www.fanofa.com
http://fanofa.blogfa.com/
https://fanofa-world.blogsky.com/
آموزش فوق تخصصی آواز صداسازی
. آموزش فوق تخصصی آواز صداسازی
در 3سطح زیربرگزارمیگردد:
1 آموزش مدرسان (رفع مشکلات آوازی)
2 تربیت مدرس آواز
3 آموزش هنرجوی مقدماتی،متوسطه . تحول در ساختار آواز و حنجره با آموزش
4 موضوع زیر : 1 صداسازی متد singing success : مهارت اجرای رزوناتورهایhed ,pharyngeal chest وضعیت حنجره / تحریر یا چهچه / وکال فرای ، لبه یا vocal edge/ پل های صدایی / صدای میکس و میانی/تنفس ساپورت دیافراگم/warmup/بهداشت .تغذیه 2 سلفژ: کانتاتی(گام،فاصله،آکورد..) و پارلاتی(ریتم خوانی) 3 ردیف آوازی کلاسیک ایرانی :ردیف طاهرزاده،روایت استادشجریان و آنالیز از جهت فرم و مد به شکل دانشگاهی 4 تئوری و مبانی موسیقی: کتابهای پورتراب یا اسپاسبین آموزش تار و سه تار
@vocalist_bm
00989108534889
تهران – ایران
شماره تماس: 989108534889
سعید بیدگانی
https://www.fanofa.com/-fanofa0004184.htm
در حین
آواز خواندن دو عملکرد اساسی و در عین حال از لحاظ ساختار کاملا متفاوت ولی در
راستای هم و به موازات یکدیگر شکل میگیرند.وقتی هنرجو میخواهد تمی را به آواز
بخواند، در یک زمان باید از امکانات صوتی بدنش به بهترین نحو ممکن برای خلق یک صدا
ی خوب استفاده کند و هم زمان باید از لحاظ ذهنی شعور و بینشی را که نسبت به موسیقی
و سبک مربوطه در خود پخته و جمع آوری کرده است ارائه دهد.صداسازی ارتباط مستقیم با
عملکرد اولی پیدا میکند نه عملکرد دوم !! بنابر این صداسازی به مفهوم کلی یعنی علمی
که آگاهی شما را نسبت به بدنتان بعنوان یک ساز نشانه میگیرد.به زبان ساده تر، به این
مساله اشاره د ارد که چطور بتوانیم از امکانات صوتی بدنمان بطور صحیح و طبیعی
استفاده کنیم و چطور این امکانات میتوانند همزمان با توسعه ی آگاهیمان گسترش یابند.
صداسازی یعنی چطور با ساز شگفت انگیزی که در اختیار داریم رفتار کنیم و چطور میتوانیم توانایی اجرایمان را بالا ببریم. همانطور که یک نوازنده پیانو برای بالا بردن توانایی اجرایش تلاش می کند تا استفاده از وزن دستانش را بعنوان یک مهارت برای جلوگیری از هرگونه تنش و انقباضی از روی انگشتانش کشف کند؛ یک خواننده نیز باید به همین منوال در جهت ارتقاء کنترل و رهایی صدای خود گام بردارد. تنها یک تفاوت عمیق بین نوازندگی و خوانندگی وجود دارد. سازی مثل پیانواز قبل برای تولید یک صدای مناسب و دقیق و خوش لحن و رنگ طراحی شده است ونیازی به طراحی دوباره ی شما ندارد در حالیکه در آواز، شما باید هم زمان با یادگیری تکنیکهای وابسته به ژانر موسیقی مورد نظرتان ، سازدرونی تان را برای تولید با کیفیت ترین صدای ممکن طراحی کنید. که این داستان موجب شده تا آواز در هاله ای از ابهامات پیچیده فرد برود و به همین دلیل در ایران شاهد حضورافراد معدودی هستیم که می توانند صدایی جادویی خلق کنند و آنهایی هم که دارای این توانایی هستند اغلب بصورت ذاتی بوده و نه اکتسابی . در حالی که آموزش تکنیک های صدا مرتبط با علمی کاملاً تخصصی ونوین است که متاسفانه در کشور ما هیچگونه توجهی به آن نشده است و اگر هم گفتمانی در این زمینه وجود داشته باشد سالهاست که از لحاظ علمی مردود شده و اساتید ما از منسوخ بودن آن بی خبرند ولی با این وجود مباحث بسیاری از این قبیل را سینه به سینه در آموزشهای خود مطرح میکنند که این امرموجب می شود هنرجویی که ذاتاً نمی تواند صدای خوبی تولید کند سالهای سال با مشکلاتی که ریشه در عکس العملهای نادرست بدنش دارد در جا بزند و نهایتاً با کوله باری از غم و اندوه با اعتماد به نفسی بر باد رفته به او القاء شود که هرگز استعداد این رشته را ندارد!
www.fanofa.com
http://fanofa.blogfa.com/
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آموزش#آواز#صداسازی#تخصصی#ایران#تهران#fanofa