Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

استخدام در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

استخدام

به یک نیروی جوان و با انگیزه جهت امور رنوویشن نیازمندیم لطفا در صورت تمایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 6474847366 با سپاس

 

کانادا تورنتو

شماره تماس: 16474847366

https://www.fanofa.com/hire-fanofa0003826.htm

 



کاغذ دیواری نوعی ماده اولیه جهت پوشاندن و تزئین کردن دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان ها است و یکی از وجوه مهم دکوراسیون داخلی محسوب می شود.تکنیک های چاپش شامل چاپ مسطح (Surface)، کلیشه ‏ای (Gravure)، سیلک اسکرین (Silk Screen) و چاپ دورانی (Rotary) است. کاغذ دیواری ایرانی معمولا به صورت رول فروخته می شود و جهت چسباندن آن به دیوار از چسب مخصوص استفاده می شود.

طرح های مورد استفاده در کاغذ دیواری ها به 2 صورت می باشند:

 

1- طرح هایی که مانند یک نقاشی دارای تصویر مشخصی هستند که به آن کاغذ دیواری تصویری می گوییم.

 

2- طرح هایی که از بافت های گرافیکی (نقش های کوچکی که تکرار می شوند) به وجود می آیند.بر اساس علم ریاضی در چنین طرح هایی از کاغذ دیواری ، نقش های گرافیکی فقط به 17 روش می توانند در کنار هم تکرار شده و تشکیل تصویر بزرگتری را دهند و طرح های استفاده شده در تولیدات همه سازندگان  کاغذ دیواری در دنیا نیز بر اساس همین 17 روش می باشد.

کاغذ دیواری Renovation رنوویشن ساخت کشور چین بوده و به علت تنوع در مدل ها و رنگ بندی بالا توانسته است جای خود را در بازار کاغذ دیواری ها محکم کند.

 

کاغذ دیواری Renovation رنوویشن بسیار پر طرفدار بوده و دست شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مورد نظر خود باز گذاشته است.

 

جنس این کاغذ دیواری وینیل بوده این نوع کاغذ دیواری محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش است. به سختی پاره می شود و پس از نصب به دیوار تا ۵ سال دوام دارد.

روکش وینیل یا پلی وینیل کلراید PVC پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است، که به عنوان روکش برای ورق های کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همین ضد خش بودن و عمر بالای کاغذ دیواری آن را برای منزل هایی که دارای فرزند کوچکی هستند به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است.

گروه کاغذ دیواری رویامال ، همیشه برای انتخاب به حق مشتری از بهترین نوع کاغذ دیواری ها به بازار ارائه کرده و شما میتوانید برای خرید و سفارش و همچنین مشاوره در انتخاب آن ها به صورت آنلاین یا حضوری با ما در ارتباط باشید.

 

جنس کاغذ دیواری Renovation رنوویشن از جنس وینیل بوده که از زیباترین انواع در بازار کاغذ دیواری ها به حساب می آید .

 

کاغذ دیواری کاپری به خوبی توانسته خود را در بازار نشان داده و مورد توجه و اهمیت مشتریان و طرفداران مد قرار بگیرد.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تورنتو#کانادا#کاریابی#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa

دکوراسیون داخلیش در آلمان

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

دکوراسیون داخلی

سلام خدمت همه دوستان وقت تون بخیر وخوشی، انجام دکوراسیون داخلی پذیرایی و غیره انجام بستن انواع کمد انجام بستن آشپزخانه انجام لامینات کف خانه انجام کاغذ دیواری و رنگ جهت انجام کار پیام پیوی ممنون و سپاس روز و روزگار خوبی و خوشی.

آلمان

قاسم اسلامی

شماره تماس:4915735328363

https://www.fanofa.com/interior-decoration-fanofa0003810.htm


یکی از اصلی‌ترین تغییرات در فضای داخلی منزل که می‌تواند روی حال و هوای کلیِ دکوراسیون خانه نیز اثر زیادی داشته باشد عوض کردن پوشش کف است. پوشش کف اگر به درستی انتخاب شود می‌تواند هماهنگی خاصی با مبلمان و نورپردازی خانه پیدا کند و محیطی گرم و دوست‌داشتنی را برایتان به ارمغان بیاورد. اما مانند سایر موارد برای انتخاب نوع کف‌پوش گزینه‌های متفاوتی پیش روی شماست. اگر کف‌پوش مناسب خودتان را انتخاب نکنید ممکن است خیلی زود از تغییر دکوراسیونتان سرخورده شوید. در این مطلب می‌خواهیم برایتان از تفاوت پارکت و لمینت بگوییم و بعد کف‌پوش‌های PVC را بررسی کنیم.

پارکت چیست؟

پارکت‌ها نوعی از کف‌پوش‌ها هستند که از جنس چوب طبیعی‌اند. برای تولید پارکت‌ها فرآیند خاصی انجام نمی‌شود. تنها چوب درخت را به الوار تبدیل می‌کنند، به ابعاد کوچک برش می‌دهند و هنگام نصب آن را به کف می‌چسبانند. در انتها هم روی آن را ساب و لاک می‌زنند. تفاوت بین پارکت‌ها در نوع درختی است که چوبِ پارکت از آن تهیه شده است.

پارکت،‌ کف‌پوش لوکس و گران‌قیمتی محسوب می‌شود. این نوع کف‌پوش از اواخر قرن هفدهم میلادی باب شد و بیشتر به خانه اشراف و طبقه مرفه جامعه اختصاص داشت. پارکت‌ها می‌توانند گرما و حس طبیعت را به خانه‌ شما بیاورند و برای دکوراسیون‌هایی که می‌خواهند خانه را تاریخی جلوه دهند بسیار مناسب است.

با این حال به علت قیمت بالا و معایب دیگری که این نوع کف‌پوش نسبت به انواع جدید کف‌پوش دارد استفاده‌اش زیاد نیست و کمتر در بازار یافت می‌شود.

لمینت چیست؟

لمینت که در بازار به پارکت لمینت معروف است به نوعی از کف‌پوش‌ها گفته می‌شود که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شود. هرچند که سطح خارجی آن طرح و نگار چوب را دارد. لمینت یکی از محبوب‌ترین انواع کف‌پوش است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش کرده است. از جمله‌ این مزایا می‌توان به نصب آسان، قیمت پایین‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب اشاره کرد.

 

 

مهم‌ترین تفاوت پارکت و لمینت در نحوه‌ نصبشان است. برای نصب پارکت از چسب مخصوصی استفاده می‌شود و کثیف‌کاری زیادی دارد. بعد از اینکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد یک لایه لاک روی آن اجرا می‌کنند. تقریبا ۲۴ ساعت بعد از اجرای پارکت می‌توان وسایل منزل را روی آن چید.

 

اما لمینت‌ها برای اجرا هیچ نیازی به چسب ندارند. لمینت‌ها دور تا دورشان شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار می‌گیرند و قفل می‌شوند. در نتیجه می‌توان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون کثیف‌کاری لمینت کرد. از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ها از چسب استفاده نمی‌شود به راحتی می‌توان آن‌ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد.

قبل از اجرای لمینت روی کف فوم‌های مخصوصی پهن می‌کنند که هم نقش هم‌باد کردن کف را بازی می‌کنند و هم عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند.


عدم استفاده از چسب در نصب لمینت باعث می‌شود استفاده از این کف‌پوش صدمه‌ای به کف اصلی اتاق نزند. مثلا اگر کف اتاق سنگ‌فرش باشد و بعد از مدتی بخواهید لمینت‌ها را جمع کنید، هیچ مشکلی ندارید و سنگ‌فرش‌ها سالم خواهند بود.

پارکت‌ها چون از چوب خالص تشکیل شده‌اند به شدت به آب واکنش می‌دهند و در صورت خیس شدن ورم می‌کنند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها در محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه اصلا مناسب نیست. در مقابل لمینت‌ها در مقابل آب مقاومت بسیار بالاتری دارند.

پارکت‌ها نسبت به اجسام نوک‌تیز حساسند و خیلی زود آسیب می‌بینند. بنابراین برای خانواده‌هایی که بچه‌های پر جنب و جوشی دارند اصلا مناسبت نیستند. در مقابل لمینت مقاومت بهتری نسبت به اجسام نوک‌تیز دارد و سخت‌تر آسیب می‌بیند.

پارکت‌ نسبت به لمینت دوام و طول عمر بیشتری دارد. در صورت نگهداری مناسب پارکت بین ۴۰ تا ۸۰ سال عمر می‌کند. در حالی که عمر مفید لمینت حدود ۱۰ سال است. ضمن اینکه به خاطر طبیعی بودن، پارکت به راحتی طرح و نقش خود را از دست نمی‌دهد.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، یکی دیگر از موارد تفاوت پارکت و لمینت این است که پارکت کف‌پوشی لوکس به شمار می‌آید و قیمتش اختلاف بسیار زیادی با لمینت دارد. در مقابل لمینت نسبت به پارکت و حتی دیگر کف‌پوش‌ها مانند سنگ یا سرامیک قیمت پایین‌تری دارد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#دکوراسیون#داخلی#دکور#دکوراسیون_داخلی#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

تخت خواب دو نفره در ترکیه

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

تخت خواب دو نفره

فروش تخت خواب دو نفره نو زیر باکس دار تشک دوبل درجه یک زیر قیمت ۲۰۰۰ ۰۵۳۹۳۹۶۵۸۹۸ اسنیورت

ترکیه انتالیا- اکسکی

شماره تماس: 9005393965898

مهسا زرگری پور

https://www.fanofa.com/double-bed-fanofa0003672.htm



منظور از تشک دوبل چیست؟ با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن فرآیند تولید کالاها، تولید کالای خواب مخصوصا تشک تخت از این امر مستثنی نیست. در برخی برندهای تشک همراه تشک تخت، تشکچه هایی با نام تشک دوبل قرار دارد که معمولا این تشکچه ها از تشک تخت جدا هستند. تشک های دوبل به کالای خواب ختم نمی شود و در صنایع مختلف مانند صنعت مبلمان استفاده می شود. با تشک های دوبل هر زمان که سطح تشک شما دچار تو رفتگی شد، با هزینه های کمتر قابلیت تعمیر وجود دارد. تشک های دوبل هزینه های خرید تشک نو را کاهش می دهند و می توان مدت زمان زیادی از تشک های تخت خود استفاده کنید. منظور از تشک دوبل ، تشکی جداست که با جنس داخلی خود که معمولا از جنس مموری فوم یا لاتکس است، در هر فصلی قابل استفاده است.

تشک دوبل، تشکچه هایی است که برای انواع تشک طراحی می کنند و روی تشک قرار دارد. گاهی تشک دوبل به تشک متصل است و در برخی موارد به صورت جدا روی تشک قرار دارد. در واقع آستر روی تشک های دوبل این امکان را می دهند که تشک دوبل را از تشک اصلی جدا کنیم و رویه آن را به راحتی تعویض کرده یا بشوییم.

با وجود تشک های دوبل، تشک ها دارای دو سطح نرم و سفت هستند. تشک های دوبل به نوعی به عنوان محافظ اسفنج تشک های تخت عمل می کنند. حتی زمانیکه احساس تو رفتی یا گودی در تشک خود دارید، با تعویض تشک دوبل، بدون نیاز به خرید تشک و هزینه بیشتر، تشک تخت خود را برای خوابی بهتر آماده می کنید.

تعریف تشک خوب برای هر کسی یک معنا می دهد. تشک فنر ی خوب باید فنرهای قوی داشته باشد. اندازه تشک خوب باید با قد و وزن شما متناسب باشد. تشک خوب خواب راحتی را در طول شب به شما هدیه می دهد، از کمردرد و احساس کسالت پس از خواب جلوگیری می کند و سلامتی  شما را تضمین می کند. درواقع خرید تشک خوب یک نوع سرمایه گذاری روی سلامتی خودتان است.

با توجه به اینکه یک خواب شبانه خوب، کیفیت فعالیت های روزانه شما را تضمین می کند، باید توجه کنید که از عوامل مهم در تضمین کیفیت خواب خوب، قطعا تشک خوب است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که توصیه می کنیم برای خرید تشک حتما با متخصصان مشورت کنید.

برای خرید تشک خوب باید به فاکتور هایی دقت کنید. اندازه تشک از ابتدایی ترین فاکتورهاست. تقریبا طول همه تشک های یکسان و 2 متر است و تنها عرض تشک های مختلف متغیر است. فقط برخی افراد که قدی بالای 2 متر دارند، باید به صورت سفارشی برای خرید تشک اقدام نمایند.

تشک های یک نفره دارای دو سایز متفاوت عرض هستند. همانطور که گفته شد طول همه تشک های 2 متر است و عرض یکی از تشک های یک نفره، 90 سانتی متر می باشد. از این اندازه از تشک ها معمولا در هتل ها، پانسیون، خوابگاه های دانشجویی و برای کودکان و افرادی با اندام متوسط استفاده می کنند.

 

باقی تشک های یک نفره در عرض 120 سانتی متر تولید می شوند. به طور معمول این نوع تشک برای تشک تخت مادران به همراه فرزندان کوچکشان یا افرادی که هیکل درشت تری دارند مناسب هستند.

تشک های دو نفره با طول یکسان 2 متر در عرض های 140، 160 و 180 سانتی متر موجود هستند. تشک های با عرض 140 برای دو انسان بالغ یا یک فرد درشت هیکل مناسب است. لازم به ذکر است که فضای روی این تشک محدود است و اگر در طول خواب زیاد در جای خود جا به جا می شوید، این تشک با این اندازه مناسب شما نیست.

 


استانداردترین تشک دو نفره، تشک هایی با عرض160 سانتی متر است. این سایز تشک برای دو انسان بالغ مناسب است.در  مراکز اقامتی معمولا از تشک های دو نفره با  سایز 140 و 160 سانتی متر استفاده می شود.

 

بزرگترین سایز تشک دو نفره، عرض ۱۸۰ سانتی متر است. این تشک دو نفره برای خواب دو فرد درشت هیکل بسیار مناسب است. با این حال تشک های با عرض 140، 160 و 180 برای تخت های دو نفره توصیه می شوند.

قیمت تشک ها معمولا به جنس تشک، اندازه تشک و سایر مزیت های مورد نظر شما بستگی دارد و نمی توان قیمت واحدی را به عنوان قیمت تشک عنوان کرد. برای خرید تشک بهتر است در کنار ویژگی هایی که برای تشک خود در نظر دارید، قیمت تشک مد نظر خود را مشخص کنید تا در انتخاب تشک دچار مشکل نشوید.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور#تخت_خواب#تخت##آنتالیا#فروش_تخت

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

طراحی سایت در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

طراحی سایت

15 سال تجربه بین المللی طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت طراحی فروشگاه بهینه سازی رتبه سایت ( سئو ) طراحی کمپین تبلیغاتی باز طراحی و استاندارد سازی وب سایت جهت دریافت مشاوره و بررسی پروژه خود لطفا پیام دهید @nimaasdaghi و یا تماس بگیرید 6046700623 www.webdesigncap.com

کانادا ونکوور

نیما اصدقی

کانادا ونکوور

شماره تماس: 16046700623

https://www.fanofa.com/web-design-fanofa0003829.htm

 



کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر کردن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب نماید. کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی است.

کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود.

معمولاً مهم‌ترین صفتی که در توصیف کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، حجم ریالی کمپین است. بارها می‌شنویم که فلان شرکت، یک کمپین تبلیغاتی ده میلیاردی اجرا کرده است. یا شرکت دیگری، با وجود علاقه به اجرای کمپین های تبلیغاتی، بودجه ی کافی برای اجرای آنها در اختیار ندارد. معمولاً در میانه بحث‌های مربوط به بودجه و تقسیم‌بندی آن، فلسفه اصلی «کمپین» به فراموشی سپرده می‌شود. به همین دلیل، ما در یک متن جداگانه، به این مطلب پرداختیم که اساساً چرا از لغت «کمپین» در عبارت «کمپین تبلیغاتی» استفاده می‌شود؟

 

کمپین تبلیغاتی ، چیزی است که در اکثر مواقع معیارهای دقیق برای ارزیابی اثربخشی آن وجود ندارد یا کمتر به کار گرفته می‌شود.

 

شرکتها و سازمانهایی که به صورت دائمی برنامه‌های تبلیغاتی گسترده اجرا می‌کنند معمولاً به تدریج به اثربخشی نسبی رسانه ها و تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف پی می‌برند.

 

اما شرکتها و سازمانهایی که تجربه قبلی ندارند یا به سازمانهای طراح کمپین تبلیغاتی به صورت مطلق اعتماد می‌کنند عموماً در معرض یک خطر جدی هستند.

برخی شرکتها به صورت گسترده بیلبوردهای مختلف در سطح شهرها را در اختیار دارند.

 

برخی دیگر از ارتباط نزدیک با صدا و سیما برخوردار هستند.

 

برخی دیگر، دسترسی بسیار خوب به داده‌های کاربران آنلاین (مانند ایمیل) دارند.

 

برخی دیگر شماره تماس بسیاری از مردم را به شیوه های مختلف تهیه کرده اند.

 

گروه دیگری با رسانه های مکتوب نظیر مجله ها و روزنامه ها رابطه دارند.

 

حاصل این ارتباط و دسترسی به منابع، این می‌شود که یک شرکت به شدت تاکید می‌کند که استفاده از بیلبوردها اثربخش ترین قسمت کمپین تبلیغاتی است و شرکت دیگری فضای فیزیکی را به طور کامل رد و فعالیت انحصاری در فضای مجازی را توصیه می‌کند.

 

یکی معتقد است شبکه های داخلی بیننده ندارند و شبکه های ماهواره ای گزینه خوبی هستند. دیگری اصرار دارد که حرکت به سوی شبکه های ماهواره ای به دلیل محدودیتهای قانونی در ایران، یک خودکشی استراتژیک است.

 

کافی است شرکت طراح کمپین تبلیغاتی، رسانه‌های مختلف را در اختیار داشته باشد تا سبدی از خدمات را ارائه کند و در این حالت کار بسیار دشوارتر می‌شود.

 

حالا نمی‌توان حدس زد که سبد رسانه‌های پیشنهادی، بر اساس هدفها و نیاز مشتری محاسبه و تعیین شده یا بر اساس ظرفیت های خالی آژانس تبلیغاتی.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشورطراحی_سایت#وبسایت#ونکور#کانادا

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa 

گروه تبلیغاتی فانوفا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/



تغییر و تبدیل در ساختار نظام اجتماعی باعث دگرگونی و تغییر در بسیاری از ارتباطات شد، به گونه ای که همزمان با روی کار آمدن فناوری های نوین، فصلی جدید در زمینه اطلاع رسانی به وجود آمده است. امروزه شبکه های مختلف رسانه ای سعی می کنند نقش و سهم خود را در بازارهای تبلیغاتی به شکل های مختلف حفظ کنند، زیرا با روی کار آمدن اینترنت دری تازه و نو برای تبلیغات گشوده شد.

 

صاحبان کسب و کار و بنگاه های تولیدی می توانند با استفاده از ظرفیت های پیدا و پنهان فضای مجازی برای تبلیغات کالا ها و محصولات خود مشتریان زیادتری پیدا کنند. سرعت و کثرت در فضای مجازی بسیار چشمگیر است، زیرا هر خبر یا آگهی در کمتر از ثانیه به اطلاع هزاران هزار و شاید میلیون ها نفر برسد، در صورتی که این امکان در هیچ فضای رسانه ای دیگر وجود ندارد و حتی رادیو و تلویزیون نیز نمی تواند در این عرصه با آن رقابت کند.

تبلیغات در فضای مجازی به دلیل تنوع و تکثر مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در دنیا قرار گرفته است. یکی از شیوه های تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات بنری است که از متداول ترین شیوه های تبلیغات در اینترنت است و مخاطبان زیادی دارد. این تبلیغات چه به صورت گیف انیمیشن و چه به صورت چند رسانه ای، در فریم های مختلف، اطلاعات گوناگون را به کاربران ارائه می کند. کاربران براساس لینکی که روی این تبلیغات قرار گرفته است، به پرتال تبلیغ شده متصل می شوند.

 

البته کسانی که با این شیوه از تبلیغات به دنبال رشد و رونق کسب و کار هستند باید بدانند طراحی در این نوع از تبلیغات بسیار مهم و اساسی است. کاربران اینترنتی زمانی که تصویری نظر آنها را جلب کند آن را کلیک می کنند و با محتوای آن تصویر آشنا می شوند. از این رو عدم موفقیت برخی بنرهای تبلیغاتی به دلیل تصاویری است که از نظر بصری زیبا و چشم نواز نیستند.

 

یکی دیگر از شیوه های تبلیغات در فضای مجازی استفاده از تبلیغات کلمه ای است که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد. در این شیوه صاحبان پرتال ها، براساس کلیدواژه های مورد نظر خود که معمولاً در جهت فعالیت ها و زمینه اصلی وبگاه آنهاست، به معرفی لینک خود اقدام می کنند.

 

تبلیغات کلمه ای در موتورهای جست وجو، معمولاً طرفدار زیادی دارد، بر همین اساس امروزه گوگل تلاش های زیادی دارد تا کلیدواژه های معروف و مشهوری را که به زبان های مختلف توسط کاربران این سایت، جست وجو می شوند به آگهی دهندگان بفروشد و البته درآمد کلانی نیز از این بابت کسب کرده است.

 

امروزه میلیون ها نفر در ایران ساعت های زیادی از وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند. گرچه از دیدگاه کارشناسی این نکته می تواند یک تهدید جدی برای کسب و کار باشد اما آن روی سکه نشان می دهد می توان از همین تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کرد. صاحبان کسب و کار با تهیه خبرنامه تبلیغاتی و ارسال آن به گروه های مخاطب تعیین شده می توانند به اهداف خود دست یابند.

 

در این نوع تبلیغات الکترونیکی، آگهی دهنده می تواند تبلیغ خود را در داخل خبرنامه قرار دهد و نسبت به معرفی خود اقدام کند. اهمیت این نوع تبلیغ به نسبت شیوه ها دیگر آن است که به دلیل ارسال خبرنامه به طیف خاصی از مخاطبان که معمولاً مخاطبان ثابت چنین خبرنامه هایی در وب هستند، شانس دیده شدن آگهی و کلیلک خوردن، افزایش می یابد.

 

اگر صاحب کسب وکار با آگاهی به دنیای مجازی ورود کند، می تواند شیوه های زیادی برای تبلیغات کالا یا محصول خود بیابد اما این نکته را فراموش نکنیم که به دلیل گستردگی و تنوع، برگ برنده از آن کسی است که تبلیغات خود را با خلاقیت و نوآوری در این فضا منتشر کند. به عبارتی در تولید محتوای اختصاصی محصول شرکت از تمام ظرفیت های نوآورانه برای جلب نظر میلیون ها کاربر بهره گیرد تا بتواند در مدت زمان کوتاه، اثرات ثمربخش تبلیغات در فضای مجازی را مشاهده کند.

گروه تبلیغاتی فانوفا، با در نظر گرفتن تاثیر به سزایی که تبلیغات در فضای مجازی دارد؛ نسبت به راه اندازی وبسایت فانوفا به آدرس www.fanofa.com اقدام نموده است. در این وبسایت شما  می توانید؛ خدمات و کسب و کار وتجارت خود را از هر جنس و صنفی که هست به رایگان در وبسایت فانوفا به اشتراک بگذارید. آگهی شما به دو زبان انگلیسی و فارسی و به رایگان در وبسایت فانوفا منتشر خواهد شد و به اطلاع تمامی متقاضیان  و مشتریان سراسر جهان خواهد رسید. فانوفا؛ فانوس پیش رو شما.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگان#تبلیغات_خارج_کشور

#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa