Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آموزش آنلاین شطرنج در کانادا

 

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

امروزه با رشد و پیشرفت فناوری ها و ارتباطات، همه افراد به صورت خواسته یا ناخواسته به دنبال راهی هستند که بتوانند همه کار های خود را به وسیله آن به انجام برسانند‌. یکی از این روش ها که از بهترین آن ها به حساب می آید، روش آنلاین بوده که تا حدودی همه مشکلات را توانسته است حل کند. شما می توانید با استفاده از سایت های اینترنتی و به صورت آنلاین با دوستان خود در سراسر جهان در ارتباط باشید و یا حتی از همین طریق می توانید در کلاس های مختلفی که به آن علاقه مند هستید شرکت کنید‌.

ممکن است برخی افراد در شهر ها و یا شهرستان هایی قرار گرفته باشند که امکان دسترسی به کلاس ها و دوره های پیشرفته را نداشته باشند‌. این افراد می توانند از طریق آنلاین در دوره های زیادی در سراسر کشور و یا حتی سایر کشور های جهان شرکت کنند و آموزش های زیادی را ببینند. آموزش آنلاین شطرنج در کانادا نیز به صورت دوره ای برگزار می شود و آموزش های متنوعی را به علاقه مندان و دوست داران شطرنج ارائه می دهد.

موسسه آموزش آنلاین شطرنج در ونکوور

در کشور کانادا و شهر ونکوور موسسه های بسیاری وجود دارد که سعی می کند کاملا اصولی بازی شطرنج را به شما آموزش بدهند. همچنین این موسسه ها پس از گذشت دوره های مختلف به شما مدرک داوری بین المللی شطرنج را نیز ارائه می کنند. افرادی که در آموزش آنلاین و حضوری شطرنج در کشور کانادا شرکت می کنند دوره های زیادی را از مبتدی تا پیشرفته می بینند.

مدرسان این ورزش نیز دارای مدرک بین المللی و همچنین کارشناسی ارشد تربیت بدنی هستند. این افراد تلاش می کنند که از طریق شطرنج سایر آموزش های لازم را نیز به شما ارائه بدهند.

در این موسسات شما چه چیز هایی آموزش می بینید؟

موسسه های آموزش آنلاین شطرنجی که در کشور کانادا فعالیت می کنند سعی می کنند که دوره های شطرنج را از مبتدی تا آنلاین به افراد آموزش بدهند. این افراد در کنار شطرنج سعی می کنند سایر مهارت های مهم را نیز آموزش بدهند. برخی از این مهارت ها در ادامه ذکر شده است.

۱. افزایش تمرکز

۲. افزایش دقت

۳. افزایش صبر

۴. بالا بردن قدرت حل مسئله

۵. تقویت هوش

۶. افزایش حافظه

جالب است بدانید که موسسه های آموزش آنلاین شطرنج در کانادا به افراد ۴ ساله نیز شطرنج آموزش می دهد. شما می توانید حتی در ایران نیز در دوره های آنلاینی که در این کشور برگزار می شود حضور پیدا کنید. به طور معمول دوره های آموزش آنلاین شطرنج در ۸ جلسه برگزار می شود.

هر کدام از این جلسات به صورت هفتگی بوده و ۲ جلسه برگزار می شود. مدت زمان برگزاری این دوره ها نزدیک به ۲ ساعت می‌باشد. در پایان این وبلاگ لینکی برای شما قرار داده شده است که یکی از بهترین مراکز آموزش آنلاین شطرنج در کانادا معرفی شده است.

سخن آخر

در نظر داشته باشید در این مطلب تمامی نکات مرتبط با یادگیری شطرنج در کشور کانادا را مورد بررسی قرار دادیم. شما ساکن هر کدام از کشورهای دنیا که باشید می توانید در این دوره های آنلاین شرکت کرده و در زمینه شطرنج مهارت بسیار بالایی را کسب کنید. در صورتی که صاحب هر کسب و کاری باشید امکان درج آگهی به صورت رایگان در وب سایت fanofa برای شما فراهم شده و بدین منظور لازم نیست که نگرانی داشته باشید.

 شما می توانید تنها با ارائه خدمات خود در وبسایت فانوفا از چندین برابر شدن درآمدتان بدون پرداخت هزینه شگفت زده شوید. علاوه بر این موضوع در صورتی که میخواهید خدماتی که مد نظرتان است را از فروشگاه ها و مکان هایی دریافت کنید که در کشورتان وجود دارد و ایرانی هستند می توانید با مراجعه نمودن به وبسایت فانوفا و چک نمودن آگهی های مربوطه به راحتی به خدماتی که مد نظر دارید دسترسی پیدا کنید.

 لازم است بدانید که فانوفا در تمامی دنیا مخاطبین خاص خود را دارد و به همین دلیل شما ساکن هر کشوری که باشید این امکان را دارید که خدمات مدنظرتان را از ایرانیان ساکن در آن کشور دریافت کنید.

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

https://fanofa.com/online-education-chess-fanofa0005202.htm

#ایرانیان_ساکن_کانادا#شطرنج#آموزش_شطرنج#مربی_شطرنج#کانادا#آگهی_مجانی#آگهی_رایگان#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد