https://fanofa-world.blogsky.com/
هوندا ادیسه
هوندا ادیسه EX 2019 8 مسافر یک مالک - بدون تصادف مسافت پیموده شده: 13،600 کیلومتر قیمت: 35990 دلار بعلاوه هزینه مالیات و مجوز همچنین همراه است: - تغییر روغن مادام العمر در حالی که در نمایندگی خدمات ارائه می دهد سانروف برقی ویندوز رنگی رینگ های آلومینیومی 18 اینچ صندلی های جلو صندلی های جلو گرم شده درهای جانبی کشویی از راه دور ورود بدون کلید استارت موتور بدون کلید استارت موتور از راه دور کنترل خودکار آب و هوا در سه منطقه حالت های سازگار با محیط زیست / برف کروز کنترل تطبیقی Lane Keep Assist پشتیبان گیری از دوربین ترمز اضطراری برقی نگه دارید ترمز باتون Hitch تریلر تأمین مالی در دسترس است 416.880.4010 ALI
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 14168804010
https://www.fanofa.com/honda-oddyssey-fanofa0003875.htm
پنجمین نسل هوندا اودیسه هشتمین سال پیاپی است که به عنوان محبوبترین مینی ون آمریکا شناخته شده . نیروبخش مینی ون محبوب هوندا پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار بوده و مشتریان میتوانند از بین گیربکسهای ۹ سرعته اتوماتیک در نسخههای LX، EX، EX-L و EX-L Navi و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در مدلهای تورینگ و الیت یکی را انتخاب نمایند.
از جمله تجهیزات تریم EX و بالاتر میتوان به بسته ایمنی هوندا شامل سیستم هشدار و پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پیشگیری از خروج خودرو از خط حرکتی و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.
همچنین وجود سیستم کابین واچ باعث میشود راننده و سرنشین جلویی بتوانند ردیف دوم و سوم سرنشینان را با استفاده از دوربین مخصوصی که تصویر را در صفحهنمایش ۸ اینچی لمسی نمایش میدهد ببینند. همچنین ویژگی کابین تاک باعث میشود راننده بتواند با سرنشینان عقبی صحبت نماید. در ردیف دوم صندلیها نیز صفحهنمایش ۱۰ اینچی بزرگی نصب شده است.
تریم EX و بالاتر از صندلیهای جادویی ردیف دوم هوندا بهره میبرند. این صندلیها انعطافپذیری بیشتری برای دسترسی آسانتر به ردیف سوم و همچنین راحتی بیشتر دارند. صندلیهای جادویی باعث ایجاد چهار موقعیت متفاوت برای صندلیها شده و یکی از آنها باعث حذف صندلی مرکزی میشود.
تمام اودیسهها در حال حاضر دارای چراغ جلو با طرح تیره، چراغهای عقب LED و طراحی بهینهسازی شده چرخها، درکنار آخرین طراحی جلوبندی، بدنه و جلوپنجره هستند. البته ظاهر ادیسه چندان تفاوتی نسبت به مدلهای قبلی نکرده و این ون هنوز با جثه بزرگش درخشش خود را دارد. در داشبورد از شمارندههای خواناتر استفاده شده در این مدل جدید، از یک نمایشگر مرکزی دوم استفاده شده است. این نمایشگر تنها کاربریهای مربوط به سیستم صوتی و تلفن را پوشش میدهد و برای مدل EX و بالاتر ارائه شده است. البته این وضعیت دو نمایشگر به نظر کار بیهودهای میآید؛ چرا که به عنوان مثال، میتوانید اطلاعات سیستم صوتی را همزمان بر روی هر دو نمایشگر نشان دهید. نمایشگر پایینی به صورت لمسی کنترل میشود؛ این در حالی است که کنترل نمایشگر بالایی بهوسیله دکمههای سختافزاری است که زیر نمایشگر پایینی قرار گرفته و راننده را ممکن است به اشتباه بیندازد. از دیگر مشکلات این سیستم این است که رزولوشن و گرافیک دو نمایشگر با هم هماهنگ نیست و همین سبب بیشتر شدن شکایت افراد از آن میشود.
هوندا اودیسه هنوز هم در میان جذابترین مینیونها برای خرید وجود دارد. برخی افراد تصور میکنند که با انتخاب یک مینیون تنها نیاز روزانهشان تأمین میشود و در عین حال باید هیجان رانندگی را فراموش کنند. امّا هوندا میخواسته در این مدل چنین تصوری را بر هم بزند. عملکرد دینامیکی خودروی تست شده، شرایط متعادلی را در این زمینه نشان میدهد: نیروی ۰.۷۵g در تست لغزش در پیچ و مسافت ۶۰ متری در توقف از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#استخدام_کار#آگهی_رایگان#fanofa