Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

مهاجران به دلیل آزادی و فرصتی که ممکن است در سایر کشورهای خارجی به­دست بیاورند، اقدام به مهاجرت می­کنند. اگرچه دلایل مهاجرت بسیار متنوع است اما هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه به مدیریت تینا سعادتمندی به راحتی می­توانید اخذ اقامت موقت یا تابعیت کشور مورد نظر خود را به دست بیاورید.

وب سایت فانوفا مخصوص ایرانی های مقیم ترکیه طراحی شده است و به صورت روزانه انواع آگهی های خدماتی مورد نیاز شما هموطنان محترم را به صورت رایگان منتشر می کند.

 

خدمات ارائه شده توسط هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه

  • ارائه ویزای بشردوستانه استرالیا
  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای توریستی اسپانیا
  • ویزای تحصیلی سوئد
  • ویزای دانشجویی کانادا
  • ویزای بشردوستانه کانادا
  • ویزای بشردوستانه سوئیس برای خبرنگاران و افراد در معرض خطر
  • اخذ اقامت موقت یا تابعیت ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه
  • ویزای کار لهستان( شامل افغان ها نمی شود).

آنچه که درباره پناهندگی باید بدانید

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه، اقدامات مربوط به پناهندگی را برای متقاضیان انجام می­دهد. جهان ما هم اکنون تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را تجربه کرده است که با هیچ دوره دیگری قابل مقایسه نیست.  درگیری های مستمر که با اثرات اقتصادی ویروس کرونا در برخی کشورها ترکیب شده است، صدها میلیون نفر را مجبور کرده است خانه های خود را ترک کرده و وارد دنیایی بدون مراقبت های بهداشتی یا سیستم های حمایت اجتماعی شوند.

پناهندگی به کشورهای خارجی پیامدهای تلخی را برای افراد به همراه دارد به ویژه برای زنان. زنان پناهنده معمولا از حاشیه نشینی، خشونت جنسی و جنسیتی و ازدواج کودکان رنج می برند. برخی از آنها هنگام فرار از درگیری به شدت مجروح می­شوند و شرایط فوق­ العاده سختی را تجربه می­کنند

مجوز اقامت موقت یا دائم ترکیه با هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه

یکی دیگر از انواع خدمات ارائه شده توسط هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه به سرپرستی تینا سعادتمندی، مجوز اقامت موقت یا دائمی در این کشور(ترکیه( است. مجوز اقامت ترکیه مجوزی است برای اقامت بیش از سه ماه در ترکیه برای اهدافی مانند اسکان، کار یا تحصیل صادر می­شود.

اجازه اقامت به شما امکان می دهد در ترکیه زندگی کنید، تحصیل کنید، ازدواج کنید، گواهینامه رانندگی دریافت کنید، شماره مالیاتی بگیرید، حساب بانکی باز کنید، ملک بخرید، سرمایه گذاری کنید و خیلی چیزهای دیگر.

چه کسانی به مجوز اقامت ترکیه نیاز دارند؟

با هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه به مدیریت تینا هاشمی می­توانید در کوتاه­ترین زمان ممکن، روند قانونی اخذ ویزای اقامت دائم یا موقت را پشت سر بگذارید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

بسته به نوع ویزای شما که از طریق هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه اتخاذ نموده­اید، می­توانید برای یکی از مجوزهای اقامت زیر درخواست دهید:

اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه

بیشتر افراد به دنبال اخذ مجوز کوتاه­ مدت ترکیه هستند که معمولا بنا به دلایل زیر انجام می­گیرد:

  • برای تحقیقات علمی
  • برای ایجاد ارتباطات تجاری
  • برای شرکت در یک برنامه آموزشی ضمن خدمت
  • برای اهداف آموزشی یا مشابه در چارچوب برنامه های تبادل دانشجو
  • برای اهداف گردشگری
  • برای شرکت در دوره های آموزش ترکی

اجازه اقامت طولانی مدت در ترکیه

مجوز اقامت طولانی مدت ترکیه برای افرادی امکانپذیر است که حداقل به مدت8 سال در این کشور به طور دائم زندگی کرده باشند. در این صورت آنها می­توانند برای اقامت دائم ترکیه درخواست بدهند.

جمع بندی

لازم به ذکر است که در صورت اشتغال به کار در لهستان بر اساس قراردادهای کار و قراردادهای قانون مدنی، مجوز کار لازم است. مجوز کار سندی است که به یک خارجی اجازه می دهد تا به طور قانونی در لهستان کار کند، مشروط بر اینکه فرد خارجی دارای اقامتگاهی باشد که آنها را قادر به انجام کار مطابق با مقررات می کند. هلدینگ مهاجرتی و پناهندگی در ترکیه به مدیریت تینا سعادتمندی تمامی مراحل اخذ ویزای کار لهستان را برای شما انجام می­دهد. البته باید تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت کامل و جامع تحویل بدهید.

وب سایت فانوفا با داشتن رتبه برتر گوگل، راهی آسان و کاربردی برای معرفی و تبلیغ خدمات مرتبط با کسب و کار شما ایرانی های مقیم هند است. با درج آگهی­ های خدماتی خود در این وب سایت می توانید مشتریان بیشتری را جذب کرده و سود بالاتری به دست بیاورید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 https://fanofa.com/immigration-fanofa0004886.htm             

#ترکیه#استانبول#پناهندگی#پناهندگی_ترکیه#هلدینگ#پناهندگی#فانوفا#هلدینگ_مهاجرتی#fanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد