Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

تدریس خصوصی زبان آلمانی ویژه متقاضیان مهاجرت به آلمان

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#fanofa

# آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات

تدریس خصوصی زبان آلمانی ویژه متقاضیان مهاجرت به آلمان

تدریس خصوصی زبان آلمانی ویژه متقاضیان مهاجرت به المان تدریس به صورت فشرده و عادی جهت اخذ مدرک گوته برای ارائه به سفارت المان امادگی ازمون گوته سطوح ب۱ و ب۲ کلاس های حضوری در استانبول و انلاین در تمامی شهرها

واتساپ

+989303197181

تماس

+905397408161

ترکیه استانبول

https://www.fanofa.com/german-language-tutoring-special-for-immigrants-to-germany-fanofa0002264.htm



زبان آلمانی  زبانی از خانواده زبان‌های هند و اروپایی و عضوی از شاخه زبان‌های ژرمنی غربی در کنار هلندی، انگلیسی و آفریکانس است که بیشتر در اروپای مرکزی تکلم می‌شود.

زبان آلمانی پرگویشورترین زبان های  اتحادیه اروپاست و  بیش از ۹۵ میلیون گویشور دارد. گویشوران این زبان در کشورهایی چون  آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک در اکثریتند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی،  ایتالیا، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید. زبان آلمانی، گویشوران کمی  در رومانی و نامیبیا دارد.

این زبان دومین زبان اسناد علمی بعد از زبان انگلیسی و سومین زبان به کار  رفته پس از زبان انگلیسی و روسی   در فضای مجازی است. برخی منابع وآمار بیانگر آن است که  یک دهم کل کتاب‌های تألیف شده در طول سال  به زبان آلمانی است. زبان آلمانی شامل دو گویش اصلی آلمانی بالا و آلمانی پایین و همانند انگلیسی دارای تعداد زیادی از گویش‌های فرعی است. بر اساس این زبان، زبان معیاری با نام آلمانی معیار وجود دارد که بیش‌تر به آلمانی بالا شبیه است، این شاخه از زبان آلمانی  به خارجی‌ها آموزش داده می‌شود. بخشی از کلمات زبان آلمانی ریشه در زبان‌های لاتین و یونانی دارد و قسمت کوچکی نیز از فرانسوی و انگلیسی به این زبان وارد شده‌است.





زبان آلمانی با وجود   تحولات  تاریخی خود به بخش عمده‌ای از ویژگی‌های دستوری و نیز واژگان بومی ژرمنی وفادار بوده  و آن‌ها را در چارچوبه ی  دستوری و واژگانی خود برپا نگاه داشته‌است.  مواردی مانند جنسیت در زبان  پیشوندها و پسوندهایِ باستانی، صرف اسم و صفت و حرف تعریف، امکان ساختن واژه‌های ترکیبی طولانی و ساختمان پیچیدهی نحوی و ... از این مواردند.. زبان آلمانی در استخدام  واژه‌ها از یونانی و لاتینی در ساخت و پرداخت وازگان علمی نیز بهره های فراوانی برده است. زبان آلمانی دارای 26 حرف اصلی و4 حرف فرعی است.


 



برخی از زبان آموزان؛ زبان آلمانی را از جمله زبان های سخت می دانند. اما حقیقت آن است که سخت بودن یادگیری زبان آلمانی واقعیت ندارد . بلکه  یادگیری هر زبانی به زمان و ممارست  نیاز دارد. در مورد زبان آلمانی نیز موضوع به همین قرار است.

 در آموختن و یادگیری زبان آلمانی تمام چیزی که نیاز دارید داشتن انگیزه‌ی کافی و سخت کوشی است. اگر در مورد این که از کجا باید شروع کنید سردرگم هستید، با ما تماس بگیرید تا  به شما بگوئیم  چگونه می توانید  صحبت کردن به زمان آلمانی را در زمان کوتاهی بیاموزید.

دلایل فراوانی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد. از جمله ی این دلایل؛ وابستگی علم و تکنولوژی و گستردگی و رونق بازار کار در این کشور است.

 

 

 

 

 

https://fanofa-world.blogsky.com/

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#آلمانی#زبان#تدریس#زبان_آلمانی#fanofa


خدمات برق ساختمانی و تجاری در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

خدمات برق ساختمانی و تجاری

کلیه خدمات برق ساختمانی، مسکونی ، تجاری، بازسازی خانه های کاستم،نصب و اپ گرید پنل

نصب شارژر ماشین،نصب هات تاب،و کلیه خدمات برقی

کانادا، تورنتو

شماره تماس: 14163710447+

منصور

https://www.fanofa.com/residential-commercial-electricion-fanofa0002269.htm



عملیات "هات تاپ" از شاخه های  خدمات خطوط لوله و مخازن است که با توجه به منافع و بهره وری بالای خود در مقایسه با دیگر  روش های انشعاب گیری مورد توجه واحدهای نفتی و گازی و پتروشیمی و نیروگاهی قرار گرفته استعملیات هات تپ همان طور که از نام آن نیز هویداست، روی خط لوله یا مخزن حامل سیالات و یا مواد  اجرا  می شود. در این عملیات  انشعاب گیری زمانی اجرا می شود که سیال درون آن جاری است. به همین دلیل این روش در مقایسه با سایر روش ها مزایای فراوانی دارد. بزرگ ترین حسن این روش این است که در عملیات هات تپ ما نیازی به Shut Down نداریم. معمولاً مجتمع های پالایشگاهی، پتروشیمی و نیروگاهی برای انجام انشعاب گیری ناچارند مجموعه فعالیت های خط را متوقف و انشعاب مذکور را در شرایطی نصب کنند که خط تولید فعال نیست. به این ترتیب واحدهای صنعتی در صورت عدم استفاده از عملیات هات تپ متحمل زیان و ضرر  بالایی خواهند شد چرا که مجموعه فعالیت ها، یا حداقل بخشی از آن را می بایست به ناچار متوقف کنند. در مقابل با استفاده از عملیات هات تاپ می توان مجموعه فعالیت های خط و مجتمع را همچنان حفظ کرده و در عین حال عملیات انشعاب گیری از خط لوله یا مخزن را نیز به انجام رساند. عملیات هات تپ فرایندی پیچیده است که اجرای آن  ریسک بالایی دارد. به خاطر داشته باشید؛ رعایت استانداردهای جوشکاری و سرویس های خطوط لوله در اجرای عملیات هات تاپ الزامی است. مجریان انشعاب گیری به روش گرم می بایست ضمن داشتن تجربه وتخصص لازم و کافی در زمینه‌ی انشعاب گیری به روش گرم با استانداردهای بین المللی معتبر  به طور کامل آشنایی داشته باشند.



اصولا عملیات هات تپ که به آن انشعاب گیری گرم هم  گفته شده؛ روی هر نوع خط لوله ای قابل اجراست به شرط آنکه لوله یا مخزن مورد نظر  از  استحکام و سختی بالایی برخوردار باشد.. بسیاری از واحدهای صنعتی به جهت عدم دسترسی به  تکنولوژی لازم  روی این دسته خطوط، از انجام هات تپ روی آن ها خود داری می کنند، چرا که امکان نصب اتصال روی لوله از طریق جوشکاری وجود ندارد.

همانگونه که گفته شد انشعاب گیری گرم  به روی هر نوع سیالی امکان پذیر است و در این زمینه هیچ  محدودیتی درکار نیست. سیالاتی نظیر آب، نفت خام و فرآورده های نفتی، گاز و فرآورده های آن، محصولات پتروشیمی، آب، بخار و نظایر آن معمول ترین سیالاتی هستند که در خطوط لوله جاری بوده و عملیات هات تپ روی آن ها انجام می گیرد. خدمات نصب و نگهداری صنایع، کارخانجات، واحدهای تجاری و... در زمینه های؛ خدمات برق ساختمانی، مسکونی ، تجاری ، بازسازی خانه های کاستم، نصب و اپ گرید پنل،نصب شارژر ماشین،نصب هات تاب و کلیه خدمات برقی رابه ما بسپاریدواز تجربهدانش و تخصص ما بهره ببرید.


www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#برق#تجاری#ساختمانی#تورنتو#fanofa


استارت آپ کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

استارت آپ کانادا

استارت آپ ویزا قابل توجه دوستانی که دارای یک ایده خوب برای ایجاد بیزینس از طریق استارت آپ هستند به اطلاع میرسانم گروه ویژه استارت آپ شرکت ما آماده ارائه خدمات زیر میباشد. تهیه و تنظیم بیزینس پلن مطابق با استانداردهای آمریکای شمالی و کانادا ارائه بیزینس پلن به شرکتهای حمایتی مانند angel, venture, incubator و گرفتن نامه حمایتی یا همان Letter of support انجام امور مهاجرتی بعد از گرفتن نامه حمایتی زیر نظر وکیل مهاجرت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر از طریق واتساپ تماس بگیرید.

+14168419195 ربیعی

+16478929225 طایفی

https://t.me/Mascotttt

کانادا-تورنتو

شماره تماس: 14168419195+

نادر ربیعی

https://www.fanofa.com/startup-canada-fanofa0002224.htm


وب‌سایت‌ها و منابع اینترنتی مختلفی به تبیین و تشریح  استارت آپ و اصول و مبانی آن مبادرت ورزیده اند، البته اشتباهاتی در این تعریف‌ها نیز وجود دارد . به طور کلی، استارت آپ به پروژه‌هایی گفته می‌شود که در جریان آن، یک ایده خام، به کمک تلاش و کوشش یک گروه به تولید یک محصول می‌انجامد و زمینه برای فروش آن محصول فراهم می‌شود.

در واقع، استارت آپ تمامی مسیر از صفر تا صد را طی می‌کند و تمامی مراحل را به صورت آزمون و خطا و یا یادگیری اصول و مبانی پایه آن انجام می‌دهد. حال ممکن است شروع مفهوم استارت آپ به صورت یک کار علمی خیلی پیچیده مانند یک اختراع سخت در حوزه نرم افزاری باشد، یا یک گروه بازاری تصمیم به تغییر در یک محصول خیلی ساده بگیرند و زمینه ورود آن به بازار به عنوان یک محصول جدید را فراهم کنند.



پس ایده‌های موفق استارت آپی یا استارت آپ های موفق جهانی و استارت آپ های موفق ایرانی لزوماً بر روی کارهای علمی پیچیده کار نمی‌کنند؛ بلکه در تولید یک محصول و در فروش آن به مشتری، موفق‌تر از سایرین هستند.

یکی از استارت آپ های معروف جهان که همه ما با آن آشنا هستیم، استارت آپ گوگل است که ایده آن سال 1997 مطرح و سال 1998 آغاز به کار کرد. امروزه می‌توان موتور جستجوی گوگل را به عنوان پیچیده‌ترین و قویترین جستجوگر در جهان دانست. اگر ما راه اندازی استارت آپ را سرآغاز  یک کسب‌و‌کار جدید در نظر بگیریم، جنبه روانی این موضوع بیشتر از این مسئله نشأت می‌گیرد که همه انسان‌ها به دنبال چالش‌های جدید و در حقیقت دیده شدن هستند. وقتی که شما اقدام به تولید یک محصول جدید و جذاب در سطح جامعه می‌کنید، تعداد کسانی که این محصول را انتخاب می‌کنند و به عنوان انتخاب اول خود در نظر می‌گیرند، تعیین کننده میزان موفقیت استارت آپ هستند. بنابراین وقتی که شخصی بر روی یک کار جدید ریسک می‌کند و در تصور خود به این نتیجه می‌رسد که محصول مورد نظر باعث دیده شدن و حتی برند شدن آن می‌شود، سعی می‌کند که به شکل‌های مختلفی این کار را ارائه کند.


به خاطر داشته باشید که موفقیت  استارت آپ‌ها به میزان زیادی بسته به  پیشرفت آنها بر مبنای اصول علمی است  و تبلیغات و فروش آنها نیز تحت تاثیر  مبانی علمی روز صورت می‌گیرد. پس چنانچه قصد  راه اندازی یک استارت آپ دارید باید دانش جدید را فرا بگیرید و به مرور زمان آن را توسعه دهید. این در حالی است که در کسب‌و‌کار سنتی، می‌توانید بدون کسب دانش جدید، مراحل کار  و تولید را از پدر یا از استاد کار خود بیاموزید  و بلافاصله وارد بازار کار شوید.



کار وکسب درآمد از طریق استارتاپ در نوع خود گسترده و حتی پیچیده است. ایده پردازی، سرمایه گذاری، شتاب، اجرا و دهها موارد مقدماتی دیگر از جمله مهمات و مهارت هایی است که در ایده پردازی یا استارتآپ لازم است و به کار شما خواهد آمد.ایده های خود را با ما درمیان بگذارید  تا هر چه زودتر  شما را به مقاصد مطلوب برسانیم.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#شغل#استارت_آپ#همکاری#شتاب#تورنتو#fanofa



www.fanofa.com

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#سنجش#آزمون#گروه#تیم#fanofa



تاریخ تجارت حکایت از آن دارد که تمامی تجارت پیشه گان اعم از تولید کنندگان و تأمین کنندگان دغدغه ی یکسانی داشته اند. وآن دغدغه تبلیغ گسترده و فراگیر خدمات و محصولات آن هاست. تبلیغاتی که مقرون به صرفه باشد؛ درچارچوبی مطمئن و معتمد باشد. مخاطبان گسترده و گوناگونی داشته باشد و.... گروه تبلیغاتی فانوفا www.fanofa.com با آگاهی از این دغدغه و با  ابتکار عملی  منحصر به فرد  این افتخار را به دست آورده تا بتواند کاملا رایگان و در فضایی فراگیر و گسترده پیام ها و آگهی های تبلیغاتی شما را گرداگرد جهان بگرداند. به خاطر داشته باشید که فانوفا نخستین وبسایت فارسی زبانان سراسر دنیاست که می تواند خدمات، محصولات و هر گونه فعالیت کلان و کسب و کار خرد شما را به آگهی مخاطبان برساند. در وبسایت www.fanofa.com آگهی های تبلیغاتی دردسته بندی های متفاوتی از قبیل امورخودرویی، خرید و فروش، املاک، مشاغل، خدمات، انجمن ها و حیوانات خانگی را به رایگان انتشار دهد. اما   همراهی و همگامی گروه تبلیغاتیwww.fanofa.com در همین جا به پایان نمی رسد.


 


به باور گروه تبلیغاتی فانوفا؛ تبلیغاتی  به موفقیت دست می یابد که  بتواند پاسخگوی سوالات متقاضیان محصولات یا خدمات شما باشد؛ گروه تبلیغاتی فانوفا به همین منظور آگهی های مختصر و کوتاه شما را در وبلاگ های تبلیغاتی خود به طور مفصل و مشروح به آدرس  http://fanofa.blogfa.com/ وhttps://fanofa-world.blogsky.com انتشار می‌دهد. متقاضیان و مخاطبان و مشتریان شما با بازخوانی این مقالات به نحو مقتضی و مفصل با محصول شما، خدمات شما، تولیدات شما و در یک کلام با تجارت شما به طور کامل آشنا خواهند شد. پس درنگ نکنید. همین حالا آگهی خدمات یا حتا نیازمندی های خود را، آگهی تولیدات یا فعالیت های خود را با یک کلیک در وبسایت www.fanofa.com منتشر کنید. آگهی شما پس از انتشار در وبسایت www.fanofa.com به دو زبان فارسی و انگلیسی  در معرض بازدید صدها و هزارها ایرانی و فارسی زبانان سراسر جهان قرار خواهد گرفت. اعجاز تبلیغات را  با گروه تبلیغاتی فانوفا تجربه کنید. اگر از هزینه های هنگفت تبلیغاتی به تنگ آمده اید. اگر همه ی شیوه ها و شگرد های تبلیغاتی را به کار بسته اید، اگر باور دارید که در گوشه و کنار جهان  مشتریان و متقاضیان فراوانی هستند که اگر از فعالیت و تجارت شما با خبر شوند به شما مراجعه خواهند کرد و کسب و کار شما را رونق خواهند داد؛ به وبسایت www.fanofa.com بیایید و یکبار دیگر  تبلیغات فراگیر را با گروه تبلیغاتی فانوفا تجربه کنید. با فانوفا جهان بدل به دریچه‌ای برای تماشای عموم علاقه مندان خدمات و محصولات شما خواهد شد. وبسایت www.fanofa.com را به خاطر داشته باشید و به همه ی همکاران و دوستان تان معرفی کنید. فانوفا دریچه ای رو به رونق و موفقیت کسب وکار.امروز  فانوفا فردا موفقیت و کامیابی شما.با فانوفا موفقیت کسب و کار در یک قدمی شماست. وبسایت www.fanofa.comرافراموش نکنید.


 

نصب دوربین مدار بسته در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی  # فارسی زبانان

نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته بدون هزینه ماهانه، رکورد کامل تمام لحظات با بالاترین وضوح و کیفیت و دسترسی به وسیله ی موبایل و تلویزیون شما در هر لحظه ،هوشمند سازی ساختمان های مسکونی و اداری.

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16479528989+

https://www.fanofa.com/installation-of-cctv-fanofa0002303.htm




دوربین‌های مداربسته اغلب به منظور  نظارت بر مکان ها و بیرون ودرون ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این نوع  دوربین‌ها در قالب دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال تولید می‌شوند. اولین دوربین مدار بسته  سال 1942 میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان ساخته شد تا بتوانند به روند پرتاب موشک های ساخت خود نظارت کنند. پس از آن، در ایالات متحده آمریکا دوربین مدار بسته برای جلوگیری از جرم و جنایات به صورت گسترده به کار برده شد. به تدریج کسب و کارهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به  دوربین مداربسته تمایل پیدا کردند. در ابتدای امر تنوع دوربین ها از نظر نوع و شکل ظاهری، قابلیت ها و میزان ذخیره سازی  دوربین مداربسته بسیار محدود بود. اما در طول زمان و با گسترش بازار سیستم نظارت تصویری انواع مختلفی از دوربین مداربسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه برای رفع نیازهای امنیتی کاربران تولید شد و به بازار آمد.



عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی کاربرد فراوانی دارد. از جمله می توان به کاربردهای  کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس اشاره کرد.

دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم نیز ابزار و تجهیزاتی موثر به حساب می آیند. در پیشگیری  از جرایم رانندگی تا جرایم جنایی،ای ندوربین های مدار بسته هستند که به قانون و اجرای آن یاری می رسانند. . استفاده نامحسوس از دوربین های مخفی نیز رواج فراوانی  دارد. به عنوان  مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی مجرمان  بسیار مفید بوده است. دوربین های که تردد و رفت و آمد عابران پیاده و خودرو سوارها را در حافظه ضبط می کنند نیز در کمک به برقراری امنیت شهری تاثیر بسزایی دارند. در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود. در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی نیز  رواج یافته است. در حمل و نقل  عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید کارکنان و مسئولین باشد؛  استفاده می شود. بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری استفاده می شود.


 انواع دوربین مداربسته

از نظر نوع سیگنال عبارتند از دوربین های آنالوگ
دوربین های آی پی تحت شبکه
و دوربین های دو منظوره


از نظر شکل ظاهری و کاربر دوربین ها قسمت بندی دیگری نیز دارند.
دوربین های دام، دوربین‌های صنعتی
دوربین های مینیاتوری،
دوربین‌های مادون قرمز و
دوربین های اسپید دام ودوربین های چرخشی .

اما قاب و وشش دوربینهای مداربسته نیز بر دسته بندی این نوع دوربین ها اثر گذاشته اند. دوربین های ضد آب
دوربین‌های ضد آب دوربین های  قاب بزرگ
دوربین‌های مخفی
دوربین های قاب فانتزی و... از خانواده ی این تقسیم بندی هستند.

 

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#دوربین#مداربسته#تورنتو#امنیت#fanofa