https://fanofa-world.blogsky.com/
https://fanofa-world.blogsky.com/
فال
انجام انواع فال و دعا انلاین به صورت تلفنی و ویس دعا با پست ویژه ارسال میشه پیش بینی اتفاقات آینده با فال قهوه فال تاروت فال پاسور فال شمع فال احساسی فال ترکیبی قهوه تاروت ورق سرکتاب و استخاره طالع بینی و ستاره بینی بخت گشایی و ازدواج محبت و عاشق کردن وبیقراری زبان بندی و دفع دشمن افزایش رزق و روزی و برکت کارگشایی وگره گشایی احضار غائب وبرگشت وغیر تشخیص جفت بودن ستاره بخت بخت گشایی و جلب خواستگار اطلاع از سحر بودن وغیره خوب و بد بودن کار ها ، مسائل احساسی ، مسائل کاری ، مالی ،خرید و فروش ،تحصیل ،استخدام.... با قیمت استثنایی برای گرفتن قیمتها لطفا پی وی و واتساب مراجعه نمایید دعا با قیمت های بسیار مناسب به تمام نقاط کشور با پست ویژه ارسال میگردد.
تهران – ایران
شماره تماس: 9809330779073 مرجان مختاری
https://www.fanofa.com/divination-fanofa0003861.htm
فال ورق گونهای از فالگیری است که، در آن از ورقهای بازی استفاده میشود. پیشینه فال ورق به مصر باستان برمیگردد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد. در اروپا این کار از سده ۱۴ میلادی رواج یافت. یک دسته ورق استاندارد امروزی که در غرب به نام ورق انگلیسی-آمریکایی شناخته شده (یعنی دسته ورق ۵۴ تایی شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک) میتواند برای گرفتن فال بکار رود.
نحوه گرفتن فال ورق و آشنایی با معانی کارت ها
مدت ها قبل از استفاده از کارت ها برای بازی کردن، از آنها برای پیش بینی آینده استفاده می شد. در حقیقت، کارتهای بازی برای اهداف الاهیات اختراع شدند.اگرچه روش های مختلفی برای فال ورق وجود دارد، ما یک روش ساده را به شما نشان خواهیم داد و معانی اساسی که در زیر هر کارت بازی وجود دارد را بیان می کنیم.
هنگامی که معانی اصلی کارتهای بازی را می دانید، می توانید فال کارتی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. در واقع، حتی می توانید در صورت تمایل، فقط یک کارت را انتخاب کنید تا بتوانید یک "پاسخ" سریع و آسان برای مشکل خود دریافت کنید.
اولین چیزهای مهم: فال پاسور از 4 سری کارت تشکیل شده (دل ، خاج، خشت و پیک ) که با چهار عنصر مرتبط است به شرح زیر:
دل - آب
خاج - آتش
خشت - زمین
پیک - هوا
معنای هر کارت بازی:
فال ورق سری دل:
آس دل : عشق و خوشبختی. خانه، نامه عاشقانه. این کارت یک کارت مطلوب است که نشان دهنده رفع مشکلات است.
پادشاه دل : مردی منصف و دارای طبیعت خوب؛ مشاوری منصف و مفید ، مردی با محبت و دلسوز. این مرد بدون صحبت زیاد به شما کمک می کند. اقدامات او مهربانی و نگرانی او را نشان می دهد.
بی بی دل : یک زن با موی عادل و با طبیعت خوب؛ یا یک زن با علائم آب غالب در نمودار خود است. مشاوره مهربان زن محبت آمیز و دلسوز. بعضی اوقات ، این کارت می تواند نشانگر مادر یا چهره مادر باشد.
سرباز دل :دوست صمیمی. جوانی جوانمرد ؛ یا یک جوان با علائم آب غالب در نمودار خود است.
10 دل : موفقیت ، این کارت مهمی است که نشان دهنده ثروت خوب بعد از دشواری است.
9 دل : کارت آرزوها. آرزو / رویا برآورده شده است.
8 دل : هدیه یا دیدار غیر منتظره، دعوت به مهمانی
7 دل : کسی که علاقه اش به شما غیر قابل اعتماد است؛ کسی که محبتهایی ناخوشایند برای شما دارد. این کارت می تواند عاشق بودن باشد.
6 دل : موج ناگهانی از موفقیت. کسی از شما مراقبت می کند ، به شما محبت زیادی می کند.
5 دل : حسادت؛ رفتار بد برخی اطرافیانتان.
4 دل : مسافرت ، تغییر در خانه یا تجارت.
3 دل : عشق و خوشبختی وقتی که کل فال ورق به طور کلی مطلوب است. در یک فال ورق بد ، این می تواند مشکلات عاطفی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای دوست داشتن را نشان دهد.
2 دل : یک مشارکت یا ازدواج صمیمی. این کارت بسیار مطلوب است که نشان دهنده قدرت و پشتیبانی از شریک زندگی است.
فال ورق سری گشنیز:
آس گشنیز : ثروت ، رفاه ، پول / سود غیر منتظره. با این حال ، در یک فال ورق نامطلوب، این پول ممکن است تقریباً به همان سرعت که ظاهر می شود ناپدید شود.
پادشاه گشنیز : مردی با موهای تیره و مهربان. یا مردی با آتش غالب در نمودار خود است. مردی سخاوتمند و با روحیه.
بی بی گشنیز : زن با موهای تیره و با اعتماد به نفس؛ یا یک زن با آتش غالب در نمودار خود است. او ممکن است به شما توصیه های خوبی کند.
سرباز گشنیز : جوانی با موهای تیره یا آتشین. جوانی محبوب ،خوش قلب و بازیگوش. همچنین می تواند یک تحسین کننده را نشان دهد.
10 گشنیز : موفقیت کسب و کار. موفقیت و بدست آوردن پول. سفری که ممکن است باعث پیدا کردن یک دوست جدید یا عشق شود.
9 گشنیز : موفقیت؛ گاهی اوقات یک ازدواج با یک ثروتمند یا یک ثروت بادآورده
8 گشنیز : مشکلات کاری / مشکلات تجاری که ممکن است مربوط به حسادت باشد. به طور کلی تصور می شود این کاملاً نامطلوب است.
7 گشنیز : موفقیت کسب و کار ، اگرچه ممکن است در عشق وجود داشته باشد. تغییر در مشاغل ، مانند یک ترفیع.
6 گشنیز : کمکهای مالی یا موفقیت.
5 گشنیز : دوستی جدید
4 گشنیز: مراقب ناسازگاری یا فریبکاری باشید. در این زمان از پذیرش بدون آگاهی ، دیگران خودداری کنید.
3 گشنیز : عشق و خوشبختی. ازدواج موفق؛ پیشنهاد بلند مدت مطلوب. یک فرصت مطلوب به ویژه از لحاظ اقتصادی.
2 گشنیز : موانع موفقیت؛ شایعات مخرب.
فال ورق سری پیک:
آس پیک : بدبختی؛ گاهی اوقات با مرگ یا ، بیشتر اوقات ، پایان دشوار همراه است.
پادشاه پیک : مردی با موی تیره؛ یا مردی با هوا که در نمودار خود غالب است. مردی جاه طلب .
بی بی پیک : زن بیوه یا مطلقه؛ یا یک زن با هوا غالب در نمودار است.
سرباز پیک : جوانی خصمانه و حسود است.
10 پیک : نگرانی؛ خبر بد.
9 پیک : بیماری ، تصادف ، بدشانسی.
8 پیک : فتنه ، بدبختی ، خطر ، نا آرامی.
7 پیک : توصیه هایی که بهتر از آن انجام نمی شود. مانع موفقیت است.
6 پیک : تغییرات کوچک و پیشرفت.
5 پیک : مخالفت و موانعی که موقتی هستند. بعضی اوقات نشانگر یک فرد منفی یا افسرده است.
4 پیک: نگرانی های کوچک ، مشکلات. مشکلات مالی
3 پیک : شکستن روابط. بعضی اوقات نشان می دهد که شخص ثالث به نوعی در حال برقراری رابطه است.
2 پیک: شکستن انواع روابط، شکست در یک روند مهم در زندگی مشترک. اگر سوال مربوط به یک علاقه خاص عاشقانه باشد ، این یک کارت هشدار دهنده محسوب می شود - خیانت یا جدایی.
فال ورق سری خشت:
آس خشت : یک پیام ، اغلب در مورد پول و معمولاً خبرهای خوب.
پادشاه خشت: مردی جوان با مویی خاکستری، یا مردی با زمین غالب در نمودار خود است. مردی با اقتدار ، مقام یا تأثیرگذاری.
بی بی خشت: زنی با موی بور؛ یک زن با زمین غالب در نمودار خود است. شایعات
سرباز خشت: جوانی احتمالاً با لباس فرم. یک فرد حسودی که ممکن است غیرقابل اعتماد باشد. شخصی که اخبار را به همراه دارد ، عموماً منفی ، اما نسبتاً جزئی است.
10 خشت: تغییر در وضعیت مالی ،غالبا بهتر می شود.
9 خشت: یک معامله تجاری جدید؛ مسافرت رفتن؛ بی قراری؛ تغییر محل زندگی.
8 خشت: شغل جدید؛ تغییر در وضعیت شغلی ، ممکن است در سفر عشق قدیمی را پیدا کنند.
7 خشت: مشاجره در مورد امور مالی یا شغل. به طور کلی انتظار می رود که با خوشحالی حل شود.
6 خشت: مشکلات روابط ،مشاجره، جدایی
5 خشت: خوشبختی و موفقیت. تغییر بهتر. تولد ، یا خبر خوب برای یک کودک. زمان خوبی برای شروع پروژه های جدید است.
4 خشت: افزایش ارزش مالی . ممکن است یک فرد مسن توصیه های خوبی را ارائه دهد.
3 خشت: نامه حقوقی. برای جلوگیری از اختلافات با دیگران مواظب باشید.
2 خشت: مشارکت تجاری؛ تغییر در روابط؛ شایعات
آموزش فال ورق :
بهترین روش برای گرفتن فال پاسور این است که کارت ها را به محض فکر کردن به سوال یا مشکل خود بر بزنید، و سپس کارت ها را به ترتیب خاصی ترسیم کرده و آنها را روی میز بگذارید.
برای پاسخ ساده و سریع به یک سوال ، فقط یک کارت بکشید.
فال ورق شامل ترسیم سه کارت است - اولین نشانگر گذشته است ، دوم وضعیت موجود را نشان می دهد و سوم نتیجه یا آینده موضوع را نشان می دهد.
بعضی از آنها وقتی که به دنبال یک چشم انداز کلی برای یک شخص هستند ، تعداد بیشتری انتخاب می کنند. برای این روش ، سه کارت برای هر یک از این دسته ها بکشید: خود ، خانواده ، دوستانتان ، آنچه انتظار دارید ، آنچه انتظار ندارید و نتیجه.
از دسته بندی های خود متناسب با سوالتان استفاده کنید .
یادداشتهای جالب درباره کارتهای بازی :
در هر چهار سری، سیزده کارت وجود دارد که مربوط به 13 ماه قمری در یک سال است. پنجاه و دو کارت مطابق با پنجاه و دو هفته در سال است.
دل با عنصر آب مطابقت دارند و نشانگر عشق ، دوستی ، خوشبختی و نگرانی های داخلی هستند. به طور کلی ، کارتهای "خوشحالی" هستند.
خاج با عنصر آتش مطابقت دارند و عموماً حاکی از مشکلات تجاری ، جاه طلبی و موفقیت هستند. آنها عموماً نشان دهنده موفقیت و خوشبختی هستند.
خشت با عنصر زمین مطابقت دارد و عموماً بیانگر مسائل شغلی و پول است.
پیک با عنصر هوا مطابقت دارند و عموماً شایعات ، چالش ها ، پیام ها و ناآرامی ها را نشان می دهند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#فال#فال_قهوه#فال_تاروت#ایران#تهران
#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ در طول چند سال گذشته، با بحران های مالی مواجه بوده اند، و همه متوجه شده ایم که اقتصاد ایران، پوست اندازی کرده و شرایط با سال های قبل متفاوت است. در این اقتصاد نوظهور ایران، راهکارهای زیادی برای موفقیت و رونق وجود دارد که من در این مقال به صورت خلاصه به ۳ موضوع مهم برای رونق کسب و کار در سال ۹۷ اشاره می کنم:
۱ – نیاز مخاطب را واقعا درک کنید
پیش فرض ما این است که هر کسب و کاری باید از قبل، نیاز مخاطب را شناخته باشد. اما برای موفقیت بیشتر، بیش از پیش نیاز مشتری را درک کنید. با آنها گفتگو کنید، با مشتریانتان تماس بگیرید، از آنها نظرسنجی تلفنی و حضوری کنید وسعی کنید دقیقا متوجه شوید که آنها چه نیازی دارند؟ سلیقه و درک وعلاقه شما اصلا مهم نیست! آن چه مهم است نیاز مشتری است؛ این نیزها را بشناسید و دقیقا در جهت رفع آن تلاش کنید.
۲ – مشتری را شگفت زده کنید
چه در اطلاع رسانی، چه در تبلیغات، چه در بازاریابی و چه در ارتباط مستقیم با مشتری، او را شگفت زده کنید. امروزه رقبایتان، همه همان خدمات و محصولاتی که شما عرضه می کنید را ارائه می دهند، نقطه تمایز خودتان را شفگت زده کردن مشتری قرار دهید. شیوه برخورد شما، نوع پوشش شما، لحن صحبت تان، زبان بدن شما و همکارانتان، شیوه پرزنت محصول، شیوه ارائه محصول و بسته بندی و پکیجینگ آن، شیوه پول گرفتن و تسویه حساب کردن و نور و دیزاین و عطر و بو و صدای خاصی برای خودتان و مجموعه تان ایجاد کنید، اگر هم در فضای دیجیتال فعالیت می کنید، شیوه ای جدید از طراحی سایت انتخاب کنید که در همه این موارد، مشتری و مخاطب شما شگفت زده شود. وقتی او شگفت زده شد، همه رضایت بیشتری دارد هم خودش، بازاریاب و تبلیغ کننده شما خواهد شد.
۳- فروش، پایان کار نیست!
اگر قبلا می گفتند نقطه پایان خرید یا فروش، تسویه حساب مالی است، امروزه نقطه پایانی برای فروش وجود ندارد. خیلی از اقدامات شما باید بعد از مرحله فروش باشد. خدمات پس از فروش بدهید، باشگاه مشتریان ایجاد کنید، تخفیف ها و آفرها و شرایط ویژه برای مشتریانتان و اعضای باشگاه فراهم آورید. صدای مشتری را بشنوید و او را برای همیشه مشتری وفادار خود کنید.
گروه تبلیغاتی فانوفا افتخار دارد با فراهم آوردن بستری مناسب، رایگان و دردسترس؛ گامی پویا در توسعه و رونق کسب و کار شما عزیزان برداشته است. هرگاه در هر مرحله از فعالی اقتصادی، مالی، خرید و فروش و کسب و کار خود نیاز به تبلیغ را حس کردید به وبسایت فانوفا بروید و فعالیت خود را در این وبسایت به رایگان در اختیار مخاطبان فارسی زبان سراسر جهان قرار دهید. گروه تبلیغاتی فانوفا در وبسایت خود به آدرس www.fanofa.com آگهی شما را به دو زبان فارسی و انگلیسی در معرض دید مخاطبان و متقاضیان قرار خواهد داد. گروه تبلیغاتی فانوفا را به خاطر بسپارید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور
https://fanofa-world.blogsky.com/
خدمات ساخت ویدئو و طراحی گرافیکی برای تبلیغات بیزنس ها
ایران – اردبیل
شماره تماس: 989379066250
https://www.fanofa.com/graphic-design-advertisin-video-fanofa0003814.htm
طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین، هنر ارتباط بصری با مخاطب است که از طریق واژهها، تصاویر و ایدهها اطلاعاتی را منتقل کند. رشته پر رمز و راز طراحی گرافیک در همه محیطها با همه سلائق برای خود جایی باز کرده و در ارتباط با صنعت نیز به هنرنمایی پرداخته است. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبلها، خطوط، منحنیها و نمادها در کنار رنگهای موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.
یک طراح گرافیک باید بداند چگونه با خلق و ساماندهی یک سلسله عوامل تصویری، مفهوم و پیام خاصی را در جهت هدفی مشخص بیان کرده و در مخاطب تاثیر مورد نظر را ایجاد کند. برای این منظور، هنرمند ابتدا باید درک مناسبی از کلیت کار و اطلاعات پیام پیدا کند، سپس نقشه کار را طراحی کرده و در نهایت راه حلی تصویری با کمک ایده، تصاویر، فرمها، رنگها و نوشتهها برای رساندن پیام ارائه دهد. غیر از آن، شاخصهای مهمی چون بررسی و تحلیل مخاطبان از لحاظ گروههای سنی، جنسیتی و… نیز نقش مهمی در طراحی یک اثر گرافیکی ایفا میکند.
گرافیک از واژه یونانی “graphikos” به معنی ترسیم، نگارش و طرح زدن گرفته شده و دو مفهوم قدیمی و جدید دارد.
گرافیک سنتی یا قدیمی: شامل خطاطی، نقاشی دو بعدی و کندهکاری است که بیشترین شکل آن را در آرایش کتابها مانند نقاشی، خوشنویسی، تذهیب و جلدسازی میبینیم.
گرافیک مدرن یا جدید: آنچه امروز به عنوان گرافیک مدرن در ذهن داریم تا قرن ۱۹ میلادی وجود نداشت. این شاخه هنری برای اولین بار توسط یک طراح کتاب آمریکایی در قرن ۲۰ مطرح شد ولی بعدها چنان اهمیت یافت که رشته گرافیک در دانشگاه بصورت یک هنر مستقل تدریس شد و اکنون به یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین مشاغل دنیا تبدیل شده است.
نقش مدرن و جدید گرافیک را اکنون در تمام ابعاد زندگی انسان به وضوح میبینیم، مانند تبلیغات تجاری، کتابآرایی و یا در علائم راهنمایی و رانندگی، نشانههای ورزشی، طراحی اسکناس و …
گرافیک همچنین با طراحی لوگو، آرم و نشانه که به منظور ارائه اطلاعات به مخاطبان طراحی میشود، کمک بزرگی به ارتباطات در مجامع بینالمللی نیز کرده است چرا که به مدد این نشانههای قراردادی دیگر نیاز به نوشتن راهنما و یا دانستن زبان کشورهای دیگر نیست.
رشته گرافیک دیزاین به قدری گسترده شده که حتی شاخههای هنری دیگر نیز به نوعی به آن وابسته شدهاند. برای مثال کاربرد طراحی گرافیک را در معماری داخلی برای طراحی کاشیها، طرحهای کاغذ دیواری و … و یا در زمینه عنوانبندی فیلمها و انیمیشنها نیز میتوان مشاهده کرد.
در یک طراحی گرافیکی عوامل مهمی چون ایدهپردازی، خلاقیت و جذابیت، نقش مهمی ایفا میکنند. بخش ایده یعنی پیدا کردن فکری که بتواند محتوا را به خلاصهترین شکل بیان کند. درست مانند اینکه یک کتاب یا فیلم در یک جمله تعریف شود، به شکلی که نتواند خلاصهتر از آن باشد ولی تا حد امکان تمام داستان را هم بیان کند. هرچه ایده با محتوا، پیام و هدف مرتبط باشد، احتمال خاص بودن ایده زیادتر میشود. ایده علاوه بر داشتن محتوای خاص باید درک مخاطب را نیز در نظر بگیرد.
خلاقیت نیز به این معناست که چیزی بوجود آید که پیش از آن وجود نداشته است. در یک کار گرافیگ دیزاینی، عمل خلاقانه میتواند در ارائه ایده، انتخاب سمبلها، تصاویر و اشکال به کار رود و راه حلهایی که تا به حال انجام نشده و ناباند ارائه شود.
اما اولین گام در راه طراحی گرافیکی ایجاد جذابیت برای مخاطب است. یعنی یک گرافیست قبل از هر کار باید توانایی ایجاد کشش اولیه برای ارتباط با بیننده اثرش را داشته باشد. جذاب کردن یک اثر هم میتواند از طریق ترفندهای گرافیکی و ابداعات بصری و هم از طریق ایده و محتوای ناب بوجود آید.
اگر نگاهی به تاریخ هنر بیاندازید متوجه میشوید که اکثر آثار اولیه گرافیکی همگی توسط نقاشان انجام شدند. برای مثال «آنری دو تولوز لوترک» -نقاش و طراح برجسته فرانسوی در قرن۱۹ و ۲۰- طرحهایی به منظور تبلیغات برای بارها و کافه ها اجرا کرد که امروزه آن را طراحی پوستر مینامیم. چنین ارتباطی را به کرات در طول تاریخ هنر میتوان مشاهده کرد. حتی زمانی که هنرمندان ایرانی در کمتر از سه دهه قبل با طرحهای گرافیکی زیبا و ناب خود به معرفی رشته گرافیک به جامعه هنری ایران پرداختند، همگی نقاش بودند.
اما گرافیک و نقاشی یک تفاوت عمده نیز دارند و آن وظیفه برقراری ارتباط با مخاطب برای رشته طراحی گرافیک است. یک تابلوی نقاشی اثری کاملا مخصوص به خود آفریننده آن است و احساسات و عواطف نقاش را نشان میدهد. اما در یک اثر گرافیکی مخاطب باید از هر لحاظ در نظر گرفته شود چرا که طراحی گرافیکی اصولا با هدف القای پیامی خاص به تماشاگر و ایجاد تاثیر در او انجام میگیرد.
پیوند میان گرافیک و عکاسی
عکاسی شاخهای از هنر است که با دنیای تکنولوژی ارتباط دارد و جایگاه ویژهای در حوزه تبلیغات، طراحی برای مجلات و بنرها و … پیدا کرده است. از اینرو گرافیک دیزاین و عکاسی پیوند بسیار زیادی میتوانند باهم داشته باشند. برای مثال در تبلیغات یک محصول، شاید اثر عکاسی یا پوستر گرافیکی به تنهایی نتواند تاثیر مورد نظر را ایجاد کند، ولی چنانچه بعد از عکاسی، تغییراتی چون تنظیمات نور، کاربست فیلترهای مخصوص و یا خلق فضاها و صحنههای غیر واقعی و انتزاعی برای ارائه محصول توسط یک گرافیست اعمال شود، قطعا نتیجه کار متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود و هدف اصلی یک کار گرافیکی که همان جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر اوست به درستی برآورده خواهد شد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
سفارش ارسال هدیه و گل و کیک به عزیزانتان در ایران
کسانی که دوست دارند عزیزان خود در ایران را سوپرایز کنند و مشکل پرداخت هزینه در ایران را دارند،ما سفارشات شما جهت سوپرایز کردن عزیزانتان در ایران برای جشنها و مناسبتها از جمله تولد ،ازدواج،روز پدر و مادر و… را میپذیریم و در ایران انجام میدهیم و کسانی که مشکل پرداخت هزینه را دارند با پی پال پرداخت میکنند.
اصفهان – ایران
شماره تماس: 989021373537
هدیه دادن به دوستان و اطرافیان به نظر کار ساده و بی دغدغه ای است اما اگر بخواهیم نگاه ویژه و خاصی داشته باشیم متوجه میشویم که جز کارهای سخت محسوب میشود، ازین نظر که آیا هدیه ما مورد پسند مخاطب قرار میگیرد یا خیر. شاید بد نباشد که در اینجا افراد را به چند گروه شخصیتی تقسیم بندی کنیم و بگوییم چه نوع هدایایی برای هر یک ازین دسته افراد مناسب است.
افراد خجالتی
کم حرفی بارزترین ویژگی افراد خجالتی ست. آن ها دارای اعتماد به نفس پایین هستند، اکثرا احساس خوشایندی در جمع ندارند و معمولا هنگامی که مورد سوال و صحبت با مخاطب قرار میگیرند کوتاهترین پاسخ ممکن را میدهند. در کل هدیه گرفتن برایشان احساس خوبی به همراه می آورد و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آنها میشود. پیشنهاد میشود اگر در نزدیکان خود چنین تیپ شخصیتی ای را دارید گاهی بدون مناسبت به او هدیه دهید. باید در نظر داشته باشید افراد خجالتی و کم حرف به فعالیت های گروهی و جمعی تمایلی ندارند. هدیه ای مناسب برای این دسته افراد میتواند کتابی در زمینه ای که به آن علاقه دارند باشد. عمدتا کتاب های رمان و خود آموز مورد استقبال آن ها قرار می گیرد. موزیک پلیر و هندزفری، هدایای کاربردی و جذابی برای این دسته از افراد است زیرا آن ها اکثرا در تنهایی خود موزیک گوش میکنند. از دیگر پیشنهادات مناسب: ست ورزشی یا یادگاری ای تزئینی که بتواند در خلوت خود از شما به یادگار داشته باشد.
افراد احساساتی
این دسته از افراد، رمانتیک و احساساتی هستند و غالبا هنگام تصمیم گیری احساسشان بر عقلشان غلبه دارد. آنها به طور متقابل به احساسات دیگران و اطرافیان خود توجه میکنند و به دنبال جلب رضایت دیگران هستند. برای آن ها آداب هدیه دادن از خود هدیه برایشان اهمیت بیشتری دارد. در واقع هدیه گرفتن برای آنها بیشتر از آنکه جنبه کارایی داشته باشد جنبه احساسی دارد. نکته حائز اهمیت این است که مناسبات و لحظات را دقیق به خاطر داشته باشید و هدیه خود را دقیق در روز مناسبت به آنها بدهید. پیشنهاد میشود کنار هدیه خود، یک شاخه گل به همراه داشته باشید. زیورآلات تزئینی و محصولاتی که سمبل عاشقانه و عاطفی دارند برای این گروه افراد مناسب است. شاید بهتر باشد یک جمله عاطفی کنار هدیه نیز به او تقدیم کنید. یک عطر خوشبو کنار یک بسته شکلات و حتی یک مجموعه سی دی موسیقی نیز میتواند خیلی جذاب و مناسب این گروه افراد باشد.
افراد جسور
این افراد اصولا با اراده و دارای افکار رک و صریح هستند و غالبا میتوانند عواطف و احساسات خود را مدیریت کنند. هدف گرا هستند و در کار خود پشتکار دارند. اگر مخاطب شما چنین خصوصیات شخصیتی ای دارد، بهترین پیشنهاد برای آن ها هدایای کاربردی ای است که در راستای هدف و کارشان باشد. ابزار و وسایلی مرتبط با هنر و علایقشان، محصولاتی همچون کیف لب تاپ، فلش، گوشی موبایل و لوازم تکنولوژیک از جمله هدایای مناسب برای این گروه از افراد است.
افراد خودشیفته
اصولا این دسته از افراد خود را بسیار ویژه و خاص میپندارند و اکثرا انتظار دارند که خاص ترین هدیه را دریافت کنند. در این مورد کار شما کمی سخت میشود!
آن ها همیشه حق بجانب هستند و به سختی راضی و خوشحال میشوند، بعلاوه روی تک بودن و منحصر به فرد بودن حساسیت بالایی دارند. بهترین پیشنهاد برای این افراد، میتواند برندهای معروف و مارکهای خاص باشد. ساعت، طلا، زیوآلات برند و لباس های مارک دار و تک میتوانند بهترین گزینه ها برای این افراد باشند و آنها را راضی و خوشحال کنند.
افراد حسابگر
این گروه از افراد، از پول خرج کردن زیاد، مضطرب و نگران میشوند و امنیت مالی را به هیجان خرج کردن ترجیح میدهند، پس برای آن ها هیچ وقت به دنبال هدیه های گرانقیمت نروید چون اولین چیزی که بعد از هدیه شما به ذهنشان میرسد این است که حالا چطور جبران کنم؟ و همین مساله باعث میشود احساس خوش هدیه از او سلب شود. برای این افراد بهتر است به سراغ هدیه های کاربردی بروید که به نحوی برطرف کننده یکی از نیازهای روزمره آنها باشد مانند کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی یا لوازم منزل. با این روش هم به او هدیه داده اید و هم بار ی از خرج او برداشته اید. استثنائا برای این دسته افراد، وجه نقد نیز میتواند خوشحال کننده باشد. اگر سلیقه او را نمیشناسید میتوانید وجه مورد نظر را با بسته بندی قابل قبول به او بدهید. در نظر داشته باشید این افراد از هدایای تزئینی و لوکس و اصولا از وسایلی که بی استفاده باشند لذت نمیبرند.
افراد مهربان
محبت و عشق ورزیدن خصوصیات بارز افراد مهربان است. آنها معمولا برونگرا و بخشنده هستند و در اجتماع حضور فعال دارند. آنها هیچ گاه مناسبت ها و تاریخ های تولد را فراموش نمیکنند و همیشه منتظر فرصتی هستند تا دیگران را خوشحال کنند. افراد مهربان ساعت ها وقت و انرژی خود را با رضایت صرف دیگران میکنند. پس اگر هدیه ای که دریافت میکنند نشان دهنده این باشد که برای آنها وقت و انرژی صرف کرده اید قطعا احساس خوب و خوشایندی پیدا خواهند کرد. خرید یک اثر هنری میتواند برای این گروه افراد مناسب باشد. همچنین بلیط کنسرت، تاتر و سینما میتواند این دسته از افراد را خوشحال کند. باید توجه داشته باشید که برای این افراد، برعکس افراد حسابگر، دادن وجه به عنوان هدیه اصلا خوشایند نیست چون سریعا این ذهنیت به سراغشان می آید که برای رفع تکلیف این کار را انجام داده اید.
افراد ولخرج
اصولا این دسته از افراد نمیتوانند در برابر خرج کردن پول مقاومت کنند. بروز رفتارهای هیجانی و نمایشی از ویژگی های آنهاست و گاه بدون هیچ نیازی بی محابا اقدام به خرید های بی مورد و تجملاتی میکنند. معمولا نوع، جنس و کاربرد آن نیز برایشان چندان مهم نیست و تنها ازینکه آن را بخرند احساس رضایت و خوشنودی دارند.
پیشنهاد میشود به آن ها کادوهای هیجان انگیز مثل یک دسته گل بزرگ، عروسک های بزرگ، قاب عکس و وسائل تزئینی با بسته بندی جالب هدیه دهید. بخاطر داشته باشید که بسته بندی کادویی که میدهید هرچه شیک تر و تجملی تر باشد بیشتر آن ها را به وجد می آورد.
افراد خودنما
اصولا توجه طلبی زیاد و افراطی ویژگی شخصیتی این افراد است. آن ها رفتارهای نمایشی و پر زرق و برق و خوش آب و رنگ را به شدت میپسندند، همیشه دوست دارند کانون توجه قرار بگیرند و نحوه هدیه دادن برای آن ها خیلی مهم است. اگر بتوانید آنها را سورپرایز کنید و اگر این اتفاق در حضور دیگران باشد بسیار برای آنها جذاب و خوشایند خواهد بود. هدایای تزئینی و لباس های پر زرق و برق با مدل های خاص و غیر معمول میتواند آنها را به وجد آورد. اگر به سراغ زیور آلات میروید سعی کنید به دنبال رنگهای درخشان و پرنگین بروید. یادتان نرود هرچه تزئین و مدل بسته بندی هدیه جالبتر باشد و به چشم بیاید برایشان خوشحال کننده تر خواهد بود.
افراد سرزنده
شخصیت های سرزنده و شاد افرادی هستند با روابط اجتماعی بالا و برونگرا. خوش بینی یکی از ویژگی های بارز آنهاست و علاقه زیادی به تعامل و ایجاد روابط صمیمی و دسته جمعی دارند. برای این افراد هدیه هایی پیشنهاد میشود که کودک درون آنها را فعال کند. عروسک شخصیت های کارتونی، مجسمه هایی با اشکال فانتزی، سی دی های بازی های رایانه ای و حتی بعضی از وسائل و لوازم نوستالژیک میتواند آنها را بسیار خوشحال کند. سعی کنید از رنگهای شاد و طرح های خاص استفاده کنید هم در انتخاب هدیه و هم در بسته بندی آن.
افراد ساده و بی ریا
این افراد سخت گیر نیستند، به طور کلی مثبت اندیشند، سعی میکنند با آنچه هست خوشحال و راضی باشند و برای جلب رضایت به دنبال چیزی نمیگردند.
تهیه هدیه برای این دسته از افراد به مراتب کار آسانتری است. این افراد همه چیز را ساده میگیرند و تقریبا با هر هدیه ای خوشحال میشوند.
افراد سختگیر و جدی
شخصیت های جدی و سخت گیر به دنبال یک خط ثابت هستند و ازین شاخه به آن شاخه پریدن اجتناب میکنند، پس طبیعی است که در کارشان ماهر باشند. اصولا این افراد با پشتکار و متعهدند. از دیگر ویژگیآنها میتوان به متفکر و تحلیل گر و ارزیاب بودن، اشاره کرد پس هدایای تزئینی و فانتزی برای این افراد جالب نیست!
لوازم دیجیتال و کاربردی، وسایل ورزشی، هدایای نمادین یا یادبودی کلاسیک میتواند مناسب این گروه از افراد باشد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#هدیه#کادو#کیک#ایران
https://fanofa-world.blogsky.com/
اکیپ
Egas gayrimenkul group
متخصص در انجام صفر تا صد تمامی کارهای مربوط به املاک استان آنتالیا، از جمله خرید، فروش و اجاره:
خانه
ویلا
مغازه
هتل
باغ
باغچه
زمین
زمین کشاورزی
ترمیم و بازسازی ملک
با نهایت تلاش و کوشش در خدمت شما هم میهنان عزیز میباشد.
برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما:
@EgasGroup
@lamDiakoMahaki
+905523700564 :WhatsApp
ترکیه – آنتالیا
شماره تماس: 905523460416
https://www.fanofa.com/egas-gayrimenkul-group-fanofa0002767.htm
یکی از بهترین و اصلی ترین مراکز گردشگری در کشور ترکیه بدون شک استان آنتالیا و مناطق تابعه ی آن است که اصلا گویی آن را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین دارنده ی ساحل در قاره ی آسیا و مناطق خاورمیانه می شناسند. البته بدیهی است که سواحل آنتالیا بسیار مشهور هستند و از این رو هم که مناطقی توریست پذیر هستند، دارای امکانات گردشگری بسیار فراوانی نیز می باشند.
ترکیه پر است از جاذبه های گردشگری مختلف که در سراسر این کشور پخش شده اند. از توریستی ترین و معروف ترین شهر موجود در این کشور یعنی استانبول گرفته تا شهرهای ساحلی همچون کوش آداسی و آنتالیا به قدری جاذبه های مختلف و متنوع وجود دارد که نمی توان در زمان سفر به آن ها انتخاب صد در صدی کرد زیرا، هر کدام از مناطق پر جاذبه در این شهر جاذبه ای دارند که حتما نظر و رضایت خاطر شما را در سفر تامین خواهند کرد.
شهر سیده از جاذبه های گردشگری آنتالیا | Side
اولین جاذبه ای که می خواهیم از بین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شما معرفی کنیم، شهر سیده است. این شهر که در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است خود میزبان بسیاری از جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار است. یکی از معروف ترین جاذبه هایی که در این شهر قرار گرفته است، تالار آتنا است. شهر سیده در واقع یک منطقه ی بندری به حساب می آید که سابقه ای باستانی و تاریخی دارد. سیده به معنای درخت انار است. در این شهر سواحل ماسه ای فراوان، آثار تاریخی و باستانی، امکانات گردشگری مختلف و مغازه ها و فروشگاه های مختلفی قرار دارد که بازدید از این شهر را بدون شک برای شما جذاب تر می کند. از جمله جاذبه های دیدنی و جالبی که در این شهر وجود دارد می توانیم از: تئاتر سیده، ساحل شرقی، موزه ی سیده، شهر سلوکیا، مجموعه ی استیت آگورا، شهر سلگ، آبشار ماناوگات، غارهای دودنسیک، پارک کوپرولو کانیون و تالار آپولو اشاره نماییم.
یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا بدون شک، آبشارهای ماناوگات است. این آبشار از جنوب کوه های طرس جاری می شود و به دریای مدیترانه می ریزد. از جمله ی عواملی که باعث جذابیت این آبشارها شده است، رستوران های محلی بسیار زیبا و باغ های متعدد چایی است. این آبشار در فاصله ی ۴ کیلومتری ماگناوات قرار گرفته است. اکثرا توریست ها و گردشگرانی که به این منطقه پا می گذارند، حتما با استفاده از کشتی و قایق های مسافرتی در این رودخانه و در حاشیه ی شهر سیده به گشت و گذار می پردازند. درباره ی آبشار ماناوگات باید این نکته را بدانید که این آۀبشار ارتفاع زیادی ندارد اما چشمه کف آلود و همچنان آب این آبشار که پس از سقوط از بالا، صحنه ای جالب را به وجود می آورد.
پارک ملی کاراتپه
یکی از جاذبه های طبیعی و بسیار دیدنی در آنتالیا، پارک ملی کاراتپه به معنای تپه ی سیاه است. اگر بخواهیم در یک کلام این تپه را به خوبی توصیف کنیم باید بگوییم که کاراتپه از جاذبه های گردشگری آنتالیا بیشتر شبیه به یک مجموعه ی تاریخی سرباز است! در این پارک ملی، تخته سنگ های بسیار بزرگ و حکاکی شده ای به خط باستانی وجود دارد که یکی از مهم ترین بازمانده های تمدن قدیمی و اصیل در کشور ترکیه می باشد. بازمانده هایی از محل اقامت یکی از پادشاهان معروف باستانی به نام آسیتاوادا، کتیبه های باستانی از از اقوام فنیقی و هیتی در این پارک ملی یکی از اتفاقات جالبی است که در آن افتاده است. این پارک در زمانی که جنگ های صلیبی هنوز جریان داشت، یکی از مناطقی بوده است که در آن گروه های جنگی با یکدیگر به نبرد می پرداخته اند. اگر به بازدید از این پارک پرداختید بی شک از تندیس ها و مجسمه هایی که دارای شمایل حیواناتی چون گاو و شیر و یا حتی پیکره ی انسانی بازدید نمایید. البته لازم به ذکر است که این مسجمه ها در گذر زمان دچار آسیب هایی شده اند و در حال حاضر تنها قسمت هایی از آن باقی مانده است. در این پارک، قلعه ای به نام تپراک کاله وجود داشته است که حتی ارتش های اروپایی هم از آن استفاده می کرده اند.
ساحل کنییالتی
یکی از معروف ترین سواحل موجود در آنتالیا که امروزه در زمره ی جاذبه های گردشگری آنتالیا قرار گرفته است، ساحل کنییالتی است که در بین کوه های بیدگلرالی و صخره ها قرار گرفته است. زیبایی این ساحل به این خاطر است که در آن کوه های بسیار بلند و سر سبز در آن سوی ساحل قرار گرفته است. در واقع راه شنی این ساحل بین درختان سر سبز و دریای مدیترانه قرار گرفته است. در این ساحل می توانید از امکانات مختلف و کافه رستوران های ساحلی متنوعی استفاده نمایید.
ساحل پاترا
ساحل پاترا به مرکز شهر نزدیک است و به عنوان یکی از زیباترین سواحل آنتالیا شناخته می شود. این ساحل دارای آبی به رنگ آبی تیره است که در کنار ۱۸ کیلومتر شن و ماسه ی ساحلی به رنگ سفید قرار گرفته است. نکته ی قابل توجه درباره ی ساحل پاترا این است که در این ساحل منطقه ای حفاظت شده برای لاک پشت های نایاب که هر سال برای تخم گذرای به آن سفر می کنند، تعیین شده که در حال حاضر نیز مورد حفاظت قرار گرفته است.
آخرین و به روزترین اطلاعات املاک آنتالیا را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#اکیپ#خرید#منزل#آنتالیا#ترکیه