Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

کسب درآمد قانونی و فوق العاده آنلاین با دیجیتال مارکتینگ از سراسر دنیا در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کسب درآمد قانونی و فوق العاده آنلاین با دیجیتال مارکتینگ از سراسر دنیا

کسب درآمد قانونی آنلاین با آموزش های قدم به قدم و حمایت 24 ساعته از طریق تبلیغات در سوشیال پلتفرمهای مختلف بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی ✴️کار کردن با تیم بزرگ بین المللی از سراسر دنیا ✴️فراگیری تخصص حرفه ای در زمینه سوشیال مدیا مارکتینگ ✴️ساپورت 24 ساعته از طرف منتور، کوچ و اعضای گروه ✴️درآمد قانونی باورنکردنی خوشحالم که بعنوان یک کوچ موفق فارسی زبان میتونم به هزاران هموطن باانگیزه از سراسر دنیا در این مسیر فوق العاده کمک کنم تا اونها هم بتونن حال و آینده زیباتری رو برای خودشون و خانوادشون رقم بزنن.

کانادا کبک

شماره تماس: 14388960159             سارا سلیقه دار

https://www.fanofa.com/make-legit-money-online-fanofa0004057.htm

 



به صورت کلی، هر کاری که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، سایت، پیامک و...) برای تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید، نوعی بازاریابی دیجیتال است.دیجیتال مارکتینگ مرزبندی مشخصی ندارد که لیستی از ابزارها و وظایف را برای آن تعریف کنیم اما براساس تجربه و کارهای متداول می‌دانیم بیشتر، چه کارهایی زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.دنیای دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده است. در این فرصت و با شما عزیزان همراه مراحل مهم یا به عبارت بهترمهمترین مراحل دیجیتال مارکتینگ را مرور خواهیم کرد.

مرحله اول: جستجو

طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد افرادی که دسترسی به اینترنت دارند قبل از هر خریدی درباره آن کالا در اینترنت جستجو می‌کنند. این جستجو می‌تواند یک اطلاع از قیمت ساده یا تحقیق عمیق باشد.

اگر گوشی‌باز نیستید و از مدل‌های جدید عرضه شده خبر ندارید، با جستجوی عبارت‌هایی مثل: «بهترین گوشی‌های جدید»، «بهترین موبایل »، « فلان گوشی سامسونگ» سعی می‌کنید تا فهرستی از مدل‌های مورد نظرتان  را پیدا کنید.

نقش دیجیتال مارکتینگ در این مرحله به چند بخش قابل تقسیم است. اول باید مقالات یا ویدیو مطابق نیاز شما تهیه و منتشر کرده باشد. این بخش کار همان بازاریابی مبتنی بر محتوا است. دوماً وبسایت یا هر نوع بستر دیگری که برای انتشار محتوا در نظر گرفته شده باید سئو باشد. به زبان ساده یعنی صفحه یا وبسایت در میان هزاران نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی بگیرد.

مرحله دوم: مقایسه

وقتی چند فهرست و راهنماها را خواندید حالا وقت مقایسه کردن مدل‌ها است. نام سه مدل پیشنهادی را جستجو می‌‌کنید. در جستجو روی اولین لینک که یک تبلیغ است کلیک می‌کنید. تبلیغات داخل گوگل از سرویس گوگل ادز مدیریت و اجرا می‌شوند. کارشناس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند تبلیغات را طوری بهینه‌سازی کند که در میان نتایج جستجو به صورت هدفمند به مشتریان بالقوه نمایش داده شود.

معمولاً در جستجوها به یک نتیجه اکتفا نمی‌کنیم و چندین تب همزمان باز می‌کنیم. وقتی چندین گزینه وجود دارد، جزئیات اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. در این مرحله کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید مطمئن شود که اطلاعات موردنیاز کاربر در دسترس هستند و در کل تجربه کاربر رضایت‌بخش باشد. اینجا مهارت‌های طراحی، تجربه و واسط کاربری نقش پیدا می‌کنند.

به علاوه باید به کمک ابزارهای تحلیل دیجیتال مثل گوگل آنالیتیکس درک کرد که کاربران از چه منابعی وارد وبسایت می‌شوند، چه کارهایی انجام می‌دهند و چه چیزی باعث می‌شود از خرید منصرف شوند.

مرحله سوم: ترغیب به خرید

بعد از کلی تحقیق به یک انتخاب نهایی می‌رسید. قیمت‌ها، گارانتی و لوازم جانبی را هم بررسی می‌کنید و در نهایت تصمیم می‌گیرید از یک فروشگاه نه چندان مشهور خرید کنید.در مراحل خرید کارها به خوبی پیش می‌رود و پیامکی دریافت می‌کنید که ثبت سفارش را تایید می‌کند.

مرحله چهارم: وفادارسازی و بازگشت مشتری

از گوشیی که خرید‌ه اید راضی هستید و هرکسی می‌پرسد ار کجا خریدی نام فروشگاه اینترنتی را می‌گویید. فرضاً گلس و قاب برای گوشی نخریده‌اید. در همان روز پیامکی از طرف فروشگاه اینترنتی دریافت می‌کنید که گلس و قاب‌های این مدل ۳۰ درصد تخفیف خورده‌اند. گلس و قاب را هم از همین فروشگاه سفارش می‌دهید. در پیامک تبلیغ لینک صفحه اینستاگرام فروشگاه هم گذاشته‌اند؛ بعد از نگاهی به صفحه اینستاگرام از محتوایش خوشتان می‌آید و دنبالش می‌کنید.

در این مرحله دیجیتال مارکتر تلاش می‌کند با ارسال پیام‌، تبلیغات، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تدوین کمپین‌های فروش اینترنتی، کاری کند که مشتریان قبلی را به خرید دوباره ترغیب کند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

 #کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#درآمد#آنلاین#دیجیتال_مارکتینگ#کبک#کسب_درآمد#fanofa

 

 

خدمات ساختمانی در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خدمات ساختمانی

کلیه خدمات نام برده با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شوند: ۱. خدمات و تعمیرات برق ساختمان ۲. نصب کابینت آشپزخانه و کمد ۳. کاغذ دیواری، نقاشی ۴. انواع کفپوش ( لمینت،موکت و...) ۵. نصب و مونتاژ انواع اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی و ال سی دی شماره تماس: 01772196726

برلین آلمان

شماره تماس: 4901772196726               هومن کریمپور

https://www.fanofa.com/building-services-fanofa0004049.htm

 



انتخاب کفپوش یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های شما در هنگام تغییر دکور خانه است. کفپوش مورد استفاده، یک بخش اصلی از طراحی داخلی شماست. قبل از انتخاب، بهتر است که درباره معایب و مزایای هر نوع آن اطلاعات کسب کنید. کفپوش ها انواع مختلفی دارند پس مشخص است که باید زیرسازی و شرایط مناسبی برای نصب هر یک از آن ها وجود داشته باشد.

چگونه کف‌پوش را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب کف‌پوش، بهتر است با تعیین این‌که به چه چیزی نیاز دارید، شروع کنید. و عوامل زیر را در نظر بگیرید:

 

اتاق: بعضی از انواع کف‌پوش مانند موکت و چوب بادوام برای هر فضایی مناسب نیستند.

شرایط خانواده: بچه‌های کوچک و حیوانات خانگی نیاز به کف‌پوش ضد لک و مقاوم دارند.

بودجه: قیمت‌ها رنج گسترده‌ای دارند، پس لازم است تعیین کنید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید.

ملزومات نصب: بعضی موارد نیاز به یک آستر یا زیرلایه دارد که باعث هزینه بیشتر می‌شود.

سبک: بعضی از انواع مشخص، برای خلق یک فضای زیبا عملکرد بهتری دارند.

انواع مواد کف پوش:

معمولا شش نوع مواد برای کف‌پوش مورد استفاده در خانه‌های مسکونی وجود دارد، از چوب سخت کلاسیک گرفته  تا لمینت سازگار با محیط زیست.

