Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

ورکشاپ آنلاین در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

ورکشاپ آنلاین

سلام به همه ی دوستان و هموطنان کلاس آنلاین فتوشاپ و گرافیک دیزاین مناسب برای تمام شاخه های شغلی از جمله دیجیتال مارکتینگ طراحی لوگو و بیزنس کارت انجام کار‌ ادیت عکس در آتلیه ها و.... با قیمت پایین تر تمامی کلاس ها جلسه اول و معرفی نرم‌افزار و ابزار ها رایگان میباشد. لطفا برای شرکت در کلاس ها با شماره : +1(506)349-4849 و یا ایمیل : Sepehrbastani4@gmail.com ارتباط بگیرید. منتظر همه عزیزان هستیم.

کانادا کبک

شماره تماس: 15063464849

سپهر باستانی

https://www.fanofa.com/online-workshop-fanofa0003110.htm


دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح برای بازاریابی محصولات یا خدمات از طریق فن آوری های دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ از طریق هر رسانه دیجیتالی مانند موبایل، صفحات نمایشگر تبلیغاتی و ...امکانپذیر است. اگر شما صاحب یک وب سایت باشید یا در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنید حتما با دیجیتال مارکتینگ آشنا هستید. وقتی که شما قصد توسعه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ  را دارید، ازکجا باید  کنید؟ هر استراتژی نیازمند یک برنامه ریزی منظم و اجرای دقیق آن می باشد. یکی از دلایل اصلی شکست بسیاری از کسب و کار نداشتن برنامه برای استراتژی  می باشد. پس اولین کار شما نوشتن یک برنامه و اجرای دقیق آن می باشد.

از سال 2012، در خصوص مقدار استفاده از بازاریابی دیجیتال توسط صاحبان کسب و کار نظر سنجی های مختلفی انجام شده است. نتایج این تحقیقات یک رشد چشم گیری در استفاده از دیجیتال مارگتینگ را نشان می دهد .تا چند سال پیش حدود دو سوم یا سه چهارم کسب و کارها بازاریابی دیجیتال  خود را به دلیل آشنا نبودن به تکنیک های جدید بدون هیچ گونه برنامه ای پیش می بردند که این مقدار امروزه به 44 درصد کاهش پیدا کرده است، البته هرچند که هنوز مقدار بالایی است اما می توان امیدوار بود که در چند سال آینده تمامی کسب وکارها طبق یک برنامه و استراتژی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت های خود را انجام می دهند.

اگر بخواهیم از ابزارهای آفلاین دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم اولا هزینه بسیار بالایی دارد و ثانیا به هیچ وجه نمی تواند برای ما هدفمند باشد. منظور از ابزارهای آفلاین در دیجیتال مارکتینگ استفاد از تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی، تلفنی و تبلیغات گسترده محیطی است.

 

این نوع تبلیغات به هیچ وجه برای ما بازدهی خوبی نخواهد داشت. به طور کلی انتقال پیام از طریق این رسانه ها برای مخاطب هدف ما تقریبا غیرممکن است. به عنوان مثال اگر بخواهیم تبلیغات کسب و کارمان را که خیلی هم تخصصی است و مخاطب هدف خاص خودش را دارد در تلویزیون انجام دهیم تبلیغ ما برای هرکسی که پای تلویزیون نشته است نمایش داده می شود و این به هیچ عنوان هدفمند نخواهد بود.هرگز نمی توانید از طریق تبلیغات تلویزیونی پیام مشخصی را برای گروهی از مخاطبان هدف خود ارسال کنید. مثلا اگر شما قبلا محصولاتی را به گروهی از افراد فروخته اید دوباره نمی توانید برای آن ها پیام سفارشی شده جهت فروش مجدد محصولات تان با تخفیف ویژه ارسال کنید!

 

نکته بعدی در استفاده از رسانه های آفلاین دیجیتال مارکتینگ سنجش بازدهی تبلیغات است. به عنوان مثال اگر شما همزمان بخواهید از تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد های داخل شهر استفاده کنید سنجش میزان بازخورد برای شما بسیار سخت خواهد بود. مثلا نمی توانید بفهمید به طور میانگین چند نفر از تبلیغات تلویزیونی و چند نفر از تبلیغات بیلبوردی داخل شهر مشتری شما شده اند؟ این نکته منفی باعث می شود هیچوقت ندانید چقدر از بودجه ای که برای تبلیغات صرف کرده اید برای شما سود داشته است.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین نوع پیشرفته ای از بازاریابی وفروش  است که با کمک گرفتن از ابزارهای دیجیتال فرآیند جذب مشتری، فروش و وفادار سازی مشتری را برای ما آسان می سازد. در دیجیتال مارکتینگ هر آن چیز که از مشتریان مان نیاز داشته باشیم در اختیار ماست. به طور کامل می توانیم رفتار آن ها را آنالیز کنیم و متوجه شویم که دقیقا آن ها چه می خواهند.

 

به عنوان مثال مرحله اول در دیجیتال مارکتینگ بررسی نیاز مشتریان هدف ماست. در این مرحله که با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود ما سعی می کنیم بفهمیم مشتریان ما دقیقا چه می خواهند. مثلا اگر ما یک فروشگاه اینترنتی کتاب  داریم باید جست و جوی مشتریان مان در اینترنت را شناسایی کنیم. مثلا افراد زیادی به جای خرید کتاب، خرید  رمان خارجی را   جست و جو می کنند. این دقیقا همان اطلاعاتی است که ما باید از آن ها باخبر باشیم. با استفاده از ابزارهای دیجیتال مربوط به آنالیز کلمات کلیدی می توانیم این اطلاعات را بدست آوریم و آن ها را دسته بندی کنیم.

 

این فقط یک مثال ساده از هدفمندی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بود! به طور کلی دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها هدفمند خواهد بود. حال اگر به این اطلاعات ارزشمند دسترسی پیدا کنیم می توانیم تبلیغات خود را بسیار هدفمندتر انجام دهیم. به عنوان مثال اگر بخواهیم محصولی از فروشگاه اینترنتی خود را بفروشیم می دانیم که دقیقا مشتریان چه چیزهایی جست و جو می کنند و ما هم می توانیم با تمرکز روی آن ها نیاز اصلی مشتریان را شناسایی کنیم و به بهترین نحو برطرف شان کنیم.

 

 

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#ورکشاپ#کار#شغل#کارگروهی#آموزش#fanofa


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد