https://fanofa-world.blogsky.com/
آموزش آنلاین و حضوری نقاشی
کودکان هنرمند خود را به ما بسپارید
کلاس آنلاین و حضوری نقاشی با یک جلسه رایگان
ظرفیت کلاسها محدود و حضور با ماسک اجباری است
جهت ثبت نام هماهنگی قبلی لازم است
ارتباط با ما از طریق آیدی
MorvaridRod
کانال تلگرام نمونه کارها
https://t.me/joinchat/AAAAAEyyWONcy9FsxMtmWA
استرالیا – ملبورن
شماره تماس: 61426909344+ مروارید گلشناس راد.
https://www.fanofa.com/painting-training-fanofa0002507.htm
مغز کودکان به طرزی فعال و مستمر دربه نقاشی کشیدن علاقه نشان می دهد. نیمکره چپ مغز مسئول وظایف با ماهیت منطقی و نیمکره راست مسئول خلاقیت و تخیل است. هنگامی که کودکان نقاشی می کشند هر دو نیمکره مغزشان فعال می شود و توانایی آن تقویت می شود. در این مطلب مراحل کشیدن چند حیوان آموزش داده شده است.
شیوههای گوناگونی برای آموزش نقاشی کودکان وجود دارد. بهترین کار در قدم اول تفکیک گروههای سنی است. زیراتفاوت سن یعنی تغییر باورها، خیالها و رویاها. مثلا باور و شناخت یک کودک 6 ساله از دنیا، با یک کودک 11 ساله کاملا تفاوت دارد.
آموزش نقاشی به کودکان شش ساله؛در این دوره کودک از اطلاعات علمی ناچیزی برخوردار است. از محیطپیرامون خود شناخت چندانی ندارد. بنابراین بسیاری از باورهایشان ساخته و پرداخته ذهن و خیال کودکانهشان است. اکثر فضاهایی را که میسازند، تخیلی بوده و قابل لمس و رویت بزرگترهاشان نیست. اولین گام برای آموزش به این گروه سنی باور دنیای خیالی آنها است. همه چیز در دنیای آنها برای ما توصیف شده نیست. بهترین و گویاترین زبان برای شناخت این دنیا زبان خود آنها است. برای کشف آنها تغییر فضا امکانپذیر نیست؛ چون آنها را از خیالهای شیرینشان دور نگه میداریم. پس اولین گام جهت آموزش، کشف دنیای فردی هر کودک است و نزدیک شدن به تخیل آن ها. سن مناسب و یا حتی ایده آل برای شروع آموزش به کودکان از اواخر چهار سالگی و یا آغاز پنج سالگی است. البته این سقف سنی برای همه ی کودکان صدق نمیکند. بعضی کودکان امکان ماندن در یک جای مشخص تحت عنوان کلاس به مدت نسبتا طولانی را ندارند یا اینکه آمادگی پذیرش آموزش در آنها شکل نگرفته یا بعضیها در سن سه سالگی امکان آموزش درونشان شکل گرفته است(این مورد در دختربچهها آشکارتر است.) باید توجه داشته باشید آموزش نقاشی به کودکان باید به روش غیرمستقیم باشد. یک مربی باید از موسیقی، تاتر، بازی، قصه، شعر و سایر هنرها در آکوزش نقاشی به کودکان بهره بگیرد. و فضایی به وجود آورد تا هنرجوی خردسال را با زبان تصویری آشنا سازد. فراموش نکنید هنر نقاشی زبانی بینالمللی است. زبانی برای گفتن ناگفتههای خود.
میان نقش رنگ و زندگی کودک یک حالت متواری است. سه تا شش سالگی کودک تحت تاثیر فشارهای درونی است و علاقه وافری به رنگ دارد.می توان گفت در این سن استفاده از رنگ بر شکل ظاهری نقاشی در اولویت است. هر چه سن بالاتر میرود، وابستگی بر رنگ، کم و توجه بر شکل و ظاهر آن بیشتر میشود. هر قدر کودک کوچکتر باشد از رنگهای زندهتر استفاده میکند. کودکانی که در کودکستان هستند، بیشتر از رنگهای گرم و تند استفاده میکنند. برخلاف کودکانی که در خانه نقاشی میکنند و از رنگهای سرد استفاده میکنند. این اختلاف ریشه در مشکلات عاطفی و روانی کودک دارد.
فقدان رنگ در قسمتی از یک نقاشی یا تمامی نقاشی دلیل بر وجود خلاء عاطفی یا گرایشهای ضد اجتماعی است. کودکان سازگار در نقاشی خود به طورمتوسط از 5 رنگ استفاده میکنند. کودکان گوشهگیر 1 یا 2 رنگ به کار میبرند. کودک برای انتخاب رنگها فقط تحت تاثیر احساسات و علایق خود قرار دارد؛ مثلا ممکن است چمن را بنفش بکشد چون هم رنگ بنفش را دوست دارد و هم چمن را.
https://fanofa-world.blogsky.com/
#کانادا#تبلیغات#ایرانیان_ساکن_کانادا#فانوفا#آگهی_رایگان#نقاشی#طراحی#آموزش#مربی#ملبورن#fanofa