Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

چراغ ال ای دی در مالزی

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

LED

چراغ ال ای دی تخت ماساژ تخت فشیال بیوتی بد

مالزی کوآلالامپور

https://www.fanofa.com/led-fanofa0001878.htm

شماره تماس: 601151110900

Anna karinova


چراغ ال ای دی نوعی لامپ است که برای روشنایی از دیود نورافشان استفاده می‌کند. زمانی که جریان الکتریکی از این لامپ عبور می‌کند، از خود نور مرئی منتشر می‌کند. با توجه به هزینه پایین و مصرف کم برق این چرا‌غ‌ها کاربرد زیادی در دنیای مدرن امروز پیدا کرده‌اند. در ادامه سعی می‌کنیم مفاهیم مربوط به لامپ‌ ال ای دی را بیشتر توضیح دهیم و کاربردهای آن را برای شما به طور خلاصه بیان کنیم.با مقاله چراغ ال ای دی چیست؟ همراه باشید.

 

در ابتدا بهتر است بدانید که LED مخفف عبارت Light Emitting Diode به معنای دیوید ساطح‌کننده نور است. دیویدهایی که چنین کاری انجام می‌دهند، زیر گروه دیودهای نیمه هادی محسوب می‌شوند. بر خلاف اکثر نیمه‌ هادی‌ها، وقتی که از ال ای دی نور عبور می‌کند، از آن نور ساطح می‌شود.

قیمت پایین و مصرف کم این ال ای دی ها باعث شده که از آن‌ها در وسائل الکترونیکی زیادی استفاده شود. برای مثال در تمام لوازم چند رسانه‌ای برای نشان دادن روشن یا خاموش بودن دستگاه از چرا ال ای دی استفاده می‌شود. البته کاربرد آن‌ها تنها به این مورد محدود نمی‌شود و در ماشین آلات صنعتی نیز شاهد استفاده از آن‌ها هستیم.

برای بهره‌وری بیشتر از انرژی ال ای‌ دی‌‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که کمتر نور را به طور متمرکز ساطح کنند. به همین خاطر آن‌ها روشنایی گسترده‌ای ندارند. در حال حاضر لامپ‌های ال ای دی پیشرفت زیادی پیدا کرده‌اند و از آن‌ها در تلویزیون‌های جدید و مانیتورهای ال سی دی استفاده می‌شود. در پشت نمایشگر تلویزیون‌های مسطح از ال ای دی ها برای رساندن نور استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی در مورد لامپ‌های ال ای دی که آن‌ها را به محصولاتی پرطرفدار تبدیل کرده طول عمر آن‌ها است. به طور میانگین می‌توان گفت که این لامپ‌ها طول عمری بین ۵۰ هزار تا ۵۰ هزار ساعت دارند.

مشکلات لامپ‌های برای سلامتی همواره یکی از بحث‌های اصلی در مورد لامپ‌های ال ای دی بوده است. از سوی دیگر چراغ ال ای دی این مشکل را تا حد زیادی حل کرده‌اند. برای مثال میزان اشعه فرابنفش آن‌ها نسبت به سایر لامپ‌ها کمتر است. این اشعه سرطان زا است و به همین خاطر حضور لامپ‌هایی که از آن استفاده می‌کنند در خانه ممکن است برای اعضای خانواده خطرناک باشد. در مقابل لامپ‌های ال ای دی حتی در نورهای سفید و زرد اشعه فرابنفش بسیار کمی تولید می‌کنند که در واقع می‌توان آن‌ها را بی ضرر دانست.


با وجود مصرف بسیار پایین لامپ‌های ال ای دی، آن‌ها در مقایسه با گروه بزرگی از دیگر لامپ‌ها مصرف بسیار کمی دارند. طبق پژوهش‌های علمی انجام شده لامپ‌های ال ای ادی بازده‌ای بین ۷۴ الی ۱۲۰ لومن بر وات دارند و از سوی دیگر لامپ‌های رشته‌ای بسیار پر مصرف دارای بازده‌ای بین ۷۴ الی ۱۲۰ لومن بر وات هستند. این مقادر در لامپ‌های کم مصرف کمی بهتر بوده و بین بازه‌ی ۴۵ الی ۶۵ وات قرار می‌گیرد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #مالزی#کوالالامپور#چراغ#خرید#قروش#نور#fanofa


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد