Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه کسب و کار در گرجستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

گروه کسب و کار در گرجستان

معرفی خدمات و محصولات شما توسط ربات در گروه های تلگرامی کشور گرجستان، کسب و‌کار گرجستان. گروه ایران جرجیا.

سلام و روز بخیر. جهت معرفی محصولات و خدمات خود در کشور گرجستان با بالاترین بازدید و کمترین هزینه میتوانید عضو vip و مشترک ماهانه گروه های تلگرامی کسب و کار گرجستان شوید و ربات آگهی خدمات و محصولات شما را در : گروه کسب و کار گرجستان و‌ گروه ایران جرجیا به صورت هر 3 ساعت یک بار در روز ، به صورت اتوماتیک انتشار می دهد. علاوه بر اینکه امکان ارسال لینک و معرفی کانال خود را نیز انجام میدهید. در هر روز بیش از 2 ساعت اگهی شما در گروه ها پین میشود. ممبر های گروه ها کاملا واقعی و افراد مقیم گرجستان و یا افرادی که به داد و ستد با گرجستان میپردازند میباشند.

تعرفه اشتراک vip در گروه های کسب و کار گرجستان و ایران جرجیا و استفاده از خدمات ربات: 1-اشتراک ماهانه vip ربات40 لاری میباشد . خدمات: تکرار هر 3 ساعت یک بار در روز توسط ربات  حداقل روزی 2 ساعت پین در گروه

 2- اشتراک 3 ماه 100 لاری میباشد. خدمات: تکرار هر 3 ساعت یک بار در روز توسط ربات - حداقل روزی 3 ساعت پین در گروه) »»معرفی خدمات و محصولات شما در دیگرگروه ها و کانالهای طرف قرارداد.

 3- اشتراک 6 ماهه 170 لاری تکرار هر 3 ساعت یک بار در روز توسط ربات - حداقل روزی 4 ساعت پین در گروه)

 4- اشتراک سالانه 300 لاری تکرار هر 3 ساعت یک بار در روز توسط ربات - حداقل روزی 4 ساعت پین در گروه) 5- هزینه پین اضافه (سنجاقک کردن) در گروه ها به ازای هر 6 ساعت 10 لاری میباشد.

ارسال آگهی توسط  شما عزیزان بدون  استفاده از خدمات ربات ،همانند گذشته رایگان است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 00995558739646 از طریق واتس آپ و یا تلگرام در ارتباط باشید https://t.me/joinchat/Hqk2AlZJpisEmHL6lL_6lQ

گرجستان تفلیس

پرهام کاظمی

شماره تماس: 995558739646

https://www.fanofa.com/tellegram-group-fanofa0001423.htm


ربات تلگرام، یک شخصیتِ ـ نه‌چندان ـ حقیقی در تلگرام است که به جای آدمیزاد، یک نرم‌افزار پشت آن نشسته و بر مبنای پیام‌هایی که به او ارسال می‌کنید، پاسخ‌هایی می‌دهد. ربات‌های جدید تلگرام، یک پسوند bot پشت اسم اکانتشان دارند. ربات‌های تلگرام، ربات‌هایی هستند که برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می‌کنند. ربات تلگرام مانند یک حساب کاربری می تواند رابطه 2 طرفه با مخاطب شما داشته باشد و به پیام ها و دستورات مختلف کاربر در هر ساعت و روزی دریافت کرده و به آنها پاسخ دهد. شما می توانید در ربات خود دستورات مختلفی مشخص کنید و برای هر کدام جواب مناسب را تعیین نمایید. هزینه ساخت یک ربات نسبت به سایت کمتر است و چون روی تلگرام قرار دارد دسترسی به آن برای کاربران ساده تر می شود.

ربات تلگرام (telegram bot ) یک نوع حساب کاربری ویژه  در تلگرام است که به صورت اتوماتیک پیام ها را ارسال و دریافت می نماید . کاربران از طریق ارسال دستورات گوناگون با ربات ها در ارتباط هستند  و امکان مدیریت ربات ها از طریق API تلگرام و درخواست های HTTPS  وجود دارد . عبارت bot برای ربات ها نمایش داده می شود . ربات تلگرام نمی تواند شروع کننده مکالمه باشد و فاقد وضعیت آفلاین و آنلاین و غیر فعال است.


ربات تلگرام یکی از ابزارهای تلگرام است که میتوان برای بازاریابی از آن استفاده کرد. ربات های تلگرام را میتوان توسط رباتی به نام BotFather ایجاد کرد.
اما کد نویسی و طراحی ربات چندان هم ساده نیست و به همین دلیل ربات هایی برای ایجاد ربات ساخته شده اند که میتوانید به کمک آنها برای خود ربات تلگرام ایجاد کنید.
رباط تلگرامی Manybot یکی از معروف ترین این ربات هاست که میتوانید در تلگرام با وارد کردن عبارت @Manybot در قسمت جستجوی تلگرام ربات Manybot را یافته و زبان آن را به فارسی تغییردهید و از آن برای ایجاد ربات خود استفاده کنید.
چگونه از ربات تلگرامی درآمد کسب کنیم
نحوه کار تلگرام  براساس پرسش و پاسخ است. از این سیستم میتوان برای دادن اطلاعات آموزشی به کاربر استفاده کرد. ربات های آموزش زبان، ربات های پزشکی و امثال اینها را براحتی با سیستم پرسش و پاسخ ربات میتوان ایجاد کرد. سپس میتوان از کاربران حق عضویت دریافت کرد و یا در ربات برای محصول خاصی تبلیغ ایجاد کرد.
ربات های تلگرام را میتوان برای مقاصد تجاری و یا شخصی بکار برد. برای کاربرد های حرفه ای از ربات تلگرام، لازم است که ربات به سروری متصل شود و اطلاعات را از سرور در اختیار کاربر قرار دهد.


هنگامی که  گروه های تلگرامی را برای تبلیغات استفاده میکنید میتوانید بدون استفاده از سرور یک ربات ساده را برای اعلام شرایط گروه ایجاد کنید. در گروه هایی که به قصد تبلیغ یک برند خاص ایجاد میشود. عدم وجود تبلیغات سایر کالاهای مشابه مهم است. بنابراین شما میتوانید ضمن حذف چنین پیام هایی از سوی رقبا برای جلوگیری از درج عبارت تبلیغات ممنوع در گروه، کاربر را به خواندن قوانین گروه در ربات هدایت کنید. به این ترتیب اثر روانی بهتری بر روی مخاطبان می گذارید. با این راه حل احتمال خروج کاربران از گروه کاهش میابد.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #تفلیس#گرجستان#کار#کسب#کسب_کار#گروه#تیم#fanofa


 

دفتر هوایی دیپلمات گرجستان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دفتر هوایی دیپلمات

دفتر خدمات هوایی

گرجستان تفلیس

نگین زینی

تفلیس گرجستان،  شماره تماس: 99555741900

https://www.fanofa.com/diplomat-tourist-agency-fanofa0001241.htm



صنعت هواپیمایی، یکی از مهم ترین بخش های صنعت گردشگری و توریسم است. بخش عمده مسافرت های بین المللی، جهان گردی و توریسم از طریق آژانس های هواپیمایی اجرا می شود. امروزه گسترش روزافزون آژانس های هواپیمایی و پیشرفت های آن ها در طول سالیان متمادی، گردشگری را از هر زمان دیگری موفق تر کرده است. لازمه چنین پیشرفت و موفقیتی، داشتن یک نظام با ساختار منظم و کارآمد است که در آن وظایف شغلی هر بخش به خوبی مشخص و تفکیک شده است. در این مطلب قصد داریم ضمن نگاهی عمیق تر به این موضوع، به بررسی و تعریف سمت های شغلی در آژانس هواپیمایی بپردازیم.


اهمیت این تقسیم وظایف تا آن جایی است که کوچکترین بی برنامگی و بی نظمی در آن می تواند کارایی کل مجموعه را مختل کند. هر یک از اعضا با سمت های شغلی مختلف در آژانس هواپیمایی وظایف مشخصی دارند و به هدف کلی خدمت می کنند. هدف کلی آژانس های هواپیمایی نیز بهبود خدمات ارائه شده به مسافران و افزایش کیفیت سفرهاست. هر آژانسی که بتواند بهتر در این زمینه عمل کند، در رقابت موفق تر بوده و سوددهی بیشتری نیز خواهد داشت.

دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سازمان های کوچکی هستند که به عنوان بخش مهمی از کانال توزیع محصولات این صنعت فعالیت می کنند. تعداد کارکنان اغلب اندک است و از ایشان انتظار می رود که نسبت به عمده فعالیت های جاری در دفتر آگاهی و اشراف عمل داشته باشند.

 به این ترتیب ضمن این که در هر دفتر تقسیم کار در رابطه با خدمت رسانی به مشتریان انجام می شود، به طور معمول انتظار می رود هریک از کارکنان به کلیه ی اموری که در دفتر انجام می شود مسلط باشند.


فعالیت های متعارفی که در یک دفتر خدمات مسافرتی انجام می پذیرد را می توان به قرار زیر دسته بندی نمود:

 

                ارائه مشاوره به مشتریان بالقوه در زمینه گردشگاه ها و مقاصد گردشگری، سیستم ها و شرکت های حمل و نقل و مسافرتی در سراسر جهان

                انجام ذخیره جا در خدمات گردشگری (هتل، هواپیما و ...) بر حسب نیاز مشتری

                برنامه ریزی انواع سفرها

                محاسبه دقیق هزینه های بلیط هواپیما و دیگر انواع حمل و نقل

                صدور بلیط و دیگر اسناد مرتبط

                برقراری ارتباط مناسب با عناصراصلی صنعت گردشگری (هتل، شرکت حمل و نقل هواپیما و ...) و مشتریان

                تهیه و نگهداری اطلاعات مربوط به ذخیره سازی جا از سوی مسافران

                در دسترس قرار دادن بروشورهای معرفی بسته های سفر

                انتقال دیدگاه ها و شکایات مشتریان به عناصر اصلی صنعت گردشگری (شرکت های حمل و نقل، هتل ها، رستوران ها)

علاوه بر همه ی این ها، کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی می باید از توانایی لازم برای بهره گیری از اسباب ها و منابع اطلاع رسانی به این صنعت نظیر برنامه ی پروازها و ... برخوردار باشند. آن ها باید بتوانند نرخ های دقیق سفر را از منابع مربوطه استخراج کرده، بلیط سفر مشتری را صادر نمایند و با شناخت مناسب شأن او به وی پیشنهاد کنند. بدیهی است تسلط به نرم افزارهای روز مورد استفاده در این صنعت از جمله وی‍‍ژگی های اولیه ی کارکنان این دفاتر به شمار می رود.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #تفلیس#گرجستان#هواپیمایی#آژانس#هواپیما#مسافرتی#fanofa


 

دوربین در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

دوربین

با سلام دوربین برای فروش ۱ بار استفاده شده قیمت از شما بالا ترین قیمت

کانادا ونکوور

رایان تیموری

شماره تماس: 17786283674

https://www.fanofa.com/camera-fanofa0002852.htm


کافیست برای یک بار هم که شده برای گرفتن عکس پرسنلی یا عکس آتلیه ای به یک آتلیه عکس مراجعه کرده باشید؛بدون شک در آنجا با یکی از محصولات نیکون روبه رو شده اید.نیکون که سال هاست یکی از محبوب ترین برند در تولید ملزومات عکاسی می باشد؛با طراحی و تولید انواع لنز،دوربین،لوازم نورپردازی ودر جایگاه اول تولید محصولات عکاسی در دنیا می باشد.

   دوربین نیکون که امروز در بازارها عرضه می شود؛حاصل استفاده از دانش هفتاد ساله ی طراحی و تولید دوربین توسط  شرکت نیکون  می باشد.اولین دوربین نیکون تولیدشده در سال ۱۹۴۸ به بازار عرضه شد. در طی این سال‌ها طراحان و مهندسین با کار و فعالیت شبانه‌روزی خود، هر روز موفق‌تر از دیروز عمل کرده‌اند وتوانسته اند انواع دوربین نیکون را با کیفیت‌ بالا به بازار عرضه کنند . بعد از گذشت نیم قرن از تاسیس شرکت نیکون ، آوازه و همچنین کیفیت دوربین نیکون به درجه ای رسید که ناسا برای عکس برداری فضایی از آن استفاده میکند.



   اما این تنها افتخار کسب شده دوربین نیکون نیست. محصولات نیکون  به خصوص دوربین نیکون نسبت به بقیه ی محصولات مشابه مزیتی دارد که آن را نسبت به بقیه محصولات متمایز کرده است .این مزیت که همه ی استفاده کنندگان محصولات نیکون  به آن اقرار می کنند؛ تنوع گستره ی طیف رنگی آن هاست. این طیف رنگی گسترده باعث شده است تا رنگ های موجود در تصاویر بسیار زنده ، طبیعی و شبیه به واقعیت باشد.

ما در عصری قرار داریم که رقابت بین شرکت های سازنده ی دوربین بسیار زیاده شده است اما دوربین نیکون با دارا بودن این مزیت نسبت به بقیه ی دوربین ها هنوز هم در جایگاه نخست قرار دارد.

   دوربین نیکون سال هاست که در مصارف مختلف اعم از ورزشی،خبری ، خانگی و..استفاده می شود؛ هم‌اکنون نیز دوربین نیکون بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده‌ و تمام کاربران اعم از حرفه‌ایو آماتور قادرند از آن استفاده کنند.

بازار حال حاضر دوربین‌های عکاسی در دست تعدادی شرکت برتر می باشد و مابقی شرکت‌ ها سهم اندکی از این بازار را به خود اختصاص داده اند. در میان همه این شرکت‌های بزرگ نام نیکون و دوربین های ساخت آن  نیز به چشم می‌خورد.و به آسانی می‌توان ادعا کرد شرکت نیکون  در بین سه شرکت برتر جهان از نظر کیفیت و فروش قرار می‌گیرد.



دوربین‌های عکاسی نیکون از بدو تولید در میان برترین مدل‌های بازار قرار گرفت. شرکت نیکون می‌تواند به خوبی تمامی قطعات مورد نیاز خود را تهیه کند،همین دلیل باعث شده است که سیستم‌های سازگار و فوق العاده‌ای  روانه بازار می‌کند.با توجه به پیشینه ی شرکت نیکون  این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ های تولید دوربین عکاسی در دنیا به شمار می‌رود. وشرکت های دیگر علیرغم تلاش برای رقابت با این برند نتوانسته اند محصولاتی به کیفیت شرکت نیکون به بازار عرضه کنند.

 

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#کبک#ایرانیان_ساکن_کانادا#دوربین#عکاسی#فروش#عکس#fanofa


 

جعبه ی آرایشی 144 تایی سایه چشم کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

جعبه ی آرایشی 144 تایی سایه چشم

جعبه ی آرایشی 144 تایی سایه چشم تمام چیزی که برای زیبایی چشمانتان نیاز دارید

USD 55.00

کانادا- تورنتو

علی‌اکبری

شماره تماس: 16478039417

https://www.fanofa.com/take-your-luxe-look-to-the-next-level-with-our-eyeshadow-blush-eyebrow-makeup-kit--fanofa0002857.htm


از جمله  اصلی ترین گونه های آرایش به زعم  بانوان  آرایش چشمان آنهاست. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کرد یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها به کار می رود. که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود،  زیبایی چشمان شما را به طرز حیرت آوری افزایش خواهد داد.

امروزه در بازار شلوغ و پر زرق و برق لوازم آرایشی انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که این امر ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی شود.

انواع سایه چشم

سایه چشم ها  متنوعند . هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشوار بدل شود. اگر شما هم از آن افرادی هستید که اطلاعات چندانی درباره ی  سایه چشم و انواع آن ندارند، در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

۱سایه چشم پودری

سایه پودری یکی از رایج ترین انها می باشد و برای کسانی که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. این نوع از سایه‌ی چشم اغلب بصورت پالت های فشرده دو یا چهار تایی و یا بصورت تکی در بازار عرضه می شوند.

 

 

سایه چشم های پودری چند نوع مختلف دارند:

مات : برای استفاده در روز

اکلیلی : برای استفاده در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و جشن ها

براق : برای استفاده در شب

نکته ای که درباره ی سایه چشم پودری باید خاطر نشان کرد این است که نباید این سایه را روی چشم بمالید. در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی سخت به روی پلک یا اطراف چشمتان بمالید چرا که در این ناحیه از صورت پوست بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و هر حرکت سخت و مالاندن چشم می باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود. برای استفاده از سایه چشم پودری بهتر است از برس سایه استفاده کنید و آن را آرام و خیلی ملایم به روی پلک بزنید. گاهی مواقع امکان دارد استفاده از انواع برس آرایشی برای سایه زدن دشوار باشد، لذا می‌ توان به افراد تازه کار پیشنهاد کرد برای سایه زدن از انگشت خود استفاده کنند.

۲سایه چشم کرمی

اگر استفاده از سایهچشم  پودری برایتان ملال انگیز است و دوست دارید سایه چشم دیگری را تجربه کنید، سایه‌ی چشم کرمی مناسب خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم می بخشد این نوع سایه ها اکثرا در یک ظرف کاسه‌ ای کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های مختلف آن‌ ها به صورت تکی به فروش می ‌رسد و به سبب همین ویژگی می توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارند استفاده نمایید چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.

 

 

۳سایه چشم مایع

سایه چشم‌ مایع معمولا در بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع عرضه می‌شود. برخلاف ظاهر این سایه که به نظر می رسد تنها برای افراد حرفه ای قابل استفاده است، این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مبتدیان است. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد. برای اعمال این سایه می توان به طور مستقیم  از براش خود آن استفاده کرد و یا با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که در رابطه با سایه های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه ها به سرعت خشک می شوند. بنابراین هر چند استفاده از آن ها ساده است ولی کنترل آن سخت می باشد.سایه چشم مدادی و  سایه چشم پخته شده از انواع دیگر سایه چشم های موجود دربازار هستند.


حالت طبیعی چشم

اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد.

تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#لوازم#آرایش#میکاپ#بهداشتی#لوازم_ارایش#fanofa


 

انتشارات انار در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/   

انتشارات انار

طراحی و نشر کتاب

ما کتاب‌های شما را صفحه‌آرایی و طراحی جلد می‌کنیم

و آن‌ها را نشر می‌دهیم.

به شما مشاوره می‌دهیم

برای پرورش ایده‌های‌تان در خلق کتاب‌‌هایتان.

کاندا کبک

شماره تماس: 15147756655

https://www.fanofa.com/-fanofa0002916.htm



شکل و تنظیم صفحات درونی کتاب صفحه آرایی کتاب نامیده می‌شود. شاید برای شما پیش آمده باشد که خواندن برخی کتابها برایتان (علی رغم سختی و راحتی محتوا) آسان بوده و برخی کتابها بسیار سخت. به شکلی که وقتی برخی کتابها را می‌خوانید سریع خسته می‌شوید ولی از خواندن یکسری کتابهای دیگر خسته نمی‌شوید. با فرض اینکه محتوای هر دو کتاب به لحاظ کیفی هم سطح باشند یکی از عواملی که تفاوت ایجاد می‌کند می‌تواند تفاوت‌ها در صفحه‌آرایی کتاب باشد.

فارغ از اینکه کتاب به صورت کاغذی یا الکترونیکی به بازار عرضه خواهد شد، طراحی صفحات داخلی کتاب می‌تواند لذت کتاب خوانی را افزایش یا کاهش دهد. صفحه آرایی کتاب کاری خاص است و اصول خود را دارد. صفحه آرایی کتاب باید بر اساس سبک و محتوای کتاب انجام گردد. برای مثال، کتابی که در حیطه هنر نگارش شده است نباید حجم متن بر نمودارها و اشکال برتری داشته باشد؛ خواننده در این گونه کتابها می‌خواهد هنر را ببیند (منظور نمودارها و اشکال). وقتی صفحه‌آرایی کتاب مخدوش و ضعیف است این پیام را به خواننده می‌رساند که کتاب حاضر کتابی است که خواندن آن سخت و دشوار است. حال به برخی اصول کلی و کلیدی در حیطه صفحه آرایی کتاب می‌پردازیم.


انتخاب قطع کتاب اولین و مهمترین قدم در صفحه‌آرایی کتاب است. تمامی هنر صفحه‌آرا بر روی صفحات کتاب ظاهر می‌شود و اگر صفحات و قطع کتاب پتانسیل لازم را نداشته باشد، صفحه آرا نخواهد توانست دقت و هنر خود را به کتاب انتقال دهد. اگر تعداد صفحات کتاب شما بالا باشد و قطع کتاب را قطعی کوچک انتخاب کنید (به دلیل صرفه جویی مالی و هر عامل دیگر) یکی از مشکلات بزرگ خواندن کتابها کاغذی به وجود خواهد آمد، کتاب بسیار سخت ورق می‌خورد و خواننده مجبور است برای نگه داشتن صفحه مورد نظرش کتاب را با هر دو دست بگیرد. بنابراین، برحسب تعداد صفحات کتاب و برخی عوامل دیگر، سعی کنید قطع مناسبی را برای کتاب خود استفاده نمایید.


حاشیه صفحات کتاب مهمترین بخش در کتاب است. یک کتاب دارای سه حاشیه است (حاشیه بیرونی، حاسیه بالایی و حاشیه پایینی). البته یک حاشیه داحلی نیز وجود دارد که از طریق چسب به بخش عطف کتاب متصل است. هر حاشیه‌ای نقش خاص خود را دارند: حاشیه بیرونی محلی برای انگشتان خواننده است که هنگام مطالعه آن قسمت را بگیرد و کتاب را نگه دارد. حاشیه بالایی جایی است که شما می‌توانید اطلاعات مربوط به نام فصل، نام کتاب و شماره صفحه را در آن بیابید. حاشیه پایینی فضای سفیدی است که هشدار می‌دهد متن یک صفحه چه زمانی به اتمام برسد و مابقی متن به صفحه دیگر منتقل شود. حاشیه داخلی کتاب این اطمینان را می‌دهد که متن صفحه به بخش چسب کاری شده عطف کتاب وارد نخواهد شد. به صورت طبیعی، حاشیه‌های بالا، پایین و بیرونی نسبت به حاشیه درونی کتاب کوچکتر هستند. حاشیه درونی کتاب اغلب ۲ سانتیمتر می‌باشد.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#کبک#ایرانیان_ساکن_کانادا#انار#انتشارات#کتاب#دفتر#fanofa