Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

آموزش زبان فارسی در مالزی

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آموزش زبان فارسی در مالزی توسط اساتید با سابقه به صورت آنلاین و حضوری با در نظر گرفتن تمامی مهارت هایی که در زبان فارسی لازم است آموخته شوند، انجام می گیرد.

سایت فانوفا به دلیل بستر خوبی که در فضای بزرگ گوگل دارد این امکان را برای ایرانیان و غیر ایرانی ساکن مالزی فراهم کرده است تا خدمات خود را به صورت رایگان ثبت کنند و در معرض دید مخاطبین خود قرار دهند.

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع آموزش زبان در مالزی آشنا کنیم و به توضیح کامل آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ویژگی های عمومی زبان فارسی

از ویژگی های عمومی زبان فارسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قوه نطق و زبان: همه انسان ها به گونه ای آفریده شده اند که از همان سال های اولیه، به درک نظام ارتباطی جامعه و پیچیدگی های تسلط پیدا می کنند
  • طرح بندی زبان: با پذیرش نظام مند بودن زبان که ترکیبی از ساخت های آوایی، صرفی، نحوی، قواعد منسجم گفته ها و نوشته ها است می توان به صورت هدفمند برای یادگیری زبان آن را به بخش های مختلف تقسیم کرد و با تقسیم زمان بندی برای هر بخش: درجه بندی محتوا، تدوین کتب درسی یادگیری را شروع کرد
  • عدم وابستگی به زمان و مکان: انسان ها با توجه به نظام بند بودن زبان می توانند زمان و مکان را درنوردند و درباره زمان حال، آینده، گذشته به صحبت بپردازند
  • خلاقیت زبان: با خلاقیت داشتن در زبان می توان براساس قواعد و قوانین همراه با واژگان می تواند در هر موقعیت تازه و در رویارویی با هر مورد جدیدی مطابق با آموخته های ذهنی خود، عباراتی تازه و جدید بسازد و به زبان بیاید.

سایت فانوفا خدمات آموزش و عمومی را به صورت رایگان در فضای گوگل ثبت می کند و درمعرض دید مخاطبین ایرانی و غیر ایرانی ساکن مالزی قرار می دهد.

برای یادگیری زبان و آموزش زبان فارسی در مالزی لازم است کودک حروف اصلی را بشناسد و از ترکیب کلمات و ساخت یک کلمه یا جمله معنی دار سر در بیاورد.

به گونه ای که معنی کلمات و جملات را بفهمد و بتواند در تعاملات اجتماعی به راحتی از زبان استفاده کند.

پس یک کودک برای یادگیری زبان فارسی به یادگیری موارد زیر احتیاج دارد:

  • صداشناسی
  • ساخت کلمات
  • نحو
  • علم معانی
  • علم علائم و اصطلاحات زبانی

اصول اولیه آموزش زبان فارسی

1 برای آموزش زبان فارسی در مالزی ابتدا باید درباره انگیزه زبان آموز پرسیده شود تا مطابق با انگیزه ای که دارد در گروه های آموزشی مناسبی قرار گیرد و در مورد اشتراکات یکدیگر بهتر ارتباط بگیرند و به پیشرفت در یادگیری زبان دست پیدا کنند.

2 شناسایی سبک و شیوایی زبان آموز مهم است چرا که عده ای زبان فارسی را به صورت دیداری یاد می گیرند و عده ای دیگر به صورت کلامی، از این رو با دانستن این موضوع می توان گروه ها را مشخص کنید و متناسب با آن درس ها عرضه شوند و با این روش سرعت و کیفیت آموزش بیشتر خواهد شد

3 ایجاد تقویت انگیزه در زبان آموز برای یادگیری زبان فارسی

4 لبخند زدن امر مهمی است که مدرس باید در کلاس های خود رعایت کنند تا حس آرامش و امنیت در زبان آموزان تقویت شود و انرژی مثبت بگیرند

5 صحبت درمورد ویژگی های زبان با زبان آموز

6 استفاده از مرور درس ها در طول کلاس ها

7 استفاده از روش های شنیداری و گفتاری، تکرار و تمرین و مشارکت همگانی

8 از بین بردن موانع روانی زبان آموز و ایجاد یک فضای دوستانه

9 استفاده از فیلم و موسیقی

سخن آخر

آموزش زبان فارسی در مالزی توسط اساتید مجرب و با سابقه هم چون معصومه افشار آموزگار ابتدایی با بیش از 35 سال تجربه تدریس در مدارس فارسی زبان مالزی انجام می گیرد.

  • تدریس به صورت آنلاین در کشورهای بین المللی مانند هلند و ترکیه
  • آموزش تخصصی زبان فارسی و کلیه دروس از اول ابتدایی تا ششم به صورت آنلاین و حضوری

سایت فانوفا با بستر خوبی که درفضای بزرگ و گسترده گوگل دارد، امکان ثبت رایگان آگهی خدمات را برای مخاطبین ایرانی و غیر ایرانی ساکن مالزی فراهم آورده است.

https://www.fanofa.com/teaching-persian-fanofa0001711.htm

http://www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#اگهی#تبلیغات#آگهی#فارسی_زبانان#مالزی#زبان_فارسیfanofa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد