Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/




دوستان و همراهان گرامی، گروه تبلیغاتی فانوفا همچون گذشته در وبسایت خود به آدرسwww.fanofa.com در انتظار آگهی های شماست. تا به رایگان آنها را در وبسایت خود منتشر و در معرض تماشای مخاطبان و متقاضیان فارسی زبان گرداگرد جهان منتشر سازد. در همین راستا مواردی را  در خصوص تبلیغات در فضای مجازی با شما عزیزان در میان خواهیم گذاشت. فانوفا انعکاس آگهی کسب و کار شما.

دنیا دنیای فروش است؛ اما نه فروش تحمیلی مثل قدیم بلکه فروش پاسخگواین یعنی در زمان گذشته کسب و کارها با خود می‌گفتند، من چه چیزی دارم و باید به چه کسی بفروشم؟ که معمولا برای فروش به زور و فشار متوسل می‌شدند؛ اما در حال حاضر با ظهور تکنولوژی و دنیای مجازی نوع نگرش تغییر کرده است و تمرکز از روی محصول به مخاطب تغییر کرده است. ما باید نیازهای عمیق مخاطب خودمان را کشف کنیم و برای این کار نیاز داریم که مخاطب را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنیم تا با خواسته‌های او آشنا شویم.

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، پیام‌های مختلفی می‌بینیم. در واقع قدرت تبلیغات در عصر جدید به اندازه‌ای فراگیر شده است که دیگر نیازی نیست ما به این فکر کنیم که به چه چیزی نیاز داریم یا باید چه چیزهایی بخریم و حتی با چه افرادی در ارتباط باشیم؛ چون تبلیغات به صورت گسترده روی تمام جنبه‌های زندگی ما تاثیر می‌گذارد و این همان قدرت تبلیغات است که باید از آن آگاه باشیم.

 

طبق آمار از هر چهار دقیقه ای که افراد در اینترنت وقت می گذرانند، یک دقیقه در شبکه های اجتماعی صرف می شود. این آمار برای برخی حتی بیش تر هم می شود.

این روزها بسیاری از کاربران ایرانی برای دنبال کردن اخبار روز، ارتباط برقرار کردن با دوستان خود و حتی خرید آنلاین از فروشگاه‌های مختلف از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، لینکدین، واتساپ و تلگرام استفاده می‌کنند. از این رو شبکه های اجتماعی می‌تواند یک محیط خوب و فرصتی ارزشمند برای برندسازی و گسترش کسب و کار باشد که با تبلیغات در شبکه های اجتماعی می‌توان به این هدف رسید.

معمولا برای بسیاری از صاحبین کسب و کار این سوال در ذهنشان به وجود می‌آید که تبلیغات آنلاین بهتر است یا آفلاین؟! برای جواب به این سوال ما می‌گوییم این موضوع به کسب­و­کار شما مربوط می‌شود؛ به طور مثال اگر مشتریان هدف شما در فضای شبکه های اجتماعی حضور چندانی ندارند، قطعا تبلیغات آفلاین مثل بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی باشد؛ اما همانطور که می‌دانید این روزها تقریبا همه چیز به سمت فضای مجازی رفته است، در نتیجه کمتر کسب و کاری وجود دارد که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جایی نداشته باشد و چون با قدرت دنیای مجازی آشنا هستیم بهتر است با تبلیغات در شبکه های مجازی آشنا باشیم.

 

اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی با سرعت زیاد در میان افراد بیشتری رخ می‌دهد، در نتیجه شما می‌توانید در کنار تبلیغات در شبکه های اجتماعی از هر کاربر خود به عنوان یک تریبون تبلیغاتی برای به اشتراک گذاری محصول یا خدمات شما استفاده کنید و این یک فرصت استثنایی و عالی را برای رشد کسب و کارتان فراهم می‌سازد.

حضور پر رنگ و قوی در شبکه های اجتماعی کمک می‌کند تا همیشه در معرض دید کاربران قرار بگیرید و احساس نیاز را در آن‌ها ایجاد کنید و تبدیل به یک کسب و کار اجتماعی شوید.

حضور مستمر این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تعاملی صمیمی با کاربران پیدا کنید و این روابط دوستانه منجر به ایجاد مشتری وفادار می‌شود.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه بسیار کمتری نسبت به تبلیغات‌های آفلاین دارد. از طرفی تمام کاربران به نوبه خودشان یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان برای برند و محصولات شما هستند؛ چرا که سرعت انتقال اطلاعات در شبکه اجتماعی بسیار سریع شکل می‌گیرد و شما می‌توانید در ظرف مدت زمان کوتاهی، با هزینه بسیار کم به کمک یک استراتژی شبکه های اجتماعی اصولی کسب و کار خود را گسترش دهید.

همانطور که قبل‌تر در آمارهای جهانی بررسی کردیم، هر کاربر اینترنت حدود 2 ساعت و 24 دقیقه به صورت روزانه وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی می‌کند. این قاعده درباره کاربران ایرانی نیز مستثنی نیست. حال اگر بخواهیم به صورت جزئی‌تر رفتار کاربران ایرانی را بررسی کنیم، خوب است بدانید طبق آمار اعلام شده توسط خبرگزاری مهر، معاون وزیر ارتباطات اعلام کرده است که کاربران ایرانی روزانه 1 ساعت و 4 دقیقه از وقت خود را در شبکه های اجتماعی صرف می‌کنند. از این رو بازاریابان نوین تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به بسیاری از کسب و کارها توصیه می‌کنند. علاوه بر این بسیاری از شبکه ها مثل فیسبوک و اینستاگرام، خودشان امکاناتی برای تبلیغات و هدف گذاری مخاطبین اراده داده‌اند. در حال حاضر در ایران از شبکه های مختلفی مانند اینستاگرام، لینکدین، واتساپ، تلگرام و فیسبوک برای تبلیغات استفاده می‌شود.

 

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فرقی ندارد شرکت کوچکی داشته باشید یا صاحب یک شرکت چند ملیتی که در محدوده جهانی فعالیت دارد، فقط باید بدانید که تنها راه جهت رسیدن به توانایی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و گسترش برندسازی خود در رسانه اجتماعی، تدوین و اجرای یک راهبرد و استراتژی قوی در تبلیغات در شبکه های اجتماعی و استفاده از این منبع بالقوه است.

 

حال این که چگونه بتوانید برند و سازمان خود را در شبکه های اجتماعی در معرض دید عموم کاربران یا مشتریان بالقوه خود قرار دهید، ممکن است متغیر باشد. از این رو نوع استراتژی تعریف شده برای شما در شبکه های اجتماعی مختلف نیز متغیر می شود. به طور مثال ممکن است شما نیاز به محتوای ویدئویی برای بیان نوع فعالیت خود داشته باشید یا گاهی یک متن کوتاه ممکن است شما را به هدفتان برساند.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#گروه #گروه_تبلیغاتی #آموزش #سنجش#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد