Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

خدمات طراحی و تبلیغات در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

خدمات طراحی و تبلیغات

طراحی لوگو بیزینس کارت ست اداری فلایر پوستر بیلبورد پست و استوری در اینستاگرام

کانادا انتاریو تورنتو

شماره تماس: 12269781208

https://www.fanofa.com/design-and-advertising-services-fanofa0003750.htm

 

 

“نشان‌واره” یا “لوگو” یا “آرم” عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

 

نشان‌واره طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک مجموعه، کالا یا سرویس مشخص است که در کنار اشاره به برخی مفاهیم، گاهی ویژگی‌ها و هویت یک سازمان یا کالا را نیز بازمی‌نمایاند. ویکی پدیا نشان واره

 

به زبان ساده، لوگو یک نماد مختصر از نام به همراه اشاره به حوزه کسب و کار، برای حک شدن در ذهن مخاطبان است. دقت کنید در ایجاد لوگو حداقل ها مهم هستند زیرا قرار است در زمان کوتاه در ذهن مخاطب (بیننده) جذابیت، زیبایی و مفهومی را انتقال دهد.

در یک جمله کوتاه می توان گفت هدف از طراحی لوگو، سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری لوگو در ذهن ها و دیده شدن برند در مسیر دلخواه صاحبان و مدیران تجارت ها می باشد.

 

زمانی که مخاطبین با طراحی لوگویی جذاب رو به رو می شوند در زمان کوتاهی متوجه مفهوم کلی در طراحی آن می شوند که طرح و پیام لوگو را به خاطر میسپارند.

به تجربه و البته نتایج آماری ثابت شده است که افراد (مخاطبین) به شرکتی که لوگوی خوب و استانداردی داشته باشد، بیشتر اعتماد می کنند. همچنین روابط تجاری بهتر در میان رقبا یا شرکای همسوی بازار از مزایای داشتن یک لوگوی مناسب است. به هر حال نام نیک و ظاهری فاخر، همیشه در یاد می ماند.

خیلی از افراد فکر می کنند که چون لوگو یک عنصر بصری است پس طراحی آن یک کار هنری است. طراحی لوگو باید یک ابزار استراتژیک باشد که به شرکت ها اجازه دهد در بازار قابل شناسایی باشند.

بسیاری از افراد وقتی میخواهند لوگو داشته باشند؛ تمایلی عجیب دارند تمام اسرار جهان را در آن پنهان سازند!

 

در بسیاری از لوگوهای موجود در بازار میتوانید مصداق این جمله را مشاهده کنید. چند پیامی یا چند مفهومی آفت اولیه لوگوهای مبتدی است و بیشتر باعث اشتباه در مخاطب می شود.

 

عجله نکنید؛ با گذشت زمان و از طریق تعاملات مشتری با برند شرکت ، معنا و مفهوم به لوگو اضافه خواهد شد.

همانطور که در بالا گفته شد؛ لوگو نماد یک کسب و کار است و به نوعی چهره کسب و کار در بازار

 

وقتی که شما یک لوگو را مشاهده می کنید بلافاصله آن را به خاطرات، تجربیات و نام برند ربط می دهید. لوگو باعث می شود که برند فورا قابل تشخیص باشد. لوگویی که به خوبی طراحی شده است همیشه به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا نام برند را به یاد داشته باشند.

 

شکل ها و رنگ ها همیشه روی مغز انسان تاثیر می گذارد و باعث می شود راحت تر فرآیندها را به یاد بسپارد. این بدان معناست که اگر لوگوی شما منحصر به فرد باشد و به راحتی قابل تشخیص باشد فرد می تواند به راحتی شرکت شما را به یاد بیاورد و بار دیگر هم از محصولات شما استفاده کند و شما را به دوستان معرفی کند.لوگو انتظارات شرکت را نشان می دهد و اگر نتواند مردم را جذب کند زمان و پول هدر می رود و مخاطب به مشتری تبدیل نمی شود.

بسیاری از شرکت ها در جهان، فرصتی کوتاهی برای جذب مخاطبان دارند. اگر یک لوگو نتواند در دنیای دیجیتال امروز مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد؛ مخاطبان سریع به جای دیگری می روند. برخی از صاحبان کسب و کار که در ابتدای شروع کار خود اگر یک لوگوی ارزان و مبتدی استفاده می کنند از میزان تاثیر اولین ارتباط، که در ذهن مخاطب ایجاد می شود بی خبر هستند.

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#تبلیغات_رایگات#طراحی#تبلیغات#خدمات_طراحی#انتاریو#تبلیغات_خارج_کشور#آگهی_رایگان#fanofa 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد