https://fanofa-world.blogsky.com/
مشاور املاک
هوم استیجینگ بهترین سرویس هوم استیجینگ منزل برای به حداکثر رساندن سود خود تماس: 6476760242
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 16476760242 ماهایا حسنپور
https://www.fanofa.com/real-estate-fanofa0003827.htm
مفهوم استیجینگ یا صحنهسازی خانه فقط در مورد تزئین مجدد نیست. اگر تزئینات خانه متناسب با سلیقه شخصی شما انجام میشود، صحنهسازی در واقع آماده سازی خانه شما برای فروش است.
طبق گفته نیکول باب که یک صحنهساز حرفهای در تورنتو کانادا است، صحنهسازی خانه فرآیند مجهزکردن خانه با مبلمان و لوازم جانبی و بهسازیهای مربوط به خانه است تا بهترین ویژگیهای خانه شما را به نمایش بگذارد. معمولاً مراحل صحنهسازی خانه شامل تخلیه خانه از وسایل آشفته و قدیمی و جایگزینی آنها با مبلمان و وسایل جدیدتر با مضمون جدید است. بسته به بودجه شما، گاهی اوقات این کار میتواند شامل استفاده از طرح جدید برای رنگآمیزی خانه، عوض کردن کف خانه یا ایجاد یک آشپزخانه جدید باشد.
صحنهسازهای خانه بیشتر از طراحان هستند: آنها افراد حرفهای آموزش دیدهاند که میدانند برای فروش خانه، صحنهسازی به چه صورت باید انجام شود. در این مقاله ضمن بررسی مراحل لازم برای مراحل اماده سازی خانه برای فروش خانه در کانادا، و مواردی که در تعیین هزینه صحنهسازی خانه نقش دارد و همچنین به نکات لازم برای انجام صحنهسازی اشاره خواهیم کرد.
امروزه اکثر فروشندگان خانه ها میدانند این موضوع که در هنگام فروش خانه آن را روشن، تمیز و خالی از اسباب اضافی نگه دارند بسیار اهمیت دارد. اما حتما شنیده یا دیده اید که تعداد زیادی از مشاورین مسکن و صاحبخانه ها در منطقه تورنتو بزرگ قدمی محکمتر و مطمئن تر برداشته، خانه را به هوم استیجرز می سپارند.
آنها می دانند که بهره مندی از سرویس هوم استیجینگ بهترین تصمیم در امر فروش خانه می باشد. چرا که تخصصی است که به واسطه دانش و تجربه، خانه خالی یا در حال سکونت فروشنده را با مبلمان و وسایل دکوراتیو به نحوی چیدمان، دیزاین وتجهیز میکنند که برای خریداران نقاط قوت و مثبت خانه یا کاندو پررنگتر شده و نقاط ضعف پوشش داده می شود.
تحقیقات و آمار* نشان میدهد که:
خانه ای که به صورت تخصصی مبلمان و دکور (Staging) شده است ۷۸% سریعتر از خانه های خالی و یا خانه هایی که صاحبخانه با وسایل شخصی و آشفتگی در آن زندگی میکند، به فروش می رود.
خانه های استیج شده زمان کمتری در مارکت باقی می مانند و به مبلغ ۷% تا ۱۰% بیشتر از خانه های خالی یا با ظاهرنامناسب فروخته می شود.
۶۳% از خریداران علاقه مند به پرداخت پول بیشتری برای خانه های نمایش یافته آماده به سکونت هستند.
هزینه پرداختی برای هوم استیجینگ به طور قابل ملاحظه ای به مراتب کمتر از هر تخفیف و کاهش قیمت price reduction میباشد.
هر قدر مسکن بیشتر در مارکت بماند با تخفیف بیشتری در نهایت فروخته می شود. علاوه بر این ضرر، هزینه های جاری مانند وام مسکن، آب، برق، گاز، مالیات و بیمه برای هر ماه اضافه به ضرر نهایی افزوده می شود.
به طور کلی سرویس هوم استیجینگ می تواند شامل مشاوره، اجرا نقاشی خانه، بهسازی پوشش کف، اصلاح محوطه ورودی و حیاط و تعمیرات جزیی باشد و با حمل و تجهیزخانه با انواع مبلمانهای منتخب زیبا و تجملی و تمامی وسایل دکوراتیو مورد نیاز که با دقت و سلیقه متخصص این کار تهیه می شود، خانه خالی را که کوچکتر از وضع موجود دیده می شود، ارتقاء بخشیده تا در بازار خرید و فروش مسکن، گوی سبقت را از دیگر فروشندگان برباید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#استخدام#شغل#تورنتو#مشاور_املاک#املاک#خانه
#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa