Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی
Fanofa

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش قطعات جانبی در دبی

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com

#fanofa.com

 

فروش قطعات جانبی

مرکز تخصصی فروش و تحویل لاستیک های سواری، کامیونی، اتوبوس، مینی بوس، ون، راهسازی لیفتراک و پیکاپ برندهای چینی ژاپنی و کُره‌ایی با بهترین قیمت و یک سال گارانتی.

امارات متحده عربی، دُبی

شماره تماس: 97150504677203+

حمید گُل نشان


https://www.fanofa.com/llg-company-fanofa0001492.htm                                                                                                                  سرانجام پس از طی نمودن صدها و هزارها کیلومتر جاده با خودروی شخصی خود  زمان تعویض لاستیک های آن فرا رسیده است. ما اغلب به هنگام خرید لاستیک دچار بلاتکلیفی می شویم. و نمی دانیم چه مواردی  را در خرید  لاستیکی ملاک قرار دهیم. حلقه لاستیک های سفری یا مسافرتی  لاستیک‌هایی هستند که در  چهار فصل سال قابل استفاده هستند. این لاستیک‌ها  استحکام و دوام خوبی دارند و رانندگی با آنها آزاردهنده نیست. لاستیک‌های چهارفصل سروصدای کمتری هم دارند و با علامت اختصاری M+S  از دیگر لاستیک ها تمیز داده می‌شود.

چنانچه در پی دنبال کشش و انعطاف  لاستیک در آب و هوای مختلف  هستید لاستیک هایی که اصطلاحا به آنها  لاستیک های با عملکرد بالا می گویند نسبت  به لاستیک‌های مسافرتی چهارفصل گزینه ی مناسب تری به شمار می روند.  آلیاژ منحصر به فرد این نوع  لاستیک انعطاف‌پذیری لاستیک را در سرما ثابت نگه داشته  و در سردترین دما  لاستیک چسبندگی خود را از دست نخواهد داد.

لاستیک هایی  که  کاربردی خارق العاده دارند ؛ دسته ی دیگری از لاستیک ها هستند که از راندمان فوق العاده بالایی برخوردارند.   این  لاستیک‌ها اغلب به منظور  برای سرعت‌های بالا طراحی‌شده‌اند.

لاستیک هایی که در هر نوع شرایط آب و هوایی   مناسب  هستند؛ لاستیک‌هایی اند که  به هر گونه  لاستیک چهار فصل دیگر برتری دارد.  در بین لاستیک های گوناگونی که تا کنون نام برده شد ؛ چنانچه اغلب سفرهای شما در مناطق برف خیز است؛ در فکر تهیه و تدارک  لاستیک‌های زمستانی برای خودرو خود باشید. این لاستیک‌ها مناسب رانندگی در مناطق گرمسیر هستند.  البته سر و صدای این نمونه لاستیک را از جمله نقائص آن برشمرده اند.

 به خاطر داشته باشید؛لاستیک های  تابستانی به هیچ‌ روی  مناسب رانندگی در سرما و یخبندان و در جاده های خشک عملکرد مطلوب تری  بروز می دهد. و در مقایسه با دیگر  لاستیک‌های تابستانی سروصدای کمتری دارد. گفتنی است این نوع  لاستیک‌ها در مقایسه با  لاستیک‌های تابستانی مطلوب تر و فرمان پذیرترند اما زودتر فرسوده شده  و البته  سخت‌  و پرسروصدایند. همچنین رانندگی با آنها چندان راحت نیست.


 لاستیک های میخ دار؛ از جمله  لاستیک‌های زمستانی است  که در ساخت آن  میخ‌های فلزی به کار برده شده  استفاده از این نوع از لاستیک‌ها در بعضی از جاده ها تخریب جاده را به دنبال خواهد داشت و در برخی جاده ها استفاده از این نوع لاستیک ممنوع است.  این لاستیک‌ها مناسب رانندگی  در تگرگ و  یخ بندان شدید بسیار مناسب است.  نوع دیگری از لاستیک هم هست که  امکان  حرکت در حالت پنچری را دارا می باشد. این لاستیک ها پس از  از پنچر شدن می توانند  مسافتی حدود  ۸۰ کیلومتر را طی کنند تا راننده را به تعمیرگاه و برسانند. لاستیک های مقاوم در برابر پنچری از حیث قیمت از  لاستیک های  معمولی گران‌تر و از حیث متریال  سخت‌تر اند. و همین  سخت بودن آنها باعث شده  تا رانندگی با آنها  با احساس  راحتی همراه نباشد و لذا این نوع لاستیک  از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. ضمنا این نوع  لاستیک ها  در مقایسه با انواع دیگر لاستیک   عمر کوتاهی داشته و زودتر فرسوده می‌شوند.

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com

#fanofa.com

 

   

 

www.fanofa.com

https://fanofa-world.blogsky.com

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آامارات#دبی#جانبی#قطعات##fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد