Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

مراقبت از پوست در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

مراقبت از پوست

جدید ست مراقبت پوست تخصصی نوایج Skinergise برای سنین 20 تا 30 سال. ▪️42723 طراحی شده جهت مبارزه با تمام اولین نشانه های پیری پوست با نتایج اثبات شده طی تحقیقات بالینی.. با خطوط و چروک نازک، منافذ باز، کدر شدن و کم آبی و بافت زمخت پوست خداحافظی کنید.. حاوی آنتی اکسیدان های قوی برای محافظت در برابر پیری پوست و رادیکال های آزاد.. با تکنولوژی تارین-انرژایزینگ و عصاره سلول های بنیادین درخت نخل آکای تمام آنچه برای مراقبت اصلی پوست نیاز دارید: فیس واش دوکاره (بی نیاز از تونر) کرم دور چشم سرم کرم روز با SPF30 کرم شب قیمت حراج: 289 لیر #کات11 سفارش پیوی ارسال به تمام دنیا جهت دریافت کد نمایندگی وخرید با 30 درصد تخفیف پیوی 905511546572

ترکیه، استانبول- شماره تماس: 905511546572     ریحانه حسینی

https://www.fanofa.com/skin-care-fanofa0002673.htm



به منظور تداوم و ثبات  زیبایی صورت و داشتن پوستی زیبا و درخشان،استمرار  مراقبت از پوست وبهره گیری  از محصولات مناسب آرایشی و بهداشتی  از اهمیت ویژه ای  برخوردار است. ما چه هدف مان دیر پیر پدن باشد و چه  پیشگیری از جوش و آکنه، باید برای حفظ سلامت پوست اقدامات مراقبتیِ لازم را همه روزه  انجام دهیم. به خاطر داشته باشید  برنامه روزانه مراقبت از پوست تنها یک کار طاقت فرسا نیست بلکه فرصتی است جهت درمان و بهبود پوست شما. استمرار روزانه ی  مراقبت پوست، نخستین گام به سوی سلامت، زیبایی و لطلفت  پوست شماست.

اکنون نکاتی هر چند به نظر ساده را که در نگهداری و مراقبت پوست سهم به سزایی دارند؛ در این مقال برای شما باز خواهیم گفت.

پیش از خواب آرایش خود را پاک کنید. چنانچه  با آرایش بخوابید، علاوه بر لوازم آرایشی تمام آلودگی ها، چربی‌ها و سمومی که در طول روز روی پوستتان جمع شده مشکلات پوستی زیادی از جمله مسدود شدن منافذ، تحریک شدن پوست و بروز جوش و آکنه را در پی خواهد داشت.. پاکسازی صورت از مواد آرایشی زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت در عوض همین مراقبت ساده و کم هزینه باعث می شود؛  باکتری‌های مضری  که به پیشگیری از مشکلات پوستی ناخوشایند  می انجامد از سر راه برداشته شود. صورت خود را دست کم یک بار صبح و یک بار قبل از اینکه بخوابید بشویید. برای تمیز کردن سطح پوستتان می‌توانید به انتخاب خود از یک پاک کننده صورت استفاده کنید. پاک کننده‌های صورت به شما در برطرف کردن لکه‌های تیره که در اثر آفتاب سوختگی یا آلودگی های محیطی بوجود آمده‌اند کمک شایانی خواهد نمود.  



اگر هر روز از پوست خود در برابر خورشید مراقبت نکنید، آسیب‌های ناشی از خورشید می‌تواند سبب مشکلات پوستی جدی در شما شود. در واقع، قرار گرفتن بیش از حد در برابر اشعه‌های فرابنفش خورشید یکی از  دلا یل پیر شدن  پوست است.

به همین دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب   به مثابه ی  بخشی از برنامه روزانه مراقبت از پوست ضروری است. اگرچه ممکن است مرطوب کننده یا لوازم آرایشی‌ حاوی ضد آفتاب باشند، اما برای مراقبت از پوست در تمام روز کافی نخواهند بود. بنابراین هر روز به صورت جداگانه از یک ضد آفتاب استفاده کنید. نگهداری و مراقبت از پوست خود را جدی بگیرید. در همین راستا ما ممحصولات اثرگذار، مفید و استاندارد را به شما معرفی می کنیم.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

ا#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان#ترکیه#مراقبت#پوست#مو#زیبایی#آرایشی#استانبول#fanofa


 

 

تویوتا در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

تویوتا

نمایندگی تویوتا،  رامین عباسی،  مونترال،  تویوتا کمری کرولا RAV4

کانادا- کِبِک، شماره تماس: 15144535355+ رامین عباسی

https://www.fanofa.com/toyota-fanofa0002501.htm



شرکت تویوتا موتور  ژاپن یک ابرشرکت چندملیتی ژاپنی سازنده خودرو، ماشین‌آلات در شهر تویوتا در استان آیچی ژاپن است.اولین خط تولید خودرو شرکت تویوتا در سال ۱۹۳۷ توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی صنایع تویوتا، که متعلق به پدر او ساکیشی تویودابود  ، راه‌اندازی شد. نخستین خودروی سواری این شرکت تویوتا ای‌ای نامیده شد.

ابرشرکت تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز نیز می‌باشد که اکنون به‌عنوان بزرگترین خودروساز جهان شناخته می‌شود. سهام این شرکت در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌شود. تویوتا یک شرکت معمولی تولید خودرو نیست. از همان آغاز راه‌اندازی شرکت، اصول و مبانی بکر مدیریتی در شرکت به کار گرفته شد. این همان وقتی بود، که کیشیرو تویودا جوان در کارخانه ریسندگی پدرش ساکیشی تویودا، با ایده‌گیری استفاده از نوار نقاله، خط مونتاژ تولید موتور گازوئیلی کوچکی را، با کمک مهندسان جوان دیگر راه‌انداخت.



پدر کیشیرو معتقد بود، هیچ فرایندی را نمی‌توان کامل نامید و همیشه جایی برای بهبود وجود دارد و همین اندیشه بهبود بود، که فرایند کایزن یا بهبود مستمر را در تویوتا نهادینه کرد.

ماجرای تولد شرکت جدید تولید خودرو در گوشه کوچکی از کارخانه ریسندگی پدر، اندیشه ساده و جمع و جور کار کردن و بی‌ریخت و پاش بودن و آراستگی محیط کار را، در ذهن و دل کارکنان شرکت جدید، جای داد و بدین ترتیب شرکت خودروسازی تویوتا، مدل سیستم تولیدی خاص خود را، به دنیا عرضه کرد.

ملاک کار در فرآیند  تولید خودرو تویوتا، حذف کامل اتلاف‌هاست! کیشیرو معتقد بود، شرایط ایدئال برای تولید وقتی است، که ماشین آلات و افراد به اتفاق هم کار را به پیش ببرند.، تا بدون هیچ‌گونه اتلاف و یا حداقل اتلاف  ارزش افزوده ایجاد شود.

اونوتایشی، مهندس جوانی که در سال ۱۹۳۲ به تویوتا پیوست در توسعه اندیشه کایزن، در تویوتا نقش مهمی داشت. او با ابداع سیستم کانبان، بُعد دیگری از سیستم تولید تویوتا را عرضه کرد و با دمینگ و ایشیکاوا همکاری نزدیکی داشت.


تایچی اونو، پیشتاز سیستم تولید تویوتا در دهه ۱۹۵۰، بر این باور بود، که بزرگترین مشکل وقتی است، که هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد. او به‌طور مستمر به کارکنان می‌گفت به هر موضوعی که برخورد می‌کنید، پنج بار بپرسید «چرا؟» مثالی که خود او می‌زد؛ یک روبات جوشکاری بود، که در وسط کار متوقف می‌شود و با این پنج پرسش، ریشه مشکل به دست می‌آید.

 

در نظر اول لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن شبیه یک گاوچران است که کلاه بزرگی بر سر گذاشته است، اما در واقع این لوگو سه شکل بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فرصت‌های بی‌حد و مرز تویوتا را ترسیم ‌می‌کند. در زبان ژاپنی «Toyo» به معنای «فراوانی» و «ta» به معنای برنج است.

 
در برخی فرهنگ‌های آسیایی اعتقاد بر این است که فراوانی برنج ثروت را به همراه دارد. وقتی این شرکت در سال 1937 تاسیس شد نام تویوتا به جای نام تویودا (نام خانوادگی موسس تویوتا) برای آن برگزیده شد که سه دلیل داشت:

 
اول نشان‌دهنده این بود که موسس تویوتا زندگی کاری خود را از زندگی خانوادگی‌اش جدا کرده است.

دوم تلفظ آن ساده‌تر بود.

 
سوم  در زبان کاتاکانا نوشتن تویوتا با هشت حرکت قلم انجام ‌می‌شد و عدد هشت برای ژاپنی‌ها‌ خوش‌یمن بود، این در حالی است که برای نوشتن تویودا 10 حرکت قلم لازم بود.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#خودرو#کبک#اتومبیل#خرید#fanofa


ولو Xc90 در تورنتو

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

ولو Xc90

Volvo xc90 2016 بدون تصادف و خطو خش و بدون رنگ شدگی لاستیک و لنت نو کارکرد ۶۰۰۰۰ کیلومتر لطفا جهت اطلاعات بیشتر و قیمت خصوصی پیام بدهید.

کانادا تورنتو

شماره تماس : 16478079464+     رامین سائقی

https://www.fanofa.com/volvo-xc90-fanofa0002583.htm


ولوو به سوئدیVolvo شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازنده ی  خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن می‌باشد. از جمله تولیدات این شرکت کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی شرکت اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار می‌آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهامش در این شرکت را واگذار نمود.

گروه ولوو در سال ۱۹۹۹ اقدام به فروش بخش خودروهای سبک خود، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵ میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰ فورد نیز ولوو کارز را با قیمت ۱٫۸ میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس می‌باشد، و بخش ساخت خودروی سواری آن ولوو کارز زیرمجموعه شرکت چینی جیلی است.

در حال حاضر شرکت تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون، اتوبوس و می‌باشد و بخش خودروسازی آن، توسط شرکت جیلی مدیریت می‌شود.

بیشترین شهرت این کمپانی مربوط به بخش کامیون های یا همان ولوو تراکس است که هم اکنون قدرتمند ترین کشنده دنیا رو تولید میکند و از بزرگان کامیون سازی در جهان است.
 
این گروه در سال ۱۹۹۹اقدام به فروش بخش خودروهای سبک  خود را به، تحت نام ولوو کارز، به ارزش ۶٫۴۵میلیارد دلار، به شرکت آمریکایی فورد نمود. در سال ۲۰۱۰میلادی فورد نیزولوو کارز را با قیمت ۱٫۸میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت.
ولوو در روز پنجم سپتامبر 2012 از نسخه جدید ولوواف اچ  رونمایی کرد و به امیدی که دوباره سکان حمل ونقل را در دست بگیرد، پس از چند سال تست بر روی این کامیون پرده از رخش برداشت.
 
ولوواف اچ جدید با در نظر گرفتن یک موضوع تولید شده است : راننده! زیرا از نظر تولیدکنندگان این کشنده جذب و حفظ بهترین رانندگان راز سودبخشی کار است.
 
آسواک جورج مسئول طراحی خارجی نسل جدیداف اچ می گوید :  اف اچ نسل سوم  با  طراحی جدید بادشکن معروفش همواره قابل تشخیص است و این طراحی تا جایی که ممکن باشد برای این کشنده ادامه خواهد داشت .برای تهیه لوازم یدکی کامیون بنز و ولو اف اچ به نمایندگی مجاز سر بزنید
 
با نگاهی به اف اچ جدید می فهمیم که با کم نمودن زاویه ستون اول یا برای ایجاد فضای بیشتر کابین ، زاویه مناسب باد شکن سقفی از اهمیت بیشتری در طراحی پیدا نموده است و با وجود این تغییر سنت شکن  کابین ولوواف اچهمچنان بی عیب و نقص باقی مانده است . اتصالات محکم بین لوازم یدکی کامیون ولوو تناسبات دقیق از خصیصه های این طراحی است . خطوط و منحنی های روی بدنه کامیون ولو یک طرح بی کم و کاست در جلو و طرفین کامیون ایجاد کرده اند ، به همین دلیل این خطوط بر روی کل بدنه دیده می شوند . اما مهم تر از این خطوط ظاهر کشنده است.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#تورنتو#خودرو#اتومبیل#ولوو#فروش#fanofa


 

استخدام نیروی فنی در تورنتو

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

استخدام نیروی فنی

نیازمند نیروی فنی علاقمند به کار در بخش مخابرات فیبرنوری برای

Bell Net pay 16 to 20$ in your account تماس با ارسال رزومه خیلی کوتاه و مصاحبه تصویری

شماره تماس: 16478784045

کانادا، تورنتو- مرتضی مقیسی

https://www.fanofa.com/hiring-technical-staff-fanofa0002486.htm



فیبر نوری یا تار نوری به انگلیسی Optical Fiber رشته باریک و بلندی از یک مادّه شفاف مثل شیشه یا پلاستیک است که می‌تواند نوری را که از یک سو به آن وارد شده، از سوی دیگر خارج کند. فیبر نوری داری پهنای باند بسیار بالاتر از کابل‌های معمولی است، با فیبر نوری می‌توان داده‌های تصویر، صوت و داده‌های دیگر را به راحتی با پهنای باند بالا تا 10 گیگابیت بر ثانیه و بالاتر انتقال داد. امروزه مخابرات فیبر نوری، به دلیل پهنای باند وسیعتر در مقایسه با کابل‌های مسی، و تاخیر کمتر در مقایسه با مخابرات ماهواره ای از مهمترین ابزار انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.



از فیبر نوری (معمولاً از جنس سیلیسیم دی‌اکسید) برای انتقال داده‌ها توسط نور لیزر استفاده میشود. یک کابل فیبر نوری که کمتر از یک اینچ قطر دارد از مجموعه ای از این فیبرها تشکیل شده و می‌تواند صدها هزار مکالمه صوتی را حمل کند. فیبرهای نوری تجاری ظرفیت 2٫5 گیگابایت در ثانیه تا 10 گیگابایت در ثانیه را فراهم می‌سازند. فیبر نوری از چندین لایه ساخته می‌شود. درونی‌ترین لایه را هسته می‌نامند. هسته معمولاً شامل یک تار کاملاً بازتاب کننده از شیشه خالص است. هسته در بعضی از کابل‌ها از پلاستیک کاملاً بازتابنده ساخته می‌شود، که هزینه ساخت را پایین می‌آورد. با این حال، یک هسته پلاستیکی معمولاً کیفیت شیشه را ندارد و بیشتر برای حمل داده‌ها در فواصل کوتاه به کار می‌رود. حول هسته بخش پوسته قرار دارد، که از شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود. هسته و پوسته به همراه هم یک رابط بازتابنده را تشکیل می‌دهند که باعث می‌شود که نور در هسته تا بیده شود تا از سطحی به طرف مرکز هسته باز تابیده شود که در آن دو ماده به هم می‌رسند. این عمل بازتاب نور به مرکز هسته را بازتاب داخلی کلی می‌نامند.
در نوع مرسوم فیبر نوری قطر هسته و پوسته با هم حدود 125 میکرون است (هر میکرون معادل یک میلیونیم متر است)، که در حدود اندازه یک تار موی انسان است. بسته به سازنده، حول پوسته چند لایه محافظ، شامل یک پوشش معمولاً از جنس پلاستیک قرار می‌گیرد.
یک پوشش محافظ پلاستکی سخت لایه بیرونی را تشکیل می‌دهد. این لایه کل کابل را در خود نگه می‌دارد، که می‌تواند صدها فیبر نوری مختلف را در بر بگیرد. قطر یک کابل نمونه کمتر از یک اینچ است. اگر در یک راهروی بزرگ و مستقیم چراغ قوه ای را روشن نماییم، با توجه به عدم وجود خم و یا پیچ در راهرو، محدوده مورد نظر روشن می شود ولی اگر راهروی فوق دارای خم و یا پیچ باشد، در این حالت باید از یک آیینه در محل پیچ راهرو استفاده کرد تا باعث انعکاس نور در راهرو گردد. و در صورتیکه راهروی فوق دارای پیچ‌های زیادی باشد، در چنین حالتی بایست از آیینه‌های متعددی استفاده کرد. بدین ترتیب نور تابانده شده توسط چراغ قوه از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت کرده و طول مسیر راهرو را روشن خواهد کرد. عملیات فوق مشابه آن چیزی است که در فیبر نوری انجام می گیرد.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#استخدام#فنی#مهندسی#تورنتو#fanofa


کلینیک زیبایی در ونکوور

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

کلینیک زیبایی

Happiness medical laser

دکتر شادی قندیزاده پزشک از ایران

لیزر موهای زاید صورت و بدن با جدیدترین تکنولوژی بدون درد و بسیار موثر ‌‌‌ جوانسازی و لیفت صورت و گردن بهبود اسکارهای ناشی از اکنه ‌جراحی.... بهبود stretch marks میکرونیدلینگ Microneedling مزونیدلینگ پیلینگ‌های مختلف برای لایه برداری و از بی بردن لک ها و کوچک شدن منافذ پوستی برداشتن خال و skin tags جهت مشاوره رایگان و همچنین تهیه پروداکت های مناسب برای مراقبتهای پوستی

با شماره تلفن

604-500-0680

تماس حاصل فرمایید

شادی قندی زاده

کانادا، ونکور- شماره تماس:16045000680

https://www.fanofa.com/beauty-clinic-fanofa0002609.htm



تحلیل  رفتن جوانی پوست  صورت به عوامل مختلف از جمله وراثت، جاذبه زمین، عوامل محیط و استرس و البته مراقبت های بهداشتی بستگی دارد. تغییرات ایجاد شده با بالا رفتن سن در پوست، و اسکلت استخوانی چهره روی می دهد. تغییرات پوستی شامل شل شدگی پوست و افزایش روز افزون آن ، کاهش حالت  ارتجاعی و آسیب های مربوط به تاثیر آفتاب می باشند.

 این تغییرات اغلب در سطح بافت نرم چربی صورت حادث میشود که منجربه ایجاد چاله هایی به ویژه در نواحی شقیقه ها، زیر گوشه های لب، اطراف چانه و گونه می شوند. به علاوه اسکلت استخوانی صورت به مرور زمان تحلیل می رود که در این روند پیر شدن استخوانی در نواحی فک بالا و کاسه استخوانی چشم سرعت بیشتری دارد.

جراحی لیفت صورت که ریتیدکتومی ( Rhytidectomy ) نیز نامیده  می شود، از ریشه واژه های یونانی  rhytis  به معنی “چین و چروک”، و ektome  به معنی “برداشتن” گرفته شده و در اصطلاح، به معنی برداشتن چین و چروک ها ست.


چنانچه تمایل دارید تا نشانه‌ های پیری در صورت را بهبود ببخشید، می‌توانید لیفت صورت بدون جراحی را مد نظر قرار دهید. بیماران غالباً خواهان کشیدن پوست گردن و صورت برای از بین بردن چین و چروک صورت و زیر چشم، خط خنده، افتادگی ناحیه میانی صورت، شل شدن پوست و چربی زیر چانه و فک و یا غبغب هستند. وضعیت سلامت افراد متقاضی لیفت صورت نیز باید مساعد باشد.
کاندیدای مناسب لیفت  فردی است که دخانیات مصرف نمی‌کند و انتظاری واقع‌ بینانه از عمل دارد. لیفت صورت به طور موثر فقط با جراحی انجام پذیر است. البته، انواع لیفتینگ صورت بدون جراحی با حداقل تهاجمی بودن نیز انجام می شود. باید توجه داشت که این روش ها نمی توانند به همان نتایج جراحی دست یابند، اما ممکن است زمان جراحی را به تاخیر بیندازند و به بهبود  نتایج جراحی کمک کنند.

مجموعه ای از روشهای غیر جراحی و حداقل تهاجمی برای جوانسازی صورت طراحی شده اند که بدون نیاز به تیغ جراحی، نتایج قابل توجهی ایجاد می کنند و به علت داشتن خطرات کمتر، مورد توجه روزافزون قرار گرفته اند. البته تاثیر این درمانها به اندازه جراحی نیست و بیشتر برای سنین چهل یا پنجاه سالگی ثمر بخش است.

روش های مختلفی برای لیفت صورت بدون جراحی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از : لیفت مایع، لیفت با استفادهاز پرکننده های پوستی، لیفت با تزریق چربی و....

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#ونکوور#کلینیک#زیبایی#آٰرایشی#fanofa