Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

طراحی سایت و اپلیکیشن در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

طراحی سایت و اپلیکیشن

با معرفی ما به دوستان خود، خدمات رایگان #طراحی_سایت #طراحی_اپلیکیشن #موشن و ... دریافت کنید. طراحی سایت فروشگاهی + اپلیکیشن طراحی سایت نیازمندی ها +اپلیکیشن طراحی سایت خبری +اپلیکیشن طراحی انواع سایت های صرافی، خدماتی، گرافیکی، هفته نامه با پنل مدیریت اختصاصی ارتباط با ما : fusense.ca instagram.com/fusense.ca Email: info@fusense.ca

کانادا ونکور

احسان حقیقی-           شماره تماس: 16049000711

https://www.fanofa.com/website-and-application-design-fanofa0003606.htm

 


امروز همه ما با گوشی های هوشمندی کار میکنیم که تا همین چند سال پیش اثری از آنها در زندگی ما نبود. در کنار این گوشی های هوشمند، یکی از کلمه هایی که زیاد شنیده میشود، اپلیکیشن است. اما اپلیکیشن به چه معناست و به چه چیزهایی گفته میشود؟ از کجا میتوانیم اپلیکیشن ها را پیدا کنیم و چه انواعی دارند؟

کلمه ی Application به زبان فارسی، دقیقا “ابزار کاربردی” ترجمه میشود. یعنی اگر بخواهیم آن را ترجمه مستقیم بکنیم، باید همین کلمه ابزار کاربردی را بکار ببریم. اما در دنیای کامپیوتر و گوشی های هوشمند، به هر نرم افزاری که بتوان آن را روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپتاپ، تبلت یا هر وسیله ای که سیستم عامل داشته باشه نصب کرد، اپلیکیشن گفته میشود. البته از آنجایی که این نرم افزارها، دستیار هایی هستند که کارهای مختلفی را برای ما انجام میدهند، کلمه اپلیکیشن، انتخاب مناسبی است.

 

بنابراین application دقیقا یعنی برنامه یا نرم افزار. همه ی مواردی که بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده اید و از امکانات آنها استفاده میکنید، نوعی از اپلیکیشن هستند. اپلیکیشن ها  بر اساس کارهایی که انجام میدهند، دسته بندی های مختلفی دارند. در ادامه تعدادی از این دسته ها را معرفی میکنیم.

اپلیکیشن ها برای پاسخ دادن به نیازهای ما و انجام دادن کارهایی که به آنها نیاز داریم ساخته میشوند. چون ما در زمینه های مختلف، نیازهای گوناگونی داریم، اپلیکیشن ها نیز به دسته های متفاوتی تقسیم میشوند. امروزه با پیشرفت بازار آنها، تقریبا در تمامی دسته ها چندین نمونه ی بسیار خوب و عالی وجود دارد.

اپلیکیشن های مربوط به وضعیت آب و هوا. این برنامه ها اطلاعات هواشناسی را از پایگاه های معتبر مانند Accuweather دریافت میکنند و طبق زمان بندی روی گوشی اندروید شما نشان میدهند. به عنوان مثال اگر قصد سفر رفتن دارید و باید از آب و هوای منطقه ای اطلاع پیدا کنید، یکی از این اپلیکیشن ها به درد شما میخورد. برنامه هایی هایی مانند دماسنج و زلزله نگار هم میتوانند در این دسته جای بگیرند.

 

 

بازار دستور های پخت و پز و معرفی رستوران ها همیشه پرطرفدار بوده است. در گذشته این آموزش ها از طریق کتاب های آموزشی انجام میشد. اما امروزه تعداد زیادی اپلیکیشن درباره ی نحوه ی پخت غذا، دسر، کیک و غیره وجود دارد.

 

ما در دوره ی ارائه خدمات آنلاین به سر میبریم. دیگر برای سفارش دادن غذاها لازم نیست تا رستوران مورد علاقه ی خود بروید و برگردید. میتوانید با استفاده از سرویس های مخصوص یکپارچه سازی رستوران ها، غذای مورد علاقه ی خود را به راحتی سفارش دهید. همچنین در زمینه ی معرفی غذاخوری ها و یا کافه های معروف، اپلیکیشن های زیادی معرفی شده است.

 

 

آموزش همیشه از اصلی ترین دغدغه های انسان به شمار میرفته است. با وجود اپلیکیشن های موبایل، آموزش و یادگیری هم آسان تر از همیشه شده است. همه ی برنامه های مربوط به یادگیری در این دسته قرار میگیرند. این نرم افزارها زمینه استفاده از روش های جدید و خلاقانه در آموزش را فراهم کرده اند.

 

آموزش کنکور، بانکداری، قانون، احکام دین، برنامه نویسی، زبان های مختلف، کودکان، خودرو ها و غیره، از اپلیکیشن هایی هستند که میتوانید در این دسته آنها را پیدا کنید.

میتوان گفت پر کاربرد ترین اپلیکیشن های ارائه شده برای دستگاه های موبایل در این دسته قرار میگیرند. اغلب نرم افزار های این دسته، میتوانند قابلیت های جدیدی را به گوشی شما اضافه کنند. اپلیکیشن های دسته ابزار از امکانات موجود در گوشی استفاده میکنند تا کارهای مورد نیاز ما را انجام بدهند.

 

ماشین حساب، چراغ قوه، تبدیل واحد، ضبط صدا، بارکد خوان، تقویم، قطب نما همگی از ابزار ها هستند.

گوشی های هوشمند ابزار های ارتباطی هستند. یعنی در پایه ای ترین حالت میتوانیم با آنها تماس برقرار کنیم و یا در قالب های مختلف، پیام های تصویری و متنی برای دوستانمان بفرستیم. از این جهت اپلیکیشن های ارتباطی مثل پیام رسان ها و تماس گیرنده ها اهمیت بسیار زیادی در دنیای گوشی های هوشمند دارند.

 

بعضی از شبکه های اجتماعی که خدمات تماس و پیام را در بستر اینترنت هم ارائه میدهند نیز در این دسته قرار میگیرند.

زمانی که هر روز برای خرید روزنامه تا دکه ی روزنامه فروشی میرفتیم گذشته است. با استفاده از اپلیکیشن های قدرتمند خبری میتوانید در هر لحظه از همه ی اخبار مهم روز با خبر شوید. بعضی از این نرم افزار ها توانایی نشان دادن اخبار از چندین منبع مختلف را دارند

در شبکه های اجتماعی کاربران میتوانند با ساخت حساب کاربری، با بقیه ی مردم در ارتباط باشند. میتوانند پیام بفرستند و لحظات زندگی خود را به اشتراک بگذارند. شبکه های اجتماعی به شدت پرطرفدار هستند. از نمونه ی شبکه های اجتماعی که در ایران میشناسیم میتوان به تلگرام، اینستاگرام و فیسبوک اشاره کرد.

 

شبکه های اجتماعی زیادی تا کنون ساخته شده که نحوه عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت است. مثلا در اینستاگرام پست های تصویری به اشتراک گذاشته میشوند. بعضی از آنها هم مخصوص افراد خاصی هستند. برای نمونه، شبکه ی ۵۰۰PX مخصوص عکاسان حرفه ای است.

تماشا و ثبت عکس و فیلم از سرگرمی های روزمره ی همه ی کاربران موبایل به شمار میروند. با قوی تر شدن دوربین گوشی های هوشمند و ارتقای سخت افزار آنها، اکنون میتوان انواع عکس و فیلم را بر روی گوشی ها تماشا کرد. حتی کاربران میتوانند محتوای چند رسانه ای خود را ویرایش کنند و به نتیجه ی دلخواه خود برسند.

گوشی های هوشمند امروزی در زمینه ی پخش موسیقی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. تا جایی که بعضی از مدل های موبایل ساب ووفر و توییتر داخلی دارند! پس نیاز به پخش کننده های قدرتمند و با کیفیت احساس میشود. در این دسته از اپلیکیشن ها میتوان پخش کننده ها و ویرایش کننده های موسیقی را پیدا نمود.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#ونکور#سایت#طراحی_سایت#وبسایت

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/


آیا شما قصد دارید تا کسب و کار جدید خود را آغاز کنید یا فقط می خواهید یک تلفن هوشمند جدید خریداری کنید؟آیا شما به دنبال بهترین دانشگاه برای تحصیلات عالی خود هستید؟ یا فقط به دنبال شکارکردن حرفه ی مشاوره برای یک موسسه هستید ؟آیا برای ازدواج خود به دنبال یک عروس یا داماد هستید یا فقط بدنبال  یک محل برای گذراندن تعطیلات خود هستید ؟

هر چه مورد نیاز شماست (ازهرنوع)، پاسخش این است:

تبلیغات، تبلیغات و تبلیغات

در دنیای امروز همه ما تحت تاثیر تبلیغات هستیم. خرید مواد غذایی یا لوازم آموزشی کودکان، پیدا کردن تعطیلات برای تماشای یک فیلم، انتخاب رستوران برای شام، برای رزرو یک سالن ضیافت برای رویدادهای خاص و جستجوی موسسات آموزشی ، شکار یک شرکت برای پیدا کردن شغل، تقریبا هر عمل توسط تبلیغات هدایت و تصمیم گرفته می شود.

تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است. این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است که در آن اطلاعات کسب‌ وکار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات ، از واژه لاتین " Advertere " گرفته شده‌است که به معنای " چرخاندن ذهن نسبت به " است . آگهی تا حد زیادی مکمل فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها است. جالب‌ترین بخش یک تبلیغ این است که اطلاعات واقعی را با جذبه عاطفی هیجان انگیز همراه می‌کند. از این رو، بدون یک تبلیغ مناسب ، هیچ تجارتی نمی‌تواند موفق باشد .

اهداف تبلیغات:

ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا / خدمات است. علاوه بر این، اهداف دیگری از تبلیغات وجود دارد که قابل‌توجه است .

 

برای ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه.

برای ترویج برنامه فروش شخصی.

برای ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود.

برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان.

برای بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات.

تبلیغاتی که در روزنامه ها، مجلات و جاده ها دیده می شود و یا در تلویزیون و اینترنت تماشا می کنید، تاثیر زیادی روی شما دارد . تبلیغات شامل مراحل مختلفی است از مرحله برنامه ریزی اولیه تا مرحله اجرا .

 

علاوه بر این، گروه تبلیغاتی شامل افرادی است که در زمینه های مختلف تخصص دارند. به عنوان مثال، کارشناسان مدیریت، ویرایش کپی، نوشتن خلاق، عکاسی، فیلمبرداری، بازیگری و غیره

در زیر مراحل بنیادی برای توسعه و اجرای یک تبلیغ وجود دارد.

در حالی که شما برای تبلیغ کسب‌ وکار خود ایده های تبلیغاتی را برنامه‌ ریزی می‌کنید، باید تصمیم بگیرید که کدام رسانه مناسب‌ترین گزینه برای اجرای تبلیغ شما خواهد بود. شما می‌توانید از چندین روش تبلیغاتی از فهرستی که در زیر آورده‌ شده انتخاب کنید:

رسانه‌های چاپی

این روش یکی از قدیمی‌ترین، اما هنوز عمومی ترین شیوه تبلیغ است که شامل روزنامه‌ها، بروشورها، مجلات و کاغذ های تبلغ کوچک است. این یک رسانه کم هزینه برای تبلیغ است ، اما نرخ تبلیغات بستگی به موارد خاصی دارد مثل:

مکان: جغرافیایی شهر، منطقه و غیره

برند:( مجله و ورزنامه)

فضا : چه مقدار و چه بخشی از صفحه ای که رزرو می کنید

پخش رسانه های الکترونیکی

این روش پیشرفته‌ ترین و سریع‌ ترین رسانه است که در کسری از یک دقیقه به دورترین مناطق جهان می‌رسد

پخش رسانه‌های الکترونیکی شامل رادیو، تلویزیون و اینترنت می‌شود. از آن جا که، در تلویزیون و اینترنت، هم ویدیو و هم صدا می‌توانند اجرا شوند؛ بنابراین، محبوب‌ترین و موثرترین رسانه است.

 

فضای باز

 این روش ارزان‌ترین، اما رسانه ای است که تاثیر متوسطی دارد.

این تبلیغات شامل دیوار نویسی ها، پرچم‌ها، بنرها، بیلبورد های تبلیغاتی، وسایل نقلیه موتوری،  و غیره است. تبلیغات در فضای باز به روش‌های مختلفی، جهت افزایش آگاهی از برند و ارتقا محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از تبلیغات منتشر شده در یک روزنامه و یا تبلیغات نشان‌ داد ه‌شده در تلویزیون ، مردم را فورا جذب می‌کند، با وجود اینکه آن‌ها به این محصول نیاز ندارند. چرا ؟

این تنها به خاطر طرح زیبای آن، قدرت ارتباطی، واجرای شگفت‌انگیز آن است. بنابراین طراحی یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های یک تبلیغ است.

طراحی آگهی چیست؟

نه یک فرمول جادویی و نه قوانین از قبل تعریف شده برای ترکیب خطوط، رنگ، تصاویر، تایپ و دیگر عناصر گرافیکی برای ایجاد آگهی چشمگیر وجود دارد. با این حال، طراحی بستگی به نیاز مشتری و ویژگی ها، عملکرد، ظاهر و ماهیت محصول دارد.

 

اجرای یک طراحی خوب، تأثیر چشمگیری بر مصرف کنندگان دارد. یک طراحی هوشمندانه افراد را وادار به خرید محصول می‌کند.

چگونه طراحی آگهی خلاقانه را توسعه دهیم؟

در طراحی مهمترین نکته ایده خلاق است و ایده خلاقانه صرفا وابسته به درک روشنی از هدف پروژه است. هنگامی که هدف پروژه روشن است، باید یک تحقیق کوچکی در بازار انجام دهید تا رفتار مشتریان بالقوه را درک کنید.

در حقیقت، هدر چشم گیر، بدنه ی محتوای مختصر باید از پیش تعیین شود. اگر همه تجهیزات را آماده داشته باشید، می‌توانید یک طراحی خلاقانه ایجاد کنید.

استراتژی طراحی خلاق

یک ایده روشن و یک استراتژی مشخص، بخش جدایی ناپذیر از طراحی خلاقانه است. استراتژی شامل برخی از اجزای اساسی است مانند:

 

سادگی : سعی کنید چیدمان طرح را ساده نگه دارید. تصاویر بزرگ را در بالای صفحه قرار دهید، عنوان در زیر آن، محتوا در وسط، در حالی که لوگو و آدرس در سمت راست در پایین

تعادل : برای تمرکز بر روی برخی از نقاط، شما نیاز به ایجاد تقارن در طراحی دارید. بخش اصلی طراحی خلاق، سازماندهی تمام عناصر شامل تصاویر، بلوک ها، سرفصل ها، محتوا و تصویر است تا متعادل به نظربرسند.

تناسب : اندازه و رنگ همه عناصر گرافیکی باید با اهمیت و محیط تصویر آن‌ها تعیین شود. به عنوان مثال، ایده، تصویر، یا طراحی باید بزرگ‌تر، روشن‌تر، و جسورانه تر باشد به طوری که از المان‌های دیگر متمایز به نظر برسد

اتحاد : اول نقطه کانونی آگهی که می‌خواهید مردم روی آن تمرکز کنند را پیدا کنید. زمانی که انجام شد، آن را به عنوان یک نقطه مرکزی با تضعیف طرح و رنگ پس‌زمینه و رنگ روشن کنید. یک نکته که همیشه در ذهن داشته باشید این است که همه عناصر طراحی شما - زبان و ارائه تصویری باید در وحدت باشند.

کنتراست : کنتراست ایجاد کنید تا بتواند توجه مردم را جلب کند. به عنوان مثال، در میان یک دسته از انبه، وجود یک سیب جلب توجه میکند.

سازگاری : حفظ سازگاری، هماهنگی صفحات با صفحه ی آگهی چشمگیر ضروری است. این به مردم کمک می کند تا معنای عناصر مختلف یک آگهی را درک کنند.

گروه تبلیغاتی فانوفا افتخار دارد تا با استفاده از پرمخاطب ترین تبلیغات، یا همان تبلیغات اینترنتی؛ شما صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی و اجتماعی و خدماتی را تحت پوشش تبلیغات رایگان خود قرار دهد. تبلیغات موفق و موثر یعنی پیمودن نیمی از راع تجارت و کسب و کار. پیام های تبلیغاتی خود را به رایگان در وبسایت فانوفا منتشر کنید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#کار

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

کیترینگ در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کیترینگ

سفره ایرانی «هوم‌لند تیست» غذاهای باکیفیت، با عطر و طعم خوش وطن برای هموطنان و علاقمندان به غذاهای ایرانی ساکن تورنتو سفارش هر روز تا ساعت ۶ عصر پذیرفته می‌شود. همین حالا سفارش دهید.‏ 4379824959

کانادا تورنتو

شماره تماس: 14379824959

https://www.fanofa.com/catering-fanofa0003639.htm

 

 

این روزها کترینگ نامی آشنا در جامعه به شمار می رود. کترینگ ها دارای آشپزخانه صنعتی هستند که با توجه به کارگیری کلمه صنعتی می توان فهمید که با آشپزخانه خانگی ما تفاوت دارد. در آشپزخانه های صنعتی به مقدار بسیار زیادی غذا تهیه و طبخ می شود. در یک آشپزخانه خانگی به دلیل طبخ غذا برای افراد خانواده و نبودن وقت مشخص و معین آرامش در کار وجود دارد، این در حالی است که در آشپزخانه های صنعتی میزان حساسیت برای پرسنل زیاد است چرا که می بایست در ساعت مشخصی تعداد بسیاری غذا آماده شود و ارسال گردد.

در آشپزخانه های صنعتی کیفیت حرف اول و آخر را می زند و تعیین کننده این کیفیت رضایت مشتریان از غذاها و سرویس دهی به شمار می رود. آشپز رستوران با یک آشپز کترینگ تفاوت دارد چرا که با توجه به میزان طبخ در کترینگ می بایست آشپزی را استخدام کنید که حتماً آموزش های تخصصی و حرفه ای مربوط به آشپزی صنعتی را گذرانده باشدو تجربه کار هم بسیار مهم تلقی می شود.

جدا از مبحث آشپزان و سرآشپزان، تفاوت اصلی رستوران و کترینگ در نحوه سرو غذا محسوب می شود. در رستوران مهمانان در محیط رستوران نشسته و سفارش غذای خود را می دهند و همانجا میل می کنند و برخی هم سفارش خود را به صورت بیرون بر تحویل می گیرند و از رستوران خارج می شوند، این در حالی است که کترینگ محلی است که تنها در آن غذا طبخ می شود و به بیرون ارسال می گردد، به عبارتی جایی برای سرو غذا و پذیرایی از مهمان ندارد.تفاوت کترینگ با تهیه غذا چیست

کترینگ در واقع همان تهیه غذاست و هردو یک کار را انجام می دهند و هردوی آنها غذا و نوشیدنی آماده کرده و برای مشتریان خود میفرستند. تنها در یک مورد باهم تفاوت دارند و آن هم این است که کترینگ در اصطلاح بیشتر مربوط به تهیه غذاهای سازمانی و رویدادهای اجتماعی می باشد و معمولاً در تعداد بسیار بالایی طبخ می شوند. مهمترین تفاوت رستوران و کترینگ این است که کترینگ اکثراً غذاهای مسافران هوایی و زمینی، مجالس و بیمارستان ها تهیه و تامین می کند. انواع کترینگ شامل کترینگ کلاسیک، کترینگ هوایی، کترینگ زمینی، کترینگ بیمارستانی و کترینگ تشریفات مجالس می شود.

کترینگ کلاسیک در واقع به کترینگ رستورانی گفته می شود که غذاهای ایرانی سنتی و رسمی و در برخی مواقع غذاهای محلی تهیه و توزیع می کند. غذاهایی که جزو این دسته هستند و بیشتر در کترینگ ها سرو می شوند عبارتند از: چلوکباب (کباب لقمه، کباب برگ، جوجه کباب و...)، چلو خورش (خورش قیمه، خورش قرمه سبزی و ...)، خوراک ها و انواع غذاهای سنتی همانند لوبیاپلو، آلبالو پلو، عدس پلو و شیرین پلو و ...

کترینگ کلاسیک مرسوم ترین نوع کترینگ به شمار می رود به صورتی که بیشترین تعداد کترینگ را در میان باقی آنها در سطح شهر دارد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#کیترینگ#تورنتو#کانادا#غذا#پخت_پز

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 


امروزه اینترنت به بخش جدا ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است و مزایا تبلیغات اینترنتی بر هیچکس پوشیده نیست.

با ورود فعالیتهای تجاری به اینترنت و فضای مجازی، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی نیز پا به عرصه ظهور گذاشت و تبدیل به اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و مخصوصاً در کشور های پیشرفته شد.

به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی را کسب می کنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی، درصد زیادی از هزینه های آنها صرف تبلیغات آنلاین در فضای مجازی می‌شود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.

مزایا تبلیغات اینترنتی

در زیر مهمترین مزایا تبلیغات اینترنتی را باهم بررسی میکنیم :

هزینه کمتر و نتیجه بهتر

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است.

یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها ، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

مخاطب یابی هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطبان

در تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب ، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی از مخاطبان ارسال کنید و در سایتهای مختلف که کاربران مختلف از لحاظ گروه های سنی و یا نوع کسب و کار دارند برای تبلیغ برند خود استفاده کنید.

این کار باعث میشود کیفیت تبلیغات شما بهتر شده و نتیجه بهتری را کسب کنید.

 

استفاده از اطاعات بیشتر در تبلیغات

ارائه اطلاعات بیشتر در تبلیغات از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی است.

به این معنا که در روزنامه و مجلات فقط میتوان یک کادر تبلیغاتی داشت که تعداد محدودی متن در آن قرار میگیرد اما در تبلیغات اینترنتی می توان از فایل های تصویری گیف (GIF) استفاده کرد که با عوض شدن عکس آن از نوشته های بیشتری بهره برد و یا با نمایش تیزر چند ثانیه ای در ویدئوها اطلاعات کاملتری را در معرض نمایش قرار داد و یا اینکه با کلیک روی تبلیغ به سایت و یا صفحه خاصی برود تا اطلاعات کاملتر در آن به نمایش در بیاید.

روش های پرداخت معقول و مناسب

در بازاریابی آفلاین می بایست کل مبلغ تبلیغ در همان ابتدا پرداخت شود اما در بازاریابی آنلاین و استفاده از تبلیغات اینترنتی میتوان پرداخت هزینه را بر اساس کلیک ها ، مخاطبان واقعی انجام داد.

توانایی ردگیری و اندازه گیری عملکرد آن

از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به قابلیت ردگیری و اندازه گیری آن اشاره کرد.

 

در تبلیغات دیجیتالی و آنلاین توسط ابزارهای مختلف میتوان میزان عملکرد و تاثیر تبلیغات را مورد ارزیابی قرار داد که این بررسی نتیجه بهتر و کاملتر شدن فایل تبلیغاتی خواهد شد.

قابلیت ویرایش و به روز رسانی

تبلیغات اینترنتی را می توان بعد از ارسال فایل مورد نظر ویرایش و یا حذف کرد.

 

به طور مثال برای تغییر اطلاعات موجود در تبلیغات ارسالی در یک سایت فقط کافیست نسخه جدید را آپلود نمود و کد تبلیغ را تغییر داد اما در رسانه های دیگری که چاپ میشوند این امکان وجود ندارد.

قدرت برند سازی بالا

برند سازی لوگو ، نام شرکت و نام محصولات  یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید و تبلیغات اینترنتی به بهینه سازی روند برند سازی کمک بسزایی میکند.

 

سخن بزرگان در مورد تبلیغات

مسلماً بقاء و رشد روز افزون زندگی ما بستگی به فروشمان دارد و این فروش می تواند خوشبختی یا رکود زندگی خود و اطرافیان ما را رقم بزند.

در زندگی روزمره مان و در هر برخورد شخصی، فروشی در جریان است. به عنوان مثال می تواند فروش یک کالا و یا فروش یک فکر و ایده باشد.

حتی یک معلم که نقش تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد یک فروشنده است!

 

او علم خود را به فرزندانمان می فروشد و در قبال آن دستمزدی را دریافت می کند یا یک همسر ایده خرید یک لوازم خانگی خاص را به شوهرش می فروشد و با زرنگی این ایده را به او می قبولاند و او را مجاب به خرید میکند.

 

در هر لحشه از زندگیمان فروش در جریان است.

 

اما فروش کالا و یا خدمات در عصر کنونی راز و رمزهای خاص خود را دارد، و باید بدانیم عصر بازاریابی سنتی پایان یافته و این حقیقتی است که باید آن را بپذیریم.

 

جهان در حال تغییر است و نمی توان در مقابل آن ایستاد باید آن را پذیرفت و یا با آن هماهنگ شد.

 

سازمان هایی که خود را با تغییرات وفق بدهند موفق تر هستند و شانس بیشتری برای بهره مندی از فرصتها می یابند، فرصتها هیچ وقت از بین نمی روند بلکه اگر سهل انگاری کنیم به دیگری واگذار می شود.

 

مزایای داشتن مشاوره تبلیغات :حرکت در مسیر بازاریابی و تبلیغات ساده نیست. اگر به پیچ و خم های راه آگاه نباشیم محکومیم که سقوط سنگینی را متحمل شویم.

 

در واقع مشاوره در تبلیغات نشان دهنده راهی است که یک برند برای گرفتن سهم خود در بازار، افزایش مشتری، افزایش درآمد، معرفی محصولات خود و کسب اعتبار و شهرت باید طی نماید.

 

داشتن مشاور، موفقیت یا عدم موفقیت شما را در زندگی رقم خواهد زد. به زبان ساده، تبلیغ راهی است برای رساندن هر چه بهتر پیام های یک شرکت و کمپانی به مشتریان خود.

برای تبلیغ در فضای مجازی باید ابتدا تشخیص بدهید چه وب سایت ها یا مکان هایی در اینترنت برای تبلیغات خاص شما مناسب هستند و هر مکان چقدر بازدهی خواهد داشت و چقدر باید هزینه کنید و که در این راه نیازمند یک مشاور مسلط به تخصص سئو هستید.

مدیران نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه گذاری برای شرکت آن ها محسوب می شود و حرکت در این مسیر فقط با داشتن یک مشاور تبلیغاتی خوب امکان پذیر است.

اهداف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات می باشد که در حال حاضر بهترین نوع است .

در این نوع از تبلیغات که بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار می گیرد ، به طبع از سایر انواع تبلیغات بازخورد بیشتری دارد.زیرا جامعه جهانی و گسترده تری تبلیغ را مشاهده می کنند.

 

یک مدیر وبلاگ, مدیر وبسایت,کاربران اینترنت می توانند هر گونه خدمات,سرویسها یا کالاهای مصرفی و محصولات تولیدی را در اینترنت تبلیغ نمایند .

 

البته ناگفته نماند که هر گونه تبلیغات اینترنتی نیازمند به آگاهی در این زمینه و ابزارها و روشهای تبلیغات دارد.اهداف تبلیغات اینترنتی کاملا واضح و مشخص می باشد و به عبارتی برای تبلیغاتی که سریعتر جوابگو باشد می توان از اینترنت استفاده نمود اما به طور کلی تبلیغات اینترنتی اهداف مهم و بارزی دارد که به صورت زیر بیان می شود :

ایجاد آگاهی در مورد کالا و خدمات یک شرکت یا سازمان.

منتشر نمودن اطلاعات دقیق درباره کالا یا خدمات یک شرکت بر روی وب.

نشان دادن وجهه یک شرکت برای ایجاد تصویر ذهنی درباره شرکت در مخاطبان.

فروش محصولات و ارائه خدمات شرکت از طریق تبلیغات اینترنتی.

گروه تبلیغاتی فانوفا با در نظر گرفتن تمامی محاسن و مفاد تبلیغات اینترنتی اقدام به راه‌اندازی سایت فانوفا به آدرس؛www.fanofa.com  نموده است. شما دوستان و عزیزانی که تا کنون از محاسن تبلیغات اینترنتی، آنهم تبلیغات رایگان اینترنتی، بی خبر بوده‌اید به وبسایت فانوفا بیایید و از محاسن تبلیغات اینترنتی رایگان بهره مند شوید.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#کار

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

استخدام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

همکار خانم اشنا به تبلیغات در social media به صورت پارت تایم استخدام میشود 6479953007

 

تورنتو کانادا

حسین رئیسی

شماره تماس: 16479953007

https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003594.htm

 

 

امروزه رسانه ها طیف گسترده ای از روش ها را برای دسترسی برندها به کاربران معرفی می کنند. اینترنت به تنهایی روش های گوناگونی برای تبلیغات رسانه ای مانند ویدئوها، بنرها، وبسایت ها، چت روم های برندها، و مثل اینها معرفی کرده است.

 

مفهوم رسانه تبلیغاتی را می توان اینگونه معنا کرد; به هر ابزاری که پیام و شعار تبلیغاتی یا پیام فروش و بازاریابی را به مخاطبان هدف منتقل کند و آنها را به عکس العمل وادارد، رسانه تبلیغاتی گفته می شود و حال اینکه چه رسانه هایی برای انتقال پیامها باید برگزید مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

هر تبلیغی را که روی اینترنت مشاهده می کنید تبلیغ دیجیتال است. یک روشی دیگر از تبلیغات آنلاین تبلیغات بومی است. محتواهای حمایت شده نیز روش دیگری از تبلیغات هستند.

 

از تبلیغات روی فیس بوک و اسنپ چت و تلگرام گرفته تا رددیت، راه هایی برای دسترسی به میلیونها کاربر است.

نوع دیگری از تبلیغات رسانه ای  که به نوعی جدید محسوب می شود تبلیغات موبایلی است.تبلیغات روی هر دستگاهی که قابلیت حمل کردن داشته باشد که به نوعی به اینترنت متصل است.

 

گرایشات نوین در تبلیغات موبایلی، شامل استفاده ی از رسانه های اجتماعی مثل توئیتر، اینستاگرام، اسنپ چت و فیس بوک است. این نوع جدید از تبلیغات می تواند برای کاربران اشتیاق بسیار زیادی را به وجودآورد.

 

یک موضوع مهم در تبلیغات، بومی شدن تبلیغ برای محیط موبایل است که احتیاج به بررسی دقیقی دارد تا جذاب شود.

تبلیغات چاپی امروزه به عنوان یک شیوه قابل اعتماد در برابر بازاریابان به عنوان شیوه از تبلیغات رسانه ای قرار دارد.

 

اگر بخواهیم یک نکته حتمی در مورد تبلیغات بگوئیم این است که متفاوت بودن کلید موفقیت است. اگر کاربران از تبلیغات آنلاین خسته شوند مطمئنا تبلیغات چاپی به عنوان یک گزینه خوب رو به روی آن ها قرار می گیرد.

تبلیغات متناوب

می توان از این نوع به تبلیغات مجلات و روزنامه ها اشاره کرد. برای مدتی طولانی تبلیغات این مدل استاندارد اصلی برای نمونه برای تبلیغات دیگر بود. در این شیوه قبلا اگر تبلیغ اصلی را روی صفحه ی اصلی یا صفحه ی پشت می گرفتید میلیون ها بازدیدکننده به همراه داشت.

هرچند بعضی از این تبلیغات رسانه ای را می توان در میان روزنامه قرار داد، اما باید آنها را به عنوان یک واحد جدا محسوب کرد. چرا که شانس دیده شدن آنها بسیار کمتر است.

می توان هر کدام از تبلیغات رسانه ای بالا را به مشتری به صورت یک نامه فرستاد. البته این مدل تبلیغات به وسیله برخی آژانس های تبلیغاتی به عنوان نامه بیش از حد استفاده شده و به نوعی می توان گفت مورد سو استفاده قرار گرفته است.

 

اما اگر این مدل به شکل هوشمندانه ای استفاده و اجرایی شود می تواند به عنوان یک شیوه موثر استفاده شود.

تبلیغات چریکی

به عنوان یک شیوه از تبلیغات محیطی نیز شناخته شده است و تبلیغات چریکی در این 20 سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

به نوعی هر تبلیغات غیرعادی ای را چریکی می نامند و معمولا از مشتریان می خواهد به نوعی با تبلیغ کننده تعامل کنند. زمان و مکان در این شیوه تبلیغ خیلی مهم است.

 

مساله ی مهمی که در تبلیغات چریکی مطرح می شود ایده خلاقانه است و بودجه نقش کمتری دارد. در این روش از تبلیغات رسانه ای تمرکز بیشتر روی شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهانی است.

امروزه از تبلیغات مثل تلویزیون و رادیو که به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی دارند به عنوان تبلیغات پخشی یاد می شود. این مدل تبلیغات یک زمان مهم ترین و پرهزینه ترین نوع تبلیغات رسانه ای بود.

 

اما امروزه با ظهور تکنولوژی های نوین جای خود را به تکنولوژی های جدید داده است.اما هنوز هم به عنوان یک ابزار مهم موردنظر است که به مخاطبان میلیونی دسترسی دارد.

برعکس تبلیغات سنتی، تبلیغات خدمات عمومی معمولا برای آموزش و آگاه ساختن عموم به جای تبلیغ برای فروش استفاده می شوند.تبلیغات خدمات عمومی به شکل سنتی در تلویزیون و رادیو هستند، اما این روزه به صورت وسیع در تبلیغات آنلاین هم آمده اند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#کار#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa