Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

قطعات کامپیوتردر امارات

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com

#fanofa.com

 




قطعات کامپیوتر

با سلام

فروش قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی، ارسال به ایران و امارات با نازل ترین قیمت.

امارات متحده عربی، دُبی.

Normohammad Bolidee

شماره تماس: 9710581175992+

https://www.fanofa.com/computer-pieces-fanofa

0001491

.htm

همان طور که مطلعید  لپ تاپ مجموعه ای از قطعات دیدرس و دسترس  و یا خارج  از دسترس است  که عملکرد  این دستگاه منوط به هماهنگی و همگامی  این قطعات است. چنانچه تنها یکی از این  قطعات دچار آسیب بشود عملکرد  لپ تاپ با مشکل روبه رو شده و در این صورت لپ تاپ به مرمت و تعمیر  نیاز خواهد داشت. به خاطر داشته باشید در صورت آسیب دیدگی  هر یک از قطعات لپ تاپ  به هیچ عنوان نسبت به  تعمیرات لپ تاپ اقام نکنید. همان طور که می دانید لپ تاپ ها سیستم های پیچیده ای هستند و قطعات  و به شدت حساسی دارند و به همین دلیل می بایست به وسیله ی  متخصصان با سابقه و مجرب بررسی و مرمت بشوند. قطعاتی که درون لپ‌تاپ (داخل پنلهای c و d )قرار داده شده‌اند عبارتند از : مادِربُرد. مادِربُرد کنترل پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با سایر  اجزای سیستم  بر عهده‌ی مادِر بُرد است. تمامی پورت‌های مورد نیاز مانند پورتهای هدفون، پورتهای یو اِس بی در یک لپ تاپ به روی مادربرد قرار می‌گیرد.  

CPU پردازنده یا واحد پردازش مرکزی (Central Processor Unit)  قطعات مهم به روی مادِر بُرد است.به طور  قابل دمونتاژ و جدادسازی از مادربرد هستند.  این قطعه  چندان قابل  ارتقا نیست. البته چنانچه مادربُرد امکان پذیرش چند سی پی یو را داشته باشد؛ می توان آن را  ارتقا داد.  درتعدادی از لپ تاپ های جدید cpu شبیه به یک  چیپ الکترونیکی است که  روی مادربُرد نصب شده و جداشدنی نیست.

رَم: رَم از جمله قطعاتی است که به راحتی قابلیت ارتقا دهندگی دارند.

هارد دیسکهاردهای لپ تاپ گوناگون هستند و قابلیت تعویض و ارتقا دارند. در لپ تاپ های نسل جدید امکان نصب هاردهایی که به  شکل کارت هستند وجود دارد .این نوع هاردها که به اِس اِس دی کارت مشهورند برروی مادربرد نصب شده  و در کنارهاردهای معمولی  در مدادر مورد استفاده قرار می‌گیرند.  این قطعه در  افزایش سرعت لپ تاپ تاثیر بسزایی دارد .سیستم عامل  به طور معمول بر روی این قطعه  نصب می‌شود.

بُرد وای فایاینترنت بی سیم از طریق این بُرد در دسترس کاربر قرار می گیرد . این قبیل  بردها اغلب مجهز به  دو یا یک   آنتن هستند. بُرد  وای فای نیز روی مادربرد نصب می شود.

فن و هیتسینک به منظور خنک کردن چیپها و cpu بر روی مادر بُرد قرار می‌گیرند. اسپیکرها ؛ به نسبت  کیفیت لپ تاپها؛ اسپیکرها  نیز کیفیتی  متفاوت دارند . دی وی دی رایترها در بیشتر لپ تاپ ها  نصب می‌شوند . اگر  لپ تاپی فاقد  دی وی دی رایتر باشد؛  می‌توان ازدی وی دی رایتر  اکسترنال که به یو اس بی وصل میشود ،استفاده کرد .

فراموش نکنید که لپ تاپ ها سیستم های  فشرده ای دارند و در اثر کاربری نادست، و وارد آمدن ضربات  با اختلالات بسیاری رو به رو می شوند. تعمیر و تعویض  قطعات لپ تاپ  از جمله  خدمات تخصصی است. مهندسان این فن نخست  با عیب یابی های دقیق لپ تاپ را بررسی و پس از آگاهی نسبت به قطعه ی آسیب دیده نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام می نمایند.

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com

#fanofa.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#مالی#امارات#دبی#قطعات#رایانه#کامپیوتر#fanofa


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد