https://fanofa-world.blogsky.com/
این پست، شرح شغل مشاور فروش بیمه در کانادا را خدمت شما کاربران محترم، ارائه می دهد. شما، با خواندن این مقاله لیستی از مهمترین وظایف و مسئولیت های نماینده فروش بیمه در کانادا را خواهید شناخت. می توانید از این آگاهی ها، جهت صرفه جویی در زمان، جذب نامزدهای واجد شرایط و استخدام بهترین کارمندان استفاده کنید. سایت فانوفا، به طور پیوسته آگهی های جذب نماینده فروش بیمه در کانادا را منتشر می کند. اگر به دنبال استخدام یا جذب نیرو هستید، می توانید به طور موثری از این وب سایت، استفاده نمایید.
نماینده فروش بیمه، شخصی است که بیمه نامه می فروشد. نماینده فروش بیمه با مشتریان تماس می گیرد و با آنها ملاقات می کند تا پایگاه اطلاعاتی مشتریان خود را افزایش دهد. هدف نماینده فروش بیمه کسب اطلاعات در مورد نیازهای مشتریان و مطابقت آنها با بیمه نامه هایی است که ارائه می دهند.
مشاور فروش بیمه در کانادا، مسئول طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی موثر برای فروش قراردادهای بیمه جدید یا اصلاح قراردادهای موجود است. وی همچنین به برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه، استفاده از کانال های مختلف بازاریابی، ارزیابی خواسته های مشتریان می پردازد. در مجموع، فروش برنامه های حفاظتی مناسب، ایجاد روابط قوی برای تضمین رشد، حفظ و ارتقای موقعیت موسسه، مهمترین عناوین شغلی هستند که مشاور فروش بیمه در کانادا به انجام آنها می پردازد.
نکته: سابقه پزشکی و یا آشنایی با صنعت بیمه درمانی مزیت مضاعفی است
اگر تا به حال به تبدیل شدن به یک نماینده فروش بیمه فکر کرده اید، چندین ویژگی وجود دارد که حداقل تا حدی باید از آنها برخوردار باشید. توجه داشته باشید که فروش بیمه میتواند یک پیشنهاد سودآور، با کمیسیونهای نسبتاً پردرآمد و سطح بالایی از استقلال با ساعات کاری انعطافپذیر باشد. با این حال، کار آسانی نیست. شما باید انتظار نرخ بالایی از رد مشتری و استرس را داشته باشید. در ادامه به برخی از مهارتها و دانشهای لازم برای موفقیت در این شغل، اشاره می شود:
نماینده ای که صرف نظر از نیازهای مشتری فقط برای دریافت پورسانت، عمل می کند، احتمالاً دوام زیادی در تجارت نخواهد داشت. نمایندگان و کارگزارانی که با دقت به آنچه مشتریان بالقوه می گویند گوش می دهند، می توانند اعتماد آنها را جلب کنند که سخت ترین بخش کار آنهاست.
مشتریانی که می توانند در صورت نیاز به نمایندگی های خود دست پیدا کنند، به احتمال زیاد خوشحال و مطمئن می مانند. پاسخ به موقع به درخواست ها و تماس های تلفنی ضروری است. شما باید بتوانید کاری را که می گویید انجام دهید. یکی از گلایه های عمده کسانی که بیمه نامه عمر می خرند این است که بعد از خرید بیمه نامه، کسی در اطراف نیست که به سوالات آنها پاسخ دهد.
این شامل توانایی گوش دادن و همدلی با مشتریان در سطح عمیق تر به منظور تشخیص آنچه واقعاً می خواهند و نیاز دارند، می شود. یک نماینده خوب با درایت است و می داند چگونه به مشتری کمک کند تا واقعیت مالی را به وضوح ببیند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک نماینده موفق بیمه، از اطلاعات جمع آوری شده توسط وب سایت فانوفا استفاده کنید. بدون تردید کمک زیادی به شما خواهد کرد.
یک نماینده بیمه خوب خیلی بیشتر از نحوه فروش یک بیمه نامه می داند. نماینده باید جنبههای مالیاتی و حقوقی محصولاتی را که میفروشد و نحوه طراحی آنها برای تناسب با وضعیت مالی کلی مشتری را درک کند. برخی از نمایندگان برنامهریزی مالی، تهیه مالیات بر درآمد، یا راههای دیگر خدمات مالی را به عنوان حرفه اصلی خود انجام میدهند و در صورت لزوم، تجارت بیمه را اضافه میکنند.
هدف از جذب یک مشاور فروش بیمه در کانادا معمولا جستجوی فعال و جذب مشتریان جدید است که به شرکت های بیمه در کانادا، کمک می کند، تجارت خود را گسترش دهند. در واقع، نماینده فروش بیمه، نیازها و خواسته های شرکت ها را در نظر گرفته و بر اساس آن، اقدام به فروش می کنند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، وب سایت فانوفا، اطلاعات جامع و کاملی در این باره، گرد آوری نموده است.
https://fanofa.com/ghazaleh-pouyan-fanofa0004274.htm
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#بیمه#مشاور-بیمه#fanofa