Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

کسب درآمد قانونی و فوق العاده آنلاین با دیجیتال مارکتینگ از سراسر دنیا در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

کسب درآمد قانونی و فوق العاده آنلاین با دیجیتال مارکتینگ از سراسر دنیا

کسب درآمد قانونی آنلاین با آموزش های قدم به قدم و حمایت 24 ساعته از طریق تبلیغات در سوشیال پلتفرمهای مختلف بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی ✴️کار کردن با تیم بزرگ بین المللی از سراسر دنیا ✴️فراگیری تخصص حرفه ای در زمینه سوشیال مدیا مارکتینگ ✴️ساپورت 24 ساعته از طرف منتور، کوچ و اعضای گروه ✴️درآمد قانونی باورنکردنی خوشحالم که بعنوان یک کوچ موفق فارسی زبان میتونم به هزاران هموطن باانگیزه از سراسر دنیا در این مسیر فوق العاده کمک کنم تا اونها هم بتونن حال و آینده زیباتری رو برای خودشون و خانوادشون رقم بزنن.

کانادا کبک

شماره تماس: 14388960159             سارا سلیقه دار

https://www.fanofa.com/make-legit-money-online-fanofa0004057.htm

 



به صورت کلی، هر کاری که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، سایت، پیامک و...) برای تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید، نوعی بازاریابی دیجیتال است.دیجیتال مارکتینگ مرزبندی مشخصی ندارد که لیستی از ابزارها و وظایف را برای آن تعریف کنیم اما براساس تجربه و کارهای متداول می‌دانیم بیشتر، چه کارهایی زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند.دنیای دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده است. در این فرصت و با شما عزیزان همراه مراحل مهم یا به عبارت بهترمهمترین مراحل دیجیتال مارکتینگ را مرور خواهیم کرد.

مرحله اول: جستجو

طبق آمارها بیش از ۶۰ درصد افرادی که دسترسی به اینترنت دارند قبل از هر خریدی درباره آن کالا در اینترنت جستجو می‌کنند. این جستجو می‌تواند یک اطلاع از قیمت ساده یا تحقیق عمیق باشد.

اگر گوشی‌باز نیستید و از مدل‌های جدید عرضه شده خبر ندارید، با جستجوی عبارت‌هایی مثل: «بهترین گوشی‌های جدید»، «بهترین موبایل »، « فلان گوشی سامسونگ» سعی می‌کنید تا فهرستی از مدل‌های مورد نظرتان  را پیدا کنید.

نقش دیجیتال مارکتینگ در این مرحله به چند بخش قابل تقسیم است. اول باید مقالات یا ویدیو مطابق نیاز شما تهیه و منتشر کرده باشد. این بخش کار همان بازاریابی مبتنی بر محتوا است. دوماً وبسایت یا هر نوع بستر دیگری که برای انتشار محتوا در نظر گرفته شده باید سئو باشد. به زبان ساده یعنی صفحه یا وبسایت در میان هزاران نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی بگیرد.

مرحله دوم: مقایسه

وقتی چند فهرست و راهنماها را خواندید حالا وقت مقایسه کردن مدل‌ها است. نام سه مدل پیشنهادی را جستجو می‌‌کنید. در جستجو روی اولین لینک که یک تبلیغ است کلیک می‌کنید. تبلیغات داخل گوگل از سرویس گوگل ادز مدیریت و اجرا می‌شوند. کارشناس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند تبلیغات را طوری بهینه‌سازی کند که در میان نتایج جستجو به صورت هدفمند به مشتریان بالقوه نمایش داده شود.

معمولاً در جستجوها به یک نتیجه اکتفا نمی‌کنیم و چندین تب همزمان باز می‌کنیم. وقتی چندین گزینه وجود دارد، جزئیات اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. در این مرحله کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید مطمئن شود که اطلاعات موردنیاز کاربر در دسترس هستند و در کل تجربه کاربر رضایت‌بخش باشد. اینجا مهارت‌های طراحی، تجربه و واسط کاربری نقش پیدا می‌کنند.

به علاوه باید به کمک ابزارهای تحلیل دیجیتال مثل گوگل آنالیتیکس درک کرد که کاربران از چه منابعی وارد وبسایت می‌شوند، چه کارهایی انجام می‌دهند و چه چیزی باعث می‌شود از خرید منصرف شوند.

مرحله سوم: ترغیب به خرید

بعد از کلی تحقیق به یک انتخاب نهایی می‌رسید. قیمت‌ها، گارانتی و لوازم جانبی را هم بررسی می‌کنید و در نهایت تصمیم می‌گیرید از یک فروشگاه نه چندان مشهور خرید کنید.در مراحل خرید کارها به خوبی پیش می‌رود و پیامکی دریافت می‌کنید که ثبت سفارش را تایید می‌کند.

مرحله چهارم: وفادارسازی و بازگشت مشتری

از گوشیی که خرید‌ه اید راضی هستید و هرکسی می‌پرسد ار کجا خریدی نام فروشگاه اینترنتی را می‌گویید. فرضاً گلس و قاب برای گوشی نخریده‌اید. در همان روز پیامکی از طرف فروشگاه اینترنتی دریافت می‌کنید که گلس و قاب‌های این مدل ۳۰ درصد تخفیف خورده‌اند. گلس و قاب را هم از همین فروشگاه سفارش می‌دهید. در پیامک تبلیغ لینک صفحه اینستاگرام فروشگاه هم گذاشته‌اند؛ بعد از نگاهی به صفحه اینستاگرام از محتوایش خوشتان می‌آید و دنبالش می‌کنید.

در این مرحله دیجیتال مارکتر تلاش می‌کند با ارسال پیام‌، تبلیغات، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تدوین کمپین‌های فروش اینترنتی، کاری کند که مشتریان قبلی را به خرید دوباره ترغیب کند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

 

 #کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#درآمد#آنلاین#دیجیتال_مارکتینگ#کبک#کسب_درآمد#fanofa

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد