Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

کلاسهای آنلاین جمع بندی Yos در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کلاسهای آنلاین جمع بندی Yos برای اولین بار و بصورت رایگان

مژده مژده با توجه به مشکلات پیش آمده در طی روز های اخیر در رابطه به بیماری کرونا برای کمک به دانش آموزان یوس قصد داریم بصورت رایگان کلاس های جمع بندی را بصورت رایگان برگذار کنیم . لطفا با عضو شدن در کانال تلگرام ما از اطلاعات بیشتر برخوردار شوید و از از آن طریق ثبت نام خود را انجام دهید . ظرفیت محدود میباشد+905415248442

ترکیه استانبول

شماره تماس: 905415248442

https://www.fanofa.com/kelas-haie-online-jam-bandi-yos-fanofa0001199.htm


دانشگاه های دولتی کشور ترکیه، جزء دانشگاه های معتبر بین کشور های مختلف شناخته شده اند و بسیاری از دانشجویان فارسی زبان برای ادامه تحصیل این کشور را مقصد خود انتخاب کرده اند. از این رو، دانشگاه های دولتی ترکیه آزمون های ورودی ویژه دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند تا با شرکت در این ازمون، در صورت قبولی بتوانند در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند. آزمون های ورودی شامل” آزمون یوس” و آزمون ” اس ای تیمی شود و امروز درمورد آزمون یوس صحبت میکنیم.

آزمون یوس، یک آزمون ملی ویژه دانشگاه های دولتی ترکیه است که تا سال 2010 میلادی زیر نظر سازمان سنجش ترکیه در یک زمان و یک روز به صورت سراسری در شهر های مختلف ترکیه مانند استانبول، انکارا، ارزروم، شانلی اورفا ، ازمیر و برگزار می شد اما در سال 2012 میلادی طبق بخشنامه جدیدی که صادر شد هر دانشگاه به صورت جداگانه آزمون ورودی خود را برگزار می کرد.


هشت الی نه سال از تصویب این قانون میگذرد و در حال حاضر این روال برقرار است. شرکت در آزمون یوس، به دانش آموزان خارجی این امکان را می دهد تا در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، مهندسی، حقوق، هنرهای زیبا و دانشگاه های ترکیه درس بخوانند و وارد بازار کار شوند.

سطح سختی سوالات آزمون یوس دانشگاه به دانشگاه متفاوت است و یا حتی سبک سوالات برخی از دانشگاه ها مثل هم نیستند. به طور کلی ما آزمون هایی با سطح سوالات متفاوتی خواهیم داشت. ممکن است دانش آموز با کسب نمره 100 در رشته پزشکی قبول شود اما در دانشگاه دیگری با نمره 98 و یا 96 رشته پزشکی بیاورد و به این معناست سطح سوالات آن دانشگاه سخت بود.

اعتبار آزمون یوس دانشگاه های مختلف یک الی دو سال است. دانشگاه هایی مثل دانشگاه استانبول یکسال اعتبار دارد و آزمون یوس دانشگاه های مثل دانشگاه آتاتورک و آنکارا دو سال اعتبار دارند.

آزمون یوس دارای 80 سوال می باشد که بودجه بندی سوالات در هر دانشگاه متفاوت است. به طور مثال دانشگاه استانبول 5 سوال هندسه، 40 سوال هوش و 35 سوال ریاضی دارد ولی دانشگاه دیگری شاید این ترتیب سوالات فرق کند و به جای 5 سوال هوش، 10 سوال هوش داشته باشد.

نمره آزمون یوس از 100 محاسبه می شود و به ازای هر چهار سوال غلط، یک جواب درست حذف خواهد شد. هرچقدر بتوانید نمره نزدیک تری به 100 کسب کنید مثل 99,98,97 شانس پذیرش بیشتری در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بیشتر خواهید داشت.


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#استانبول#کلاس#آنلاین#مجازی#جمع_بندی#کلاس_آنلاین#fanofa


اجاره اتومبیلهای اکونومی در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

اجاره اتومبیلهای اکونومی

اجاره اتومبیلهای اکونومی تمام روزهای هفته تحویل خودرو در محل مورد نظر شما مشاوره خرید خودرو و انجام کلیه امور اداری.

ترکیه آنتالیا

شماره تماس: 905526274992

محمد زادصالح

https://www.fanofa.com/rental-of-economy-cars-fanofa0002415.htm



در هر خودرو با توجه به شرایط، باید حالت رانندگی مناسب و مقرون به صرفه را یافت. با انتخاب هر حالت رانندگی، با توجه به برند و مدل خودرو اتفاقات متفاوتی روی می دهد. حالات رانندگی متداول عبارت اند از:ECOCOMFORTSPORTSPORT+امروزه شرکت ها و کمپانی های بزرگ خودرو سازی امکانات و آپشن های زیادی برای خریداران در خودرو تعبیه کرده اند که یکی از این امکانات دکمه (ECO) رانندگی اقتصادی می‌باشد. رانندگی اقتصادی(ECO) همانطور که از نامش پیداست باعث کاهش گازهای گلخانه ای خودرو و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو می‌شود. توجه داشته باشید که این سیستم رانندگی اقتصادی علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت باعث ایمنی بیشتر و استهلاک کمتر خودرو می‌شود. زمانی که حالت اکو در خودرو فعال می‌شود، ضعف در شتاب گیری در سربالایی ها احساس می‌شود. شرکت های خودروسازی آپشن (ECO) را به اتومبیل می‌افزایند و به صاحبان خودرو این امکان را می‌دهند تا در صورت نیاز حالت رانندگی اقتصادی را فعال نمایند و از آن استفاده کنند.مزایای استفاده از رانندگی اقتصادی (ECO) _1 باعث ایمنی راه ها می‌شود._2 استفاده از دکمه رانندگی اقتصادی سبب بهبود و همچنین بالا بردن مهارت رانندگی می‌شود. _3 کاهش تصادفات تا حدود 40 درصد._4  صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو در حدود 5 الی 15 درصد می‌شود._5 هزینه کمتری بابت تعمیر و نگهداری از خودرو بویژه تایر و ترمز دارد._6 کاهش انتشار گازهای گلخانه ای CO2._7 باعث کاهش آلودگی هوا._8 باعث کاهش آلودگی صوتی._9 استفاده از سیستم رانندگی اقتصادی در خودرو باعث رانندگی بهتر و استرس کمتر و همچنین راحتی بیشتر رانند و سرنشینان را به همراه خواهد داشت.نکته ای که در استفاده از دکمه رانندگی اقتصادی (ECO) بسیار حائز اهمیت است این است که طرز کار سیستم (ECO)در هر شرکتی متفاوت است که در ذیل به هر کدام از آن ها اشاره خواهیم نمود.رانندگی اقتصادی در خودروهای تویوتا و بی ام : در این خودروها با فعال شدن دکمهECO خودرو از تمام قدرت پیشرانه خود استفاده نمی‌کند و قدرتی کمتر از حد نرمال را در اختیار راننده قرار می‌دهد.رانندگی اقتصادی در خودروهای فولکس واگن و فورد: در این خودروها نیز وقتی دنده در حالت اتوماتیک قرار بگیرد خودرو دنده را در دور موتورهای پایین تر عوض می‌کند.رانندگی اقتصادی در خودروهای مرسدس بنز و لندروور: در این نوع خودروهای زمانی که دکمه ECO فعال شود.

زمانی که خودرو توقف نسبتا طولانی ای داشته باشد، همچون چراغ قرمز، به طور اتوماتیک موتور خودرو خاموش می شود و زمانی هم که پدال ترمز را رها کنید خودرو روشن می‌شود.رانندگی اقتصادی در خودرو هوندا: در خودروی هوندا با فعال شدن دکمه ECO امکانات پر مصرف خودرو مانند تهویه مطبوع غیر فعال می‌شود.استفاده از سیستم رانندگی اقتصادی اکو باعث می‌شود که هزینه های خودروهای شما کاهش پیدا کند. همچنین استفاده از این سیستم بسیار با صرفه است چرا که به صورت اتومات کار می‌کند و در مواقع لزوم بخش غیر نیاز خودرو را خاموش و روشن می‌کند. با سیستم رانندگی اقتصادی به روز رانندگی کنید و از رانندگی خود در شرایط مختلف لذت ببرید.حالت رانندگی COMFORT (راحت یا Comfortable)خودرو در این زمان به صورتی برنامه ریزی می‌شود که راحت ترین و با آرامش ترین حالت رانندگی را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. کلیه سیستم های خودرو در روال یک رانندگی استاندارد قرار گرفته و تمامی محدودیت هاd حالت ECO نیز برداشته می‌شود.حالت رانندگی SPORT و SPORT+این دو حالت دقیقا نقطه مقابل حالت ECO هستند. درصورتی که از هیجان لذت می برید از این حالت استفاده نمایید. در این حالات رانندگی تحولات زیر در خودرو رخ می دهد :افزایش حساسیت پدال گازآزاد شدن حداکثر سرعت آمادگی موتور برای حرکت پر شتابدر حالت +SPORT سیستم کنترل پایداری نیز خاموش می‌شود تا اجازه لغزش و سر خوردن داده شده و حس هیجان بهتر قابل درک باشد. البته این سیستم کاملا خاموش نبوده و در صورت احساس خطر خودرو را متعادل می‌کند.به خاطر داشته باشید که عمده این تغییرات در خودروهای رده بالا اتفاق می‌افتد. در خودرو های اتوماتیک رده اقتصادی این حالت برای بیشتر برای جذب مشتری یا القای حس اسپرت و همچنین استفاده از دور موتور بالاتر در جاده های کوهستانی تعبیه شده است. به دلیل عدم وجود تمام آپشن های مورد نیاز و همچنین به صرفه نبودن برنامه نویسی های پیچیده، ممکن است تمامی این تغییرات را در خودرو به وجود نیاورند.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#استانبول#اجاره#رهن#اتومبیل#اجاره_خودرو#اقتصادی#fanofa


 

 

انجام خدمات کاشت ترمیم ژلیش.... در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

انجام خدمات کاشت ترمیم ژلیش....‌

انجام خدمات کاشت ترمیم ژلیش....‌ ترمیم ۴۰ کاشت ۸۰ ناخن شکسته ۵ ژلیش روی کاشت ۱۰ جهت تعیین وقت با شماره 05362990195 و شماره واتس اپ 09362148871 محدوده اینویا ۳ هماهنگ کنید اینستاگرام taniya_nail_shahrood

ترکیه، استانبول

شماره تماس: 905362990195  Tania nail

https://www.fanofa.com/performing-gel-repair-and-planting-services-fanofa0002359.htm


گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا پس از مدتی ناخن هایشان می شکنند . برای همین معمولا خانم ها اقدام به کاشت ناخن می کنند. تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در کاشت ناخن موجب زیبایی ناخن هایشان شوند. از طرفی رسیدگی به ناخن های دست و پا یک مسئله روتین است و هر چند وقت یک بار لازم است که  برای اینکه زیبایی و استحکام ناخن ها از دست نرود با مراجعه به سالن های زیبایی و مراکز کاشت ناخن جهت ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند. همین امر موجب شده که بازار کاشت ناخن و ترمیم ناخن داغ شود و بسیاری از افراد تصمیم به یادگیری این حرفه و کسب در آمد ازین راه کنند.

یکی از مشکلات کاشت ناخن غیر اصولی این است که در اصطلاح ناخن هوا می گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن یکی از مهمترین دلایل به وجود آمدن قارچ است.


در نوع کاشت قالبی ناخن  که نوع بی کیفیت و در عین حال آسوده ترین کاشت ناخن می باشد باید ناخن ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود. کاشت قالب به افرادی که ناخن های بسیار پراکنده و متفاوت از هم دارند توصیه نمی شود.

کاشت ناخن پودری؛  گونه ای  دیگری از کاشت ناخن می باشد. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن  را نیز به مواد ضد قارچ آغشته می کنند.

بعد پودر کاشت را  که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کند و بعد از آن سوهان برقی استفاده میشود. کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت و نیم زمان می برد و هر انگشت به صورت مجزا نیاز به سوهان کشی برقی دارد. این کاشت به افرادی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. اما بهترین نوع کاشت همین نوع کاشت ناخن پودری می باشد.

کاشت ژل تفاوت چندانی با کاشت ناخن به صورت  پودری ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفی در آن است. مواد ژل به صورت آماده خریداری می شود و بعد از مواد ضد قارچ روی ناخن می گذارند و ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهند تا خشک شود.

روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع  کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.

به خاطر داشته باشید  که مراحل انجام کاشت بیبی بومر همانند کاشت ناخن پودری مبیباشد اما در آن از دو رنگ پودر باید استفاده شود و کاشت ناخن بهتر است طوری انجام می شود که بر روی ناخن ها حالت هایلایت به وجود می آید. کاشت ناخن بیبی بومر به نوعی کاشت ناخن هایلایت هم گفته میشود.

با انجام  انواع خدمات کاشت ناخن در خدمت شما هستیم. زیبایی حیرت اور در دستان شماست. به ما اعتماد کنید.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ترکیه#استانبول#خدمات#ژلیش#کاشت#ناخن#زیبایی#fanofa


تعمیرگاه اتومبیل در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تعمیرگاه اتومبیل

انجام‌تمام‌کارهای خودرو، صافکاری و نقاشی خدمات مربوط به لاستیک، خدمات جلو بندی، تعمیر اگزوز، تعویض روغن ،خدمات مربوط به موتور و برق خودرو

کانادا کبک

شماره تماس: 15144513328     امیر

https://www.fanofa.com/car-repair-shop-fanofa0002505.htm


امروزه اتومبیل به یکی از کلیدی‌ترین وسایل زندگی انسان تبدیل شده است. گسترش روز افزون استفاده از ماشین باعث افزایش تصادفات و متعاقب آن آسیب رسیدن به بدنه اتومبیل‌ها گردیده است. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که با روکش‌هایی از رنگ پوشانده شده اند و شکل یکدستی به خود گرفته اند. تصادفات کوچک و بزرگ یا سهل انگاری‌های عمدی یا سهوی ممکن است باعث آسیب رساندن به این لایه‌ها گردد. افزایش میزان تصادفات و آسیب رسیدن به خودروها سبب افزایش شغل‌های مرتبط با تعمیر مشکلات خودرو و بدنه آن گردیده است.
 
یکی از شغل‌های مهم در زمینه بدنه خودرو صافکاری و نقاشی اتومبیل است. شناخت هرچه بهتر این شغل می‌تواند دید بهتری از شرایطی که برای صافکاری اتومبلیتان نیاز است به دست آورید.



صافکاری به مجموعه فعالیت‌هایی که صافکار برای ترمیم و تعمیر فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه خودرو و ... انجام می‌دهد تا ماشین مانند روز اولش شود اطلاق می‌شود. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آنها تصادف است دچار آسیب‌های جزیی یا کلی بدنه شوند. همانگونه که گفته شد بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز سخت است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند. این بدنه‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و قر شدگی‌ها و حتی آسیب‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار باتجربه و ماهر مراجعه گردد.



یک صافکار حرفه ای با بررسی قسمت‌های آسیب دیده و برآورد میزان صدمات وارد شده نسبت به انجام نوع صافکاری تصمیم گیری می‌نماید. صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ هستند. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از چکش یا دستگاه مکنده، قر شدگی، فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش بازگردد. برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پس از رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود
در برخی مواقع صدمات بسیار بیشتر از یک صافکاری ساده است و صافکار ناگزیر از تعویض قطعه است. تعویض قطعه اغلب در قسمت درب و کاپوت خودرو انجام می‌گردد. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سمباده کشی سطح محل آسیب دیدگی را با سایر قسمت‌ها هم سطح می‌کند و اقدام به بتونه کاری سطح مورد آسیب می‌کند. بتونه کاری یک مرحله ی پیش نیاز برای انجام نقاشی بر روی بدنه خودرو است. صافکار با کمک روزنامه باطله  سایر قسمت‌ها را می‌پوشاند تا رنگ به آنها نفوذ پیدا نکن. سپس با استفاده از دستگاه پمپ قسمت‌های مورد تعمیر را رنگ می‌زند.
پس از رنگ زدن قسمت های  آسیب دیده مدتی زمان لازم است تا رنگ خشک شود. پس از خشک شدن رنگ صافکار با استفاده از پولیش زدن قسمت رنگ شده تمایز بین آن نقطه با سایر نقاط را از بین برده و به نوعی یکدستی در رنگ اتومبیل دست پیدا می‌کند.


 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#کبک#خودرو#خدمات#سیار#تعمیر#ماشین#fanofa


خدمات سیار خودرو در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خدمات سیار خودرو

خدمات خودرو شامل؛ تعویض روغن و فیلتر هوا، تعویض روغن گیربکس، تعویض لاستیک، پنچرگیری، تعویض لنت و‌دیسک ترمز فاضل

کانادا ونکور

شماره تماس: 12368864022      فاضل الماسی

https://www.fanofa.com/car-service-fanofa0002806.htm



از جمله  روغن‌هایی که در خودرو مصرف می‌شود، روغن دنده یا واسکازین است. واسکازین معادل  روغن دنده در زبان روسی است.
این روغن‌ها در گیربکس و دیفرانسیل خودرو مورد استفاده قرار گرفته و با روغن موتور فرق دارند. روغن دنده دارای مواد افزودنی خاصی است که از چرخ‌دنده‌ها و متعلقات آن‌ها در برابر فشار وارده محافظت می‌کند. روغن دنده مخصوص دیفرانسیل چون در شرایط سخت‌تری کار می‌کند، اغلب از روغن دنده گیربکس قوی‌تر می‌باشد. واسکازین که آن را با عنوان روغن گیربکس و یا روغن جعبه دنده نیز می شناسید، برای کارکرد صحیح گیربکس های اتوماتیک یک عنصر حیاتی و لازم است. سیستم داخلی گیربکس ها به صورت هیدرولیک است و قطعات آن پیوسته در تماس با یکدیگر هستند. به همین خاطر اگر از یک روان کننده مناسب برای ارتباط بهتر آن ها استفاده نشود، می تواند خرابی های جبران ناپذیری را به بار بیاورد. ضمن اینکه اصطکاک بین این اجزا می تواند تولید گرما کند که خود گرما نیز دشمن درجه یک این اجزای داخلی گیربکس است. به همین خاطر لازم است پیوسته درون گیربکس شما از روغن گیربکس پر باشد. اینکه از کجا متوجه شویم زمان تعویض روغن گیربکس فرا رسیده است یک سوال کلی است. گاهی ممکن است حتی نیازی به تعویض روغن نباشد و فقط لازم شود که سطح روغن گیربکس را تنظیم کنید. اما در حالت کلی می توان گفت تعویض روغن گیربکس باید زمانی انجام شود که روغن آلوده شده و یا کیفیت خود را از دست داده باشد. وقتی روغن آلوده شده و یا کیفیت اولیه خود را نداشته باشد نمی تواند به درستی عمل روان سازی را انجام دهد و در نتیجه به قطعات داخلی گیربکس آسیب وارد می شود. به همین خاطر تعویض به موقع روغن گیربکس امری حیاتی است.


واسکازین نیز مانند سایر روغن‌ها نیاز به تعویض دارد که تعویض به‌موقع آن باعث روان کارکردن گیربکس، افزایش عمر مفید قطعات، کاهش درجه حرارت گیربکس، کاهش سر و صدا و در نهایت بهبود عملکرد آن می‌شود؛ کیلومتر تعویض آن هم بستگی به نوع روغن و گیربکس خودرو و شرایط مختلف آب و هوایی و کارکرد آن دارد. معمولا هم‌زمان با تعویض دیسک و صفحه کلاچ، واسکازین نیز تعویض می شود. با فرض متوسط عمر سیستم کلاچ خودرو با در نظر گرفتن ترکیبی از رانندگی در داخل شهر و جاده حدود 100 هزار کیلومتر کارکرد باشد، پس در هر بار تعویض دیسک و صفحه کلاچ که با باز شدن کامل گیربکس همراه است، این سیال نیز تعویض می‌شود.


این موضوع در مورد خودرو‌های دارای گیربکس اتوماتیک کاملا متفاوت است. عملکرد این نوع گیربکس‌ها هیدرومکانیکی بوده و با استفاده از فشار روغن و تنظیم مقدار فشار آن، نیروی لازم را از موتور به چرخ‌ها منتقل می‌کند. تعویض دنده‌ها از طریق تغییر مسیر و کنترل فشار جریان روغن در گیربکس توسط شیرهای الکترونیکی (شیر برقی) انجام می‌شود. تمامی این اعمال و کنترل قسمت‌های مختلف توسط نرم‌افزاری که بر روی واحد الکترونیکی گیربکس (EGS) نصب است انجام می‌گیرد.



روغن گیربکس در اثر ورود ذرات گرد و غبار از منافذی که روغن از آن‌ها به بیرون نشت می‌کند و همچنین کارکردن طولانی‌مدت روغن در دمای بالا به سرعت دچار استهلاک شده و سبب از بین رفتن خاصیت اولیه آن می‌شود. شاید یادتان نباشد چه زمانی روغن گیربکس خودرویتان را عوض کردید. اما وقتی زمان تعویض روغن گیربکس فرار رسد یک سری علامت ها نیز مشاهده می‌شود. از جمله مهم ترین علائم تعویض روغن گیربکس مربوط به همان رنگ روغن است. اما اگر صدای ناهنجار هنگام تعویض دنده شنیدید یا تعویض دنده سخت شد این نیز ممکن است مربوط به روغن گیربکس باشد. در خصوص خودروهای اتوماتیک نیز اگر تعویض دنده ها سر موقع انجام نشد نیز احتمالا مشکل از روغن گیربکس است.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#خودرو#خدمات#سیار#تعمیر#ماشین#fanofa