انواع کفپوش ساختمان: کفپوش های سرامیکی

کفپوش‌های سرامیکی را می‌توان یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انواع کفپوش ساختمان دانست. چرا؟ زیرا تنوع بسیار بسیار زیادی دارند، با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود اند، امکان چیدمان متنوعی در این نوع از کفپوش‌ها وجود دارد و نگهداری از آن‌ها آسان است. این کفپوش‌ها از خاک رس و سفال درست می‌شوند و در دو نوع بدون لعاب و لعاب‌دار به صورت مات و براق وجود دارند. کفپوش‌های سرامیکی طرح چوب، کفپوش‌های سرامیکی طرح سنگ و کفپوش‌های سرامیکی طرح آجر نمونه‌هایی از طرح‌ها و مدل های کفپوش سرامیکی هستند که در طراحی‌های مختلف به کار برده می‌شوند.

مزایای کفپوش‌های سرامیکی

تمیزکاری و نظافت آسان

انعطاف بسیار بالا در زمینه طراحی و چیدمان

مقاومت و دوام بسیار بالا

مناسب برای شرایط اقلیمی متفاوت

معایب کفپوش‌های سرامیکی

نصب سرامیک کمی زمانبر است و بهم‌ریختگی ایجاد می‌کند

سرد بودن کف ساختمان به ویژه در پاییز و زمستان

لغزندگی و احتمال سر خوردن (مخصوصا وقتی خیس یا مرطوب باشند)

امکان شکستن یا لب‌پر شده در صورت ضربه شدید

کاربرد کفپوش‌های سرامیکی

کفپوش‌های سرامیکی یکی پرکاربردترین انواع کفپوش داخل ساختمان و کفپوش فضاهای بیرونی مثل حیاط و تراس هستند. به عنوان مثال انواع کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی، کاشی و سرامیک بین کابینتی، کاشی و سرامیک آشپزخانه و پذیرایی و نمونه‌هایی از کاربرد کفپوش‌های سرامیکی در خانه می‌باشند.

کفپوش های بتنی

یکی دیگر از انواع کفپوش در ساختمان کفپوش‌های موزاییکی و بتنی هستند. این نوع کفپوش‌ها نیز در انواع مختلف و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. از کفپوش‌های بتنی اغلب برای فضاهای بیرونی ساختمان مثل حیاط ویلا و تراس خانه استفاده می‌گردد.

 

مزایای کفپوش‌های بتنی

کفپوش‌های بتنی مقاوم و با دوام هستند

این کفپوش‌ها سرعت اجرای بالایی دارند

دارای طرح‌های متنوعی هستند و در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند (حتی سفارشی و به صورت پیش‌ساخته)

صرفه‌ی اقتصادی دارند

برای مناطق سردسیر بسیار مناسب‌اند

در برابر آتش‌سوزی و حرارت مقاوم هستند

معایب کفپوش‌های بتنی

تنوع کمتر نسبت به سایر کفپوش‌ها

بیشتر برای استفاده در فضاهای بیرونی مناسب‌اند

امکان جذب رطوبت و ایجاد کپک در صورت نصب غیر حرفه‌ای و زیرسازی نامناسب

سرد شدن کف ساختمان در صورت استفاده در فضاهای داخلی

کاربرد کفپوش‌های بتنی

درست است که استفاده از کفپوش‌های بتنی بیشتر در فضاهای بیرونی کاربرد دارند، اما امروزه به دلیل تنوع طرح بسیار گسترده‌ی این کفپوش‌ها و همچنین سازگاری آن‌ها با سایر متریال‌ها از نظر بصری، کفپوش‌های بتنی در فضاهای داخلی ساختمان، اتاق خواب‌ها، سرویس های بهداشتی، لابی‌ها و راهروهای ورودی، طراحی داخلی رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن‌های ورزشی و بسیاری از ساختمان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#تعمیرات#نصب#خدمات#آلمان#برلین#fanofa

 

 

شغل آنلاین در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

آنلاین

دوستانی که علاقه به شغل اینترنتی و درآمدزایی در خانه را دارند برای همکاری و یا خرید پیام بدهند 01622477025

آلمان برلین

شماره تماس: 491622477025            یهنام محمدی

https://www.fanofa.com/online-fanofa0004043.htm



اولین سوالی که باید پاسخ آن را بدانید این است که منظور از کسب و کار اینترنتی چیست و چرا امروزه رونق بسیار زیادی پیدا کرده است؟ ساده‌ترین تعریف کسب و کار اینترنتی (iBusiness) یا کسب و کار آنلاین عبارت است از مجموعه فعالیت هایی که بر بستر اینترنت با هدف درآمدزایی انجام می‌شود. بر اساس این تعریف به استفاده از هر روشی که به کسب درآمد از اینترنت منتهی شود، کسب و کار اینترنتی می گوییم.

کسب و کارهای اینترنتی دقیقا مانند کسب و کارهای سنتی، در زمینه های مختلفی راه‌اندازی می شوند که کسب و کارهای فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، اتوماسیون و نمونه ای از کسب و کارهایی است که امروزه در بستر اینترنت به فعالیت مشغول‌اند. امروزه بسیاری از افراد بر این اعتقادند که تقریبا همه کارها  می توانند بر بستر اینترنت فعالیت کنند و یا با استفاده از آن کسب و کار خود را رونق دهند. به طور مثال فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا را در نظر بگیرید که امروزه طیف وسیعی از محصولات را تنها با استفاده از سایت اینترنتی خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

برای راه اندازی و شروع یک کسب کار آنلاین برخلاف سایر کسب و کارها سرمایه اولیه بسیار کم و یا در بعضی موارد نزدیک به صفر است. زیرا چنین کسب و کارهایی برای شروع نیاز به تجهیزات خاصی نمی خواهند و می توانند با یک سایت، صفحه اینستاگرام و درآمدزایی خود را آغاز کنند.

یکی از مهمترین فواید کسب و کار الکترونیک سریع بودن آن ها است، زیرا روش های آنلاین درآمدزایی به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز هستند و بسیاری از فعالیت های خود را به صورت خودکار انجام می دهند و به همین دلیل می توانند از نظر سرعت خدمات و محصولات خود را سریع تر به دست مشتری خود برسانند.

یکی از معایب مهم کسب و کارهای سنتی، مقیاس پذیری پایین است، زیرا معمولا کسب و کارهای سنتی با در مقایسه با کسب و کارهای آنلاین با محدودیت مواجه می‌ شوند. زیرا همانطور که اشاره شد، کسب و کارهای آنلاین در مقابسه با روش های سنتی بسیار سریع‌تر، ارزان تر و بدون محدودیت زمانی و مکانی هستند.

موارد گفته شده در بالا تنها برخی از مزیت هایی است که کسب و کارهای آنلاین در اختیار ما قرار می دهند. اگر بخواهیم به صورت کوتاه سایر مزیت های کسب و کارهای آنلاین را نام ببریم، می توانیم به مواردی از جمله امکان حذف واسطه ها، دسترسی آسان به اطلاعات آماری، دسترسی آسان به فروشگاه اینترنتی، ارزیابی آسان تر کسب و کار و بازاریابی هدفمندتر و هوشمندتر اشاره کنیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود به دانش فنی در زمینه دیجیتال مارکتیگ نیاز خواهید داشت. اگر نمی‌دانید دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه به رشد یک کسب و کار اینترنتی کمک می‌کند به شما توصیه می‌کنیم که مطالعه مطلب زیر را از دست ندهید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#شغل#کار#اینترنت#کار_در_منزل#برلین#آلمان#fanofa

 

اخذ اقامت ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اخذ اقامت ترکیه

اخذ اقامت توریستی کشور ترکیه تمدید اقامت توریستی اخذ اقامت کاری کشور ترکیه اخذ اقامت دائم کشور ترکیه

ترکیه استانبول

شماره تماس: 90905372863558

https://www.fanofa.com/turkey-citizenships-fanofa0004050.htm

 



مرزهای خاکی این کشور بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور قرار دارند، ترکیه از شرق با ایران و ارمنستان و از جنوب شرق و جنوب با عراق و سوریه مرزهای خاکی گسترده دارد. این کشور همچنین از شمال غربی با کشور اروپایی بلغارستان و از شمال شرقی با کشور اروپایی گرجستان هم مرز خاکی دارد. مرز بندی کشور ترکیه با همسایه غربی و اروپایی خود یعنی یونان، شامل مرزهای دریایی و خاکی است، که پیچیدگی و منازعات زیادی در این مرزها بین یونان و ترکیه وجود دارد.

 

ترکیه علاوه بر پایتخت خود که آنکارا است، سه شهر بزرگ و پرجمعیت دیگر به نام‌های استانبول ، ازمیر و  آنتالیا دارد،

شهرهای ترکیه به دلیل گستردگی جغرافیایی، وجود رشته کوه‌های فراوان و مجاورت با دریای سیاه و مدیترانه دارای آب و هوای متنوعی در هر فصل هستند. به طور کلی ترکیه کشوری چهار فصل است. برخی از شهرهای ترکیه همچون آنتالیا، ازمیر و استانبول که در سواحل دریاها بنا شده‌اند، دارای زمستان‌های سرد و بارانی و تابستان‌های گرم و نسبتا خشک هستند. فصل بهار، پاییز و تابستان به ویژه در مناطق ساحلی این کشور یکی از بهترین زمان‌ها برای گردشگران محسوب می‌شود.

نظام سیاسی این کشور جمهوری است، به همین دلیل نام اصلی آن جمهوری ترکیه است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا است که در قسمت مرکزی این کشور قرار گرفته است. واحد پولی کشور ترکیه لیر است که با نماد اختصار TL شناخته می‌شود. پرچم سراسر سرخ با علامت هلال و ستاره سفید، نماد این کشور است. زبان رسمی ترکیه، همانطور که از نام کشور مشخص است، زبان ترکی استانبولی است که از جهاتی با زبان ترکی آذری ( زبان رسمی کشور آذربایجان) متفاوت است. خط مردم این کشور نیز، همان زبان ترکی است که با الفبای سیریلیک یا همان خط لاتین نوشته می‌شود.

کشور ترکیه به وسیله مصوباتی که در کنگره جغرافیای سال 1941 تصویب شد، به هفت ناحیه یا اقلیم تقسیم‌بندی شده است. این تقسیم‌بندی براساس اقلیم و شرایط جغرافیایی مناطق شکل گرفت و هر ناحیه نیز دارای چندین استان است.

به طور کلی ترکیه دارای 81 استان است، نام شهرهای مرکزی همه این استان‌ها، با نام استان یکسان است. تنها سه استان ختای، قوجا ایلی و سقاریه، اینگونه نیستند و نام مراکزشان به ترتیب شهرهای انتاکیه، ایزمیت و آداپازاری نام دارد.از جمله شهرهای پرجمعیت، بزرگ و معروف ترکیه می‌توان استانبول، آنکارا، ازمیر و آنتالیا را نام برد که همه جز مراکز استان‌ها هستند.

فرهنگ مردم ترکیه به واسطه همسایگی با کشور ایران و داشتن اشتراکات دینی و فرهنگی بسیار به فرهنگ مردم ایران نزدیک است. مردم ترکیه مردمی مهمان نواز و بسیار وطن پرست هستند، یک مورد جالب در رابطه با وطن پرستی مردم ترکیه، به سال 2016 برمی‌گردد که پس از وقوع کودتای ناموفق در این کشور، در فردا همان روز حدود 1.5 میلیون پرچم ترکیه در این کشور به فروش رفت. پرچم ترکیه برای مردم این کشور یک نماد مقدس است.

 

ترکیه از لحاظ دینی تقریبا کشوری یکپارچه محسوب می‌شود و 99.8 از مردم این کشور مسلمان هستند، از لحاظ مذهبی نیز 75 تا 85 درصد مسلمانان ترکیه سنی مذهب هستند و 15 تا 20 درصد آن‌ها نیز علوی هستند به همین دلیل جمعیت شیعه مذهبان ترکیه نسبت به سایر مذاهب مسلمانان این کشور در اقلیت قرار دارد.

 

مهم‌ترین تفاوت جمعیتی مردم ترکیه، زبان است. کشور ترکیه متشکل از اکثریت ترک زبان و مناطق کرد زبانی است که در جنوب شرقی این کشور و هم مرز با کشورهای عراق و سوریه قرار دارند. حدود 70 تا 75 درصد جمعیت ترکیه را افراد ترک زبان و 18 درصد آن را کردزبانان تشکیل می‌دهند. عموما مناطق کردنشین ترکیه استان‌های محرومی محسوب می‌شوند و به دلیل قرار گرفتن آن‌ها در اقلیت، مانند سایر استان‌های ترکیه پیشرفت نکرده‌اند. در تصویر زیر نواحی ترک زبان و کردنشین، بر روی نقشه ترکیه مشخص شده است.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

 

#تبلیغات#فانوفا#اقامت#پاسپورت#ویزا#مهاجرت#ترکیه#استانبول#fanofa 

ثبت نام در دوره مافیا در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ثبت نام در دوره مافیا

درود درود درود! برگذاری بازی بزرگ و هیجان انگیز مافیا برای اولین بار در ونکوور! این بازی شنبه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بامداد در وست‌ونکوور برگذار میشه با تم دهه ۱۹۳۰ یا Black Tie، در این بازی ما تلاش کردیم با دیزاین و دکور فوق‌العاده، نورپردازی مافیایی، و درینک های سرد و گرم هیجان و حرارت این بازی رو به حد کمال برسونیم. در طول بازی عکس، فیلمهای کوتاه، و مصاحبه هایی با برترین بازیکنان اون شب گرفته میشه که صدالبته شما میتونید انتخاب کنید که از تصویرتون استفاده بشه یا نه. بازی با ۱۲ بازیکن که ۴ عضو مافیا و ۸ شهروند اونهارو تشکیل میدن به جریان میوفته! برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو جای خود به ما پیام بدین و یه سری به پیج اینستاگرام ما بزنید! Telegram: samangholamibzj Facebook: Saman Gholami Instagram: mafia_van_nights

سامان غلامی

شماره تماس: 17782289580

کانادا ونکوور

https://www.fanofa.com/game-fanofa0004035.htm

 


بازی مافیا از جمله بازی های جذاب و گروهی است که می توانید در جمع دوستانه آن را تجربه کنید. شاید بتوان گفت یکی از راه هایی که می توانید از خستگی و روزمرگی زندگیتان تا حدودی رها شوید، دعوت دوستان و نزدیکانتان به بازی مافیا باشد. شما با یک دورهمی ساده می توانید، اطرافیانتان را به یک چالش دعوت کنید و از لحظات خود لذت ببرید.

این بازی برای اولین بار توسط فردی به نام دیمیتری دیویدف دانشجوی دانشکده روانشناسی دانشگاه مسکو تحت عنوان یک پروژه تحقیقاتی ایجاد و مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن به تدریج در آمریکا و اروپا نیز گسترش یافت تا جایی که در دهه 90 به عنوان یک سرگرمی محبوب در میان خانواده ها جا باز کرد. این بازی به شکل های مختلف در دنیا انجام می شود. شیوه ای که در این نوشته به شما معرفی می کنیم یکی از متداول ترین و معتبرترین روش های انجام  بازی است.

نقش های اصلی بازی مافیا

خدا

وظیفه اصلی خدا در این بازی پیش بردن روند درست بازی است. هنگامی که شب می شود و همه بازیکنان چشمان خود را می بندند، خدا به ترتیب نقش ها را بیدار می کند و از آن ها سوالاتی را می پرسد. مثلا برای مافیا این سوال را مطرح می کند که “قصد دارید چه کسی را بکشید؟”. برای دکتر این سوال به این شکل مطرح می شود که “قصد نجات چه کسی را داری؟

 

 و برای کارآگاه مطرح می کند که “قصد پی بردن به نقش چه کسی را داری؟”. هنگام روز زمانی که تمام نقش ها بیدار شدند، خدا بازی را بدون طرفداری از گروه خاصی به سمت جلو می برد. به همین ترتیب بازی با چرخه روز و شب ادامه می یابد تا در هر چرخه یک نفر کشته و از بازی خارج شود. البته اگر دکتر در شب، فرد کشته شده توسط مافیا را نجات دهد، فرد کشته شده از بازی حذف نمی شود.

توجه داشته باشید که استفاده از اسامی مختلف برای یک نقش در کارت ها یا محل های برگزاری مسابقات، تفاوتی در ماهیت نقش ایجاد نمیکند و بعضی از قابلیت ها که به نقش های  جدید داده می شود کاملا دلخواه و توافقی است!

در یک گروه 10 نفره معمولاً 3 مافیا حضور دارند که در اولین شبی که توسط خددای بازی  اعلام می شود با یکدیگر آشنا می شوند. هنگامی که افراد حاضر در بازی سعی می کنند تا مافیا را شناسایی و از بازی حذف کنند، مافیا باید نقش خود را به کلی کتمان و یا با دروغ افراد را از نظر خود منصرف کنند.

نقش مافیا مهم ترین نقش در این بازی است چرا که اگر دیگران متوجه نقش آنها شوند مافیا به ترتیب از بازی حذف می شوند و هیجان بازی کاسته می شود. گروه مافیا برای اینکه بتوانند موفقیت بیشتری داشته باشند باید در روز به خوبی با یکدیگر همکاری کنند و برای افرادی که می خواهند در شب بکشند، استراتژی مناسبی داشته باشند.

پدرخوانده یا رییس مافیا

مهم ترین نقش مافیا متعلق به پدرخوانده می باشد. رییس مافیا  می تواند با مشورت سایر اعضای مافیا، یک نفر را از میان شهروندان انتخاب کرده و با شلیک گلوله از بازی حذف کند.

 

لازم به ذکر است، استعلام پدرخوانده منفی می باشد. این بدان معناست که اگر کارآگاه در شب از خدا بخواهد تا در راستای شناسایی نقش پدرخوانده تاییدیه بدهد، خدا نمی تواند او را راهنمایی کند و استعلام منفی می دهد!

دکتر لکتر یا جراح

نقش دکتر مافیا این است که در هر شب می تواند یکی از اعضای مافیا را انتخاب کند تا در صورت تیر خوردن توسط حرفه ای، کشته نشود و در بازی بماند.اگر فرد کشته شده توسط دکتر نجات یابد، می تواند به بازی خود ادامه دهد و اگر توسط دکتر این کار انجام نشود از ادامه بازی حذف می شود.البته دکتر لکتر می تواند خود را نیز فقط یکبار نجات دهد!

نقش های فرعی تیم مافیا

توجه داشته باشید که پدرخوانده و دکتر لکتر دو نقش اصلی و الزامی گروه مافیا هستند و نقش های زیر کاملا فرعی بوده و استفاده از این نقش ها اصلا الزامی ندارد و فقط در بازی های با تعداد شرکت کننده بالا و  برای اینکه اکثر افراد نقشی در روند بازی داشته باشند، قابل استفاده هستند.

شاه کش

این نقش ۲ دفعه در طول شب یا مرحله دوم رای گیری می تواند نقش بازیکنی را حدس بزند. اگر درست حدس زده باشد آن بازیکن از بازی حذف می شود.

معشوقه

این نقش معشوقه پدرخوانده است! با مرگ او مافیا از شدت خشم به دو نفر حمله می کنند. با مرگ رییس مافیا، او جای رییس را می گیرد و دوستور قتل را می دهد!

تروریست

کاراکتر تروریست از اعضای اکیپ مافیا است. اگر این فرد در روز با رای شهروندان کشته شود، این توانایی را دارد تا بتواند یکی از بازیکنان را با خود حذف و یا ترور کند.

مذاکره کننده یا روانکاو

یکی از اعضای مافیا فرد مذاکره کننده است. این فرد می تواند یکی از اعضا را انتخاب و او را عضوی از گروه مافیا کند. اگر مافیا قصد مذاکره داشته باشند این فرد در شب با گاد مطرح می کند. مافیا پس از انتخاب فرد مذکور چشم های خود را می بندند و خدا بر روی دست فرد انتخاب شده می زند. افرادی که در کاراکترهای کارآگاه و پزشک هستند هرگز نمی توانند به مافیا تبدیل شوند.

نقش های شهر

وظیفه اصلی شهروندان در این بازی پی بردن به نقش مافیا با وجود تمام دروغ هایی است که آنها می گویند. بهترین پیشنهادی که برای موفقیت در این نقش برای شما داریم، برقراری دوستی با افراد دیگر است و اینکه به نشانه های کلامی، غیر کلامی و شهود خود اطمینان کنید.

کارآگاه

کارآگاه جزء شهروندان است. کارآگاه در هر دوره از شب می تواند به یکی از افرادی که گمان می کند مافیا است به خدا اشاره کند. این نقش در این بازی بسیار جذاب است زیرا اگر کارآگاه بتواند هویت افراد مختلف بازی را بشناسد، شهروندان می توانند با هم آشنا و علیه گروه مافیا با هم متحد شوند.

دکتر شهر

در بازی مافیا نقش دکتر جزو شهروندان محسوب می شود. دکتر در هر دوره از شب می تواند در صورت تشخیص درست یکی از افرادی را که مافیا کشته اند را نجات دهد. البته دکتر می تواند در طول روند بازی یکبار نیز خودش را نجات دهد.

جان سخت یا رویین تن

رویین تن یا جان سخت، یکی از قوی ترین شهروندان بازی است. کار اصلی او این است که می تواند در شب از خدا استعلام افراد بیرون بازی را بگیرد تا مشخص شود چه نقش هایی از بازی خارج شده اند و البته ۲بار بیشتر نمی تواند از خدا استعلام بخواهد.

در ضمن او در شب یکبار رویین تن است و اگر مافیا به او شلیک کند، کشته نخواهد شد. تیم مافیا حاضر در بازی یا می توانند او را در روز و با جمع آوری آرای شهروندان به قتل برسانند یا اینکه ۲ شب به او شلیک کنند!

حرفه ای یا اسنایپر

اسنایپر یا حرفه ای یکی از مهره های مهم شهروندان است. او معمولا 2 تیر دارد. با توجه به تعداد نفرات ممکن است این تیرها کم یا زیاد شود. حرفه ای به دستور گاد بیدار می شود و به فردی که گمان می کند مافیا است، شلیک می کند.

توجه داشته باشید، در صورتی که حرفه ای در انتخاب مافیا درست عمل کرده باشد در بازی می ماند و اگر به اشتباه به یکی از شهروندان شلیک کند خودش از بازی حذف می شود. لذا این شخصیت باید زمانیکه شناخت درستی نسبت به مافیاها ندارد، از شلیک کردن خودداری کند!

شهردار

نقش شهردار به این صورت است که زمانیکه بین ۲ یا ۳ نفر رای گیری برای خروج صورت میگیرد، می تواند در صورت تمایل در شب رای گیری بین گزینه های  ُملغی کردن، رای گیری و یا رای مستقیم خروج یه یکی از گزینه های رای گیری، یکی را انتخاب نماید و به خدای بازی اعلام نماید.

روانشناس

نقش روانشناس این است که می تواند در شب به خدا اعلام نماید و یک نفر را که حدس میزند مافیا است و یا در حال گمراهی شهروندان است، ساکت کند تا در روز بعد نتواند صحبت کند. شخص انتخاب شده اگر به رای گیری هم در آن روز برود امکان دفاع از خود هم ندارد!

شهروند ساده

شهروند ساده نقش خاصی در بازی ایفا نمی کند و وظیفه ای که دارد شناخت مافیا و کمک به شهر جهت خارج کردن مافیاست.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#مافیا#بازی#ونکوور#هیجان#شادی#fanofa