https://fanofa-world.blogsky.com/
بنز C300
بنز c300 کارکرد 35000 بدون تصادف مون روف پلاک بی سی قیمت 41790 بعلاوه مالیات 778-814-4447 خشایار
خشایار فیاضی
شماره تماس: 17788144447
https://www.fanofa.com/-fanofa0003916.htm
طی رشد و نمو خانواده مرسدسبنز، دو کلاس بیشتر از همه نظرها را به خود جلب کردهاند؛ یکی سطح اولیه لوکس CLA و دیگری مدلهای سطح بالای مرسدس-AMG GT S. مهمتر از همه اینها، نحوه برخورد کلاس جدید C در برابر رقابت بیرحمانه در میان سدانهای کامپکت پرمیوم است. در این کلاس خودرو، معمولاً آئودی سرآمد طراحی و ویژگیهای لوکس است و بامو نماد عملکرد بهحساب میآید. این در حالی است که کادیلاک ATS، آکورا TLX و آخرین لکسس IS جدید، تازهواردان این عرصه هستند. امّا با توجه به عملکردی که بنزهای کلاس C در آزمایشها از خود نشان دادهاند، این خودروها همیشه در سطح بالای سدانها کامپکت پرمیوم قرار میگیرند. مرسدسبنز کلاس C بهعنوان پرفروشترینهای برند وظیفه دارد تا در مقابل تمام رقبای غرب و شرق و امریکایی بایستد.
مرسدسبنزهای کلاس C به لطف مهندسی زیرکانه و کاربرد آلومینیوم بیشتر در ساختار خود، در عین حال که فضای داخلی و ابعاد بدنه بزرگتری دارند، ولی سبکتر هستند. این خودروها همچنین به تکنولوژیهای بیشتر ایمنی و اطلاعات و سرگرمی مجهز شدهاند. در همین حال، قیمتها به بالاتر صعود کرده تا CLA کمی نفس تازه کند.
البته آپشنهای مختلفی برای خودروی تست استفاده شده است؛ آپشنهایی مانند پکیج اسپورت
چرخهای ۱۸ اینچی AMG، صندلیهای اسپورت، دیسکهای ترمز روزنهدار در جلو و آرایش اسپرتی ابزارهای لمسی، پکیج مولتیمدیاشامل سیستم راهبری COMAND با نمایشگر ۸/۴ اینچی LCD و کنترل صوتی و دوربین نمای عقب، پکیج پرمیوم با امکاناتی چون سیستم صوتی Burmester همراه با رادیوی ماهوارهای، رنگآمیزی نقرهایو همچنین گرمکن صندلیهای جلو.
موتور ۲ لیتری چهار سیلندر C300 به صورت حداکثر، ۲۴۱ اسببخار با استفاده از توربوشارژر برای این خودرو تولید میکند. یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال این نیرو کمک میکند. در همین حال، دینامومتر نشان میدهد که گشتاوری به میزان ۳۷۰/۱ نیوتنمتر در دور موتورهای ۱۳۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار میگیرد. البته باید اذعان کرد که واکنش پدال نسبتاً کم است. از لحاظ عملکرد در شتاب، C300 کادیلاک ATS 2.0T را میگیرد ولی به بامو ۳۲۸i نمیرسد. این خودرو در مدت ۶/۱ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و در تست یکچهارم مایل نیز این فاصله را در ۱۴/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۴/۵ کیلومتر بر ساعت میپیماید که عملکردی ضعیفتر نسبت به رقبایش محسوب میشود. به عنوان مثال، یک بامو ۳۲۸i xDrive با دیفرانسیل تمامچرخ متحرک که حتی ۷۰ کیلوگرم از C300 سبکتر است، در ۵/۸ ثانیه ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را رد میکند و رکورد یکچهارم مایل آن نیز ۱۴/۳ ثانیه است.
در زمینه چسبندگی در پیچها، C300 با چسبندگی ۰.۸۸g بامو ۳۲۸i سدان را پشت سر میگذارد. البته عملکردش نسبت به کادیلاک ATS 2.0T با چسبندگی ۰.۹g در پیچ ضعیفتر است. در تست ترمز، این مرسدسبنز که از تایرهای پیرلی سینتوراتو رادیالز استفاده میکند، فاصله توقف ۵۳/۹۵ متر از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت نشان میدهد که در واقع نسبت به میانگین کلاس خود پایینتر است. همچنین در طول تست، برخی نشانهها عدم کنترل لازم از سیستم ترمز دیده شد.
تیونینگ بینظیر سیستم تعلیق موجب کنترل بسیار خوب حرکات بدنه در هنگام رانندگی شده است. در همین حال، حالتهای مختلف رانندگی از جمله کامفورت و اسپورتپلاس برای این خودرو درنظر گرفته شده است. همچنین یک سوئیچ مجزا برای غیرفعال کردن حالت استاپاستارت موتور که از لحاظ محیط زیستی اهمیت دارد، درنظر گرفته است.
طراحی MB-Tex شرایط لوکسی مانند چرمهای دیگر مدلهای این برند دارد. کرومهای مات و طرحهای فلزی زیبا شبیه به کارهای «سیلور اسمیت» هستند. صندلیهای جلو که قابلیت تنظیم بسیار بالایی دارند، برای رانندگی طولانیمدت بسیار مناسب هستند. در همین حال، صندلیهای عقب فضای نسبتاً تنگی دارند؛ این صندلیهای جمعشونده میتوانند دو شخص بزرگسال یا سه کودک را در خود جای دهند. اگر وسیله اضافی یا جک در صندوق عقب خودرو نباشد، C300 میتواند ۰/۳۶۲ مترمکعب وسایل را در خود جای دهد. این صندوق عقب همچنین داری یک کف بزرگ برای قراردادن وسایل ضروری است.
در همین حال، یک گزارش عجیب و غریب را نیز باید از این خودرو بدهیم. همانطور که از هر خودروی بنز انتظار میرود، نوربالا موقعیت «خاموش» ندارد (یک تنظیم خودکار به این کار رسیدگی میکند). عملکرد گیربکس با استفاده از پدلها و پایه کنترل میشود که ابزار بسیار نچسبی است. در همین حال، با استفاده از روش بریل (خط مخصوص نابینایان) میبایست برای فعال کردن سیستم کروز کنترل اقدام کرد؛ زیرا پایه سمت چپ که برای کنترل آن پیشبینی شده توسط پره غربیلک فرمان پوشیده میشود.
همچنین راهنمای ۳۰۰ صفحهای خریداران را نباید فراموش کرد؛ چون همه قبل از نشستن پشت فرمان و کار با صفحه نمایش و سیستم COMAND باید به خوبی از اطلاعات آن آگاه شوند و اگر شده چند بار آن را بخوانند تا در کار با این سیستم احساس راحتی کنند.
البته مواردی که ذکر شد نمیتوانند گناهان نابخشودنی برای مرسدسبنز باشند. جدیدترین مرسدسبنز دارای بدنهای با ابعاد مناسب، طراحی زیبا و هیجان زیاد در دستان رانندگان است. یک محصول راضیکننده که میتواند زندگی را برای رقیبانش سختتر کند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#بنز #c300 #مرسدس_بنز #مشکی#fanofa