https://fanofa-world.blogsky.com/
لاستیک
4 حلقه لاستیک زمستانی میشلن به همراه رینگ آلومینیومی بسیار تمیز (فقط 2 ماه کار کرده) مربوط به BMW-328 سایز 17 —- 695 دلار
کانادا – تورنتو
شماره تماس: 14379222020 مجید
https://www.fanofa.com/-fanofa0003049.htm
لاستیک زمستانی با ایجاد اصطکاک مفید و موثر در شرایط زمستانی ( برف، باران، و یخ) طراحی و ساخته شده است و دارای خصوصیت ترکیبی است تا اصطکاک موثر و مفید در این شرایط را ایجاد کند.شما براساس سبک رانندگی و هدف استفاده از خودرو لاستیک را باید انتخاب کنید که براساس علائم موجود بر روی لاستیک و مطالعه کاتالوگ خودرو که توسط کمپانی سازنده به شما داده شده باید لاستیک زمستانی مناسب خودرو خود را انتخاب کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.
در ضمن فراموش نکنید، داشتن لاستیک های زمستانی مناسب بر روی خودروی، در حالی که به شما کمک می کند تا راندمان(بازده) سوخت خودرو را حفط کنید، در نهایت کنترل و اصطکاک را فراهم می کند.لاستیک زمستانی کار خود را در برف نشان میدهد و در آن جاست که متوجه تفاوت اصلی آن با لاستیک های معمولی میشویم. طبق آزمایشات علمی یک کمپانی آمریکایی سازنده لاستیک به نام تایر رک، مقایسه ای بین دو ماشین مشابه انجام شده که در شرایط یخبندان، یکی با لاستیک معمولی است و دیگری با لاستیک زمستانی.یک مقایسه در تست طی کردن مسافت یکسان انجام شده است. ماشینی که از لاستیک معمولی استفاده میکرده، این مسافت را در زمان 3.70 ثانیه طی کرده است، درحالیکه ماشین با لاستیک زمستانی این زمان را به 3.1 ثانیه کاهش داده است که تغییر بسیار چشم گیری به حساب میآید.
مورد بسیار مهم دیگر برای کسانی که در برف هستند، این است که چقدر از زمان ترمز گرفتن تا ایستادن فاصله طی میشود، چراکه عامل اصلی تصادفات همین مورد است. در این تست، ماشین با لاستیک معمولی پس از ترمز گرفتن، حدود 57 فیت (حدود 17.5 متر) متوقف شده است، درحالیکه ماشینی که از چرخ زمستانی استفاده میکرده؛ این فاصله را به 33.7 فیت (حدود 10 متر) کاهش داده است. نکته قابل توجه دیگر، میزان استفاده از ABS ماشین بوده که در حالت اول بسیار فعال شده بود ولی با استفاده از لاستیک زمستانی نیاز چندانی به ABS نبوده است.
به عنوان آخرین تست نیز ماشین ها در یک پیچ با خم 90 درجه مورد آزمایش قرار گرفتند. ماشینی که از لاستیک معمولی استفاده میکرد، از پیچ منحرف شد و به موانع برخورد کرد، درحالیکه ماشین دیگر بدون کوچکترین مشکلی توانست پیچ را رد کند (سرعت هر دو ماشین باهم برابر بوده اند). تکنولوژی های زیادی در ماشین های جدید بوجود آمده اند تا مشکلات این چنینی رخ ندهد ولی این تکنولوژی ها صرفا وضعیت مشکلات در گذشته را بهتر میکند، یعنی اگر در قدیم، یک ماشین نیاز به 25 متر فاصله برای ایست داشت، الان این فاصله به 17.5 متر کاهش پیدا کرده است. اما با استفاده از تجهیزات مناسب برف و زمستان، میتوان ضریب اطمینان را بیشتر کرد و کمتر نگران تصادفات و لیز خوردن در برف باشیم.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#تورنتو#ایرانیان_ساکن_کانادا#لاستیک#تایر#ماشین#خودرو#fanofa