Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

دریافت ویزای مولتی شینگن

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

همان طور که خود شما نیز از این موضوع آگاهی دارید، برای سفر کردن به کشور های اروپایی باید ویزا و دعوت نامه داشته باشید. از معروف ترین و پر طرفدار ترین ویزا های موجود برای سفر کردن به کشور های اروپایی، ویزای شینگن می باشد ‌که به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است. برای دریافت کردن ویزای مولتی شینگن، هر شخص باید با توجه به نوع سفر خود اقدام نماید.

افرادی که مرتب در حال سفر کردن به کشور های مختلف اروپایی هستند، با دریافت ویزای مولتی شینگن این کار را برای خود راحت تر می کنند. البته اگر شما نیز از افرادی هستید که قصد دریافت کردن ویزای مولتی شینگن را دارید باید به موارد مهمی توجه کنید و با اصول و قوانین آن به صورت کامل آشنا شوید‌. یکی از مهم ترین مواردی که باید برای اخذ ویزای مولتی شینگن در نظر داشته باشید اقامت بیش از اندازه می باشد.

شما نباید در صورت دریافت این ویزا، بیشتر از مدت مقرر در کشور مربوطه بمانید، چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. میزان مجازی که هر فرد می تواند در کشور های اروپایی حضور داشته باشد ۹۰ روز در طی یک دوران ۶ ماهه می باشد. اگر فرد در این مدت زمان به کشور خود باز نگردد، توسط پلیس آن کشور دستگیر شده و ریجکت خواهد شد. ویزای مولتی شینگن به ۳ دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

۱. ویزای سینگل: یک بار ورود

۲. ویزای دوبار ورود

۳. ویزای مولتیپل: چند بار ورود

ویزای تحصیل و گردشگری

بیشتر افرادی که قصد بیزنس، تحصیل و یا گردشگری در کشور های اروپایی دارند، از ویزای مولتیپل یا چند بار ورود استفاده می کنند. مدت زمان هر یک از این ویزا ها نیز با توجه به هدف شخص متغیر می باشد. ویزای بلند مدت کشور های اروپایی معمولا برای افرادی صادر می شود که پیش تر به کشور مقصد سفر کرده باشند و چند ویزای سینگل اروپا نیز در پاسپورت داشته باشند. برخی از شرایط دریافت ویزای مولتی شینگن در ادامه ذکر شده است.

شرایط دریافت ویزای مولتی شینگن

۱. داشتن دعوت نامه از یک شرکت معتبر به همراه دلایل سفر

۲. درمان بیماری در یکی از کشور های عضو شینگن

۳. پذیرش در یکی از دانشگاه های اروپایی

۴. ورزشکاران و هنرمندانی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند

این موارد از مهم ترین مواردی هستند که شما می توانید به سرعت ویزای خود را دریافت کنید. برای این کار شما می توانید با ارائه مدارک شناسایی و پر کردن فرم تقاضا نامه و سایر مدارک مانند پاسپورت و عکس ۴×۳ سریعا ویزای مولتی شینگن را دریافت کنید.

 البته باید توجه داشته باشید که در برخی اوقات مدارک مربوطه تغییر می کند و حتما باید ترجمه این مدارک در زمان تعیین شده به سفارت کشور مورد نظر تحویل داده شود. در ادامه این مطلب به سایر مدارک مهمی که به هنگام دریافت ویزای مولتی شینگن به آن احتیاج دارید اشاره کرده ایم.

مدارک مهمی که به هنگام دریافت ویزای مولتی شینگن به آن احتیاج دارید

۱. تکمیل فرم درخواست ویزا

۲. اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه آن ها

۳. کپی از تمام صفحات گذرنامه که ویزای شینگن بر روی آن درج شده است

۴. اصل پاسپورت به همراه داشتن ۶ ماه اعتبار

۵. همه مدارکی که به شغل و دریافت حقوق مربوط می باشد

۶. گواهی اشتغال به تحصیل

۷‌. پرینت همه حساب های بانکی

۸. اصل و ترجمه شده بیمه تامین اجتماعی

۹. اصل و سند ملکی ترجمه شده

سخن آخر

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سالیانه مدارک و قوانین دریافت ویزای مولتی شینگن تغییر می کند، شما باید به هنگام دریافت ویزا حتما به قوانین موجود توجه کنید. همچنین برای این که مدارک هویتی و یا سایر مدارک شناسایی خود را ترجمه کنید، می توانید به دادگستری مراجعه کنید.

مدارک مربوطه توسط مترجم های دادگستری به صورت دقیق ترجمه می شود و به سفارت کشور مورد نظر فرستاده می شود. حتما توجه کنید که این مدارک به زبان انگلیسی و یا زبان کشور مقصد ترجمه شود.

در ادامه این وبلاگ لینکی قرار داده شده است که در کم ترین زمان ممکن، تضمینی و کاملا قانونی به همراه ثبت قرار داد محضری دریافت مولتی ویزای شینگن را برای شما ممکن می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک مربوطه مراجعه کنید. همچنین امکان درج آگهی برای تمامی کسب و کارها در سراسر ایران به صورت کاملا رایگان فراهم شده است. می توانید اقدام کنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

https://fanofa.com/-fanofa0005160.htm

#شینگن#مهاجرت#ویزا#اقامت#مهاجرت_آسان#مولتی#تحصیلات#آگهی#کسب_درآمد#فانوفا#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد