Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  




معمولا تبلیغات به این صورت نوشه میشوند که انگار بیننده از یک علاقه ی ابتدایی نسبت به موضوع تبلیغ برخوردار است. این درحالیست که با این روند عده ی زیادی از مخاطبان از دایره ی تاثیرگذاری تبلیغ خارج میشوند.اینگونه تصور کنید که من مشتری شما هستم، چه چیز جذابی در شما وجود دارد که تمام حواس خودم را به تبلیغ بسپارم؟پیش از آن که ساعت ها و روزها به دنبال انتخاب کانال و رسانه ی ارتباطی مناسب بگردید، به پیام خود فکر کنید.

بیشتر تبلیغات، بی تاثیرند؛ زیرا که نویسنده ی تبلیغ بیش از اندازه مینویسد، بیش از اندازه نشان میدهد و بیش از اندازه به مشتری اطلاعات میدهد. نویسنده ی تبلیغات از ترس اینکه مخاطبی را از دست بدهد آن قدر اطلاعات را درون تبلیغ میریزد که مخاطب سردرگم شده و با تبلیغ انس نمیگیرد. وقتی سعی میکنید ناشیانه با همه صحبت کنید، در واقع با هیچکس صحبت نمیکنید.

تبلیغ شما چه میزان در مخاطب احساس نیاز ایجاد میکند؟ آیا مخاطب با دیدن تبلیغ این خلا را در نداشتن محصول یا خدمت شما احساس میکند؟

برخی از تبلیغات برای شما توسعه ی برند ایجاد میکنند، برخی دیگر باعث ایجاد یک رابطه میان شما و مشتریان میگردند و برخی نیز وظیفه ی ایجاد اعتبار را دارند. اگر منبع مالی خوبی برای راه اندازی یک کمپین برند سازی قوی را ندارید بر روی رابطه سازی و ایجاد اعتماد بر روی مشتریان بالقوه تمرکز کنید. تا زمانی که نتوانید هزینه ی شروع توسعه ی برند خود را بپردازید، باید برای تبلیغات در این زمینه تردید کنید. میزان منابع مالی در دسترس شما، محدود کننده ی شماست.

اگر به نتایج فوری نیازمندید، تبلیغ شما باید دارای پیامی حاوی یک محدودیت زمانی باشد. این کار هم میتواند به نفع هم به زیان شما باشد. در واقع مشتریان دوست دارند، چیزی را که مهلت دارد، به تاخیر بیندازند. با محدود کردن زمان، شما ورودی سریعتری خواهید داشت، همچون عبارت “فرصت را از دست ندهید”. از طرف دیگر در بسیاری از مواقع با گذر زمان، موضوع تبلیغ از خاطر مشتری ها میرود، پس هر چه سریعتر مشتری را به اقدام سوق دهید، فرصت بیشتری برای مشتری شدن وی دارید.

باید تبلیغات رقبای خود را همواره رصد کنید. پیش از رقیب بودن، یعنی بازی را باختن.

چه مدت طول میکشد تا چرخه ی مشاهده ی تبلیغ تا خرید صورت پذیرد؟ در واقع تبلیغ برای یک رستوران سریهتر به خرید منجر میشود تا تبلیغ برای تعمیر خرابی یک ماشین. به خاطر اینکه درصد بسیاری از افراد به دنبال غذای خوب برای وعده ی غذایی بعدی خود هستند اما معلوم نیست آن کس که تبلیغ شما را دیده است چه مدت بعد دچار خرابی ماشین شود. به خاطر داشته باشید، مشتری ابتدا باید به مقدار کافی در معرض تبلیغ شما قرار گیرد، سپس باید صبر کنید تا ادامه ی ماجرا، یعنی خرید صورت گیرد.

تبلیغات یعنی دانستن همه چیز درباره ی مخاطبان! اگر مخاطب خودتان را نشناسید، چگونه می خواهید پیام خود را به او انتقال دهید؟ قبل از اینکه حتی در مورد طراحی آگهی فکر کنید، خودتان تحقیق کنید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چند ساله هستند؟ مرد هستند یا زن؟ اگر شما نمی توانید به این سوالات در مورد مخاطبان خودتان پاسخ دهید یعنی شما هنوز آماده تبلیغ نیستید،

شما در این مرحله تحقیقات خود را انجام داده و  نیازبه مکان مناسبی برای تبلیغات دارید. مکانی که در دسترس باشد. طیف وسیعی مخاطب داشته باشد. و تبلیغات در آن کم هزینه باشد. گروه تبلیغاتی فانوفا فضایی مناسب برای تبلیغات شماست. انتشار آگهی در وبسایت فانوفا www.fanofa.com  رایگان است. مخاطبان فراوانی در کشورهای گوناگون دارد و چنانچه آگهی شما نیز به توضیحات مفصل تری داشته باشد، گروه تبلیغاتی فانوفا این توضیحات را در وبلاگ های انحصاری خود؛http://fanofa.blogfa.com/ و https://fanofa-world.blogsky.com/    منتشر خواهد کرد.

 

 



 اگر در وبسایت فانوفا آگهی کرده اید پس مطمئن باشید، محل مناسبی را برای اجرا انتخاب کرده اید. حالا باید نظر مخاطبان تان را با یک طرح برجسته و چشم نواز جلب کنید. اینکه شما در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دارید دلیل نمی شود که آن ها حتما باید به طرح شما توجه کنند؛ یعنی شما باید تصویری انتخاب کنید که منظور و مقصود شما را برساند و از رنگ هایی که مناسب محصول و برند شما هستند بهره ببرید. طراحی خود را روشن و واضح ترتیب دهید. علاوه بر این ها فراموش نکنید که آرم مناسبی در طراحی خود داشته باشید. شما باید پیدا کردن مشتریان بالقوه و خرید محصولات را آسان کنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد