https://fanofa-world.blogsky.com/
خدمات کامپیوتری
طراحی و پشتیبانی وبسایت تعمیرات سخت افزاری و نرم افرازی
سوئد استکهلم
شماره تماس: 460767562470 مجتبی فیروزی
https://www.fanofa.com/computer-services-fanofa0002051.htm
پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین به خدمات پشتیبانی ایی گفته می شود که در بطور آنلاین از طریق اینترنت ارائه می گردد. اما پشتیبانی سایت منظور نگهداری و تضمین عملکرد صحیح یک وب سایت است.
روز به روز کسب و کارها شکل آنلاین و اینترنتی به خود می گیرند. یک وب سایت حکم محل یک شرکت را پیدا کرده که مشتریان و کاربران انتظار دارند که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های استاتیک که دارای صفحات ثابتی هستند نسبت به وب سایت های داینامیک مانند فروشگاه های آنلاین نیاز کمتری به پشتیبانی و نگهداری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری همانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد یک سایت ممکن است امکانات محدودی داشته باشد، در طول زمان توسعه بیشتر بر روی آن انجام بگیرید، ترافیک و تعداد کاربران آن افزایش می یابد. در همین امتداد بر روی سایت به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی صورت می گیرد، مشتریان دائمی به وجود می آیند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد از سوی صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و عملکرد صحیح وب سایت شرط اول آن است.
متاسفانه صاحبان کسب و کار در زمینه های فنی و تکنولوژی وب دانش کمی دارند. در زمان سفارش وب سایت به علت تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ المانی برای سفارش و سنجش محصول نهایی که یک سایت باشد ندارند. از این رو عده ی زیادی به دنبال محصول ارزان می گردند. محصولی که اغلب توسط افراد غیر حرفه ایی و بدون پشتیبانی مناسب و دراز مدت ارائه می شود. یک محصول ارزان و بدون پشتیبانی حتی می تواند سدی در راه توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده با استفاده از تکنیک هایی یک محصول ضعیف و حداقلی را به کارفرما ارائه می دهد که برای توسعه و بهبود آن در آینده مشکلات فراوانی وجود خواهد داشت.
تصور کنید توسعه دهنده وب از یک قالب آماده که رمزگذاری شده است استفاده نماید. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم به تحول طراحی آن سایت داشته باشد بدون آنکه لینک و محتوا هایی سایت فعلی و کارهایی که برای سئوی آن انجام شده آسیب ببیند. اما این قفل یا رمز گذاری می تواند برای صاحب وب سایت یک محدودیت جدی برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این حالت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و اگر طراح به رمزنگاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. باید طراحی بر روی یک قالب جدید که از نو و از پایه توسعه داده شده است انجام گیرد.
یا متاسفانه زیاد پیش می آید که مشتری ها با ما تماس می گیرند که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند. اما توسعه دهنده وب سایت مقاومتی غیر اخلاقی کرده و رمزهای مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و یا در این انتقال مشکلاتی را بوجود می آورد.
همه این ها برای این است که ما می بایست قدم اول توسعه وب سایت را درست بر داریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که ضمن داشتن سابقه روشن در این حوزه در صورت وجود مشکل به قانون پاسخگو باشد و حضور مداوم شرکت توسعه دهنده وب سایت پشتیبانی دراز مدت آینده وب سایت را تضمین کند.
در حوزه نرم افزار و وب سایت، یک وب سایت از هزاران و یا حتی میلیون ها خط و ساعت های آنالیز دقیق تشکیل شده است، هر کارشناس نرم افزار حرفه ایی برای حل مشکل یک سایت نیاز دارد که کدها و ساختار آن را درک کند تا بتواند مشکل سایت را حل کند. بنابراین برای فهم کدهای یک وب سایت به جهت پشتیبانی نیاز به زمان است و گرنه سرعت عمل پایین و زمان پاسخ دهی و حل مشکل سایت بالا می رود.
نگهداری از وب سایت نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد و کاری نیست که توسط افراد غیر حرفه ایی انجام شود. از طرفی نیاز به واکنش سریع دارد. افرادی که وظیفه نگهداری وب سایت را دارند می توانند با کمک ابزارهایی بروز مشکل را سریعا دریافته و حتی پیش از بروز از آن پیشگیری کنند تا زمان کمتری سایت نا فعال و برای رفع مشکلات آن زمان کمتری صرف شود.
امروز عملکرد صحیح و سریع یک وب سایت عامل بسیار مهمی برای سئو (رتبه سایت در موتورهای جستجو) و تجربه کاربر و محبوبیت یک سایت است. بنابراین عملکرد نامناسب وب سایت شما نزد کاربران تصویر منفی ایی را از یک کسب و کار ایجاد می کند. بنابراین وب سایت شما می بایست همیشه سالم و در صورت بروز مشکل سریعا رفع عیب گردد و گرنه هزینه هایی برای کسب و کار و سئوی سایت بوجود خواهد آورد.
پس از توسعه یک وب سایت توسط طراحان و تحویل آن به مشتری مرحله پشتیبانی یک سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی یک سایت شامل طراحی و تغییرات در سایت نمی شود. بلکه پشتیبانی به معنای تضمین عملکرد صحیح وب سایت است. البته می توان پشتیبانی از سایت را به گونه ایی دیگر نیز تعریف نمود یعنی وظایف دیگری را به وظایف شرکت پشتیبان سایت اضافه کرد مثلا درج و ویرایش محتوا، نگهداری از سئو و حتی تغییر در طراحی و غیره. که در این صورت معنای پشتیبانی از سایت تغییر می کند. اما آن چیز که به طور مرسوم به عنوان پشتیبانی یک سایت در نظر گرفته می شود عملکرد سایت است.
پشتیبان سایت موظف است که عملکرد سایت را تضمین نماید و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان مشکل را بررسی و رفع نماید. وظایفی که یک پشتیبان بر عهده دارد، انجام آپدیت های ضروری (آپدیت سیستم مدیریت محتوا و پلاگین ها)، انجام ایمن سازی های در موارد خاص، نگهداری از هاست، تشخیص و مقابله در برابر حملات هکر ها می باشد.
اغلب دیده می شود که صاحبان وب طراحی سایت و یا نگهداری سئو را بخشی از پشتیبانی سایت می دانند. در صورتی که هر یک از این بخش های سایت نیاز به توجه و قراردادی متفاوت دارد و در تعریف پشتیبانی سایت نمی گنجد.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#آگهی#تبلیغات#کامپیوتر#خدمات_کامپیوتر#سوئد#تعمیر_کامپیوتر#ویندوز#سخت_افزار
#رایگان#تبلیغات_رایگان#آگهی_مجانی#کسب_درآمد#درآمد_در_منزل#fanofa