https://fanofa-world.blogsky.com/
# #fanofa آگهی # تبلیغات # فارسی زبانان # تبلیغات # آگهی # فارسی زبانان
لوازم خانگی
گوشتکوب برقی نو قیمت 40$
کانادا، ونکوور- شماره تماس: 12368807974
نرگس موحدیان
https://www.fanofa.com/home-application-fanofa0003043.htm
شاید فکر کنید اگر غذاساز یا
مخلوطکن داشته باشیم، دیگر نیازی به داشتن گوشتکوب برقی نیست. بله، گوشتکوب برقی
دقیقا همان کار غذاساز و مخلوطکن را انجام میدهد، اما با این تفاوت که کاربری
راحتتری دارد. مهمترین مزایای گوشتکوبهای برقی عبارتاند از:
جابهجایی راحت: اغلب گوشتکوبهای برقی بین حدود ۱ تا ۲ کیلوگرم وزن دارند و چون بهنسبت غذاسازها خیلی سبکترند، جابهجاکردنشان راحتتر است.
استفاده سریع: گوشتکوبهای برقی هیچ نیازی به آمادهسازی و تنظیمات پیچیده ندارند. فقط کافی است دو شاخه آن را به برق متصل کنید و شروع بهکار کنید!
جاگیر نبودن: گوشتکوبهای برقی برخلاف غذاسازها که جای زیادی را در داخل یا روی کابینت اشغال میکنند اصلا جاگیر نیستند و حتی در آشپزخانههای کوچک هم به راحتی قابل جاسازی هستند.
استفاده آسان: با گوشتکوب برقی دیگر نیازی نیست که مثلا برای پورهکردن سوپ قابلمه را داخل مخلوطکن خالی کنید، بلکه برعکس، این گوشتکوب است که داخل قابلمه میرود و در عرض فقط چند ثانیه و بدون کثیفکردن ظروف بیشتر کار را یکسره به انجام میرساند.
برای خرید گوشت کوب برقی
به چه نکاتی باید توجه داشت؟
قدرت موتور
گوشتکوبهای برقی موجود در بازار قدرت موتورشان از ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات شروع میشود و مدلهای بالای ۵۰۰ وات هم داریم. برای لِهکردن مواد نهچندان سخت قدرت موتور بین حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ وات معمولا کفایت میکند و برای بهگردش درآوردن مواد غذایی بین تیغهها و ایجاد بافتی لطیف و مخملی کافی است. اما برای خردکردن مواد سخت مثل یخ؛ گوشتکوبهای با قدرت موتور بالاتر توصیه میشوند. البته دقت داشته باشید که قدرت موتور بالاتر همیشه بهمعنی کارایی بهتر یا دوام بیشتر محصول نیست و عوامل دیگری هم در تضمین کارایی و دوام مؤثرند.
سرعت
گوشتکوبهای برقی میتوانند تک یا چندسرعته باشند. گوشتکوبهای ارزانقیمتتر معمولا تنظیمات سرعت ندارند یا نهایتا ۲سرعتهاند. مدلهای ۴ تا ۶سرعته هم داریم که پیشرفتهتر اما گرانترند. البته اگر غذاساز یا مخلوطکن دارید، همان گوشتکوبهای تک یا ۲سرعته احتمالا برایتان کفایت میکند و خرید مدلهای پیشرفتهتر ضروری نیست.
گوشتکوب برقی باید خوشدست
باشد و بتوان راحت کنترلش کرد. در این وسیله خاص خیلی مهم است که دکمه روشن/خاموش یا
همان پاور به آسانیدر دسترس قرار داشته باشد. در بعضی از مدلها باید دکمه پاور را
در تمام مدت استفاده همچنان فشرده نگه داشت و بههمینخاطر اگر دکمه پاور کوچک و خیلی
تورفته باشد، کنترل یکدستی گوشتکوب سخت میشود. پس حتما موقع خرید به سختی و
آسانی فشردن دکمه پاور دقت کنید. مدلهایی هم هستند که دسته ارگونومیک با کلید
نرم دارند و کار با آنها کوچکترین زحمتی برایتان نخواهد داشت.
میله گوشتکوب دقیقا همان قسمتی است که بیشتر کثیف میشود و ازهمینجهت باید به جنسش دقت کرد. جنس تیغهها تقریبا در همه مدلها استیل ضدزنگ است، اما جنس میله میتواند پلاستیکی یا فلزی باشد. گوشتکوبهای میلهفلزی راحتتر تمیز میشوند (البته سنگینتر هم هستند)، درحالیکه میلهپلاستیکیها معمولا بر اثر آغشتهشدن به مواد غذایی رنگی مثل گوجه بعد از مدتی تغییر رنگ میدهند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#ونکوور#ایرانیان_ساکن_کانادا#لوازم_خانگی#لوازم#آشپزخانه#چرخ_گوشت#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
فروش سیم گیتار
Guitar strings set Classical/ acoustic/ electric
کانادا – کبک، شماره تماس: 14384972535 شهریار عادل
https://www.fanofa.com/guitar-strings-fanofa0003070.htm
سیمهای گیتار کلاسیک معمولا از جنس نایلون هستند. در حالی که سیمهای گیتار آکوستیک (به دلیل طراحی مقاومتر آنها) اکثرا از فلز ساخته شدهاند. بهتر است همواره از سیمهای مخصوص گیتار کلاسیک برای تجهیز این گیتار استفاده کنید. زیرا سیمهای فلزی طی زمان به این گیتار فشار میآورند و به آن آسیب خواهند زد.
سیمهای نایلون صدایی گرم دارند و به همین دلیل از آنها برای اجرای سبکهای فلامنکو، کلاسیک، بوسا نووا و فولک استفاده میشود. صدای آرام این سیمها راه خود را به موسیقی ایرانی هم باز کرده است و اکثر نوازندگان و خوانندگان ایرانی از این گیتارها در قطعات خود استفاده میکنند. همچنین سیمهای نایلون کمتر به انگشتها فشار وارد میکنند. به همین دلیل گیتار کلاسیک گزینهی بسیار مناسبی برای شروع به یادگیری گیتار است.
برخلاف سیمهای گیتار آکوستیک و الکتریک که گِیجها (اندازههای) متفاوتی دارند، سیمهای گیتار کلاسیک معمولا به سه دستهی کشش کم (Low tension)، کشش متوسط (یا نرمال) و کشش بالا (یا سخت) تقسیم میشوند. میزان سختی هر سیم را میتوان روی بستهی آنها مشاهده کرد. شرکتهای مختلف، استانداردهای متفاوتی در تعیین سختی استاندارد خود خواهند داشت. پس ممکن است یک سیم متوسط داداریو کشش متفاوتی با سیمهای ساورز داشته باشد.
هرچند سیمهای Low Tension بلندی و وسعت صدای کمتری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد پس از گذراندن دوران ابتدایی آموزش گیتار، به سراغ استفاده از سیمهای سنگینتر میروند. وسعت صدای بیشتر سیمهای سنگین آنها را به انتخاب اول نوازندههای ریتم (از جمله سبکهای فلامنکو) تبدیل کرده است.
اگر تازه گیتار را شروع کردهاید، سیمهای متوسط بهترین انتخاب هستند. زیرا تنین مناسبی دارند و در عین حال دست شما را آزار نخواهند داد. در کنار این گزینهها، سیمهایی به نام هایبرید نیز وجود دارد که سختی چند بسته سیم را با هم ترکیب میکند. پس میتوانید به عنوان مثال سیمهای بیس خود را با کشش متوسط و سیمهای زیر را با کشش بالا تهیه کنید.
سیم گیتار کلاسیک ممکن است از مواد اولیهی متفاوتی تهیه شود. هرکدام از این مواد، شخصیت و نوع صدای خاص خود را دارند و کاربردهای آنها با دیگری متفاوت است.
سیمهای گیتار کلاسیک به دو دستهی سیمهای زیر (Treble) و سیمهای بیس (Bass) تقسیم میشوند. سیمهای زیر اکثرا از نایلون تهیه میشوند و صدایی غنی و ملایم دارند. همچنین برخی از این سیمها از نایلون پالایششده (rectified nylon) ساخته شدهاند که صدایی ملایمتر از سیمهای نایلون عادی خواهند داشت.
نایلون مشکی یک گزینهی محبوب دیگر است که صدایی گرمتر از نایلونهای عادی دارد. سیمهای تیتانیوم هم معمولا صدایی زندهتر (brighter) از سیمهای عادی دارند.
اگر به دنبال سیمهای بیس هستید، سیمهای برنز ۸۰/۲۰ (که به نام سیمهای برس و طلایی هم شناخته میشوند) محبوبترین گزینه هستند. سیمهای مسی با روکش نقره نیز گزینهای محبوب برای دستیابی به صدایی گرمتر هستند.
تمامی این سیمها را میتوانید به شکل روکشدار تهیه کنید. این روکشها از سیم در برابر رطوبت، چربی و پوسیدگی محافظت میکنند. به همین دلیل این گونه سیمها به طور متوسط عمری طولانیتر از سیمهای عادی خواهند داشت. هرچند قدری هم گرانتر هستند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#کبک#سیم#گیتار#فروش#سیم_گیتار#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
گیفت کارت
فروش
michael gift cart $100
به قیمت
90$
کانادا، ونکوور- نورا روحی، شماره تماس: 16043319220
https://www.fanofa.com/gift-cart-fanofa0002828.htm
گیفت کارت به اعتبار غیر نقدی یا مجازی گفته می شود که توسط شرکت ها، کمپانی ها یا بانک ها صادر شده و به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه خاص یا کسب و کار های آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند. مهمترین تفاوت گیفت کارت با کارت اعتباری همانطور که از اسمشان مشخص است برای هدیه مورد استفاده قرار میگیرد و اعتبار آنها قابل انتقال نمی باشد، اما Credit کارت های اعتباری قابل انتقال هستند. گیفت کارت ها صرفا برای خرید و جایگزین کردن پول نقد محدود مورد استفاده قرار می گیرد؛ البته موارد استثنا هم وجود دارد.
گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضا ندارند یا یک ساله هستند که پس از اتمام اعتبار استفاده شده دور ریخته میشوند همچنین قابل شارژ نیز نیستند.یکی از ویژگی های گیفت کارت ها این است که به نام صادر نمیشود و دارندگان آن به طور ناشناس میتوانند از این گیفت کارت ها استفاده کنند.در کشورهای توسعه یافته مثل امریکا گیفت کارت ها دارای محبوبیت زیادی هستند، سال 2006 در رتبه بندی محبوبترین هدایای مردم، گیفت کارت ها به عنوان دومین هدیه بین مردم آمریکا شناخته شد. در سال 2012، نزدیک به 50٪ از همه مصرف کنندگان ایالات متحده ادعا کرده که یک GiftCard به عنوان یک هدیه در طول فصل تعطیلات را خریداری کرده اند.
اولین گیفت کارت با استفاده از یک زیرساخت پرداخت توسط فیلم های پرفروش سرگرمی در اواخر سال 1994 در فورت لادردیل، فلوریدا معرفی شد.از محبوب ترین گیفت کارت ها میتوان به گیفت کارت های اپل، گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، مایکروسافت، ویزا، مسترکارت، اسکایپ، آمازون میتوان اشاره نمود.
بسیاری از مردم ایران، گیفت کارت به عنوان “گیفت کارت اپل” شناخته شده و تقریبا اولین گیفت کارت هایی بودند که وارد بازار ایران شدند به عنوان مثال با خرید گیفت کارت اپل یا آیتونز میتوانید از فروشگاه بزرگ ITUNES STORE نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی یا فیلم خریداری / دانلود نمایید.گیفت کارت ها معمولا از 5 دلار تا هزار دلار و بیشتر ارائه میشوند که مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود اعتبار مورد نیاز خود را تهیه می کنند.از جمله سرویسهایی که میتوانید محتوای دیجیتالی را از طریق آنها دریافت کنید، میتوان به اپل، گوگل پلی، psn یا همان پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به همراه استیم اشاره کرد. بسیاری از نرمافزارهای کاربردی لازم برای دانشجویان و بازیهای مناسب برای سنین مختلف از طریق گیفت کارت قابل دریافت هستند و میتوان نسخه اورجینال آنها را به آسانترین شکل ممکن دریافت کرد.
گیفت کارت اپل امکان استفاده بدون محدودیت از دستگاههای هوشمند را برای شما فراهم میآورد. تمام بازیها و نرمافزارهای ارائهشده برای آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک از طریق گیفت کارت اپل قابل دریافت هستند. از جمله نرمافزارهای کاربردی این مجموعه، میتوان به فتوشاپ برای آیپد و مک در کنار مجموعه نرمافزارهای Final Cut Pro X و logic pro X اشاره کرد.
گیفت کارت استور مرجع خرید گیفت کارت معتبر است. شما در این وب سایت میتوانید تمامی گیفت کارتهای مورد نظر خود را خریداری کرده و در سریعترین زمان ممکن آنها را دریافت کنید.علاوه بر این، شما میتوانید به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته با بخش پشتیبانی در تماس باشید و اطلاعات و مشاورههای لازم برای خرید یا استفاده از انواع گیفت کارت را دریافت کنید.با گیفت کارت psn به تمامی بازیهای پلی استیشن دسترسی داشته باشید.شما میتوانید تمامی بازیهای ارائهشده برای کنسولهای ایکس باکس و پلی استیشن را به ترتیب با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس لایو و گیفت کارت psn دریافت کنید. شما همچنین میتوانید از طریق گیفت کارت استیم والت، بازیهای مورد نظر خود را از سرویس استیم برای کامپیوترهای شخصی نیز دریافت کنید.
با خرید گیفت کارت psn پلی استیشن اورجینال با تحویل فوری از گیفت کارت استور میتوانید به مجموعهای عظیم از بازیهای ارائهشده در Playstation Network دسترسی داشته باشید. این روش باعث میشود تا تمامی بازیهای ارائهشده برای پلی استیشن را همراه با گیمهای آنلاین آن در اختیار داشته باشید و دیگر نگران مشکلات بازیهای کرک شده نباشید.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#گیفت_کارت#گیفت#خرید#سونی#پلی_استیشن#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
گروه اطلس
شرکت اطلس جهت تولیدات صنعتی یا کشاورزی و یا فعالیت های تجاری تعدادی سوله(۱۶عدد) با کلیه امکانات عرضه می کند. همچنین زمین جهت کشاورزی به مساحت 14 هکتار و همچنین دفتر کار(۲۵ اتاق اداری) را عرضه می کند. واقع در نوباراشن جهت اجاره آماده میباشد. در صورت تمایل با شماره ۰۹۵۳۱۰۰۳۴ تماس حاصل فرمایید.
ارمنستان – ایروان
شماره تماس: 37499310034
طلایی
https://www.fanofa.com/atlas-groups-fanofa0001561.htm
سوله ها یکی از انواع مختلف سازههای فلزی هستند که
استفادههای متعددی دارند. پرکاربردترین ساختمان فولادی پیش ساخته در سراسر جهان
سوله است. در بیش از ۹۰ درصد صنایع، انبارها، ورزشگاهها، سالنهای تولید
دام و طیور و… به کار میرود. بنا بر ابعاد دهانه، ارتفاع و طول
و تحمل بار برف و باد منطقه اشکال گوناگونی در موقع طراحی پیدا میکند. مهمترین بحث
برای اقتصادی ساختن هر سفارش، دانستن میزان واقعی ابعاد مذکور و پیش بینی موارد مورد
نیاز است.
بدیهی است بهترین محاسبات هم بدون رعایت کیفیت جوشکاری، استفاده از پیچ و مهرههای و سایر اتصالات استاندارد، زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا کارگذاری صحیح اجزا، فاقد کارآیی و استحکام لازم خواهند بود. لازم به توضیح است که کلیه قطعات ساخت این شرکت با استفاده از تجربهای چندین ساله و نظارتی ثابت، جوش اتوماتیک زیر پودری و استفاده از ماتریال کاملاً استاندارد که در هر زمان میتواند به رویت کارفرما برسد تولید شده و تا کنون به تایید دهها شرکت مشاور و دستگاه نظارتی رسیده است. یکی از ویژگیهای جالب این نوع سازههای فلزی قیمت ارزان آنها است که بسیاری را مجاب به استفاده از خود نمودهاند . با ما در این مجال همراه باشید تا بیشتر درباره این سازههای فلزی پر کاربرد بدانیم.
سوله به سازه هایی فلزی می گویند که با تمرکز به ایجاد محیطی بدون ستون میانی ساخته شده و پوشش سقف آن معمولا به صورت شیب دار اجرا شود. پرکاربرد ترین ساختمان فولادی پیش ساخته در سراسر جهان سوله است و کاربرد سوله در بیش از ۹۰ درصد صنایع ، انبارها، ورزشگاه ها، سالنهای تولید دام و طیور و … است و بنا به کاریبری سوله و ابعاد دهانه، ارتفاع و طول سوله و تحمل بار برف و باد منطقه اشکال گوناگونی در موقع طراحی پیدا می کند .
تعاریف زیادی از سوله وجود دارد. سوله به انگلیسی به سازه ای مثلثی شکل (shed) گفته میشود که با توجه به کاربرد آن، نوع سوله نیز مشخص میشود.سوله ریخته گری ، سوله کارگاهی، سوله بافندگی، سوله سالن اپرا و... از انواع سوله به شمار می روند.
با شروع انقلاب صنعتی اروپا، ساخت سوله به منظور کار
در کارخانجات در کشورهای اروپایی رونق بسیاری گرفت و با همه گیر شدن صنعت، سولهسازی
یکی از ارکان پیشرفت صنعت در هر کشوری شد.مهمترین بحث برای اقتصادی ساختن هر سفارش ، دانستن
میزان واقعی ابعاد مذکور و پیش بینی موارد مورد نیاز است . بدیهی است بهترین محاسبات
هم بدون رعایت کیفیت جوشکاری ،استفاده از پیچ و مهره های و سایر اتصالات استاندارد،
زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا کارگذاری صحیح اجزا، فاقد کارآیی و استحکام لازم خواهند
بود.
برای ساخت سوله، متخصصان این امر باید نکات بسیاری را مد نظر بگیرند که بی توجهی به هریک از آنها باعث ایجاد خسارات زیادی در سازه می گردد، این نکات عبارتند از:
بار مرده مثل برف
بارهای جانبی مثل زلزله و باد
بار جرثقیل
ارتفاع دیوار
دهانه و طول سوله
درصد شیب سقف
پوشش سقف و دیوارها
انواع سوله به لحاظ ظاهری به پنج گروه دسته بندی می شود؛
1. سوله های یک دهانه
2. سوله های چند دهانه
3. سوله های چند ضلعی
4. مدور
5. مختلط
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ارمنستان#ایروان#سوله#صنعتی#کارخانه#گروه#fanofa
https://fanofa-world.blogsky.com/
واگذاری کافی شاپ فعال در مرکز شهر ایروان
واگذاری کافی شاپ فعال در مرکز شهر ایروان (OPERA)، واگذاری تمامی تجهیزات، دکور، وسایل و واگذاری شرکت با 6 سال سابقه فعالیت. برای اطلاعات بیشتر لطفا پیام بدهید. ۰۹۳۰۹۴۱۴۵
ارمنستان – ایروان
شماره تماس: 37493049145
رقابت بین کسب و کار ها باعث شده است که همواره صاحبان بیزینس ها به فکر راهکارهایی برای متمایز کردن برند خود از سایر برند های باشند. زمانی که شما یک برند یا کسب و کار جدیدی را به بازار معرفی می کنید، باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا بتواند با سایر فعالان در آن زمینه ی خاص رقابت کرده و به سرعت شناخته شود. برای مثال در خصوص یک کافی شاپ، ابتدا لازم است که استاندارد ها و معیارهایی را که از نظر مشتریان و مخاطبان اهمیت زیادی دارند، شناسایی کنید و در کسب و کارتان نسبت به پارامتر ها توجه خیلی بیشتری داشته باشید.
همان طور که می دانید کسب و کار هایی مانند رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها از مخاطبان زیادی برخوردار هستند و در صورتی که با استراتژی مناسبی برای راه اندازی این گونه مشاغل اقدام شود، می توانند در زمان کمی کارفرمایان را به سود بالایی برسانند و این گونه شغل ها بیشتر مورد توجه ی سرمایه گذاران و همچنین مردم جامعه قرار می گیرد؛ زیرا مرتبط با ضروری ترین نیاز مردم یعنی خوردن و آشامیدن می باشند. علاوه بر این ها امروزه چنین فضاهایی نظیر کافی شاپ باید از ویژگی هایی برخوردار باشند که علاوه بر در اختیار قرار دادن سرویس های با کیفیت و غذاهای خوشمزه، محیطی دنج و دوست داشتنی را برای وقت گذراندن و کسب آرامش مشتریان ایجاد نمایند.
یکی از انگیزه های هر کافی شاپ گَردان خوب این است که بتواند با بیان برخی از معیار ها به مخاطبان کمک کند تا یک فضای خوب برای استراحت، مطالعه، ریلکس کردن و سپری کردن وقت و آفریدن لحظه های خاطره انگیز با عزیزان خود انتخاب نمایند؛ زیرا امروزه کافه ها به مکانی برای استراحت و گفتگوی افراد تبدیل شده اند و مردم برای قرار های کاری و دوستانه تمایل دارند که چنین محیط هایی را انتخاب کنند و همان طور که مشاهده می شود در جامعه ی امروزی این بیزینس در حال توسعه و رشد می باشد. حال سوالی که برای کارفرمایان و فعالان در این عرصه پیش می آید این است که با توجه به رقیبان زیادی که در حوزه ی راه اندازی کافی شاپ فعالیت دارند، چگونه می توانیم برند خود را با موفقیت به سود برسانیم؟
برای پاسخ به این سوال باید پارامتر های زیادی در نظر گرفته شود؛ یعنی کسب و کار شما باید ویژگی های به خصوصی را داشته باشد که از نظر مشتریان خاص تر و متفاوت تر و بهتر از سایر رقیبان به نظر برسد. شما باید بررسی کنید که مخاطبان و بازار هدف این کسب و کار دقیقا به دنبال چه چیزی است در صورتی که توانستید به این سوال پاسخ واضح و مشخصی بدهید و این ویژگی ها را در خصوص کافی شاپ خود اجرا نمایید، بدون شک به یک برند بی نظیر تبدیل خواهید شد.
دیزاین و طراحی محیط کافه بسیار اهمیت دارد و اولین چیزی که در بدو ورود نظر مشتری جلب می کن،د ظاهر و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون محیط می باشد. شما باید از رنگ ها و طرح هایی استفاده کنید که به مخاطبانتان حس خوبی را انتقال بدهید و در واقع سعی کنید کاری را انجام بدهید که به مشتریانتان انرژی مثبت منتقل کند؛ زیرا افرادی زیادی هستند که پس از پایان روز کاری خسته کننده به کافی شاپ مراجعه می کنند. موارد دیگری که به عنوان ویژگی های یک کافی شاپ خوب در نظر گرفته می شوند، عبارتند از :
کیفیت خدمات و غذاها: بارز ترین خصوصیت یک کافه، کیفیت خدمات و غذا هایی است که در آن جا ارائه می شود. شما حتما باید به این موضوع توجه ی ویژه ای داشته باشد زیرا می تواند موجب کسب اعتبار و محبوبیت و جذب مشتریان بیشتر شود.
قیمت مناسب: قیمت نوشیدنی ها و خوراکی هایی که در کافی شاپ سرو می شوند، برای اکثر افراد دارای اهمیت است؛ بنابراین سعی کنید قیمتی که برای غذاها و خدمات مجموعه ی خود تعیین می نمایید، منطقی به نظر برسد. البته توجه داشته باشید که شما باید قیمت غذاهایی را که در کافه های رقیب نیز سرو می شوند، بررسی کنید و سپس برای قیمت گذاری اقدام کنید.
رفتار مثبت و مهمانوازانه ی پرسنل و پیشخدمت های کافی شاپ، انتخاب موزیک زیبا و گوش نواز، نور پردازی مناسب، ایجاد فضاهای اختصاصی دو نفره، ایجاد فضای اختصاصی VIP برای برگزاری مهمانی ها، تخفیف های ویژه به مناسبت های خاص و ….. نیز می توانند از عوامل ترغیب کننده ی مشتریان به کافه ی شما باشند.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #ارمنستان#ایروان#کافی_شاپ#کافه#واگذاری#fanofa