https://fanofa-world.blogsky.com/
تبلیغات گوگل و کسب و کار
گوگل هر روز در حال پیشرفت و توسعه است و اضافه کردن امکانات و قابلیت های جدید موجب شده تا این موتور جستجو بتواند براحتی برای وب سایت ها تبلیغات گسترده ای انجام دهد. برای مثال می توان به نمایش آدرس و نقشه بسیاری از مکان های مورد نیاز کاربران اشاره کرد. امکان درج نقشه مکان های تجاری بر روی گوگل، به کاربران کمک می کند تا براحتی شرکت ها، رستوران ها، هتل، فروشگاه ها و .... را پیدا کنند.
همچنین امکان نمایش اطلاعات فیلم هنگام جستجو در گوگل نیز باعث شده تا لینک های تبلیغاتی در بالا و پایین صفحات منتشر شود. در گذشته گوگل برای انتشار لینک های تبلیغاتی از ساید بار نتایج جستجو استفاده می کرد. اما محدودیت باکس های تبلیغاتی موجب تغییر روش گوگل شد. در حال حاضر گوگل می تواند چندین ردیف لینک تبلیغاتی را در صفحه نتایج قرار دهد. در این صورت بازدیدکنندگان با مشاهده این لینک ها وارد سایت می شوند و می توانند تبلیغات کسب و کارها را مشاهده کنند.
تاثیر تبلیغات گوگل بر کسب و کار
با توجه به تلاش روزافزون گوگل برای تبلیغات، کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت دارند، می توانند برای دیده شدن و افزایش حجم بازدیدکننده، بخشی از تبلیغات خود را به گوگل بسپارند. کاربران اینترنتی به خدمات گوگل اعتماد زیادی دارند. زمانی که گوگل لینک یک وب سایت را در اختیار آنها قرار می دهد، اطمینان دارند که محتوای وب سایت از سوی گوگل تضمین شده است، بنابراین وارد سایت می شوند.
از سوی دیگر زمانی که کاربران اینترنتی به سوی سایت روانه می شوند، محتواهای سایت را مشاهده می کنند. در صورتی که محتواها جذاب، با کیفیت، به دور از تبلیغات صرف و در برگیرنده اطلاعات مفید باشد، کاربران ناخودآگاه جذب آنها می شوند. اگر مدیران سایت بتوانند محتوای سایت را کاربر پسند تولید کنند، همزمان با تبلیغات گوگل، تاثیر مطلوبی بر روی کاربران بر جای می گذارند.
همچنین گوگل می تواند با تحلیل رفتار کاربران هنگام مشاهده تبلیغات سایت، نیاز و خواست واقعی آنها را شناسایی کند. بنابراین اگر تبلیغات در اختیار گوگل قرار بگیرد، پس از مدتی می توان به آنچه که کاربران نیاز دارند، پی برد و محتواهایی مطابق با میل آنها تولید کرد.
همانند هر شرکت دیگری، گوگل هم متوجه رشد سریع تلفن های همراه و استفاده کاربران از آنها شده است. تا جاییکه نحوه نمایش نتایج جستجوی خود را در تلفن همراه، متفاوت با آنچه در از طریق کامپیوتر شخصی مشاهده میکنید، طراحی کرده است. این ظاهر جدید در دسکتاپ (تغییر جایگاه نمایش تبلیغات) موجب شده که صفحه نتایج جستجو در موبایل و دسکتاپ بیش از پیش به یکدیگر شبیه شود که دو نتیجه اساسی به همراه خواهد داشت:
گوگل قادر خواهد بود تحلیل بهتری از رفتار کاربران هنگام مشاهده یک تبلیغ یا یک نتیجه جستجوی واقعی داشته باشد زیرا جایگاه نمایش و ترتیب در موبایل و دسکتاپ یکسان است.
کاربران در دستگاه های متفاوت فضای مشابهی را پیش روی خود خواهند داشت که موجب افزایش کارایی سیستم جستجو برای آنها خواهد شد.
نکته مهم آن است که گوگل توانایی بالایی در درک کلمات، مفاهیم و نیازهای کاربران خود دارد. اگر کاربر در حال جستجو برای خرید لپ تاپ است لزومی ندارد که به صفحات معرفی یا بررسی مدل های مختلف راهنمایی شود. بهترین مکانی که یک کاربر بعد از جستجوی خرید لپ تاپ میتواند به آن راهنمایی شود سایتی است که در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت میکند. حال آنکه به خوبی میدانیم صفحات معرفی و بررسی محصولات الکترونیکی محتوای غنی تری در مقایسه با صفحات فروشگاهی دارند و در نتیجه شانس آنها برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بسیار بالاست.
وبسایت تبلیغاتی گروه تبلیغاتی فانوفا خوشبختانه توانسته به رتبه قابل قبولی در جستجوگر گوگل دست یابد. شما نیز به منظور پیشبرد اهداف اقتصادی و پیشرفت در کسب و کارتان به گروه تبلیغاتی فانوفا بپیوندید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#آگهی#تبلیغات_رایگان#ایرانیها#درآمد#فانوفا#آگهی_رایگان#fanofa