https://fanofa-world.blogsky.com/
استخدام
توجه توجه توجه به سه نفر خانم جوان و دو نفر آقای جوان برای کار در کارگاه بسته بندی جوراب نیازمندیم سرویس در محدوده اسنیورت حقوق از ۲۰۰۰تا ۲۳۰۰ یک وعده غذا ساعت کاری از ۸ صبح تا ۷ شب چرخکار ماهر سرویس دارد حقوق ماهیانه ۳۴۰۰ لیر یک وعده غذا وسط کار منطقه اسنیورت حقوق ماهیانه ۲۰۰۰ یک وعده غذا بسته بندی ماسک نیروی خانم و آقا روزانه ۹۰ لیر سرویس دارد کمیسیون کلیه کارها فقط ۲۵۰ لیر 00905526917056 محمد
ترکیه – استانبول
شماره تماس: 905526917056 محمد براتی
https://www.fanofa.com/recruitment-fanofa0003684.htm
در کسب و کار بسته بندی، متوجه خواهید شد که بسته بندی تنها یک کارتن تاشو برای محفوظ نگه داشتن محصول نیست و خیلی فراتر از این است. بسته بندی زمینه را برای برندینگ فراهم میکند، همانطور که به خلاقیت اجازه عمل میدهد. همچنین به معنای چیزهایی است که شما باور نخواهید کرد که درست باشند.
اولین جعبه مقوایی مورد استفاده در حمل و نقل در سال ۱۹۰۳ اختراع شد، در حالی که کارتن دارای قدمت بیشتری است و در سال ۱۸۵۶ اختراع شد. به نظر میرسد که پشت جعبه های سفارشی داستان های زیادی وجود داشته باشند.
تا حالا برایتان پیش آمده که ویدئوی باز کردن بسته بندی محصولات اپل رو تماشا کنید، زیبایی و سادگی این بسته بندی ها مثال زدنی است. برای آن که شرکت به این سطح از کمال برسد یک فرهنگ منحصر به فرد را برای جعبه هایش رقم زده. این اثبات می کند که سردمداران اپل برای بسته بندی محصولات جدید خود روندی خاص را پشت سر می گذارند تا هر کدام از محصولاتشان خاص و متمایز باشند. طرفداران اپل با این برند رابطه احساسی عمیقی برقرار کرده اند و به خاطر همین است که در تمامی کشورهای جهان ، اپل یکی از برترین برندها است.
Nongshim، تولید کننده پیشرو در تولید نودل فوری در کره، یک بسته نوآورانه را برای استفاده امن در مایکروویو ساخته است. به گفته این شرکت، مواد افزوده مورد استفاده در این جعبه ها میتوانند بدون ذوب شدن حتی دمای ۱۰۰ درجه را تحمل کنند. به همین راحتی می توانید نودل خوشمزه تان را میل کنید.
یک شرکت طراح سوئدی Tomorrow Machine سازنده یک جعبه آبمیوه سحرآمیز است. جعبه کوچک از ژل جلبک دریایی آگار-آگار و آب ساخته شده است و برای نگهداری آبمیوه های تازه و کوتاه مدت اختصاص یافته ، جعبه با همان سرعتی که نوشیدنی محتوای آن مصرف میشود، از بین میرود.
نایک اولین جعبه های کفشی را تولید کرد که به طور کامل از مواد زباله بازیافت بودند.این شرکت محبوب ورزشی و اسپرت، در نوآوری یکی از پیشگامان است. این جعبه کفش را میتوان به راحتی مانند یک کوله پشتی استفاده کرد و علاوه بر این ۱۰۰ درصد از زباله های بازیافتی ساخته شده است. مواد مورد استفاده برای ساخت این جعبه ها عمدتا ظرف های نوشیدنی اند. طراحی این جعبه ها توسط یک شرکت تایوانی به نام Miniwiz انجام شد.
برای خیلی ها پیش از آغاز بکار در شغل بسته بندی ، دلیل اصلی برای انتخاب این شغل دو مسئله ی مهم بوده است. در درجه اول پایین بودن هزینه کارگاه بسته بندی و حتی هزینه کارخانه بسته بندی در مقایسه با دیگر صنایع و دوم نیاز بازار به مواد بسته بندی، به صورت بیشتر و جدی تر از قبل.
برای بسیاری وقتی صحبت از درآمد بسته بندی پیش می آید، صرفا بدون آگاهی از هزینه های بسته بندی، رقم گردش مالی کسانی که در این حرفه هستند مد نظر قرار میگیرد. اولین نکته ای که بایستی با ورود به کار تولید یاد بگیرید توجه به برآورد ریزترین هزینه های تولید محصول است. به طوری که بتوان سود خالص را تا حد دقیقی حدس زد.
برای خیلی از ما مقاومت در برابر یک پیشنهاد همکاری تازه ، خصوصا با وعده و عیدهای بالا کار چندان ساده ای نیست. بهتر است بدانید، لزوم ورود به صنعت، شناخت بازار است. بدون شناخت دقیق بازار هر سرمایه گذاری مالی و غیر مالی به نوعی تلاش در زمینی ست که شما بازی در آن را بلد نیستید.
اگر به بازار بسته بندی آشنا نیستید، چه بهتر که برای شروع شغل بسته بندی در منزل و یا یک کارگاه کوچک را با سرمایه و ریسک پایین تری شروع کنید. در این خصوص بهتر است از بازارهایی که در آن تبحر و استعداد بیشتری دارید شروع کنید. مثلا ممکن است شما در شهری زندگی میکنید که محصول پسته یا زعفران مرغوبی دارد. گزینه های اینچنینی معمولا نقاط شروع بهتری نسبت به سرمایه گذاری های بی هدف در بازار بی هدف هستند.
ایده های خوب نباید تا آنجا پیش بروند که دست شما را در مصرف کردن منابع حسابی باز بگذارند. به خاطر داشته باشید، اینکه درآمد بسته بندی به نسبت هزینه در صنعت بسته بندی بالاست موجب میشود افراد زیادی به این صنعت متمایل شوند، پس درنظر داشته باشید که منابع شما اعم از زمان و هزینه های مادی بایستی دائما رصد و ارزیابی شوند.
همچنین بد نیست برای نتیجه گرفتن در این سرمایه گذاری حتما برای آن فرصت پایانی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت ممکن است در مدت بسیار هزینه ی زیادی را به امید پیشرفت در این صنعت بپردازید.
نداشتن دانش و تجربه بازاریابی در تیمی که هستید مثل قلاب انداختن در آبی ست که هیچ نمیدانید در آن اصلا ماهی وجود دارد یا نه. با توجه به محصول و همچنین شهر و یا منطقه ای که در آن قصد فروش محصول را دارید، بایستی به خوبی نسبت به آن مطلع و آگاه باشید.
کارخانه بسته بندی مواد غذایی مانند هر مجموعه ی تولیدی دیگری باید از ابتدا دارای خط تولید منظم و استاندارد باشد. بازدهی مالی جز با تلاش برای ایجاد نظم و برنامه در همان روزهای ابتدایی میسر نیست. لذا وظایف تقسیم شده، نیروی ماهر مدیریت شده، دستگاه های بسته بندی به روز جزو شروط اساسی برای تاسیس کارخانه بسته بندی هستند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#کار#ترکیه#استانبول
https://fanofa-world.blogsky.com/
شبکه های تلویزیون بین المللی
پخش هزاران شبکه از سراسر دنیا و کشور محل اقامت شما شبکه های ایران افغانستان ترکی کردی عربی بدون نیاز ب دیش و ریسور و باکس ارشیو بهترین فیلم و سریال های netflix بهترین های imdb و پخش مستقیم مسابقات ورزشی تماس فقط و فقط از طریق ایدی تلگرام @asotvskandinavian
سوئد استکهلم
شماره تماس: 460729164480 پوریا راستان
https://www.fanofa.com/international-tv-fanofa0001437.htm
شاید بارها در طول روز در دنیای مجازی یا در گفتار عاشقان و دنبال کنندگان فیلم نامی از نتفلیکس را شنیده باشید. نت فلیکس در حقیقت یک شبکه و شرکت پشتیبانی از محصولات رسانه ای و فیلم است که در سال ۱۹۹۸ در آمریکا بنیان گذاری شد. این شرکت در حال حاضر حدود ۳۷ درصد از کاربران خود را از ایالات متحده دارد. این شرکت در اولین فاز حرکت خود به سمت رشد، اقدام به کرایه دی وی دی از فیلم های مختلف نمود. بعد از آن شروع به تولید محصولات و فیلم های مختلف نمود و در نهایت، پای خود را به کشور های مختلف باز کرد
در واقع شرکت های فیلم سازی، که فیلم قابلی داشته باشند، می توانند در این باره با نتفلیکس مذاکره کرده و طرح های خود را در این شبکه مطرح کنند. در صورتی که فیلم و برنامه مورد نظر و طرح فیلم جذاب باشد، نتفلیکس قطعا روی آن سرمایه گذاری خواهد کرد.
نتفلیکس به دو روش فیلم هایی را روی این شبکه به نمایش می گذراد.
فیلم هایی که سازندگان آن به طور اختصاصی فیلم را می سازند و محل نمایش را نتفلیکس اعلام می کنند.
فیلم هایی که نتفلیکس به طور اختصاصی اسپانسر تولید آن ها است.
زمانی که فردی در هر جای دنیا بخواهد از نتفلیکس استفاده کند، لازم است که ابتدا از کارت اعتباری استفاده کند، و هزینه عضویت خود را بپردازد.
البته در ماه اول استفاده، نتفلیکس این لطف را به کاربران کرده که می توانند یک ماه بدون دغدغه پرداختی و به طور رایگان فیلم تماشا کنند.
انواع کارت های اعتباری در نتفلیکس
همانطور که گفته شد، برای استفاده از نتفلیکس در ماه دوم به بعد از اشتراک خود لازم است که هزینه عضویت خود را پرداخت کنید تا حق کپی رایت حفظ شود و بتوانید به طور قانونی فیلم ها را تماشا کنید.
کارت هایی که نت فلیکس ارائه می کند به صورت زیر است:
پلن ابتدایی: کارت ۸ دلاری عضویت در نتفلیکس
پلن استاندارد: کارت ۱۰ دلاری عضویت در نتفلیکس
پلن حرفه ای: کارت ۲۰ دلاری عضویت در نتفلیکس
پلن ابتدایی: کارت ۸ دلاری عضویت در نتفلیکس
در این پلن، کاربر لازم است که برای عضویت در ماه ۸ دلار بپردازد. در این پلن تنها ۱ دستگاه حق پخش را خواهد داشت. از طرفی کیفیت محتوای پخش شده نیز به صورت ۴۲۰ بوده و می توان گفت که کیفیت به صورت کاملا معمولی ارائه می شود.
پلن استاندارد: کارت ۱۰ دلاری عضویت در نتفلیکس
در این مدل یعنی پلن استاندارد کاربر ملزم است از ماه دوم عضویت خود مبلغ ۱۰ دلار را به نت فیلیکس پرداخت کند. در پلن دوم، کاربر قادر است تنها پخش را در دو دستگاه ارائه دهد. البته کیفیت فیلم نیز به صورت اچ دی، ( ۷۲۰ ) می باشد.
پلن حرفه ای: کارت ۲۰ دلاری عضویت در نتفلیکس
در این مدل نیز کاربران لازم است که بعد از گذراندن یک ماهه عضویت رایگان خود، برای بهره مندی از امکان پخش فیلم تا ۴ دستگاه و البته با کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰ مبلغ ۲۰ دلار ماهیانه پرداخت کنند
پرداخت ها در نت فلیکس چگونه است؟
پرداخت مشترکی برای تمامی کشور ها وجود دارد که به صورت دلار می باشد. از این رو ایرانی ها نیز اگر بخواهند از این خدمات استفاده کنند لازم است که پرداخت خود را به صورت دلاری و با کارت های مستر خارجی انجام دهند.
البته این شبکه، نمونه ای از کارت های خود را که به صورت اختصاصی صرفا برای استفاده در نت فلیکس استفاده می شود، در امازون در معرض فروش قرار داده است.
نکته دیگر این که، در ایران نیز برخی از سایت ها اقدام به فروش کارت های اعتباری نت فلیکس نموده اند که می توان از آن ها استفاده کرد.
نکته مهم دیگر این که حتی برای استفاده از پلن رایگان یک ماهه در نت فلیکس لازم است که مشخصات کارت اعتباری تان را به نت فلیکس اعلام کنید و آن را در اکانت خود در جایگاه مشخص شده بنویسید.
برای این که بدانید در این شبکه چه فیلم هایی پخش می شود می توانید از دو طریق متوجه این امر شوید.
از طریق ورود به حساب خود در نتفلیکس
از طریق وب سایت های مرتبط با نت فلیکس
در روش اول، کاربر با وارد شدن به نتفلیکس می تواند به صورت دسته بندی خاص، فیلم ها را و موضوعات آن ها را ببیند. پیام نتفلیکس این است که در هر زمان و مکان هر فیلمی را که می خواهی مشاهده کن. پس در این باره هیچ محدودیتی با خود نتفلیکس نخواهید داشت.
اما در روش دوم، در صورتی که هنوز نمی دانید که واقعا می خواهید از نتفلیکس استفاده کنید یا نه می توانید از وب سایت های مرتبط با نتفلیکس استفاده کنید و لیست فیلم ها را در آن بررسی کنید.
از جمله وب سایت های معتبر برای اطلاع رسانی فیلم های این شبکه می توان به IMDb و Metacritic اشاره داشت. در این وب سایت ها می توانید به راحتی با جستجو، در مورد فیلم ها اطلاع کسب کنید. حتی برای راحتی کاربران، برای این دو سرویس اپلیکیشن های موبایلی اندرویدی و آیفون نیز طراحی شده است.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#شبکه#شبکه_تلوزیون#تلویزیون#سوئد#تبلیغات_خارج_کشور
https://fanofa-world.blogsky.com/
. ..فعالیت قانونی وبین المللی .واامکان مدیریت از هر کجا ودر هرزمان -فرصتی برای کسب در ]آمدبرای کسانیکه تمایل دارند یا بصورت نیمه وقت یا تمام وقت برای اطلاعات بیشتر اسم وایمیل خودرادرسایت من وارد کنید ودریک وبیناررایگان شرکت کنید https://www.sunnymoonnet.com/
کانادا – انتاریو – ریچموندهیل
شماره تماس: 16478767703 فریده
https://www.fanofa.com/work-from-home-any-where-fanofa0003685.htm
کسب و کار اینترنتی چیست؟
کسب و کار اینترنتی چیست ؟ به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت انجام میشود کسب و کار اینترنتی می گویند.به طور مثال:شما در گذشته برای خرید ساعت به فروشگاه ساعت فروشی می رفتید و ساعت می خریدید اما در حال حاضرشما ساعت را می توانید از اینترنت هم تهیه کنید ،بیشتر از۷۵% از کسب و کارها می توانند تبدیل به کسب وکار اینترنتی شوند.آگر شما کسب وکار دارید اما کسب و کار اینترنتی ندارید و از اینترنت پول در نمی آورید سخت در اشتباهید و از رقیبان خود عقب ماند اید.
چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم ؟
با وجود شرایط بد اقتصادی افراد توانایی ریسک کردن را از دست داده اند و بعضی از افراد با کمبود آگاهی دست به کسب و کار اینترنتی زدند و زیان مالی دیدند . بیشتر افراد دوست دارند رئیس خودشان باشند تا اینکه مجبور باشند از شخص دیگری اطاعت کنند از این رو افراد رو آوردند به کسب و کار اینترنتی و از طرفی نمی دانند چگونه شروع کنند برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در بازار محصولات را به بخش های کوچک تری تقسیم کنید تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد هم درآن محصول وقتی به طور تخصصی کار کنید قابل اعتماد تر به نظر می رسید و درآمدتان افزایش می یابد.
کسب درآمد از اینترنت راه های مختلف زیادی وجود دارد که در اینجا به چند مورد اشاره می کنم.اگر در زمینه خاصی تخصص دارید می توانید محصولات آموزشی ای را ایجاد کنید و آن ها را در اینترنت به فروش بگذارید اگر در ارائه نوعی خدمات تخصص دارید می توانید خدماتتان را در اینترنت معرفی کنید .در واقع از طریق اینترنت مشتری برای خودتان جذب می کنید می توانید کالاهای فیزیکی را برای فروش بگذارید کالاهای فیزیکی مثل کارهای دستی خودتان، کتاب، لوازم ورزشی و …می توانید کانالی در تلگرام درست کنید و ممبر هایتان را افزایش دهید و با تبلغات افراد دیگر را در آن کانال قرار دهید و درآمد کسب کنید.
در بحث کسب و کار اینترنتی با نمونه های موفق زیادی مواجه میشویم. مهم نیست شما چند سال سن و یا چه مقدار سرمایه دارید یا اصلا در کدام منطقه زندگی میکید. اگر ایده و خدماتی دارید که برای مخاطبان جذاب است شما مهمترین فکتور موفقیت در کسب و کار اینترنتی را دارید. در قدم اول شما نیاز به یک نقشه راهنما دارید. این نقشه راهنما در واقع همان طرح تجاری شما است. این طرح تجاری به طور کلی باید مواردی مانند: چشم انداز، ماموریت، هدف، راهبرد و برنامه را شامل شود.
کسب و کارهای اینترنتی به اشکال مختلفی انجام میشود. در ابتدا شما باید مشخص کنید که ایده و خدمات شما در چه گروهی جای میگیرد. برای مثال آیا شما قصد فعالیت در شبکه های واسطه گری را دارید یا قصد دارید در زمینه تبلیغات اینترنتی به فعالیت بپردازید. یا ممکن است شما قصد خرید و فروش کالاهایی را در اینترنت داشته باشید یا خدمات تخصصی را به دیگران ارائه دهید و ……….. چندین حوزه مختلف در کسب و کار اینترنتی وجود دارد. شما باید ببینید که در کدام یک از این گروه ها جای میگیرید.
برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی بهینه سازی رتبه وب سایت برای موتورهای جستجو یک عامل کلیدی در راه رسیدن به هدف تلقی میشود. فرقی نمیکند شما چه خدمات یا محصولاتی را در اینترنت ارائه کنید در هر صورت برای موفقیت باید دیده شوید. و بهینه سازی سئو باعث میشود که مخاطبان شما را ببینند.با این کار شما باعث می شوید تا مطالب شما به تعدادی که می خواهید بازدید داشته باشد و این امر باعث پیشرفت شما در کار و یا اگر محصولی ارائه می دهید باعث فروش بیشتر خواهد شد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#کار#ترکیه#استانبول
https://fanofa-world.blogsky.com/
موزه ایران
موزه ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده سفال و سرامیک با نقاشی زیرلعابی آماده عرضه محصولات خود به سراسر جهان می باشد.
ایران – اصفهان
شماره تماس: 9809131080014 مصطفی چیت ساز زاده
https://www.fanofa.com/iran-museum-fanofa
لعابها را باید به شکل دوغاب در آورد. از این رو مواد لعاب ساخته شده را توزین کرده و به همراه آب در آسیاب میریزند. عامل آسیاب کننده معمولأ گلولههای چینی و یا میلههای چینی از جنس آلومین است. لعابها را به طور معمول آنقدر نرم میکنند که روی الک مش۱۲۰، یک درصد زیر بماند. مدت ساییدن باید کنترل شده باشد تا از نرم شدن بیش از حد یا دانهبندی درشت لعاب در دوغاب جلوگیری شود.
برای جلوگیری از تهنشینشدن ذرات لعاب، مواد معلقکننده همچون کائولین به میزان ۵ تا ۷ درصد از کل وزن ترکیب لعاب به آن افزوده میشود. برای همین منظور میتوان از بنتونیت تا حدود یک درصد وزن خشک لعاب استفاده کرد. از بنتونیت هنگامی استفاده میشود که امکان افزایش کائولین به لعاب فراهم نباشد. اضافه کردن آب به پودر لعاب به ایجاد دوغاب لعاب منجر میشود. غلظت لعاب به عوامل متعددی همچون وزن مخصوص لعاب، چسبندگی و کشش لعاب، تخلخل بدنه و زمان غوطهورى بدنه در لعاب بستگی دارد.
بدنههای سرامیکی با خلل و فرج زیاد، ضخامت بیشتری از لعاب را به خود جذب میکنند. میزان چسبندگی لعاب را میتوان با افزودن موادی نظیر بنتونیت، بعضی صمغها و نشاسته تنظیم کرد. پس از طیشدن زمان لازم برای ساییدن لعاب، محتویات آسیاب را در ظرفی تخلیه کرده و آن را از الک مش ۱۲۰ عبور میدهند. در این زمان، دوغاب برای لعابکاری آماده است. برای لعابکاری بدنههای سرامیکی، روشهای مختلفی همچون غوطهوری، پاشیدن، ریختن و نقاشی با قلممو و اسفنج وجود دارد که مرسومترین آن به ویژه در کارگاههای سنتی، لعابکاری به روش ریختن دوغاب بر روی بدنه است.
براساس این روش، لعاب آماده شده به صورت دوغاب را در ظرف بزرگی ریخته، اشیاء کوچک را داخل لعاب فرو برده و بیرون میآورند و برای لعاب دادن ظرفهای بزرگ، محصول را روی ظرف لعاب گرفته و با ظرف دیگری لعاب را روی فرآورده میریزند و سفال، لعاب را به خود جذب میکند. قشر لعاب باید در کلیه نقاط ظرف یک اندازه باشد و همچنین کلیه اشیایی را که با هم در کوره میگذارند بایستی حتیالمقدور دارای قشر لعاب یک اندازه باشند. در غیر این صورت اشیایی که کمتر لعاب خورده، زودتر میپزند و آنهایی که لعاب بیشتری خورده دیرتر پخته میشوند. البته چون در کار لعاب دادن نمیتوان صددرصد قشر لعاب را در کلیه اشیاء به یک اندازه گرفت، اشیایی را که لعاب بیشتری به خود گرفته در فاصله نزدیکتری به مشعل کوره قرار میدهند.
تزیین با لعاب (نقاشی زیررنگی و رورنگی)
در بسیاری از نقاط ایران که کار سفالگری در آنها رواج دارد، صنعتگران سفالساز، دستساختههای خود را به صورت منقوش به بازار عرضه میکنند. برای نقاشی بر روی سفالینهها دو روش وجود دارد:
الف) نقاشی زیر لعاب (تزیین با اکسید رنگی در زیر لعاب شفاف) که به آن نقاشی زیررنگی میگویند.
ب) نقاشی روی لعاب (تزیین با اکسید رنگی روی لعاب) که به آن نقاشی رورنگی میگویند.
الف) نقاشی زیررنگی
پس از پخت اول محصولات سفالی، نقوش دلخواه را با رنگهای موردنظر - که همانند لعابهای رنگی با اکسیدهای فلزات مختلف ساخته میشود - بر روی آنها به وجود آورده، سپس روی تمام سطوح داخلی و خارجی ظرف را با لعاب شفاف بیرنگ میپوشانند. درجهٔ حرارت لازم برای پختن سفال در این مرحله حدود ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد و به مدت ۸ تا ۱۰ ساعت است.
ب) نقاشی رورنگی
این نوع نقاشی روی لعاب قرار میگیرد و پس از لعابکاری و پختن لعاب، روی آن را با رنگهایی که قبلأ ذکر شد، نقاشی میکنند. این نوع نقاشی سادهتر از نقاشی زیررنگی است، زیرا اگر نقشی به اشتباه زده شود به راحتی میتوان آن را از روی محصول پاک کرد. میزان حرارتی که برای پختن این گونه نقوش لازم است، بسته به نوع رنگ از ۶۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد و به مدت حدود ۶ تا ۸ ساعت در تغییر است.
دستورالعملهایی برای لعابکاری
توجه به موارد زیر در هنگام لعابکاری و نگهداری لعاب ضرورت دارد:
الف) بعضی از ترکیبات و مواد به کار رفته در لعابها سمی است و اگر بر پوست نفوذ کند یا وارد ششها شود خطرناک است لذا هنگام کارکردن با این گونه لعابها از دستکش لاستیکی نازکی و ماسک استفاده کنید.
ب) هنگامی که دستورالعمل تازهای را امتحان میکنید، فقط مقدارهای کم - ۱۰۰ گرم - مخلوط کنید.
ج) هر ماده را به دقت وزن کنید. از آنجاکه دقت در وزن کردن بسیار اهمیت دارد، از ترازوی دقیقی استفاده کنید.
ه) آب را به آن اندازه به پودر اضافه کنید که مخلوط، قوام خمیری پیدا کند. قوام درست بسیار مهم است. توجه داشته باشید که اگر لعاب خیلی ضخیم باشد، کار در پایان بد منظر میشود و سطح لعاب دارای ترکهای ریز میشود و خزش اتفاق میافتد.
و) لعاب را با دستان - و یا اگر مقدار آن کم باشد با انگشتان - به هم بزنید. به زودی با به هم نشان مداوم حس میکنید که لعاب چه غلظتی خواهد داشت.
ز) همهٔ لعابها رسوب میکنند و لایه سختی را در ته ظرف ایجاد میکنند. برای داشتن لعاب نرم که به آسانی بشود با آن کار کرد، یک قاشق چایخوری نمکهای اپسوم - سولفات منیزی - را در آب گرم حل کنید و یا یک قسمت بنتونیت را به ۱۰۰ قسمت لعاب اضافه کنید تا ذرات به صورت معلق در محلول بماند.
ح) مخلوط لعاب را از الک ۱۲۰ مش عبور دهید.
ط) لعاب را در ظرفهای در بسته نگهداری و نامگذاری کنید.
ی) از سرامیکهای کوچک که از گلهای مختلف ساخته شده است به عنوان قطعات آزمایشی استفاده کنید. در بالای هر سرامیک، سوراخ کوچکی ایجاد کنید تا بتوانید آنها را روی دیوار آویزان کنید.
ک) پیش از لعابکاری، گردوغبار روی هر قطعهٔ آزمایشی را با اسفنج مرطوب بگیرید.
ل) با مداد لعاب یا اکسید، اسم هر لعاب و نوع گل بدنه را پشت هر سرامیک یادداشت کنید (سیستم کدگذاری).
م) پشت هر سرامیک را پیش از لعابکاری به موم آغشته کنید و بعد از لعابکاری، لعاب اضافی را پاک کنید.
ن) نیمی از سرامیک را مجدداً در لعاب فرو کنید تا غلظت مناسب لعاب با آزمایش مشخص شود.
س) نتایج آزمایشها را ثبت کنید و پس از هر پخت، نتایج را در کنار فرمول ساخت آن یادداشت کنید. پس از رسیدن به نتیجهٔ دلخواه، آن را بیشتر در روی سطحی ایستاده آزمایش کنید.
ع) دستور تهیه را به همراه روش پخت، درجه حرارت، رنگ وکیفیت لعاب و ضخامتی از لعاب که بهترین اثر را دارد، در دفتر «دستورالعمل تهیهٔ لعاب» ثبت کنید.
پخت بدنهٔ لعابدار
برای پخت بدنههای لعابدار، در مرحله نخست باید به کوره چینی دقیق محصولات توجه کرد چراکه روش چیدن ظروف لعابدار با بدنههای خام متفاوت است و اگرچه در بخت بدنه لعابدار تغییر شکل در بدنه کمتر اتفاق میافتد اما به دلیل لعابدار بودن، هر گونه تماس بدنهها با یکدیگر در هنگام پخت باعث به هم چسبیدن آنها و خسارت میشود. به هنگام کورهچینی محصولات لعابدار، باید بدنههای تخت را به صورت عمودی در داخل قفسهها چید.
برای جلوگیری از اتصال بدنههایلعابدار به یکدیگر معمولأ از وسایل قفسهبندی کوره یا وسایل دیگری همچون سهپایه، انگشتانه و سیخک - که سادهتر و مقرون به صرفهتر است - و یا چنگک یا کرنگ - که دارای انواع متفاوت، گرانتر ولی کیفیت بهتری دارد و لکههای محدود، آن هم در پشت کار به وجود میآورد- استفاده شود. چیدن ظروف گود لعابدار، تفاوت چندانی با ظروف تخت ندارد و معمولأ در این خصوص از وسایل کمکی پخت مانند سهپایه استفاده میشود و ظروف تخت یا گود بر روی سهپایه در داخل طبقات کوره قرار میگیرد.
بعد از بارگیری کوره و اطمینان از محکم بودن طبقات، در کوره بسته میشود. با روشن شدن کوره، پخت آغاز میشود و با افزایش دما، لایه خام لعاب، کمکم ذوب شده و حالت روانی پیدا میکند، به تدریج و با خارج شدن کربن، آب و گازهای درون بدنه لعابدار بین ذرات لعاب، اتصال ایجاد میشود و یک لایه بین بدنه و لعاب تشکیل میشود که به «لایهٔ بافر» مشهور است. البته در این هنگام، تاول و جوش در سطح لعاب مشاهده میشود و لعاب منبسط میشود. بعد از این مرحله لعاب به ذوب کامل خود میرسد - دمای پخت برای مدتی در درجهٔ حرارت ثابت نگه داشته میشود - و حالت شیشهایشدن آن آشکار میشود که به این مرحله «رسیدن کامل لعاب» میگویند.
گفتنی است پخت لعاب، سریعتر از پخت بدنه انجام میگیرد، چراکه لعاب از یک لایه نازک مواد سرامیکی تشکیل شده است. برای کنترل مراحل پخت میتوان از ترموکوبل استفاده کرد و زمانبندی مراحل پخت را به وسیله آن انجام داد، پس از طی شدن مدت زمان لازم، کوره خاموش میشود و پس از اطمینان از سرد شدن کامل محیط داخل کوره، باید به تخلیه محصولات اقدام کرد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#موزه#موزه_ایران#ایران#تبلیغات_خارج_کشور
https://fanofa-world.blogsky.com/
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و به دلیل مشکلات ناشی از خرید بصورت فیزیکی اعم از ترافیک، مشکل جای پارک، هزینه سوخت و استهلاک و... اکثر افراد برای کسب و کار خود، به خرید یا فروش اینترنتی روی آورده اند. که این ویژگی از طرف خریداران هم مورد استقبال قرار گرفته است.
به دلایل متفاوتی اکثرا از خرید اینترنتی استفاده میکنند:
خرید محصولات بدون واسطه
محصولات با قیمت پایین تر و متفاوت تر نسبت به فروشگاه های فیزیکی به مشتری عرضه میشود. بدلیل اینکه در این نوع فروش ها به دلیل مشکلات ناشی از هزینه اجاره مغازه، هزینه آب و برق، و مخارجی دیگر ، بر قیمت کالاها افزوده میشود که در خرید اینترنتی این هزینه ها وجود ندارد.
آنلاین بودن فروشگاه اینترنتی
امکان خرید محصولات بدون در نظر گرفتن زمان و مکان برای مشتری فراهم است.هر موقع از هر مکانی و هر زمانی میتواند خرید کند.
مشتری حق انتخاب دارد یعنی از میان انبوهی از محصولات، میتواند محصول دلخواهش را خریداری کند.
در وقت و هزینه ها صرفه جویی لازم صورت میگیرد و مشتری دیگر نگران وقت و زمان نیست و با خیال راحت بدون اینکه از منزل خارج شود، محصول خود را خریداری کند و از خریدش لذت ببرد.
دسترسی به برخی از محصولاتی که ممکن است در فروشگاه های فیزیکی موجود یا در دسترس نباشد، ولی در خرید اینترنتی دسترسی آسان به محصولات کمیاب وجود دارد.
تنوع بیشتر کالاها برای مشتری فراهم است.
استفاده راحت از کارت های بانکی
وقتی استقبال مردم به خرید اینترنتی در حال افزایش است در نتیجه تعداد فروشگاه ها نیز متناسب با نیاز و خواسته های مردم در دنیای اینترنت رو به افزایش است و این یعنی تعداد مشتری هم در حال گسترش یافتن است برای اینکار تمامی فروشگاه ها در فضای مجازی نیاز به تبلیغات محصولات برای جذب بیشتر مشتری دارند که تبلیغات در اینستاگرام بهترین گزینه برای جذب مشتری است.
با تأمل بر این مباحث؛ گروه تبلیغاتی فانوفا تصمیم گرفت تا بستر تبلیغات در فضای مجازی را فراهم آورد. شما صاحبان کالا و خدملت، فعالان شغل های گوناگون، صاحبان کسب و کار خرد و کلان، می توانید تمامی پیام های تبلیغاتی خود را به رایگان در و بسایت گروه تبلیغاتی فانوفا به اشتراک بگذارید. بهتر است پیام شما مختصر، مفید و به انضمام چند قطعه عکس با شد. گروه تبلیغاتی فانوفا ضمن درج آگهی تبلیغاتی شما در وبسایت، آگهی شما را به طور مفصل و مشروح در وبلاگ های انحصاری خود انتشار خواهد داد. به این ترتیب آگهی شما در جستجوگر گول به مکان بهتری برای بازدید کنندگان و بینندگان مبدل خواهد شد. و به عبارت بهتر مخاطبان بیشتری از فعالیت شما مطلع خواهند گردید. شتاب کنید و از فرصت طلایی در فانوفا استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که سایت تبلیغاتی فانوفا نخستین وبسایت فارسی زبانان سراسر جهان است. پیام های تبلیغاتی شما در معرض دید فارسی زبانان سراسر جهان قرار خواهد گرفت. با یک پیام، تنها با یک پیام تبلیغاتی شما خدمات، مشاغل، کسب و کار و .... خود را گرداگرد جهان بگردانید و خدمات خود را به مشتریان و متقاضیان اعلام کنید. فانوفا؛ همراه همیشگیی شما.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام