Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

اخذ ویزا در تهران

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

برای این که به کشور های دیگر سفر کنید، احتیاج به مدارکی است که حتما باید تهیه شود. علاوه بر تهیه پاسپورت و بلیط کشور مقصد، شما باید یک ویزای توریستی از کشور مورد نظر داشته باشید که مجوز ورود شما به آن جا صادر شود. بدون داشتن این مدرک، سفر کردن به سایر کشور ها مقدور نمی باشد. صدور یک ویزای مسافرتی که توسط سفارت کشور مورد نظر انجام می گیرد، در واقع به این معنا می باشد که این کشور اجازه ورود شما را تایید کرده است‌.

بهتر است بگوییم که ویزا سندی می باشد که به دارنده آن اجازه ورود به کشور های دیگر را میدهد. اخذ ویزا در تهران نیز یکی از کار هایی می باشد که اگر می خواهید به کشور های دیگر سفر و یا مهاجرت کنید باید انجام بگیرد.

به چه صورت می توان ویزای کشور مورد نظر را گرفت؟

اخذ ویزا در شهر تهران نیازمند مراحل خاصی می باشد که در این این قسمت می خواهیم به آن اشاره کنیم. برای انجام این کار شما باید با به همراه داشتن پاسپورت و سایر مدارک لازم به سفارت خانه کشور مورد نظرتان در تهران مراجعه کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید به کشور ترکیه سفر کنید، باید حتما به سفارت خانه آن در تهران مراجعه نمایید. سفارت خانه کشور مقصد نیز شما را به وسیله پاسپورت می شناسد و از طریق ان احراز هویت می کند.

اگر شما قصد دارید که با ارائه کردن کارت ملی و یا شناسنامه این کار را انجام بدهید باید بگوییم که در این صورت اخذ ویزا غیر ممکن می شود. همچنین شما باید دقت داشته باشید که برای اخذ ویزا در تهران و یا هر شهر دیگری پاسپورتی که در دست دارید حتما تا ۶ ماه اینده دارای اعتبار باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که باید حتما به آن توجه کنید این است که پروسه اخذ ویزا قدری زمان بر می باشد. به همین دلیل نباید این کار را به لحظات آخر موکول کنید و در سریع ترین زمان ممکن برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

جالب است بدانید که برخی از کشور ها برای افرادی که مبتلا به بیماری هایی مانند ایدز هستند ویزایی را صادر نمی کند. برای این که مشخص شود شما دارای بیماری های خاص نیستید، حتما پیش از گرفتن این مدرک باید آزمایش هایی را در این زمینه انجام بدهید.

برای اخذ ویزا و مسافرت به سایر کشور ها چه مدارکی مورد نیاز است؟

برای این که شما هر نوع ویزایی را دریافت کنید، نیاز به برخی مدارک مهم دارید. برخی از این مدارک ثابت هستند و برخی دیگر به صورت سالیانه تغییر می کنند. از مهم ترین مدرک هایی که برای گرفتن ویزا باید به همراه داشته باشید، در قسمت پایین ذکر شده است.

۱. پاسپورت: گذر نامه ای که تهیه می کنید، باید حتما دارای بیشتر از ۶ ماه اعتبار باشد. همچنین بدون داشتن این مدرک نمی توان به هیچ عنوان ویزای کشور مورد نظر را دریافت کرد.

۲. تکمیل فرم های آنلاین و دستی ویزا ها: شما باید با مراجعه کردن به سفارت کشور مقصد، درخواست ویزای خود را هم به صورت کتبی و هم به صورت آنلاین ثبت کنید. برای این کار احتیاج به حضور قطعی شما خواهد بود.

۳. مدارک سکونتی: مدارکی را شما باید ارائه کنید که نشان بدهد پس از مدتی سکونت کردن در کشور مقصد، قصد بازگشتن به کشور خود را دارید. همچنین اگر شما از افراد بازنشسته هستید، باید حتما این مدارک را نیز به سفارت خانه تحویل بدهید.

۴. عکس: برای این که عکس خود را ارائه کنید باید توجه کنید که عکس اسکن شده و فاقد هرگونه روتوش و ویرایش باشد.

۵. ارائه بلیط رزرو و یا خریداری شده: هنگامی که قصد دارید ویزای کشور مورد نظر را بگیرید باید حتما بلیط رفت و برگشت به کشور مقصد را ارائه بدهید.

در انتهای این وبلاگ لینکی برای شما قرار داده شده است که بهترین مراکز اخذ ویزا در تهران را معرفی کرده است. شما می توانید با مراجعه کردن به این وبلاگ معتبر و معروف، ویزای کشور مقصد را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

https://www.fanofa.com/-fanofa0005179.htm

#اروپا#ویزا#مهاجرت#تهران#ایران#استانبول#ترکیه#فانوفا#آگهی_مجانی#آگهی_رایگان#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد