https://fanofa-world.blogsky.com/
ما کمک میکنیم بیزینس شما بهتر دیده شود!
چاپ و دوخت لوگوی بیزینس شما روی تیشرت،ماسک کلاه ماگ چاپ پوستر بنر بیزینس کارت بروشور
ونکوور – کانادا
شماره تماس: 16046288784 مسعود زیرک
https://www.fanofa.com/instant-imprint-fanofa0003736.htm
امروزه محال است بتوانید کسبوکاری را پیدا کنید که برای افزایش درآمد و سودآوری خود به سراغ تبلیغات نرفته باشد. درواقع تبلیغات روشیست که به کارفرمایان این امکان را میدهد در کمترین زمان ممکن و با کاربردیترین روش موجود محصولات و یا خدمات خود را به عموم مردم نشان داده و در ذهنشان باقی بماند. هر چند امروزه در دنیای پیشرفتهای زندگی میکنیم و راهکارهای مختلفی در این راستا پیش روی کسبوکارها قرار دارد. اما تاکنون در رابطه با تاثیر تیشرت در بازاریابی یک برند چیزی شنیدهاید؟ باید بگوییم اگر تاکنون از این روش برای تبلیغات استفاده نکردهاید یکی از بزرگترین فرصتهای معرفی خود به عموم مردم را از دست دادهاید. شاید با خود فکر کنید که تنها هزینههای گران و گزاف میتواند شما را در ذهن مخاطبان نگه دارد. اما در دنیای واقعی حضور در محیط و تبلیغات هوشمندانهاست و همواره بازدهی بالایی داشته است.
طی تحقیقاتی که در این راستا صورت گرفته، شاید تقاضا برای خرید و استفاده از محصولاتی که طی تبلیغات گران قیمت به مردم معرفی شده، زیاد باشد. اما این بزرگترین و تنهاترین چاره نیست. زیرا تمامی کسبوکارها توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارند. از همینرو به سراغ سادهترین و مستقیمترین شکل تبلیغ میروند. اما یک تیشرت چگونه میتواند موثر واقع شود؟ در ادامه توضیحاتی در این راستا خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
چگونگی تاثیر تیشرت در بازاریابی برند شما
این مسئله اغلب برای کسبوکارها و کارآفرینان عجیب به نظر میآید که یک تیم با تیشرتهایی وارد شرکت شوند که لوگو و یا شعار تبلیغاتی شرکت بر روی آن به چاپ رسیده باشد. اما همین موضوع خیلی کوچک باعث میشود تا یک ارتش بزرگ از لوگوی شرکت شما تشکیل شود که نظر همگان را به خود جلب میکند. مطمئنا وقتی تعداد زیادی از افراد، تیشرتی به یک شکل و با یک طرح را به تن داشته باشند؛ کنجکاوی اطرافیان را قلقلکت میدهند تا ببینند آن طرح چیست و یا چرا افراد چنین تیشرتی را به تن کردهاند. اینجاست که میتوان تاثیر تیشرت در بازاریابی را به خوبی مشاهده نمود. شاید این روش هزینه زیادی را با خود به همراه نداشته باشد اما تاثیرگذاری زیادی دارد.
با شرح مثالی به اهمیت و تاثیر تیشرت در بازاریابی یک برند و کسبوکار میپردازیم؛ فرض کنید که در یک مرکز خرید حضور دارید و با دقت به اطراف مینگرید، لباسهایی که مردم به تن دارند را نگاه میکنید تا ببنید از چه برندی استفاده کردهاند، مطمئنا لباسهایی از برند آدیداس، نایک، گپ و… که در فیلمها و تلویزیون به وفور دیدهایم را مشاهده میکنید. اما به ناگهان با یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تیشرت مواجه میشوید، نظرتان به آن جلب نمیشود؟ نمیخواهید بدانید که آن شعار مربوط به کدام برند است؟ حتی این امکان وجود دارد که به جستجو در اینترنت پرداخته تا برند مربوطه را پیدا کنید. اینجاست که نشان میدهد؛ استفاده از روشهای ساده تبلیغات میتواند برای کسبوکارها سودآوری زیادی داشته باشد.
فکر کنید که در یک کنفرانس حضور دارید که حدود سیصدنفر شرکتکننده دارد. چهار نفر از آنها تیشرتهایی را به تن کردهاند که لوگوی بزرگی از نایک بر پشت آنها هک شده است. این مسئله واقعا به چشم شما زیبا آمده و البته نظر دیگران را نیز به خود جلب کرده است. حتی باعث شده تا افراد دیگر به این فکر کنند که بیست نفر چنین تیشرت تبلیغاتی را به تن کردهاند چون لوگوی پشت لباس بسیار چشمگیر است. این مسئله در مسابقات و مراسمات مختلف اجتماعی نیز به چشم میخورد که تیشرتهایی با هدف حمایت از اسپانسرهای مسابقات بر تن افراد دیده میشود و حتی دوندگان و مسابقهدهندگان نیز همچون یک تابلوی تبلیغاتی متحرک چنین تیشرتهایی را استفاده کردهاند.
شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا شرکتها باید دست به چنین کاری بزنند؟ سادهترین پاسخی که میتوان برای این پرسش داد این است؛ استفاده از تیشرت در بازاریابی راهی موثر و روشی ارزان در تبلیغات به حساب میآید و گروهی مبلغ این تبلیغات هستند. در حقیقت کسانی که به سراغ این روش تبلیغاتی میروند به راحتی قدرت بازاریابی و مارکتینگ از یک تیشرت تبلیغاتی را دریافتهاند. و این یک سرمایه گذاری کوچک برای اکثر تجارتهاست.
زمانی که از وجود مارک بر روی لباس صحبت میکنیم، اکثر مردم ذهنشان به سراغ برند تکراری پولو میرود. اما تاثیر تیشرت در بازاریابی هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد. در واقع برای بهرهگیری از این روش صاحبان کسبوکار باید خلاقیت را سرلوحه خود قرار دهند و از همه مهمتر اینکه یک محاوره به وجود آورند.
هرچند که بسیاری از برندها از این خصوصیت محاورهای بهره میگیرند. به عنوان مثال؛ اگر شما کلاهی از باشگاه پرسپولیس را به سر کنید بسیاری از مردم آن کلاه را میبینند و حتی دوست دارند در رابطه با باشگاه سوالاتی را مطرح کرده و بهطور کلی در رابطه با آن با شما صحبت کنند. این کاریست که کلاه با لوگوی باشگاه پرسپولیس انجام داده است. این است قدرت و تاثیر پوشاک در بازاریابی.
اما نکته اینجاست که برای بهرهگیری از این روش بازاریابی نیازی نیست که حتما برندی بزرگ در اختیار داشته باشید تنها کافیست که تیشرت شما لوگوی برندتان را شامل شود. همین اقدام کوچک میتواند شروع یک گفتگوی جذاب میان شما و طرف مقابل باشد.
مزایای استفاده از تیشرت در تبلیغات
قابلیت دیده شدن بسیار زیادی دارد
به دلیل عدم در اختیار داشتن یقه و جیب، فرصت و فضای تبلیغات بیشتری را در اختیار برندها میگذارد.
هزینه بسیار کمتری را با خود به همراه دارد.
در بالا بردن و جلب توجه اطرافیان به خوبی عمل می کند
تمامی افراد در تمامی سنین و جنسیتها میتوانند از آن استفاده نماید.
به عنوان شخصی که همواره در حوزه تبلیغات یک برند مشغول به فعالیت میباشد، باید بدانید که تاثیر تیشرت در بازاریابی زمانی میتواند افزایش مییابد که از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. یکی از این راهکارها چاپ محصولات برای معرفی کمپین به دیگران است. دقت داشته باشید که برای این کار باید از شعار کمپین خود بر روی تیشرت استفاده کنید تا تاثیرگذاری آن بیشتر شود. از دیگر کاربردهای تیشرت تبلیغاتی این است که میتوانید روی آن لوگو و نام تجاری خود یا شعار تبلیغاتی خود را چاپ کنید و از کارکنان و کارمندان خود بخواهید که همگی به صورت یکدست آن را در همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و یا جلسات مهم به تن کنند و از این طریق اتحاد و همبستگی کارکنان شرکت خود را نشان دهید.
زمانی که شما اقدام به انجام این کار میکنید؛ به نوعی ذهن مخاطبان را با پوشیدن این قبیل از لباسها و راه رفتن میان آنها به برند خود جذب میکنید و باعث رونق در کسبوکار خود خواهید شد. نکته اینجاست که تاثیر تیشرت در بازاریابی به قدری زیاد است که اگر تنها از کارمندان خود بخواهید آن را به تن کنند و دیگر هزینهای بایت هدایای تبلیغاتی پرداخت نکنید، باز هم در این راستا به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد.