Fanofa

آگهی و آگاهی

Fanofa

آگهی و آگاهی

فروش جیپ در کانادا

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/

فروش جیپ

2007 Jeep Compass 4WD 4dr Sport

استان: #کبک

شهر: #Montreal

دسته بندی: #وسایل_نقلیه

قیمت: $2450

فروش 2007 Jeep Compass 4WD 4dr Sport #SUV #وسیله_نقلیه #2007_Jeep_Compass_4WD_4dr_Sport

کانادا کبک

شماره تماس:15813971319

سامان

https://www.fanofa.com/jeep-fanofa0002809.htm


در تاریخ خودروسازی جهان به نام‌هایی بر‌می‌خوریم که به دلیل برخی ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد اسطوره شدند و نمونه‌های بسیاری که بر پایه مدل اصلی توسعه یافتند، الگو‌برداری شدند و حتی گاهی از کپی‌شدن هم در امان نماندند. این خودروها نه‌تنها کمک بسیاری به بشریت در توسعه و آبادانی و اکتشاف منابع طبیعی کرده‌اند بلکه بعضا در جنگ‌ها از جمله ۸ سال دفاع مقدس کشورمان به عنوان ناجی، یاری رسانده‌اند. همگی ما با آنها خاطره داریم و دیدن آنها یادآور خاطرات گذشته، از‌خود‌گذشتگی‌ها و رشادت‌های مردمان سرزمینمان هستند. جیپ به عنوان خودرویی چند‌منظوره و همه‌جا‌رو، با کمترین پیچیدگی در ساخت و بیش از ۸ دهه خدمت در رکاب بشریت با الهام‌بخشی خودروهایی چون لندروور و تویوتا به یک اسطوره تبدیل شد.جیپ،:  شرکت خودروسازی آمریکایی است که زیرمجموعه‌ای از گروه کرایسلر است که خود شرکت تابعه ای از شرکت خودروسازی فیات به‌شمار می‌آید. از ژانویه ۲۰۱۴ در پی راه‌اندازی گروه فیات کرایسلر اتومبیلز، جیپ نیز به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از این گروه خودروسازی، فعالیت می‌نماید.


ایده اصلی ساخت جیپ بیشتر از ذهن فرماندهان نظامی در جنگ جهانی اول تراوش کرد. جاییکه انسان و اسب در میادین باتلاقی و گل آلود جنگ از ادامه راه بازمی‌ایستادند و گاهی جان خود را از دست می‌دادند. این نیاز به خودرویی چند منظوره که در ابتدای پیدایش و طرح‌های اولیه او را به همین اسم می‌شناختند، باعث پیدایش اولین اتومبیل دو دیفرانسیل به نام جیپ گردید.

 رئیس هیئت مدیره شرکت ویلیز، جو فریزر، از اوایل سال ۱۹۳۹ بدنبال ساخت خودرویی سبک برای اهداف شناسایی-نظامی بود، با آغاز جنگ جهانی دوم در سوم سپتامبر همان سال در اروپا، و پیش‌بینی درگیری ایالات متحده آمریکا در این بحران، او پیگیری بیشتری نشان داد. حاصل مذاکرات او و افسران تدارکات ارتش برای ساخت خودرویی که در میدان‌های جنگ قابل استفاده باشد، آن بود که قرار شد شرکت ویلیز نمونه اولیه را جهت بررسی آماده نماید.


در خلال پاییز همان سال شرکت ویلیز متوجه شد که شرکت بنتام نیز در این داستان، دستی دارد، بعدها مدیران ویلیز متوجه شدند، که آنچه طراحان شرکت بنتام بدنبال ساخت آن بودند، مدل پیشرفته‌تری از یک موتورسیکلت جعبه بغل‌دار، بوده‌است، خودرویی سبک و سریع با ظرفیت حمل سه نفر، درحالی‌که ویلیز بدنبال ساخت خودرویی مقاوم و زورمند، با اهداف فوق‌العاده بود.

در ابتدای قرن بیستم، وسایل نقلیه موتوری هنوز فراگیر نشده بودند و با شروع جنگ‌های جهانی و تغییر رویه جنگ‌ها از سنتی به مدرن در کنار مکانیزه شدن سلاح‌ها، طبیعتا نیاز به وسایل حمل و نقل مدرن، کارآمد و ساده بیش از پیش احساس شد و از این رو خودرویی کاربردی و توانمند پا به میدان نهاد که بعدها جیپ نامیده شد. داستان خلقت این خودرو که بنیانگذار کلاس جدیدی در طبقه‌بندی خودروها شد، به اوایل دهه 1940 میلادی و مزایده‌ای باز‌می‌گردد که از میان 3 رقیب شرکت‌کننده در آن یعنی فورد، بنتم و ویلیز، تنها کمپانی ویلیز با ارائه مدل Quad (به معنای 4 اشاره به سیستم چهارچرخ محرک خودرو) پیروز آن شد. گونه ارتقا‌یافته مدل کواد سری M38 نام گرفت و پرچمدار خودروهای نظامی همه‌جا‌رو شد. در سال 1951 موزه هنر از ویلیز M38-A1 به عنوان نماد فرهنگ و یکی از 8 شاهکار خودرویی در جهان تا آن زمان یاد کرد. افتخار‌آفرینی‌های جیپ M38-A1 محدود به آن زمان نشد و در سال 2002 نیز عنوان برترین جیپ تمام دوران را از آن خود کرد.

www.fanofa.com

http://fanofa.blogfa.com/

https://fanofa-world.blogsky.com/  

#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #کانادا#کبک#فروش#ماشین#جیپ#خودرو#اتومبیل#fanofa


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد