https://fanofa-world.blogsky.com/
بازاریاب محصولات کشاورزی
مصطفی مهرپور
مدیر فروش
+989364988728
تهران – ایران
شماره تماس: 989364988728 مصطفی مهرپور
https://www.fanofa.com/-fanofa0004152.htm
کلیه فعالیت ها و عملیاتی که از مرحله شروع تولید و نیزتصمیم گیری در مورد تولید روی محصول انجام می شود تا زمانی که به دست مصرف کننده نهایی میرسد و بنابراین براساس این تعریف تصمیم گیری در مورد نوع واریته تولیدی و چگونگی تولید محصولات نیز شامل فرآیند بازاریابی است.
بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که به وسیلۀ آن افراد و گروه ها، نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله کالاهای مفید و با ارزش با دیگران تأمین می کنند و این تعریف بر مفاهیمی از قبیل نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالاها، فایده، هزینه و رضایتمندی، مبادله و معاملات، روابط و شبکه ها، بازارها و بازاریابان و مشتریان تأکید دارد لذا مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی بر چهار اصل بازار هدف، نیازهای مشتری، بازاریابی یکپارچه و سودآوری استوار است.
استفاده صحیح و درست از هر نوع بازاریابی به فروش یک محصول میانجامد. زمان فروش، قیمت، محل و نحوه فروش و تبلیغات به عنوان اجزای یک بازاریابی محسوب میشوند. یک برنامه خوب بازاریابی منجر به افزایش مشتری و متعاقباً درآمد مضاعف میشود. یکی از محصولاتی که نقش اساسی در تأمین معیشت هر جامعه ای بازی می کند، محصولات کشاورزی می باشد.
کشاورزان به چند دلیل تصمیم به تولید محصولات ارگانیک میگیرند و یکی از آن دلایل شاید این باشد که به تولید این نوع محصولات اعتقاد داشته و تمام هم و غم خود را صرف تحقق استانداردهای ارگانیک میکنند. علاوه براین، رفتار مشتریان نشان داده که حاضرند پول بیشتری برای این نوع محصولات بپردازد که خیلی بیشتر از درآمد محصولات غذایی متداول است.
فروش محصولات کشاورزی در میادین میوه و ترهبار یکی دیگر از استراتژیهای عرضه و فروش است. یکی از مزیتهای این میادین این است که مدیریت این محل، خود مسئولیت تبلیغات را برعهده دارد و باعث صرفهجویی در پول و وقت شما میشود.
از اینترنت برای معرفی مزرعه و محصولات خود استفاده کنید. افرادی که به دنبال محصولات محلی، تازه و با کیفیت هستند، قطعاً به صورت آنلاین در اینترنت جستجو میکنند. در صورتی که وبسایت، حساب اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … داشته باشید، مشتری هدف به راحتی شما را پیدا خواهد کرد.
نظر مشتری از دو طریق میتواند به رونق بیشتر کسب و کار شما بینجامد. از یک طرف مشخص میشود که مشتری از چه چیزی راضی بوده و باید همان مسیر را ادامه دهید و در عین حال به دلیل رضایت مشتری، تبلیغات دهان به دهان نیز صورت میگیرد، بدون اینکه هیچ هزینهای خرج کرده باشید. از طرف دیگر با نقدهای منفی، نقص و عیوب کار خود را میفهمید و میتوانید از آن در جهت بهبود شرایط استفاده کنید.
بسیاری از اوقات بهترین روش بازاریابی، نیازی به هزینه زیاد ندارد و ارائه خدمات مشتری نیز میتواند به همین شکل باشد. عرضه خدمات خوب، از نظر هزینه تفاوت چندانی با ارائه خدمات بد ندارد، هر چند که خدمات بد باعث ضرر نیز میشود. پاسخگویی فوری به پیامهای صوتی و پیامک ها یا یک پیام تشکر و … با اینکه تلاشهای کوچکی به نظر میرسند، اما تفاوتهای بزرگی ایجاد میکنند.
به منظور رونق و فروش بهینهی محصولات کشاورزی خوئد با ما تماس بگیرید. درست بفروشید و نه ارزان.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#کشاورزی#محصولات#ابزارآلات#بازاریاب#بازاریابی#تجارت#ایران#تهران#fanofa