Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

ماساژ درمانی فوق العاده در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آیا می دانستید که ماساژ تاثیر مهمی بر گردش خون دارد؟ آیا تا کنون تجربه احساس راحتی وصف نشدنی پس از ماساژ را داشته‌اید؟ ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه توسط پیام پاشا به شما احساس راحتی و آرامش بسیار زیادی می­دهد که پس از یک روز کاری خسته کننده بسیار مفید خواهد بود.

وب سایت فانوفا مخصوص ایرانی های مقیم ترکیه طراحی شده است و به صورت روزانه انواع آگهی های خدماتی مورد نیاز شما هموطنان محترم را به صورت رایگان منتشر می کند.

فواید ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه بر سیستم قلبی عروقی

سیستم قلبی عروقی یک مکانیسم ضروری انتقال خون در بدن است. رگ‌های خونی (شریان‌ها، سیاهرگ‌ها و مویرگ‌ها) شبکه پیچیده‌ای به طول چند هزار کیلومتر را تشکیل می‌دهند( نقش آنها: انتقال اکسیژن و مواد مغذی به سلول ها و حمل ضایعات متابولیک و سموم برای تخلیه است).

ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه، گشاد شدن عروق خونی سطحی را تحریک می‌کند و چیزی را ایجاد می‌کند که هیپرترمی موضعی نامیده می‌شود: گرم شدن پوست. قرمزی خفیف مرتبط با این گرمی پوست نشان دهنده افزایش جریان خون است. این جریان باعث افزایش انتقال اکسیژن و مواد مغذی و تسریع تخلیه سموم می شود. همه اینها باعث می شود پوست، بافت ها و ماهیچه ها انعطاف پذیر و سالم باشند.

فواید ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه بر سیستم لنفاوی و ایمنی بدن

سیستم لنفاوی شبکه ای از رگ ها و اندام هایی است که لنف در آن گردش می کند. این مایع وظیفه تسهیل پاسخ های ایمنی را دارد. سیستم ایمنی، لنف را فیلتر می کند تا تمام عوامل بیماری زا، سلول های غیر طبیعی و ذرات خارجی را رهگیری کند. سپس مکانیسم های دفاعی، ایمنی بدن را با هدف از بین بردن این موارد نامطلوب از طریق سیستم خون آغاز می کند. ماساژ با تحریک گردش خون لنفاوی به مبارزه با بیماری ها کمک کرده و بدن را قوی تر و مقاوم تر می کند.

فواید ماساژ بر سیستم عصبی خودمختار

سیستم عصبی خودمختار عملکردهای غیرارادی بدن مانند ضربان قلب و هضم را کنترل می کند. از دو زیر سیستم تشکیل شده است: سمپاتیک و پاراسمپاتیک. سیستم عصبی سمپاتیک در پاسخ به یک اورژانس یا ضربه فعال می شود.

سپس بدن ما خود را برای "جنگ یا فرار" آماده می کند. این امر باعث تسریع تنفس و ضربان قلب، انقباض عضلات، کند شدن سیستم گوارش و ترشح آدرنالین می شود. هنگامی که استرس از بین می رود، بدن به سیستم عصبی پاراسمپاتیک تغییر می کند: ضربان قلب کاهش می یابد، تنفس کند می شود، ماهیچه ها شل می شوند و هضم به چرخه طبیعی خود باز می گردد.

استرس مزمن اثرات نامطلوب طولانی مدتی مانند هضم ضعیف، بیماری های قلبی عروقی، اضطراب، افسردگی و غیره دارد که با ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه می­تواند به طور چشمگیری آن را کاهش داد.

فواید ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه بر روی سیستم عضلانی

ماهیچه ها می توانند دو کار انجام دهند: انقباض یا شل شدن. یک عضله سالم پس از انقباض شکل خود را به دست می‌آورد، در حالی که یک عضله ناکارآمد به طور غیرعادی باقی می‌ماند. اگر عضله ای ناکارآمد است، ممکن است به دلیل خستگی زیاد از کار، تمرین یا استرس باشد. همچنین ممکن است بر اثر گرفتگی، کوفتگی، فشار یا حرکات تکراری آسیب دیده باشد. پیامدهای آن عبارتند از: کاهش تحرک و گردش خون. با ماساژ تخصصی در استانبول ترکیه می­توان سیستم عضلانی بهبود یافته­تری را تجربه کنید و احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

جمع بندی

اکنون مکانیسم های بدن و فواید متعدد ماساژ درمانی را بهتر درک می کنید. به یاد داشته باشید که مراقبت از بدن شما هم سلامت جسمی و هم روانی را به همراه دارد. علاوه بر تمام اثرات فیزیولوژیکی، ماساژ به گردش انرژی حیاتی در بدن نیز کمک می کند. دقت کنید که برای توقف، تمرکز مجدد و رها کردن به اندازه کافی زمان بگذارید.

وب سایت فانوفا با داشتن رتبه برتر گوگل، راهی آسان و کاربردی برای معرفی و تبلیغ خدمات مرتبط با کسب و کار شما ایرانی های مقیم ترکیه است. با درج آگهی­ های خدماتی خود در این وب سایت می توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و سود بالاتری به دست بیاورید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

https://fanofa.com/massaj-istanbul-fanofa0004872.htm

#ترکیه#استانبول#ماساژ#ماساژ_استانبول#ماساژ_ترکیه#فانوفا#شرکت_رمانتیک_ماساژ#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد