https://fanofa-world.blogsky.com/
دوستان و همراهان گرامی، بار دیگر و به منظور یادآوری و معرفی گروه تبلیغاتی فانوفا ، مختصری در خصوص تبلیغات، شیوه های آن و اهمیت و تاثیر تبلیغات بر کسب و کار مطالبی را خدمتتان خواهیم گفت. همچنین به آگاهی شما میرسانیم؛ می توانید به رایگان تمامی آگهی تبلیغاتی خود را در وبسایت فانوفا www.fanofa.com به اشتراک بگذارید.
این قاعده کلی را همیشه مدنظر داشته باشید که برای به دست آوردن هر چیزی باید بهای آن را پرداخت.با این حال، مساله بر سر این است که چگونه میتوان تبلیغات ارزان و موثر داشت؟برای این کار بهتر است که تمام گزینههای مدنظر خود را بر روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید. سپس میزان بودجه هر کدام را در نظر گرفته و با میزان اثرگذاری آن تطبیق دهید.
بسیاری از روشهای خلاقانه برای تبلیغات از جمله استفاده از فضای مجازی، بسیار به صرفهتر از روشهایی همچون نصب بنر در حاشیه اتوبانها و جادهها است.یکی دیگر از روشها برای تبلیغات ارزان و موثر استفاده از تخفیفها و فرصتهای تبلیغاتی است. به عنوان مثال در بسیاری از مواقع درج آگهی در برخی روزنامهها یا رسانهها بنا به دلایل مختلف مشمول تخفیفهای ویژه خواهد بود.
همچنین همکاری مستمر و همیشگی با آژانسهای تبلیغاتی باعث میشود تا به شما تخفیفهای بهتری اعطا کنند.
از فضای مجازی غافل نشوید .
امروزه استفاده از شبکههای اجتماعی یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری است. حتی کسبوکارهای قدیمی و سنتی نیز امروزه در این حوزه دستی بر آتش دارند.پس تفاوتی ندارد که کسبوکار شما به صورت اینترنتی بوده یا در فضای واقعی فعالیت دارد، باز هم شبکههای اجتماعی
تلگرام، اینستاگرام و لینکدین سه شبکه اجتماعی پرطرفدار محسوب میشوند که فعالیت در یک یا دو مورد از آنها برای هر کسبوکار تقریبا واجب است. یکی از بهترین مزایای شبکههای اجتماعی برای تبلیغات موثر و ارزان، رایگان بودن آنها است.
هر چند که کمهزینه بودن استفاده از رسانههای اجتماعی فرصت بینظیری را برای معرفی کسبوکار فراهم کرده، اما همین ویژگی باعث شده تا تمام رقبا و کسبوکارهای مختلف در آن حضور داشته باشند. بنابراین برای بهتر دیده شدن، باید به صورت حرفهای عمل کرد.
بهتر است در این خصوص ابتدا در زمینه اصول بازاریابی شبکههای اجتماعی به خوبی تحقیق و جستجو کرد. فعالیت در فضای مجازی نیازمند تولید محتوای مفید و موثر است. این محتوا میتواند به صورت متن، ویدئو یا ترکیبی از روشهای مختلف باشد. احتمالا تبلیغات مواد غذایی و مصرفی در تلویزیون را مشاهده کردهاید که بر روی یک مزیت رقابتی خاص تمرکز میکنند. برخی از آنها بر روی قیمت ارزان محصول مانور میدهند.برخی دیگر به دنبال آن هستند تا با استفاده از نکات مربوط به سلامت و بهداشت، نظر مصرفکنندگان را جلب کنند. پارهای دیگر نیز بیشتر به کیفیت محصول اشاره میکنند.
برای آنکه مزیت رقابتی باید ابتدا مشتریان خود را بشناسیم و متناسب با ذائقه آنها محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم. ممکن است برای گروهی از آنها بحث قیمت اهمیت بیشتری داشته باشد. برای گروهی دیگر بیشتر بحث کیفیت یا نکات دیگر حائز اهمیت باشد. اما آن چیزی که بیشتر از همه مهم بوده، درک این نکته است که مخاطب در نهایت باید متوجه شود که شما بر روی کدام مزیت رقابتی دست گذاشتهاید. در بسیاری از مواقع آنها دچار سردرگمی میشوند که شما چه پیشنهادی را ارائه کردهاید. همیشه قبل از آنکه تبلیغات را رسانهای کنید، اجازه دهید که گروههای مختلف نظرات خود را در خصوص آن بیان کنند. گروههایی که هر کدام از آنها از حوزههای فکری، اجتماعی و اقتصادی مختلف باشند تا از زوایای گوناگون به آن نگاه کنند.
بهتر است در ساخت تبلیغات ابتدا گروهی از متخصصان را از حوزههای مختلف گرد هم آورید و از آنها نظرخواهی کنید. سپس بعد از آماده شدن، آن را به گروههای مختلف عرضه کنید تا بازخورد بگیرید و در نهایت میتوانید آن را منتشر کنید. بعد از انتشار و رسانهای کردن هر تبلیغ، بهتر است به بازخوردهای مربوط به آن کاملا دقت کنید. یکی از بهترین راهها این است که از مشتریان خود نظرخواهی کنید. خصوصا مشتریانی که با آنها ارتباط صمیمیتر و بهتری دارید. این کار باعث میشود که هر بار تبلیغات شما به صورت هدفمندتر و موثرتر ظاهر شود.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#فانوفا#آگهی_رایگان#آگهی#تبلیغات#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa