https://fanofa-world.blogsky.com/
Questidea یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل است که در زمینه بازاریابی با نام تجاری ، مدیریت رسانه های اجتماعی ، بازاریابی دیجیتال ، طراحی وب و توسعه ، SEO & SEM ، تبلیغات PPC و تولید فیلم با دفاتر در کانادا و استرالیا تخصص دارد. شرکت ما بر اساس شفافیت و روابط طولانی مدت با مشتریان ما تاسیس شده است. آژانس بازاریابی دیجیتال و تبلیغات کامل خدمات ما بر بهبود شدید بازگشت سرمایه مشتریان ما از طریق تولید سرب ، آگاهی از نام تجاری ، خدمات مشتری و حضور آنلاین قوی تمرکز دارد. تیم متخصصان ما از آخرین روند بازاریابی اطلاعات کاملی دارند و از استراتژی ها ، تاکتیک ها ، بودجه ها و جدول زمانی مورد نیاز برای ایجاد کمپین هایی که بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد ، آگاهی دارند.
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 16477811784
https://www.fanofa.com/questidea-fanofa0003709.htm
مدیریت شبکههای اجتماعی و محتوای رسانهای آنها امروزی برای کسبوکارها به امری حیاتی تبدیل شده و برخی اوقات نیازمند استخدام نیروهای متخصص است.
بازاریابی دیجیتال شامل بخشهای متنوع و پویایی است که در همکاری با یکدیگر باعث افزایش علاقهی مخاطب به برند، تولید لید برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت افزایش فروش کسبوکار خواهند شد. در این میان وظیفهی اصلی مدیران بازاریابی در شرکتها، درک روند و فرآیندهای هر یک از این اجزاء و چگونگی دریافت بهترین نتیجه از هر یک از آنها است.
شبکههای اجتماعی یا به بیان بهتر رسانههای اجتماعی امروز به بخشی حیاتی از بازاریابی دیجیتال تبدیل شدهاند. این ابزارها مزایای زیادی برای جذب مخاطب دارند و البته مانند تمام اجزاء دیگر این ترکیب، نیاز به دقت و مدیریت حرفهای دارند. دلیل اهمیت این شبکهها در قدم اول، فعالیت بالای مخاطبان بالقوهی همهی کسبوکارها در آنها است. در نتیجه آنها تمایل دارند تا محتوای منتشر شده توسط برندها را نیز مطالعه کنند و بیش از محتوای تبلیغاتی به آن اهمیت میدهند.
دلیل بعدی، بهصرفه بودن این نوع از بازاریابی دیجیتال است. کسبوکارها خصوصا انواع نوپای آنها همیشه قصد دارند تا با کمترین بودجه، بهترین بازدهی را از بازاریابی به دست بیاورند و رسانههای اجتماعی، بهترین پاسخ به این هدف هستند. علاوه بر آن تولید لید و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری نیز در این کانالها بیش از دیگران (مانند وبسایت و ایمیل) است.
شما بهعنوان یک کاربر یا مدیر امروزی قطعا با شبکههای اجتماعی مختلف اعم از اینستاگرام و توییتر آشنایی دارید. اما آیا در مورد چگونگی استفاده از این شبکهها و خاصیت رسانهای آنها در رشد کسبوکار نیز اطلاعات دارید؟ آشنایی با مدیریت این رسانهها و انتخاب هوشمندانهی کانالها برای بازاریابی شرکت، قدمی مثبت در گسترش کسبوکار، افزایش مخاطبان و نرخ تبدیل آنها به مشتری است.
در تعریف ساده مدیریت رسانههای اجتماعی فرآیند مدیریتی ارتباطات و انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و غیره است. این مدیریت، فرآیندی فراتر از پست کردن محتوا در پروفایل شبکههای اجتماعی شرکت است. اکرچه ارسال محتوا نقشی اساسی دارد، اما مدیریت رسانهای موارد دیگری همچون جذب مخاطب و افزایش دسترسی به برند و شناخته شدن هرچه بیشتر آن را نیز شامل میشود.
پیش از برنامهریزی جامع برای مدیریت رسانههای اجتماعی باید بهترین شبکهی اجتماعی برای فعالیت کسبوکار را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی کلی هریک از شبکههای اجتماعی، نوع محتوای آنها و مزایای هر یک برای کسبوکارها میپردازیم:
فیسبوک: این شبکهی اجتماعی ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که گسترهی عظیمی از انواع علاقهمندیها را شامل میشود. بعلاوه تنوع جنسیتی و سنی در این شبکهی اجتماعی قوی است. با وجود محدودیتهای این شبکهی اجتماعی در ایران و همچنین کاهش علاقهمندی به آن در سالهای گذشته، فیسبوک هنوز منبعی مناسب برای کسبوکارهایی با جامعهی هدف بزرگ و حتی جهانی است.
اینستاگرام: اینستاگرام در سالهای گذشته محبوبیت بالایی نزد کاربران ایرانی پیدا کرده است. علاوه بر این آمار کاربران این شبکهی اجتماعی تصویر محور در جهان نیز روز به روز در حال افزایش است. این پلتفرم بهترین انتخاب برای کسبوکارهایی است که محتوای بصری زیادی اعم از عکس و ویدیو تولید میکنند. از لحاظ مخاطب نیز عمدهی کاربران این شبکهی اجتماعی جوانان هستند و زنان بیش از مردان در آن فعالیت میکنند. اینستاگرام برای کسبوکارهایی با محصولات در زمینهی مد، سبک زندگی، هنر و صنایع مبتنی بر هنرهای بصری بهترین گزینه است.
توییتر: توییتر ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد و بیشتر بهعنوان شبکهی اجتماعی اخبار و ترندهای جهانی شناخته میشود. این پلتفرم برای کسبوکارهایی که علاقهمند به شرکت در بحثهای روز صنعت خود هستند مناسب است. علاوه بر آن میتوان از توییتر برای اشتراک اخبار و محتوای جدید مرتبط با کسبوکار با مخاطبان استفاده کرده و آنها را به برند علاقهمند کرد.
لینکدین: شبکهی اجتماعی اختصاصی کسبوکارها را میتوان بهترین انتخاب برای سازمانهایی با روش کاری B2B در نظر گرفت. شرکتهایی که قصد هدفگیری هر نوع از کسبوکارهای دیگر را دارند میتوانند از این سرویس استفاده کنند. با استفاده از لینکدین میتوانید افراد را بر اساس نوع کسبوکارشان، صنعت یا عنوان شغلی پیدا کرده، محتوا به اشتراک بگذارید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
یوتیوب: یوتیوب و مدل ایرانی آن یعنی آپارات بهترین مکان برای به اشتراکگذاری محتوای ویدیویی بلند هستند. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است و میتوان با انتشار محتوا در آن، امید زیادی به دیده شدن توسط مخاطبان مختلف و جذب علاقهمندی آنها داشت. این سرویس خدمات میزبانی نامحدود را برای ویدیوهای شما تامین میکند و در نتیجه میتوانید حداکثر استفاده را از قدرت محتوای ویدیویی داشته باشید.
پینترست: این شبکهی اجتماعی نیز با تمرکز روی محتوای تصویری و به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب تاسیس شده است. محتوای این شبکه در سالهای فعالیت عموما روی مسائلی همچون ساخت مصنوعات خانگی، بازسازی و طراحی دکوراسیون، غذا، بدنسازی، مد و موارد مشابه متمرکز بوده است. اگر کسبوکار شما خدمات و محصولاتی با محوریت نمایش بصری عرضه میکند، پینترست انتخاب مناسبی خواهد بود.
تدوین استراتژی برای حضور در شبکههای اجتماعی، بخش مهمی در حصول اطمینان از کارایی کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی در این شبکهها است. پس از انتخاب کانال فعالیت کمسبوکار، باید برنامهریزی و زمانبندی برای انتشار محتوا و همچنین تعیین نوع محتوای مخصوص کسبوکار خود را انجام دهید. قدم اول در این مرحله شناخت مخاطبان و محتوای مورد علاقهی آنها است. باید محتوایی توسعه دهید که جذاب بوده و البته نیازها و چالشهای آنها را برطرف کند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_خارج#فانوفا#تبلیغات_رایگات#تبلیغات_خارج_کشور#آژانس#بازاریابی#آژانس_بازاریابی