https://fanofa-world.blogsky.com/
دفتر هوایی دیپلمات
دفتر خدمات هوایی
گرجستان – تفلیس
نگین زینی
تفلیس – گرجستان، شماره تماس: 99555741900
https://www.fanofa.com/diplomat-tourist-agency-fanofa0001241.htm
صنعت هواپیمایی، یکی از مهم ترین بخش های صنعت گردشگری و توریسم است. بخش عمده مسافرت های بین المللی، جهان گردی و توریسم از طریق آژانس های هواپیمایی اجرا می شود. امروزه گسترش روزافزون آژانس های هواپیمایی و پیشرفت های آن ها در طول سالیان متمادی، گردشگری را از هر زمان دیگری موفق تر کرده است. لازمه چنین پیشرفت و موفقیتی، داشتن یک نظام با ساختار منظم و کارآمد است که در آن وظایف شغلی هر بخش به خوبی مشخص و تفکیک شده است. در این مطلب قصد داریم ضمن نگاهی عمیق تر به این موضوع، به بررسی و تعریف سمت های شغلی در آژانس هواپیمایی بپردازیم.
اهمیت این تقسیم وظایف تا آن جایی است که کوچکترین بی برنامگی و بی نظمی در آن می تواند کارایی کل مجموعه را مختل کند. هر یک از اعضا با سمت های شغلی مختلف در آژانس هواپیمایی وظایف مشخصی دارند و به هدف کلی خدمت می کنند. هدف کلی آژانس های هواپیمایی نیز بهبود خدمات ارائه شده به مسافران و افزایش کیفیت سفرهاست. هر آژانسی که بتواند بهتر در این زمینه عمل کند، در رقابت موفق تر بوده و سوددهی بیشتری نیز خواهد داشت.
دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سازمان های کوچکی هستند که به عنوان بخش مهمی از کانال توزیع محصولات این صنعت فعالیت می کنند. تعداد کارکنان اغلب اندک است و از ایشان انتظار می رود که نسبت به عمده فعالیت های جاری در دفتر آگاهی و اشراف عمل داشته باشند.
به این ترتیب ضمن این که در هر دفتر تقسیم کار در رابطه با خدمت رسانی به مشتریان انجام می شود، به طور معمول انتظار می رود هریک از کارکنان به کلیه ی اموری که در دفتر انجام می شود مسلط باشند.
فعالیت های متعارفی که در یک دفتر خدمات مسافرتی انجام می پذیرد را می توان به قرار زیر دسته بندی نمود:
ارائه مشاوره به مشتریان بالقوه در زمینه گردشگاه ها و مقاصد گردشگری، سیستم ها و شرکت های حمل و نقل و مسافرتی در سراسر جهان
انجام ذخیره جا در خدمات گردشگری (هتل، هواپیما و ...) بر حسب نیاز مشتری
برنامه ریزی انواع سفرها
محاسبه دقیق هزینه های بلیط هواپیما و دیگر انواع حمل و نقل
صدور بلیط و دیگر اسناد مرتبط
برقراری ارتباط مناسب با عناصراصلی صنعت گردشگری (هتل، شرکت حمل و نقل هواپیما و ...) و مشتریان
تهیه و نگهداری اطلاعات مربوط به ذخیره سازی جا از سوی مسافران
در دسترس قرار دادن بروشورهای معرفی بسته های سفر
انتقال دیدگاه ها و شکایات مشتریان به عناصر اصلی صنعت گردشگری (شرکت های حمل و نقل، هتل ها، رستوران ها)
علاوه بر همه ی این ها، کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی می باید از توانایی لازم برای بهره گیری از اسباب ها و منابع اطلاع رسانی به این صنعت نظیر برنامه ی پروازها و ... برخوردار باشند. آن ها باید بتوانند نرخ های دقیق سفر را از منابع مربوطه استخراج کرده، بلیط سفر مشتری را صادر نمایند و با شناخت مناسب شأن او به وی پیشنهاد کنند. بدیهی است تسلط به نرم افزارهای روز مورد استفاده در این صنعت از جمله ویژگی های اولیه ی کارکنان این دفاتر به شمار می رود.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#تبلیغات#فانوفا#آگهی_رایگان #تفلیس#گرجستان#هواپیمایی#آژانس#هواپیما#مسافرتی#fanofa