٫ خارج کردن چربی های انباشته شده در پوست

چربی طبیعی (سبوم) توسط غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می شود تا پوست و مو را نرم و روان کند. اگر این چربی در زیر سطح پوست انباشته شود، زمینه ی رشد باکتری ها فراهم می شود. این موضوع سبب ایجاد آکنه و جوش سرسیاه می شود.

 

۵٫ آبرسانی

بخور تولید چربی پوست را افزایش می دهد و آن را آبرسانی می کند. در نتیجه، صورت را به طور طبیعی مرطوب می سازد.

 

۶٫ کمک به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست

بخور، قابلیت نفوذ‌پذیری پوست را افزایش می دهد. بنابراین، اگر محصولات مراقبت پوست را پس از بخور استفاده کنید، بهتر جذب می شوند.

 

۷٫ افزایش کلاژن و الاستین پوست

دانستید که گردش خون در زمان بخور پوست افزایش می یابد. به دنبال آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان تولید می شود. به همین دلیل، ظاهر پوستتان جوان تر و سفت تر می شود.

 

۸٫ آرامش بخش

حس کردن گرمای بخار روی صورت آرامش بخش است. با افزودن رایحه های گیاهان دارویی یا اسانس های روغنی، اثر آرامش بخش بخور بیشتر می شود.

 

۹٫ رفع احتقان سینوس

بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می کند. افزودن اسانس های روغنی خاص به بخور تأثیر آن را افزایش می دهد.

 

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس

برای استفاده از مزایای بخور لازم نیست به زحمت بیفتید یا به مکانی خاص بروید. می توانید در خانه و با هرآنچه در اختیار شماست، صورت خود را بخور دهید.

 

شیوه های مختلف بخور دادن

صفحه اصلیسلامت پوستروش درست بخور دادن و فواید بخور صورت چیست؟

روش درست بخور دادن و فواید بخور صورت چیست؟

پاکسازی پوست صورت در کنار استفاده از محصولات مراقبت از پوست مناسب تا حد زیادی به سلامت و زیبایی پوست تان کمک می کند. به این منظور می توانید از بخور استفاده کنید که راهی ارزان و ساده است. این درمان خانگی پوستتان را تغذیه می کند و به آن لطافت می دهد. در ادامه با دیگر فواید بخور صورت آشنا می‌شوید. همچنین به سوالاتی مانند چگونه باید پوست خود را بخور دهید؟ چه موادی را می توانید به بخور خود بیفزایید؟ و پاسخ می دهیم.

 

روش درست بخور دادن و فواید بخور صورت چیست؟

 

فواید بخور صورت

۱٫ پاک کنندگی

بخور، منافذ پوست را باز می کند و با پاکسازی عمیق تر آن، به از بین بردن هر نوع آلودگی از سطح پوست کمک می کند. افزون بر این، جوش های سرسیاه را نرم می کند. در نتیجه، راحت تر می توانید آنها را تخلیه کنید.

 

۲٫ افزایش گردش خون

بر اثر بخور گرم و افزایش تعریق، رگ های شما گشاد می شود. به دنبال آن گردش خونتان افزایش می یابد. این افزایش جریان خون، پوست را تغذیه می کند و به آن اکسیژن می رساند. در نتیجه، پوستتان درخشان و سالم می شود.

 

۳٫ از بین بردن سلول ها و باکتری های مسبب آکنه

بخور، منافذ پوست را باز می کند. به همین دلیل، باکتری ها، سلول های مرده و آلودگی های دیگر از آن خارج می شوند. در نتیجه، کمتر ممکن است جوش بزنید. زیرا این آلودگی ها روزنه های پوست را مسدود می کنند و سبب ایجاد آکنه می شوند.

 

۴٫ خارج کردن چربی های انباشته شده در پوست

چربی طبیعی (سبوم) توسط غدد سباسه (غدد چربی پوست) ساخته می شود تا پوست و مو را نرم و روان کند. اگر این چربی در زیر سطح پوست انباشته شود، زمینه ی رشد باکتری ها فراهم می شود. این موضوع سبب ایجاد آکنه و جوش سرسیاه می شود.

 

۵٫ آبرسانی

بخور تولید چربی پوست را افزایش می دهد و آن را آبرسانی می کند. در نتیجه، صورت را به طور طبیعی مرطوب می سازد.

 

۶٫ کمک به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست

بخور، قابلیت نفوذ‌پذیری پوست را افزایش می دهد. بنابراین، اگر محصولات مراقبت پوست را پس از بخور استفاده کنید، بهتر جذب می شوند.

 

۷٫ افزایش کلاژن و الاستین پوست

دانستید که گردش خون در زمان بخور پوست افزایش می یابد. به دنبال آن، کلاژن و الاستین بیشتری در پوستتان تولید می شود. به همین دلیل، ظاهر پوستتان جوان تر و سفت تر می شود.

 

۸٫ آرامش بخش

حس کردن گرمای بخار روی صورت آرامش بخش است. با افزودن رایحه های گیاهان دارویی یا اسانس های روغنی، اثر آرامش بخش بخور بیشتر می شود.

 

۹٫ رفع احتقان سینوس

بخور، گرفتگی سینوس‌ و سردردهای ناشی از آن را برطرف می کند. افزودن اسانس های روغنی خاص به بخور تأثیر آن را افزایش می دهد.

 

۱۰٫ مقرون به صرفه و در دسترس

برای استفاده از مزایای بخور لازم نیست به زحمت بیفتید یا به مکانی خاص بروید. می توانید در خانه و با هرآنچه در اختیار شماست، صورت خود را بخور دهید.

 

شیوه های مختلف بخور دادن

برای بخور صورت روش های متعددی وجود دارد.

 

برای بهره‌مندی از فواید بخور صورت و لذت بردن از این درمان خانگی، روش های متعددی وجود دارد. بخور دادن ساده و کم هزینه است. البته، ممکن است تجملاتی و پرهزینه‌ باشد. این موضوع به انتخاب شما بستگی دارد.

 

بخور دادن روی کاسه یا سینک پر از آب گرم

حوله ی کرکی بزرگی را آماده و بهترین زمان و مکان را برای خود مشخص کنید. خیلی مهم است که هنگام بخور دادن راحت باشید. اگر روی سینک بخور می گیرید، حتماً از یک چهارپایه یا صندلی استفاده کنید که ارتفاع مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت، استفاده از کاسه بهترین گزینه است.

موی خود را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، سپس با یک پاک کننده ی لایه بردار ملایم، صورت و گردن خود را تمیز کنید.

۴ الی ۶ پیمانه آب را بجوشانید. این مقدار به ظرفیت کاسه یا سینک شما بستگی دارد.

وقتی آب شروع به جوشیدن کرد، گیاه مورد نظر خود را به آن بیفزایید و هم بزنید.

درجه ی حرارت را بکاهید، روی ظرف را بپوشانید و حدود ۳ دقیقه صبر کنید تا آرام بجوشد. با احتیاط آب را در کاسه یا سینک بریزید. اگر می خواهید از اسانس های روغنی استفاده کنید، در این مرحله چند قطره از آن را به آب بیفزایید.

بنشینید. حوله را روی سر خود و ظرف آب جوش بیندازید. صورت خود را حدود ۱۵ سانتی متری آب قرار دهید.

برای کاهش یا افزایش گرما، فاصله ی صورت خود را با بخار کم و زیاد کنید. در صورت لزوم گوشه حوله را کنار بزنید تا حرارت متعادل شود.

صورت خود را ۵ تا ۱۰ دقیقه بخور دهید.

بخور دادن با حوله ی گرم

حوله ی دستی خود را آماده و شیر آب گرم را باز کنید. وقتی آب گرم شد، سینک یا ظرف خود را به قدر کافی با آب گرم پر کنید تا حوله ی شما در آن خیس بخورد. گیاهان دارویی را هم به آب بیفزایید.

موی خود را ببندید تا روی صورتتان قرار نگیرد، سپس با یک پاک کننده ی لایه بردار ملایم، پوست و گردن خود را تمیز کنید.

بعد از خیس خوردن حوله در آب گرم، آن را بفشارید تا به حالت نم دار درآید.

روی یک صندلی راحت لم دهید یا دراز بکشید. حوله را روی صورت خود بگذارید؛ گوشه های آن را به سمت بالا بگیرید تا در قسمت وسط پیشانی به هم برسند.

حوله را طوری روی صورت خود تنظیم کنید که کل صورت شما (حتی چشم هایتان) را بپوشاند؛ فقط می توانید بینی خود را بیرون بگذارید. ۵ دقیقه در همین حالت استراحت کنید.

بخور دادن صورت با دستگاه بخور صورت خانگی

دستورالعمل دستگاه را مطالعه و آن را با آب پر کنید. دستگاه را روی یک میز در نزدیکی پریز برق بگذارید. آن را به برق وصل کنید. بعد از چند دقیقه دستگاه شروع به تولید بخار می کند.

مراقب باشید مو روی صورتتان قرار نگیرد. قبل از بخور دادن با یک پاک کننده ی لایه بردار ملایم صورتتان را تمیز کنید.

راحت و آرام بنشینید. طبق دستورالعملِ دستگاه، صورت خود را در بخش مخصوص دستگاه و فاصله ی ۱۲ تا ۲۵ سانتی متری آن قرار دهید.

صورت خود را ۲ تا ۳ دقیقه روی دستگاه نگه دارید. بعد از یک دقیقه وقفه دوباره این کار را انجام دهید تا ببنید پوستتان چطور با بخار کنار می آید.

یادتان باشد بخار تولید شده از دستگاه های بخور، به مراتب قوی تر از روش های دیگر است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#سلمانی#مردانه#آرایشگر#آرایشگاه#ارمنستان#ایروان

فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

مهندس مکانیک با رزومه قوی ، جویای کار در ارمنستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مهندس مکانیک با رزومه قوی ، جویای کار

مهندس مکانیک با سی سال سلبقه کار مهندسی در زمینه های ساخت ماشین الات و قطعات صنعتی و همچنین سابقه کار در بخشهای مختلف صنعت ساختمان سازی

ایروان ارمنستان           شماره تماس: 3740037441072014

مرتضی هادی

https://www.fanofa.com/mechanical-engeering-job-seeking-fanofa0003414.htm

 


مهندسی مکانیک (به انگلیسی: Mechanical Engineering) شاخه‌ای از مهندسی است، که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سروکار دارد. تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به کار می‌گیرند نیز در حوزهٔ این شاخه از دانش است. این رشته یکی از قدیمی‌ترین و گسترده‌ترین رشته‌های مهندسی است.

 

مهندسی مکانیک نیازمند فهم مفاهیمی همانند سینماتیک، دینامیک، ترمودینامیک، دانش مواد، تحلیل سازه‌ها و الکتریسیته است.

 

مهندسان مکانیک، اصول اساسی نیرو، انرژی، حرکت و گرما را به کار برده و با دانش تخصصی خود، سیستم‌های مکانیکی و دستگاه‌ها و فرایندهای گرمایی را طراحی کرده و می‌سازند. مهندسان مکانیک، گسترهٔ وسیعی از دستگاه‌ها، فراورده‌ها و فرایندها را تولید می‌کنند؛ از آن جمله می‌توان به موتورها و سیستم‌های کنترل، نیروگاه‌های الکتریکی،دستگاه‌های پزشکی، چرخ‌دنده‌ها، فناوری لیزر، طراحی به کمک رایانه، مهندسی به کمک رایانه و تولید به کمک رایانه، خودکارسازی و رباتیک، دستگاه‌های تهویهٔ مطبوع و تجهیزات کارخانه‌ها اشاره کرد.

 

مهندسی مکانیک ابتدا در طی انقلاب صنعتی در اروپا در قرن ۱۸ میلادی به عنوان یک شاخهٔ مجزا شناخته شد؛ با این وجود این شاخهٔ دانش در طی هزاران سال توسعه پیدا کرده است. دانش مهندسی مکانیک در قرن ۱۹ میلادی درنتیجهٔ پیشرفت‌های فیزیک نشأت گرفت. این شاخه به طور پیوسته‌ای تکامل یافته تا پیشرفت‌های فناوری را به‌کار گیرد و امروزه مهندسان مکانیک به دنبال گسترش دانش در رشته‌هایی چون مواد مرکب، مکاترونیک و نانوتکنولوژی هستند. مهندسی مکانیک به میزان زیادی هم‌پوشانی‌هایی با مهندسی هوافضا، مهندسی خودرو، مهندسی مکاترونیک، مهندسی برق، مهندسی پزشکی (بیومکانیک)، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی متالورژی، مهندسی دریا، مهندسی راه آهن (ماشینهای ریلی)، مهندسی رباتیک، مهندسی صنایع، مهندسی معدن،مهندسی نفت و مهندسی هسته‌ای دارد.

 

 

چشم‌انداز شغلی مهندسان مکانیک، امیدبخش و با استحکام است. برای مثال، در ایالات متحد آمریکا، رشد شغل‌ها و حرفه‌های مربوط به مهندسی مکانیک، هر سال حدود ۱۶٪ (۳۵ هزار شغل) است و انتظار می‌رود این آهنگ رشد تا سالهای آینده حفظ شود. مهندسان مکانیک از روزگاران گذشته تا به امروز، اغلب در بخش‌های صنعتی زیر نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند:

هوا فضا، خودروسازی، واحدهای شیمیایی، فناوری نانو، رایانه و الکترونیک، ساختمان‌سازی، انواع فراورده‌های مصرفی، انرژی، مشاوره مهندسی و بخش‌های دولتی.

هم‌چنین صنعت پزشکی و داروسازی، فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی را برای مهندسان مکانیک به وجود آورده‌اند تا نیروها و دانش‌های زیستی را در هم بیامیزند. همچنین فرصت شغلی این رشته در ایران نسبت به رشته‌های دیگر بسیار مناسب است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#مهندس_مکانیک#مکانیک#رزومه#جویای_کار#شغل#ارمنستان#ایروان

تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa 

ساخت تیزرهای تبلیغاتی معرفی محصول و معرفی شرکت در تهران

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ساخت تیزرهای تبلیغاتی معرفی محصول و معرفی شرکت

ساخت تیزرهای تبلیغاتی اسلاید شو ( باعکس ) ساخت تیزرهای تبلیغاتی با فیلم فیلمبرداری و ساخت مستند از کالا یا شرکت همراه با صدای گویندگان معروف موشن گرافیک انیمیشن به زبان فارسی - ترکی - عربی - انگلیسی و...

ایران تهران             شماره تماس: 9809301515353

https://www.fanofa.com/addvertising-fanofa0003359.htm

 

 

 

امروزه تبلیغات به عنوان عنصر اصلی در آگاهی، و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. تبلیغات مناسب و صحیح و بکارگیری رسانه مناسب جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای، محیطی، چاپی و ) کماکان تیزرهای تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای می باشند بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین البته بسته به نوع محصول ( مصرفی و صنعتی) می گذارند.واژه تیزر که به معنای ادیت کننده است، اصطلاحا به رفتاری گفته می شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می کند.

به عنوان مثال، در تصویر ی با یک جمله رو به رو میشود اما نمی دانید که با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟

ایده‌های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می‌شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه‌ای ساخته می‌شود.

زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری: در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند.

سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.

مخاطب محور: این تیزرها با‌توجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می‌شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود.

مراحل ساخت تیزر

توافق در مورد فیلمنامه

انتخاب شرکت سازنده تبلیغ : غالبا در این مرحله قیمت‌های شرکت‌های مختلف با یکدیگر مقایسه و مناسب‌ترین شرکت‌انتخاب می‌شود

 توافق درخصوص هزینهء ساخت تبلیغ. { تیزرهای تبلیغاتی چیست و چگونه ساخته می شوند؟ }

انتخاب بازیگران

تهیه موسیقی: موسیقی توسط یک آهنگساز حرفه‌ای تهیه می‌شود. برای این کار چندین مرحله وجود دارد که به ترتیب عبارتند از: طراحی موسیقی (نوشتن پارتیتور)، تست موسیقی و نهایتا ضبط موسیقی ساخته شده است که این کار خود شامل اجارهء استودیو و تدارک یک گروه موسیقی شامل خواننده و گروه نوازندگان می‌شود.

تولید: در این مرحله کارگردان انتخاب شده و عناصر ضروری شامل طراحی و لباس‌ها مشخص می‌شوند

فیلمبرداری که خود شامل دو مرحلهء اصلی است: اول اجارهء استودیوی فیلم یا پیدا کردن لوکیشن یا مکان  مناسب برای تصویربرداری و دوم تشکیل گروهی از میان متخصصان مختلف فیلمسازی.

تیزرهای تبلیغاتی چیست و چگونه ساخته می شوند؟

پس‌تولید: این مرحله شامل تهیهء افکت‌های صدا و دیگر افکت‌های مورد نیاز و دوبله کردن دیالوگ‌هاست.

صداگذاری: اگر نیاز به صدایی خارج از تصویر باشد، این کار در مرحلهء‌ضبط به صورت مجزا انجام می‌گیرد. مراحل این کار به شرح زیر است

تعیین صدا، غیر از یکسری صداهای موجود

در برخی موارد تهیهء قطعات موسیقی‌آزمایشی

اجارهء استودیو و نهایتا ضبط صدا

تدوین: در این مرحله تمامی اجزای تیزر در کنار هم قرار داده می‌شوند در مرحلهء بعدی فیلم تدوین شده برای نمونه‌ای از مخاطبان هدف، نمایش داده می‌شود. در این مرحله نیز تعدیلات و اصلاحات لازم انجام می‌شود در نهایت پس از توافق روی تیزر تولید شده تیزر آماده است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 #فانوفا#آگهی_رایگان#مجله#اجتماعی#فرهنگی#ایرانیان#آمریکا#کانادا#اطلاعات

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa

مجله اجتماعی، فرهنگی، هنری و طنز ایرانیان کانادا و آمریکا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مجله اجتماعی، فرهنگی، هنری و طنز ایرانیان کانادا و آمریکا

 

پلاک۵۲ ، یک مجله دیجیتالی چند رسانه ای ( مالتی مدیا) فرهنگی، اجتماعی، هنری و طنز است که برای پارسی زبانان منتشر می شود. آرمان هیات تحریریه و هنرمندان پلاک ۵۲ این است که محتوای اصیل و ناب مطابق با ارزش های فرهنگ ایرانی و اخلاق مدار تهیه و در اختیار هم وطنان خصوصا ایرانیانی که مهاجرت به کانادا و یا آمریکا در داستان زندگی آن ها شکل گرفته است، قرار گیرد. در کنار انتشار مجله دیجیتالی،‌ ما از برگزاری کنسرت های موسیقی، اجرای تیاتر، نمایش فیلم و نمایشگاه هنرهای تجسمی حمایت می کنیم. همچنین محصولات فرهنگی و هنری مانند فیلم تیاتر، فیلم سینمایی ، داستان صوتی و کتاب الکترونیکی در وب سایت پلاک ۵۲ در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. هدف ما در پلاک ۵۲ کمک به ایجاد نوعی سبک زندگی است که در آن فکر و محتوای اصیل جاری باشد.

کانادا – ونکور

شماره تماس: 17789295362

کامبیز کیامهر

https://www.fanofa.com/-fanofa0003259.htm

 

 

مجله چیست؟

در عرف مطبوعات، هرگاه ترتیب انتشار نشریه ای حداکثر ماهی یک بار باشد، برآن نشریه، عنوان «مجله » می گذارند. قطع، تعداد صفحه ها، ترکیب موضوعی مطالب و حتی نوع ماشین چاپی که مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله مواردی است که تفاوت میان ترکیب ظاهری مجله و روزنامه را از آن طریق میتوان تشخیص داد.

مجله مجموعه ای از مطالبی است که به طور مرتب با فاصله های معین زمانی منتشر می شود؛ مطالبی که درباره یک یا چند موضوع مختلف می باشند. کلمه Magazine به معنای بازار یا انبار اجناس گوناگون است. اما خریدار مجله تمام اجناس را یکجا خریداری می کند و از میان اجناس، آنچه را که مورد توجه اوست. بهره برداری می کند و آنگاه به انتظار شماره بعد می ماند.

بنابراین تعریف قانونی مجله بدین قرار است : «مجله، نشریه ای است که برای روشن کردن افکار مردم در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی، فنی یا ادبی و ترقی دادن سطح معلومات مردم و نشر اخبار و اطلاعات و مطالب عام المنفعه و انتقاد و اصلاح اندیشه در امور عمومی، به طور منظم و در زمان معینی منتشر می شود». اولین ارزش و اهمیت مجله، ظاهر آن، مانند : عکسهای رنگی، کیفیت کاغذ، تصویر پردازی استادانه و استفاده از رنگ و.... است که کل این مجموعه در صفحه آرایی گنجانده می شود. صفحه آرایی عبارت است از طرح ریزی برای یک صفحه یا گروهی از صفحه ها. عناصری در صفحه آرایی به کار گرفته می شوند که کار برد هر کدام از آنها پیرو اصول و قواعد مخصوصی است، هر چند که در مجموع ذوق و سلیقه هنرمند نقش غیرقابل انکاری در صفحه آرایی تخصصی و جذاب دارد. نام مجله، قطع، رنگ، عکس، طراحی صفحه ها، تیتر و سوتیتر، ستون بندی و انتخاب حروف، از جمله عناصر مهم صفحه آرایی یک مجله به شمار می روند.

مجله نشریه ای دوره ای است که به موضوعات خاص می پردازد و اغلب به صورت انتشارات رسمی یا نیمه رسمی برای گروه مخاطب خاص منتشر می شود. مجله معمولاً به صورت شماره ها یا جزوه های پیاپی با فاصله زمان منظم برای مدت نامحدود منتشر می شود و حاوی مقالات و اطلاعات مفید، علمی و کاربردی درباره موضوع های گوناگون است. هدف از مجلات آموزش سلامت، بالا بردن آگاهی های تخصصی مخاطبان در زمینه های گوناگون پزشکی و سلامت است.

 

ویژگی ها

 

مجله آموزش سلامت سبب یادگیری بهتر از طریق خواندن، کمک به خودآموزی شده و چون در مقایسه با سایرنشریات(مانند خبرنامه و روزنامه( نظارت بیشتری دارد، در نتیجه مطالب آن از اعتبار بیشتری برخوردار بوده ورسانه مناسبی برای مخاطبان جهت ارجاع مطالب و موضوعات به آن است . اما انتشار آن گران بوده و به دلیل داشتن برنامه زمانی مشخص، سریع منتشر نشده و در دسترس مخاطب قرار نمی گیرد. مجلات به دلیل این که براساس موضع خاصی چاپ می شوند معمولاً مخاطبان خاص خود را داشته و کمتر دیده می شود یک مجله کلیه مخاطبان یک جامعه را به سمت خود جذب نماید. مجله باید تسهیلات چاپی مناسب و در دسترسی داشته باشد تادر فواصل زمانی منظم و معین، اطلاعات به روز مرتبط با سلامت و بهداشت را به دست مخاطبین برساند.

 

معیار ارزشیابی

 

یک مجله باید در فواصل زمانی مشخص چاپ شده و در اختیار مخاطبان قرار گیرد. عنوان و موضوعات ارائه شده درآن باید همگون بوده و اطلاعات و مقالات موجود در آن باید بتواند آگاهی و دانش تخصصی خوانندگان خود را درزمینه موضوعی که ارائه میدهد، بهبود بخشد. مقالات مقاله باید به روز بوده و از مطالب و اطلاعات جدید استفاده شده و اعتبار علمی این مطالب مورد تأیید صاحبنظران آن باشد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#فانوفا#آگهی_رایگان#مجله#اجتماعی#فرهنگی#ایرانیان#آمریکا#کانادا#اطلاعات

#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa